• CMcG

    Zdravím,

    Vím, že to někoho asi bude provokovat, ale mám otázku týkající se motokola. Zároveň jsem nikde nemohl najít porovnání těhle dvou brzd. Stavím poměrně výkonný motokolo a hledam nějakou hydrauliku, která by to tak nějak zvládala, ale nebyla drahá. Viděl jsem i borce, který maj na takhle rychlejch kolech i klasicky Včka, což mi příjde jako bláznovství. Kolo bude mít bohužel jen přední brzdu, protože v zadu bude rozeta. Maximální teoretická rychlost by měla bejt max kolem 70kmh a běžná cestovní někde kolem 40kmh. Potřebuju aby brzda zvládala zastavit nějak realně z těch 70 a aby opakovaně dlouhodobě dokázala zastavovat z těch 40kmh. Odhaduju, že semimetalický destičky jsou nutností, protože organický by byly asi měkký jako křída a byly by hned pryč. Tahle úvaha dost zůžila seznam kandidátů. Dva mý hlavní kandidáti jsou 4pístek BR-MT420 a DEORE M6000. Oba můžou mít semimetalický destičky, ale M6000 má tu výhodu, že může mít i Icetechy. Na druhou stranu MT420 je zas 4-pístek. Rád bych znal nějáký porovnání těhle dvou. Pokud vás napadaj nějaký alternativy do cenový hladiny těhle dvou, tak se tomu nebráním. Klidně i něco co není od shimana.

    Díky za odpověď

    0 0
    • HT Adam  

      Ty mt 420 jsou bez servo wave – mění se přepákování při mačkání páčky, o dost lépe to brzdí, Deore už má.

      Táta má na kole mt 400 a kousavé jsou, ale rychle vadnou a při porovnání s 6 let starýma Xtčkama pěkná bída.

      Shimano představilo nové Deore brzdy, ty jsou i čtyřpístky, tak když počkáš až spadne cena. Nebo deore a lepší z bazaru, třeba sundané z nového kola.

      0 0
    • HT Adam  

      Alespoň mt 520, to má lepší páku, třmen stejný

      0 0
    • HT Adam  

      Rozdíl ceny mezi 420 a 520 je minimální, takže pokud jí už nemáš tak není důvod kupovat 420, ta páka dělá hodně, třmen je stejný, destičky nevím.

      Pokud řešíš vadnutí a výdrž, tak určitě 4 pístky, pak ale hrozně moc záleží na destičkách, ty polymerové asi moc nevydrží

      0 0
      • CMcG  

        Určitě počítám s semimetalickejma deskama. 520 už je přes můj budget. Dám normální otázku. MT420 semimetalicky destičky vs. M6000 semimetalický destičky s icetech? Co je pro mojí aplikaci lepší, dle vás. Ano MT520 je fajn, ale tyhle dvě brzdy už představujou strop.

        0 0
    • novas752  

      Nevím no, podle mě jsou brzdy docela důležitá součást aby se na nich šetřilo. Navíc když na tak těžkej krám chceš dát jen jednu brzdu, pak s im v nouzový situaci brzdit z nějakých 50+km/h, no…

      Osobně bych tam dal Saint, Zee nebo něco z M9120, M8120, M7120. Metalické destičky s chladičem, kotouč 220mm.

      0 0
      • CMcG  

        Diky za odpoved. No pokud je to az tak moc vazny, tak spis udelam konverzi na třmeny ze 125 motorky. Jen kotouče budou problem. Je to cenove vyhodnejsi. Jen mi proste prislo, ze kdyz to lidi zvladaj s Včkama, tak to tyhle brzdy zvladnou s klidem. Ten strop jsem napsal hlavne aby lidi nepsali „dej tam XTR pro sichr“.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.