• luk747

    Dobrý den,

    měl bych dotaz ohledně brzd Shimano SLX BR-M675, model 2013, osobně jsem studentem, ale nemám studentskou kartu. Zajímalo by mě pokud má někdo danou slevu, jaká by byla sleva, kdybych chtěl koupit tyto brzd momentálně ve slevě za 1252Kč/Ks. A jak mohu danou slevu získat. Nebo je lepší si připlatit a koupit XT BR-M785, i když mi nové SLX připadají úplně stejné.

    Děkuji.

    0 0
    • jIrI___  

      Sleva může být 0% i 15%, záleží kde je chceš kupovat. A dost často se studentské slevy nevztahují na již zlevněné zboží.

      0 0
      • luk747  

        Omlouvám se zapomněl jsem dopsat, že se jedná o obchod: www.koloshop.cz, kde píšou, že mají studentskou slevu, ale nevím jakou :-). Tak jestli tu slevu náhodou někdo nemá a neví jak je vysoká.

        0 0
        • jIrI___  

          S tou slevou mi to ukazuje 1176 Kč.

          0 0
          • luk747  

            A nevíte co všechno potřebuji aby mi uvěřili, že jsem student, když nemám studentskou kartu?

            0 0
            • jIrI___  

              Bez ISICa to nepůjde. Potřebují tuším číselný kód, co je na té kartičce.

              0 0
          • Azmir  

            Můžu mít dotaz, kde vidíš tuhle cenu, mám tam na koloshopu zaregistrovaný ISIC, taky potvrzený, ale ceny vidím furt ty samé, musím na něco kliknout nebo jak se k tomu dostat?

            0 0
            • jIrI___  

              stačí se přihlást (mail, heslo), ceny se pak automaticky upraví.

              0 0
              • Azmir  

                Jsem přihlášeny a u té SLX brzdy vidím furt cenu 1252, tak nevím co dělám špatně.

                0 0
                • jIrI___  

                  Tak to taky nevím, mi to cenu změní.

                  0 0
                  • luk747