• N-Dorfin

    Ahoj, zajímalo by mě, jaký je váš vysněný bajk .. neohlížejte se na cenu, dostupnost .. prostě to, co byste jednou chtěli mít doma …

    Začnu já :

    Rám – KTM Myroon 2009

    Vidle – DT Swiss 80

    Kola – ráfky ZTR Olympic, náby Tune ..

    Osazení a kliky – Sram XX

    Brzdy – Magura Marta SL Magnesium

    Pláště – nějaký lehoučký do 400g

    Pedály – Look Quartz Carbon

    Představec, řidítka, sedlovka – Thomson či nějaký Carbon

    Sedlo – Selle Italia SLR 135g

    P.S. Obrázek bajka vítán :)

    • mr.antik  

      Takovej bajk v současný době asi neexistuje…

      Ale myslim že takovej Blur LT v nějakým lepším provedení by stačil :-))

      • mates555  

        Rám: maverick durance

        Vidlice : maverick DUC 32

        Kliky : Noir

        Přesmykač : dura ace

        Měnič : X.O

        Řazení : X.O páčky

        kola: Spinergy

        Brzda přední : HOPE M4

        Brzda zadní : HOPE mono mini

        Řídítka :Eastom ML XC

        Představec :Maverick

        Sedlovka : Easton EC90

        Sedlo : hm..rád bych také zkusil toho speedneedla…ji­nak fizik

        Pláště : kde co…

        a k tomu..:-)

        Rám: litespeed sewanee

        Vidlice : fox nebo DT

        Kliky : těžká volba…tune se mě líbí…noiry už mám na mavericku…:-) tohle kolo možná komplet do XTR…možná Middleburn

        Přesmykač : XTR

        Měnič : XTR

        Řazení : XTR páčky

        kola: hmm…ChK+aeroli­te+355 ??

        Brzda přední : HOPE mono mini

        Brzda zadní : HOPE mono mini

        Řídítka :Eastom ML XC

        Představec :thomson ??

        Sedlovka : thomson !!

        Sedlo : hm..rád bych také zkusil toho speedneedla…ji­nak fizik

        Pláště : kde co…

        to jen takovej hrubej nástřel…jsou komponenty v kterých bych měl jasno … v některých míň…hlavně se vyhnout nějaký naeloxobaný číně nebo tuctovýmu červenočermobílímu carbou zn.vše za 2O z jednoho tajvanskýho katalogu…

        • mates555  

          špatně zařazený..:-(

          ještě bych na machrování nějakýho starýho kleina…:-)

    • JSt  

      to nejsi moc narocnej, kdyz se spokojis s konfekci ;-)

      • N-Dorfin  

        Takový ty extra barevné tenkotrubkové unikáty mi nejdou nějak pod kůži :) … holt jiná krevní skupina :o)

        • JSt  

          sak ti extra barevné tenkotrubkové unikáty nikdo nenuti ;-)).

          jen mi prijde to kolo uplne obycejny a ekvivalent ma v nabidce kazda lepsi firma…

    • destr  

      Já sem skromnej, mě by stačil Flash :-)

    • Foose  

      např:

      Cannondale Rush (splněno), Scalpel, Flash,

      Maveric ML8/ Durance

      Litespeed Occoe

      Yeti 575

      Santa Cruz carbon blur

      IBIS Mojo

    • Nimrod  

      rám nějaký softail titan do spojek, vidli starou poladěnou maruš, brzdy avid single digit ultimate, chris king náby a hlávko, middleburn kliky, ráfky mavic 717, erikson sedlovka, thomson elite představec, black sheep flatter řídítka, slr sedlo… no a paul smyk a šaltr, 952 řazení,… :-)

    • pajan  

      To by se mi taky líbilo, ale na místo vidle bych posadil nějakou FOXku nebo DTčko :-)

    • JakeF  

      Nereálnej sen je Scalpel Team Replica :-).

      Trošku reálnější sen na asi konec příští sezóny:

      Rám: nějakej co nejtužší karbon

      Vidle: podle peněz 80ka Foxka, Sid nebo Reba

      Kliky, smyk, pedály: XT

      Řazení: X-9 trigger

      Přehazovačka: X-0

      Kola: Nějaký záplety asi se ZTR ráfkama, náby netušim (Hope Pro II?)

      Brzdy: největší neznámá, nějaký lehoučký, na mě nepotřebuju extra výkon, nějaký Formula by se líbily, ideálně s Hope kotoučema

      Doplňky: Něco typu a ceny hliníkovýho WCSka

      Sedlo: asi SLR XC od SI

      nemá tu někdo tak potuchu, na kolik by se mohla takováhle kombinace vyšplhat, je mi jasný, že s nárokama budu muset dolů, abych se dostal do rozumnejch částek, ale jak to je tady, tak by to bylo tak kolik? (nenápadně otázka na Hnoje :-)).

    • mais  

      Focus First Expert postavenej kompletně na sramu

    • Kubiczech  

      Jeden sen si postupně plním , ale jinak to asi bude rám Ibis Mojo HD osazený něčím lehkým a přiměřeně odolným. K tomu nějakou HT raketu.

    • Featherbed  

      Rám nevim, možná nějakej pěknej full od Litespeedu… hodil bych na to XX se Sidem, kola asi Tune/ZTR Race/Aerolite, kokpit možná FSA karbon… kliky Clavicula…

      Jinak tohle bych taky bral :)

      Sorry, s tim odkazem mi to nějak blbne… ale kliknout na to jde a to je hlavní :)

      • jIrI___  

        Titanový singl (nebo ocelák jen s bezbarvým lakem, míval to tak tuším kdysi Author EXE), místo řetězu ozubený řemen, nějaké pěkné frézované Hope kotoučovky, starý model klik Race Face Deus, komplet černá kola a všechny ostatní věci ladit čistě do barvu kovu, žádný barevný elox. Prostě klasické kolo na koukání a na popojíždění do města :).

        edit: špatně zařazeno

      • N-Dorfin  

        joo tak tu nádheru skrývající se pod tím odkazem bych taky bral :)

        • kubad  

          to už radši seriovku, než tenhle megadrahý a hnusný tunig :)

          • Kubiczech  

            Vzhledově to vypadá skoro stejně jako sériovka. Ale ranec to stalo, to zase jo. (:

    • roud  

      Na příští rok si chci postavit něco takovýhohle :O)

      • Foose  

        tak konečně jsi ukázal co to bude :) a carbon nee? se mi zdá, že jsi nějak zpohodlněl :)

        • roud  

          uvažoval sem i nad tím novějším ale to prostě neni ono tenhle bude lepší :O) k tomu pohodlí aasi stárnu :O)

          • Foose  

            určitě to bude pecka i tak, ten starej má parádní styl, jsem zvědav jestli překonáš váhu Kubadova :))

            • roud  

              to nepřekonám plánuju to stavět spíš na funkci než gramaření(nechci na tom mít díly u kterejch se budu bát zda pod mejma 90kg vydrží nebo ne) reálná váha bude asi mezi 10–11kg

              • Foose  

                no mě bude stačit když se časem dostanu pod 12.

                • roud  

                  Tak ty máš trošičku jiný zdvihy a 12 kilo na full je super váha :O)

                  • Foose  

                    jj jasný, na kolech ušetřím přes půl kila, pokud se podaří karbonová lefty tak to bude dalších asi 300g tak uvidím, snad to nebude takový problém :) teda jen finanční :(

                    • roud  

                      ono na lefty sice schodíš hodně ale zas nabereš na představci pokud máš ten normální cannondale představec na lefty má kolem 220–250g pokud se nepletu…

                      • Foose  

                        a jo vlastně to mi nedošlo že ta váha je bez krku. To už stejně asi koupím ten představec v kuse. Na ebayi se dají sehnat celkem dobře.

                        Jinak ještě jsem se chtěl zeptat jak je to s hlávkem? Počítám s tím, že se použije klasické pro 1,5" hlavu ne?

                        • roud  

                          hlávko by mělo bejt klasické pro 1,5 jinak myslim že na kupkole měli doprodej cannondalackejch představců opravdu za babku asi bych vybíral dokud tam naky maj jinak vyjdou docela draho…

                        • kubad  

                          integrovaný krk váží +/- stejně jak starší verze trubky s představcem.

                          • CHARMIN  

                            Jestli můžu radit tak na ten integrovanej představec bych se bejt Váma vykašlal,ušetříte si hodně starostí.Sám jsem pomáhal vyrážet takovýhle tři kousky totálně srostlý do hlavovýho složení.Prostě peklo.Fakt to zato nestojí…

                            • kubad  

                              teoreticky je to fuk jestli vyrážíš komplet nebo jen trubku, ale je fakt že u samotné trubky je aspoň do čeho bouchnout :)

                              • CHARMIN  

                                no to teoreticky jo,ale když to člověk doluje z carbonovýho rámu,tak mu každej úder kladivem ikdyž je gumovy dělá hrozně dobře…:-) osobně si myslím,že za těch pár gramů to nestojí…

                                • Foose  

                                  ok, beru na vědomí.

                                  Po jaké době to tak srostlo? Trpí na to tenhle systém nějak víc?

                                  Chápu to dobře, že když bych dal trubku zvlášť tak to vyrazím shora dolů jednodušeji jo?

                                  PS: Stejně půjdu asi do toho zvlášť, protože alespoň budu mít možnost otočit představec :)

                                  • roud  

                                    nebál byhc se toho vazelína to jistí a tak jako tak jak často na cannondalu sundáváš vidli já bych to tipnul na to že když se náhodou posere nebo ji 1× ročně pošleš do servisu…

                                    • Foose  

                                      jn, jenže hlavní důvod je stejně ten představec na maraton bych ho dal dolu, na výlet nahoru :) furt se nemůžu rozhodnout jestli +5 nebo –5, to abych vzal oba :D

                                  • kubad  

                                    jak píše Rouďák nebál bych se, ten integrovaný se dá koupit s pozitivním i negativním sklonem.

                                    Rozdíl v demontáži je v tom že z trubky sundáš představec a vyklepeš dolu.

                                    Ten komplet má ze spodu matici tu povolíš a cele to musíš vyklepat nahoru, a není pořádně za co :D

                                    jinak sem na Scalpelu vozil obě verze a osobně bych šel asi do trubky + představec líp si vybereš a bude i nižší výha kompletu

                                  • CHARMIN  

                                    Srostlo to cca za 6 měsíců častýho používání,pokaždý to bylo u kol o který se vždycky majitel dobře staral (pravidelná údržba apod.).Na problém došlo pokaždé když se potřebovaly vyměnit ložiska v hlavovym složení,který byly totálně KO.Hlavní problém byl jak už psaly kluci se směrem vyrážení…co se týče rozměrů a úhlů tak je toho k sehnání požehnaně…

                    • roud  

                      ono na lefty sice schodíš hodně ale zas nabereš na představci pokud máš ten normální cannondale představec na lefty má kolem 220–250g pokud se nepletu…

                • roud  

                  Jinak snad zítra dodám foto HT po posledním tuningu dnes už to asi nezvládnu sem dlouho v práci :O(

                  • Foose  

                    ty ho ještě tuníš když budeš mít novej bike? :)

                    • roud  

                      Spíš si hraju s novejma dílama na starym kole :O) chci si zkusit jak by vypadal v podobě jak sem si ho představoval jako top osazeny :O)

              • Gorgov  

                stavět starýho skalpela na funkci…ten rám je dneska ve všem překonanej, jezdit bych na něm fakt nechtěl ani zadarmo.

                • roud  

                  nikdo ti ho nenutí :-*

                  • Gorgov  

                    to sem taky rad! jen sem chtel podotknout ze ten ram se dneska da oznacit za dost spatnej, tak aby ses treba nespalil, pokud si na tom nemel moznost jezdit.

                    • JSt  

                      on to stavi na pozing :-))

                      • Gorgov  

                        jo, tak jestli tohle nekoho chyta za srdce…tak asi proc ne:)

                        • roud  

                          děláš jako bych já někdy jezdil na funkčnim kole :O)

                    • CHARMIN  

                      Už to sice není co to bejvávalo,ale co jsem měl možnost na tom jet cca 250 km,tak jsem teda neměl zrovna pocit,že by to stálo úplně za hov.. má to svoje kouzlo

                • nobelowski  

                  scalpel gratis? nejsem fanda cannondalu, ale mít jej zdarma, tak na něm jezdím až – jak říkají kulturisti – do selhání :)

                  • Hornet  

                    Nuz pre mna je to z estetickeho hladiska je to hruza :-D nechcel by som ho ani zadarmo. Ta hlavova trubka bez zakoncenia, vidlica odskocena nabok, chybajuca jedna noha. Nekamenujte ma, ale pre mna eeeeee

                    funkcne mozno, nejazdil som…

            • kubad  

              můj byl teoreticky s FF na 9,1kg níž už moc nejde jít bylo by to strašně drahé, ten rám není z nejlehčích.

              kolo na fotce mělo kolem 9,5kg

          • l-e-t-o  

            tak tak. starý scalpel je taky můj snový bajk :)

    • mpIII  

      Taky mám sen:

      Rám: Intense Uzzi VP v bílý, tlumič DHX5.0/RC4 od Push s titanovou strunou

      Vidle: 36 VAN RC2

      Hlávový, středový složení + náby: CK v červený

      Ráfky, dráty: ZTR Flow, DT Competition

      Brzdy: Formula R1 nebo The One

      Představec, řidítka, sedlovka: Thomson X4, Controltech House DH Carbon, CB Joplin R

      Červená bižu: záslepky řidítek Straitline, gripy Lizardskins Peaty bílá-červená, Hope sedlová objímka, podložky pod představec..

      Pláště: Asi NN 2.4 UST + NoTubes

      Váha: do 14kg

      • nobelowski  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      • madcat  

        myslíš, že je reálný na tomhle rámu postavit kolo do 14 kg? není ten rám moc těžkej? a má to vůbec smysl stavět na FR rámu tak lehký kolo?

        nechcu prudit, jenom mě to zajímá…

        • Dijck  

          Je to realne, mam nieco podobne a cele na pruzinach to vazi 15,1kg… pokial by sa tam dal vzduch a este doladili nejake komponenty tak to ma pod 14kg..

    • meri  

      tady je můj bike snů…http://ww­w.kursport.cz/pro­dukt/2236-trek-8000-disc-09/

      • nobelowski  

        ten sem si málem koupil, ale nakonec to dopadlo…viz profil :)

      • Foose  

        tak to je docela reálné :)

      • o5majkl  

        dizajnově pěkný, ale bajky od treku (krom fulů) mi do oka nepadly-na silničky sem si zvyknul, ale bajky se mi nelíběj… Jinak je to docela gut.

      • kcvalin  

        Presne, ten bych chtel… anebo 2010. Jen me tam stve zadni naba. Uvidim, jak na tom bude muj predchozi 8000 z roku 2008, jestli spatne, tak si budu muset sen splnit.

    • scoty  

      Když tedy ,soudruzi, jinak nedáte…:))

      Liteville 301 mk8

      XTR dual, šaltry, kliky

      pevná osa vepředu i vzadu

      zdvihy z:140 př. 160

      navíc za 3k ramena na zvýšení zdvihu zadku taky na 160

      dvojitá ložiska v rámu

      černé pokovení

      vel:XL (liší se pouze délkou horní rámové trubky)

      váha 11,5

      http://www.zapiks.fr/…eville-.html

    • o5majkl  

      Já bych nebyl tak konkrétní, ale bajk snů si představuju takhle:

      6,8 kg (pokud UCI neposune hranici :))

      rám nejspíš karbon a kdyby to byl full, taky bych se nezlobil-samozřejmě na míru!!!

      vidle s elektronickým nastavením z řídítek

      zvihy ± 100 mm, popřípadě regulovatelný 80–120 za pomnoci tý elektroniky…

      elektronický řazení-baterie integrovaná v rámu s rozumnou výdrží a asi by nebyla od věci převodovka-20 převodů s plynulou změnou převodovýho poměru by stačilo…

      kotoučovky jsou jasná věc – 180/160 mm (možná kdyby byly hodně výkonný tak 160/140 mm)

      pláště bych volil asi galusky, popřípadě mít dvoje kola na závody a na trénink…

      no snad to neni moc velký sci-fi :)

      • mitch  

        Elektronický nastavení jako má cannondale :)? http://www.bikeradar.com/…oncept-23332

        • o5majkl  

          jj canon už to dělá, ale je to v plenkách… Další představa by byla, že by vše bylo integrované v jednom displeji a to včetně tachometru, wattmetru, GPSky, telefonu a tak podobně :)

      • Nimrod  

        tak tohle mým uším ani trošku nelahodí, spíš naopak… trošku mi to připomíná digitální fotografii :-)

      • faba  

        S převodovkou tě váhový limit UCI nemusí zajímat :-)

      • nox159  

        cim vic elektroniky tim horsi servis a vic problemu ;-)

        • jim1f  

          Ale to je sen,a ve snu funguje přece všechno jak má,ne? :)

        • Marccoo  

          elektronika je míň poruchová než mechanika,všeobecná zkušenost.

          • JSt  

            zeptej se v bmw :-))

          • Horyna  

            Elektronika je v určitejch případech opravdu míň poruchová. Já osobně ale rostu z toho že dnes musej cpát elektroniku a lcd informační dipleje tam kde vůbec není potřeba ( bojlery, sporáky, ledničky apod. a když se to posere tak to stojí pomalu víc jak novej přístroj. Já řikám že čím míň hejblátek a čudlíků, tak tím menší pravděpodobnost že se to posere.

    • cekanka  

      MTB

      Rám: Look 986 /Merlin (viz kubad)

      Vidlice: DT Swiss 100/Magura Durin 100

      Osazení: XTR s Dualy nebo Sram XX s brzdami Hope

      Kola: TUFO

      Řízení: Truvativ/Syntace; Thomson

      Sedlo: fizik Arione braided

      Pedály: Look Quartz

      Z fullů Cannondale Scalpel s Leftynou nebo Lapierre se stejným osazením

      A silnice

      Rám: Cervélo (S3 SL / R3 SL) nebo Felt (AR, F1)

      Osazení: Campa Super Record/Dura-Ace di2

      Kola: Zipp/Xentis

      Řízení: 3T

      Sedlo: fizik Arione braided

      Pedály: Speedplay

      • Horyna  

        Tak a du se přebalit. Z toho looku jsem to neudržel. To je fakt nádhera.

    • Luk029  

      Tak ja bych chtěl tady toho. Prostě nádhera :-)

      MODEL:GHOST AMR 7500

      RÁM: 7AC T6 DB

      PŘEDSTAVEC: Ritchey Comp 31.8 mm

      VIDLICE: FOX Forx 32FIT-RL 120 mm Tapered 15

      ŘÍZENÍ: Ritchey Pro Tapered

      ŘÍDÍTKA: Ritchey Comp 670 mm 31.8 mm

      PEDÁLY: –

      SEDLOVKA: Ritchey Comp 31.6 mm

      SEDLO: Selle Italia SL

      PŘEHAZOVAČKA: Shimano XT

      PŘESMYK: Shimano XT

      ŘADÍCÍ PÁKY: Shimano XT SL

      BRZDOVÉ PÁKY: Shimano XT Disc 180 mm

      STŘEDOVÉ SLOŽENÍ: Shimano Pressfit BB

      KLIKY: Shimano XT

      BRZDY: Shimano XT Disc 180 mm

      PŘEDNÍ PLÁŠ: Schwalbe Nobby Nic 2.25

      ZADNÍ PLÁŠ: -Schwalbe Nobby Nic 2.25

      RÁFKY: Alex SX 44 Disc

      ŠPICE: DT Swiss 1,8

      NÁBOJE: Shimano XT

      KAZETA: Shimano XT 11–32

      TLUMIČ: FOX Float RP23 120 mm Boost Valve

      PŘEDNÍ ZDVIH: 120 mm

      ZADNÍ ZDVIH: 120 mm

      BARVA: red/white/black

      VÁHA: 12.40 kg

      VELIKOST RÁMU: 40/44/48/52/56 cm

      • john34  

        to mi při loňském výběru vánočního dárku uteklo, stačí půlka stavebka a je doma…držím palce

        • Foose  

          jak muze mit nekdo za bajk snu takovou tuctovku bez napadu

          • john34  

            přiznávám, fantazií sem obdařen moc nebyl, leč kdybych opravdu chtěl doma kolo snů, tak by to bylo tohle:

            http://www.specialized.com/…CProduct.jsp?…

            ale protože musím být dost při zemi, tak sem ho pod stromečkem našel, leč samozřejmě v té základní verzi…neuděláš nic

    • TJK  

      Ram: Scott Genius nebo Maverick

      Vidlice: Lefty nebo DUC 32

      Naby: Chris King

      Rafky: ZTR Arch

      Razeni: Sram X0 + packy

      Brzdy: Formula The One + Hope kotouce

      Sedlo: Speedneedle

      a zbytek jsou jen detaily na doladeni, neco v tomhle provedeni planuji postavit az me omrzi 100/100 zdvihu na SETTE a budu chtit jit do vetsich zdvihu :-)

    • Kubas.1  

      Liteville 901, jedinej další požadavek je řazení a přehazka SRAM :-)

      • Kubas.1  

        ještě ilustrační foto :-)

      • DaSnail  

        jj, to sú dva najdôležitejšie komponenty. ne blbá vidla, tlmič, kolesá, brzdy… srám je niekedy dôležitejší jak rám 8oD

        • Kubas.1  

          Já se v těch komponentech ještě tak uplně nevyznám, takže fakt jediný požadavky by byly ten rám, pružení od Foxu, nějaký jedovatý brzdy, a SRAM páčový řazení

    • vikicek  

      hmm…100/100 karbon chrtfull s hi osazením :o)

      • jIrI___  

        Jo něco takového bych si u sebe v garáži taky dokázal představit.

        • nobelowski  

          já teda spíš na nějakým trailu, než v garáži :)

        • vikicek  

          Strefil ses do mých snů :D

        • Kubiczech  

          Má to tvarování sedlové trubky nějaký smysl? Snad teda kromě vzhledové degradace. (:

          • Vilém  

            Rek bych ze smyslem je prostor pro zadni kolo jdouci do zdvihu. Jinak vzhledove souhlas.

            • vikicek  

              Místo by tam bylo i tak, takhle je to prostě krásnej disajnovej prvek, mě osobně se to líbí převelice :))

              • Vilém  

                No ale pro horni cast zadni stavby, ktera je napojena na vahadlo, by pri takovemto kratouckem vahadle misto zcela urcite nebylo.

                • vikicek  

                  Je to možný, ale stejně si myslim, že prioritou byl design, určitě by to šlo i s rovnou trubkou :)

                  • Vilém  

                    Myslim ze je to jedno k druhemu. Takto je kratsi horni trubka, takze by ram mohl byt teoreticky tuzsi. Moda kratouckych vahadel se mi osobne vubec nelibi, ulozeni vahadla a jeho cepy musi vic trpet. Ale tak to vyrobce asi chtel, jednak min materialu, tzn nizsi vaha, nizsi naklady a nizsi zivotnost. Pak to jen to dobre obalit do marketingovejch kecu, nastrikat na co nejpoutovejsi design, nasadit silenou cenu a pak dobre prodat.

          • gazman  

            Mě se ten chobot taky vůbec nelíbí.

          • nobelowski  

            má smysl zvlnění přední vidle pinarella? zadní stavba duratecu? jedna noha scalpelu? proč se dělají singlespeedy, když je přece efektivnější mít víc kvaltů?

            to sou otázky, boha jeho.

            • Kubiczech  

              Jenže všechno, co jsi vyjmenoval není vyloženě hnusné. Nevidím smysl ve výrobě hnusných věcí za předpokladu, že jdou udělat bez sebemenšího problému nějak koukatelně. (:

              • vikicek  

                Co je na tom Treku vyloženě hnusné? Pro někoho je vyloženě hnusná Lefty, tak to nebudem přece paušalizovat :o)

                • roud  

                  k treku je fakt parádní osobně sem po něm taky koukal :O) jinak lefty je luxus na kterej prostě každej nemá :O)

                  • vikicek  

                    To nepopírám, mě se Lefty taky líbí :o)

                    • nobelowski  

                      já bych měl psychickej blok. měl bych pocit nekompletního kola a pořád bych nevědomky měnil boční těžiště, abych nespadl :)

                • Kubiczech  

                  Vyloženě hnusná je ta sedlová trubka. Vedle toho mi ani pokroucená Norca nepřipadají až tak hnusná. (: Samozřejmě se nesnažím paušalizovat, subjektivitu nezastírám.

          • JSt  

            ano. budes castej kupovat ramovy trojuhelnik :-)

        • DaSnail  

          tak ten je imho dost hnusný…

    • The_Trooper  

      Silnice nereálná:

      Fondriest TF2 Dura Ace Fulcrum Zero

      • rám – TF2
      • vidlice – TF2 Carbon 3K
      • sada – Dura Ace 7900, kliky FSA K-Force Light, brzdy K-Force
      • kola – Fulcrum Racing Zero Black/Red
      • pláště – Michelin Pro3 Race
      • doplňky – FSA OS-99, řidítka Wing Pro
      • sedlo – SLR Kit Carbonio 125g
      • dodávané velikosti – 51, 54, 56, 58 a 60cm
      • hmotnost kola je 6,87 kg ve velikosti L

      Silnice realnější :)

      Fondriest RP3 Veloce 2010

      • rám – RP3 12K
      • vidlice – RP3 Carbon/Alu sloupek
      • sada – Campagnolo Veloce 2009
      • kola – Fulcrum Racing 5 2010
      • plášťovky – Tufo
      • doplňky – 4US Carbon
      • sedlo – 4US
      • hmotnost kola je 8,2 kg ve velikosti L
    • pegas  

      já už si sen splnil:-)…viz profil…

    • Tomcat  

      připojuji s komentářem k ostatním a to proč máš jako kolo snů průměr?

      • vikicek  

        Protože nepotřebuje za každou cenu „vybočovat z řady“ ? :)

        • Foose  

          protože si dává malé a splnitelné cíle? :)

        • Tomcat  

          A vidíš a já myslel, že člověk sní o ideálech. Pokud budeme chtít dosáhnout jen průměrnosti svět se dopředu posouvat nebude.

          • vikicek  

            Já teď ale nevím, jestli jsi to myslel tak, že to není top běžné produkce, anebo že jsi to myslel tak, že by si nechtěl postavit nějakou specialitku :)

            • Tomcat  

              Ale on to je i top běžné produkce, právě to běžné = průměrné, to že je to pro mně průměr nedosažitelný neznamená, že s stane ideálem.

              čekal bych více, karbon , titan, malo výrobce atd…

    • izak70  

      můj sen je tady ten http://www.bikesport.cz/…d.-2010_1917

      • o5majkl  

        vzhledem k sadě mi to příde takový nevyvážený a to doslova… :)

      • vikicek  

        hlína s crosstrailama na XX ? A k tomu Ritchey PRO ? Kdo tohle skládal .. :D

    • prvniodkonce  

      Nedosažitelný sen jsou nohy, aby to aspoň trochu jelo :P

      Jinak bych to viděl na Scalpela na blbnutí, na Supa na závody a na jednu silnici

      :)

    • qasko  

      Tiež pripravujem niečo ako bajk snů … už iba 16 väčších a menších zmien a mohlo by byť aj hotovo :D

      • TJK  

        Vsak vime co to bude a moc se tesime na vysledek… ja si bike snu necham az na 2 evoluci se 150–150mm :-)

    • Marccoo  

      Můj sen,je konečně dodělat zimáka.Pak to bude můj stroj snů,protože se mi o něm už i zdá.

      • Marccoo  

        Půl roku ho už patlám,konfig. je zatím:

        rám:Grand Canyon AL ,,M´´

        vidlice:mám manitou R7 MRD,ale bude asi Reba nebo Sid,lepší vidlici než RS nemá smysl dávat,je to přeci jenom zimák :))

        řazení:XT,hazka XTR

        kola:Mavic Cmax SL,ale něco vezmu od Hnoje(náboje Hope,novatec,a2z ,ráfky ZTR 355,dráty CX ray)Mavic budou na prodej.

        řídítka,předsta­vec,sedlovka jsou jasný:FSA(zatím jsou Ritchey)

        brzdy:Formula RX,koutouče formula

        sedlo:SI

        kliky:zatím XT,ale bude určo něco jiného,třeba Aerozine nebo FSA SLK

        kazeta:XT 11–32

        pláště:Geax mezcal 2.1 TNT

        V létě bude možná hotový:)

        • Horyna  

          No tak na tom bych se styděl v zimě vyjet :-).Nechceš ještě promyslet zda by nebyla lepší karbonová DT vidle a alespoň fulcrumy zera?:-)))

          • Marccoo  

            DT vidle se mi nelíbí!Taky jsem nad tím přemýšlel,že bych z MR dal zera a koupil si carbony nebo nový Zera :)

            U mě to zase takový až zimák není,spíš podzimák,když už nechci jezdit do terénu kvůli bahnu,tak na silnici a nějaký ty nerozbahněný stezky.

            A hlavně musím na něco přidělat dětskou sedačku,na MR nejde a ani nechci!

            • Horyna  

              Rozumím. Je jasný že jak člověk má potřebu kupovat nový a lepší věci, tak se časem stane že i na zimáka může dát i komponenty vyšších řad. Ale zarazilo mě to jak jsem četl „zimák“ a tu sestavu komponentů kterou bych si dokázal představit na svým „letňáku“ :-)

    • biker007  

      liteville 301, k tomu XTR, brzdy TOP od avidu nebo formule se 205 vpredu a 180 vzdadu, vidle asi nejakej Talas s pevnou osou a tak 140mm zvdihu, kola crossmax SX. sedlovka zasouvaci. ale k tomhle bych jeste potrebovak bydlet nekde kde to clovek vyuzije (ne jen ty 3 tydny v roce ktere travim v alpach). na ceskou nizinu mi HT se 120predu a Vckama bohate staci:)

      • Foose  

        pořád nechápu, co je na těch liteville tak extra. Mě se ta kola nějak moc nelíbí.

        • Kubiczech  

          A co je extra na Cannondalu? (: Každý si na každé značce něco extra najde. Pravda, že u některých se musí hledat opravdu důkladně. (:

        • Gomez35  

          Tak si o tom něco přečti, když to nechápeš. :-)

      • Radek Broz  

        DOST BYCH SE HÁDAL, ŽE V ČR STAČÍ 120MM – I TĚCH 140 JE NA DOST MÍSTECH FAKT MÁLO.

        • DaSnail  

          na HT na českou nížinu?

        • biker007  

          Urcite bydlet v Beskydech, Jesenikach nebo Krusnych tak to asi neresim a jdu do fula. tyden se stumpjumprem na lago di como me presvedcil, ze full ma do Terenu smysl:)ale nez se ze zapadniho konce plzne nekam dostanu tak je to 20–30 km. nechce se mi postavit kolo za tolik penez a pak ho nevyuzit:) A ke stavajicimu Ht uz mam takovej vztah,ze bych ho nedokazal preskladat na fulla a na ram se jen divat:)

    • kesu  

      muj sen je zatim ve fázi ladění,ale už se to blíží:))

    • misho  

      tak pridám aj ja tri dream kúsky, čosi na cestu a čosi aj do hory

    • rossi001  

      ja uz si svuj sen splnil NOMADEM ;-)

    • siafu  

      „…co byste jednou chtěli mít doma“

      Rám: Merida O.Nine 16"

      Vidlice: RS SID LO 80 mm black (!)

      Pevná: Pace RC31 420 mm

      Kola: Mavic CrossMax SLR Disc INTL 08 | DT 240 + ZTR + Sapim CX

      Pláště: Kenda Karma 2.0 & Furious Fred 2.0

      Brzdy: Avid Ultimate (?)

      Řazení: XTR 07 Rapid Fire

      Měniče: XTR 07 SGS, XTR

      Kliky: XTR 07 170 mm (!)

      Kazeta: XT

      SPD: XTR

      Sedlo: Selle Italia SLR

      Sedlovka: WCS Carbon 27.2 mm

      Řidítka: Easton EC70 XC | Syntace Carbon 6°

      Představec: North Ti 25.4 mm

      Rohy: Woodman Chupa Carbon

      Gripy: Cane Creek Lock

      Kabeláž: Jagwire Ripcord (?)

      něco z toho je, něco možná bude a něco asi nebude…

      • Marccoo  

        Ten rám máš už doma?

        Kolik váží?Na zimáka bych ho bral!

        • siafu  

          :) ne… ten rám ani nebude. Sháním ještě rám na véčka, protože pořizovat nová kola + kotouče, tak to mi za pomalu 25 tis. Kč zase nestojí a místo toho raději pořídím digitální zrcadlovku, která pro mě bude mít vyšší hodnotu než další už svým způsobem zbytečné investice do kola, kde vše funguje, jak má.

          Reálně to snad příští sezónu vypadá na rám Merida FLX 800-V '10, ale dost bude záležet na ceně, protože 30 tis. za to fakt nedám, kdyz se dá letos sehnat za 22 tis.

    • Foose  

      100

    • ZbynekN  

      Kdyby zas začlo fungovat Morati, to by se mi splnil sen. Pak už bych si něco vybral :)

      • Evilcleaner  

        ale víš jak to je… tak velké očekávání by mohlo předcházet ještě většímu zklamání. ale kdyby se to znovu rozjelo na úrovni tak by to bylo něco úžasného. je mým snem si jednou postavit moratku, ale čím dál jde doba tím méně pravděpodobné to je.

    • karliner  

      Co se týče biku, jsem plně satisfakován, co se týče žiletky, fakt bych chtěl C-thru od Braňa Mereše, ale mám takový dojem, že mi ho neprodá…

    • Ruprt2  

      Gary Fisher SuperFly

    • newbie  

      :-) sny se mají plnit

    • black.horse  

      už asi nic konkrétního, jeden svůj dávný sen jsem si už splnil:-) a obecně nedokážu říct jedno kolo, mám rád kola, která mě zaujmou a poteší, kolo mi musí přinést příjemné zážitky a pocity, ať už při jízdě či při pohledu na něj, prostě musí to být „pro radost“… proč jinak, že?

    • Maynard  

      jeden flancek(pro neznalé těšínského dialektu sazenice;) už mi roste ve sklepě:)…

    • Hynas  

      Tohle…včetně flow-floateru a obojetného zavírání vidlice a tlumiče z řidítek.

    • patman  

      pokud bajk tak neco na zde uvedenych ramech, ale ted je to spis cas na jezdeni, co bych potreboval

      • jIrI___  

        Cinelli je nádherný.

        • Featherbed  

          Jojo… ty do detailů promyšlené a nádherně vykreslené přechody barev mě vždycky dostanou… :-D

      • kcvalin  

        Neni to uplne presny… Ja bych spis preferoval nejen cas, ale i byt schopnej jezdit treba 2× denne, jakozto ted docela cas mam, ale nestiham tak rychle regenerovat. No a samozrejme kolo k tomu je podminkou. Takze uplne idealne bych si predstavoval neco 30000–40000kc a kazdejch pul roku novy.

        Vsechny ty nablejskany high tec se mi sice hodne libi a i bych to chtel mit… ale raci si uziju zabavu, nez s tim oslnovat zensky, ktery tomu stejne nerozumi.

      • crzcba  

        Stydim se, ale nevíte někdo co je to za softail ?? Díky.

    • kali222  

      jo, jsou aktualne dva :)

      1. HT canon s lefty – singl :D
      2. klik

      :D ale jak to druhe funguje, samozrejme, nevim a ani se nedozvim na vlastni grip

    • Saskije  

      Van Nicholas – Zion Single, White Brothers, Rohloff, Chris King predni naba a hlava, FRM vecka a kliky, ZTR, Thompson, sedlo nevim.. A byl bych moc stastnej parchant :)

    • dejvv.  

      Vysněný bajk bych si postavil asi takto:

      rám: Axman MS6

      vidlice: DT Swiss XCR 100 Race

      přehazovačka: SRAM XX

      přesmykač: SRAM XX

      řadící páčky: SRAM XX

      brzdy: SRAM XX

      Kola: DT Swiss XCR 1250 nebo 190 + ZTR

      kazeta: SRAM XX

      pláště: FF

      řetěz: SRAM PC 1090R

      kliky: SRAM XX

      řidítka + představec: Scott Pilot Combo Carbon

      sedlo: Selle Italia SLR KIT Carbonio

      pedály: Crankbrothers Egg Beater 4 titanium

      hmotnost: pod 8 kg

    • rš2  

      SUPERIOR Team Racing CRB 2009 a vyměnil bych Fulcrumy RM 5 za vyšší řadu, jinak OK :-)

      • Pavel100  

        vidlu a brzdy:-)

      • Hnoj  

        Tohle je není bike snů. To je jako, kdyby se tě ptali na auto snů a tys řekl „černá FABIA RS“…

        Biky snů nejsou od toho, aby je měl každej, biky snů (auta, motorky, letadla, hodinky,…) jsou od toho, aby se za nima každej ohlídnul, aby podtrhávali tvojí jedinečnost a osobní styl !

        Necheš si zkusit vybrat znova?

        • Pavel100  

          Nějak tak:-) hlavně ne sériovka a bajka si pěkně poskládat!

        • rš2  

          Nechci! :-)

          Každý má jiné sny, někdo chce aby se za ním každý ohlídnul, někdo chce kolo který se mu líbí a vyhovuje. Každý může snít o čemkoliv, já sním o tom, že až bude rodina zabezpečená a budou se nám doma válet zbytečné peníze po zemi tak si koupím kolo za šest pětek a to tohoto SUPa. Kdybych vyhrál v loterii mega tak si ho koupím stejně, je to můj sen a hotovo! :-D

          • Pavel100  

            Sup do každé rodiny … no raději něco jiného:-)

          • Hnoj  
            1. Nuda
            2. Nuda- Vyhozený prachy, za 60K jsou k mání výraznězajíma­vější biky…
            3. Nuda
          • Vilém  

            A ty jsi ktera kategorie? Ted si nejsem jistej jak jsi to myslel. Rek bych ze se lidi spis ohlidnou za poutovym tuctovym supem, nez za nekterejma snovejma sperkama, co se tu objevuji:) Takze ho chces proto aby se za tebou lidi ohlizeli, nebo protoze ti vyhovuje?

            • vikicek  

              Ježiš tak ho nechte bejt, prostě by chtěl karbonovýho SUPa, co je na tom tak těžkýho pochopit? :)

              • Pavel100  

                já ale neříkám, že carbon Sup rám je špatný nebo nehezký!

              • roud  

                ještě řekni že kdybys měl možnost koupit si jakýkoliv kolo vybral by sis supa ?

                • vikicek  

                  To ne, myslim že Hnoj to vystihl dokonale, černá Fabia RS :o) .. jen mi přijde blbý, že tu napíše jaký kolo by chtěl mít doma a okamžitě se na něj lidi vrhnou ať si vybere něco speciálnějšího :)

      • roud  

        To nejseš zrovna moc ambiciózní ;O]

        • rš2  

          Co má vysněný bajk společného s ambicemi??? Já nemám sen abych byl za kinga s nejlepším kolem na světě, sen je přeci něco po čem toužíš, víš že ti to udělá ohromnou radost a nemůžeš to zatím mít z milionu možných důvodů.To že je mojim snem bajk za šedesát a ne za stopade znamená že nejsem ambiciozní…? Trochu slaboduchá myšlenka :-/

      • Radek Broz  

        :D

    • Alty  

      GT Zaskar Team

    • mr.antik  

      Vzhledem k tomu, že tu chybí sjezdové sny, tak tady jeden je

      http://autobus.cyclingnews.com/…IMG_0441.jpg

      S nějakejma pár změnama a bez tý buchty :-))

    • R-A-D-I-U-S  

      ..jsem si druhý sen právě splnil :-) Né že by se nedalo najít něco lepšího ale … ;-)

      • nobelowski  

        moc pěknej kousek. a žádnej strach z dravýho designu. paráda.

      • Hnoj  

        To je řazení SUNRACE a nebo jsem se zapomněl ráno probudit a mám pořád noční můru? :-/

        • R-A-D-I-U-S  

          ..pořád ještě spíš :-) copak, jsou na to nějak zásadně zlé reference ?

          • Hnoj  

            Já to teda měl v ruce jen na Eurobiku na trenažéru a zdálo se mi to docela hrozný, chod pák je IMHO fakt otřesný.

            • R-A-D-I-U-S  

              V reálu je to fakt pohoda , mám na tom cca 250Km. Vybíral jsem na SpotrLive spůsobem že jsem si vyzkoušel všechno co tam bylo (Campa,Shimano,Sram,Mi­croshift) a výsledek: (pocitově)

              1. Sram (Red/Force)
              2. Microshift (RZ,RX)
              3. Shimano (Dura/Ultegra)
              4. Campa (Record/Chorus)

              na 1. nejsou lowe, tak zbýva 2.

            • R-A-D-I-U-S  

              Samozřejmě, ergonomie je zcela subjektivní záležitost…

              Co se týče spolehlivosti a kvality zpracování, tak to je věc jiná a tam bych asi volil SH-Dura/Ultegra, to je dostatečně prověřená věc. U týhle nový hračky se teprve uvidí, kdyžtak sesmolím recenzi..

    • gemini  

      Svůj bikovej sen jsem si už splnil (vidno v profilu).

      Svůj silniční sen se mi včera na chvilenku ocitl v rukách – DeRosa King 3 RS, na Campě Recordu, karbonový FSA, kola Lightweight, sedlo Tune…Lehký jako pírko ( dle prodejce rovných 6 kilo ), cena myslím něco kolem 1/4 milionu…:-)

      • kubad  

        těch 6kg je mírná utopie, ale jinak krásné kolo :D

        • gemini  

          Na váze nebylo, to je pravda, ale myslím, že k tomu moc nechybělo. V ruce to bylo fakt šíleně lehounký. Každopádně je to veliká nádhera.

          • kubad  

            300g bych typl :-) to už v ruce nepoznáš, ale vím že kolo na 6kg už musí mít úplně jiné osazení a je potřeba mít lehké věci všude, ne jen kola,

    • gargamel  

      Neříkal bych tomu sen, ale jednou „na stáří“ bych si možná pořídil Rohloff převodovku.

    • radek80  

      taky jsem snil o šperku od Bicyclecafe, ale pak jsem přistál na zemi a nechal si postavit tohle, Snad se líbí. Sestavu asi poznáte, jinak je komplet rozpis na bikesport.cz

      • N-Dorfin  

        tak to je ovšem paráda ! .. akorát co ten rám? nějaké bližší info o něm ? :) .. dival jsem se na ten bikesport a nic tam o nem neni

      • roud  

        nelíbí je to takový nemastný neslaný…

        • nobelowski  

          se podívej na svoje boty. dyť je to paráda!

          • JakeF  

            Designově souhlas s roudem, funkčně s nobelowskim… Ale počítám, že tohle bylo stavěný jako ultimátní závodní raketa, takže šlo spíš o tu funkčnost…

          • kubad  

            je to slusne slozene kolo s beznych seriovych dilu zadny napad nic.

            ale pojede to paradne to zase jo funkcne super, ale me osobne na tom nic nezaujme, kliky tam vylozene nesedi, na XC rakete 180mm kotouc nevim nevim, zbytecne XX se me na tom vylozene nelibi ta mega kazeta je hnus bily SID moc kontrastni

            ale je to muj nazor na design a kazdy mame jiny vkus.

            • nobelowski  

              Já obdivuju především ten rám, to je paráda. Na svoje určení je to skvěle sestavený kolo. XX je sice cenově absurdnost, ale 2×10 bych upřímně taky rád. No a design…to má každej jinej pohled. Někoho tu třeba fascinuje tyrkysovej Yeti, což mě přímo pálí v očích.

          • roud  

            funkčně super o tom žádná ale vzhledem je to naprostej hnus o tom taky žádná…

      • Hnoj  

        Já ti nevím. Připadá mi poněkud podivně. Tohle hádám na NS Maxari bez laku… A nebo má říkat GHOST Lector? :-D

        Investovat do sady XX považuju za naprostvý vyhazování peněz, kdybys to posadil na X.0, XTR kliky, a elixir CR MAG bylo by to lacinější a řekl bych, že by to lépe fungovalo.

        Asi to bylo relativně laciný, ale to je tak všechno…

        • Hnoj  

          PS: Pokud jsi za to dal cenu kterou má BS na stránkách, tak to vážně nebyl dobrej kup…

          • Honza321  

            Koupil si co chtěl a kde chtěl:-) To že nemá rám nápis… minimálně na 1/2 rámů se mi taky design loga a modelu nelíbí a na spoustě je to hnus…prostě pár písmen a rámem akorát tak šlahnout:-) PS: blbost že to nekoupil u tebe že jo…

            • Hnoj  

              Možná sis mohl všimnou, že sem docela často vkládám fotky NO NAME rámů s nápisem Axman a pod… Zrovna já netrpím značkovou mánií :-D

              Já tady nekritizuju absenci nápisu. V tomhle případě je to spíš ku prospěchu věci. Ale holý rám by zasloužil vlastní desing, jako to má uděláno třeba TREATT…

              Je blbost že to nekoupil ze zahraničí, kde se dají hračky jako XX obvykle koupit za pár šupů narozdíl od ČR…

              A sory, ale 97K je za to naprostej nesmysl. Kdyby to koupil samostatně po dílech, dostal by se na lepší cenu… ehm…

              • Honza321  

                a jak je možné, že se prodávají mtb kola značek Trek a ostatní nad 100 tisíci, když na nich vlastně nic není a součet cen jednotlivých dílů je mnohem nižší než MOC cena daného kola…koupil bys např. toto Trek nebo Giant za MOC? No nekoupil:-)

                • nobelowski  

                  to sou katalogy.. v reálu to seženeš mnohem níž. a mám pocit, že u stavby top modelů se dá ušetřit hodně. řekl bych, že čím vyšší cíl, tím víc se vyplatí stavět.

                  • Honza321  

                    O kolik seženeš ta uvedená celá kola v reálu od MOC níže pokud to kupuješ jako koncový zákazník od obchodníka o 10 nebo 15 tisíc? noo řekl bych maximálně:-) Kamarád mi dávno ukazoval rám Trek Top fuel 9 model 2008 koupil ho samostatně a řešil stavbu, když jsem viděl to hlavové složení musel jsem si sednout:-) a k rámu dostal ve slevě karbonový představec Bontrager za 4litry = tak se prodává.

                    Osobně si myslím, že cena co maji na bikesportu není nijak hrozná…ano možná to seženeš o nějaký tisíc levnější při nákupu venku, ale máš to zase bez starostí a shánění.

                    • Hnoj  

                      Za lepší prachy to koupíš i v ČR, když se budeš snažit a pátrat… A pak si to musíš sám postavit, což taky není nic hroznýho…

                • Hnoj  

                  Tyhle kola si snad nikdo nekoupí za plnou cenu.

                  Maj je jen závodníci a ty maj ceny vždycky nějak chytře domluvený. A pak se obvykle prodaj v posezonním výprodeji se slevou 20–30%…

                  Tyhle kola jsou celý jen o rámu a nápisu na něm. Pokud se spkojíš s No Name rámem, máš zelenou pro bike za rozumný peníze…

        • kubad  

          v podstate souhlas

      • jIrI___  

        A mě se to líbí. Nenápadný a přitom výrazný, bez přehnaných módních barvičkových a nápisových orgií.

        • kubad  

          a libilo by se ti to i za tu cenu? kterou to stalo hehe

          • jIrI___  

            Na cenu jsem se radši ani nedíval, to není moje věc :). Hodnotil jsem čistě jen vzhled.

          • nobelowski  

            Cenu nehodnotíme! Tohle by mělo být iracionální vlákno.

        • Hnoj  

          Až na pěsti na oči v podobě hlavy a bílého představce :-)

          • jIrI___  

            To je tom právě to výrazné. V černé by to byl nuďas nejvíííc.

            • Hnoj  

              To už bych tam vrazil nějaký šílený v červeném eloxu, ať to stojí za to :-D

      • Kubiczech  

        Červené měly zůstat jen náby, bílá jen vidlice.

      • black.horse  

        tak ta cena je fakt dost, souhlas s ostatníma… ale jinak kolo je to zajímavé, ačkoliv ty barvy jsou lehce nepovedený (na divokej cirkus málo a neuspořádaný, na pohledný vzhled moc, osobně bych jednu barvu eliminoval a to nejspíš tu šedivou co je na XX sadě a nahradil bych černou). přesto všechno jsou tohle jen plky bandy troubů sedících u PC a kritizujících co není jejich a proto si z nás nic nedělej a užívej si nového kola:-) máš to funkční, nový, splnil sis svůj sen o pěkném kole a my jsme stejně jen banda rejpalů:-D

        • Kubiczech  

          S druhou větou naprosto souhlasím.

          • kubad  

            zase od toho je forum aby se štouralo rozebíralo a kritizovalo a kdby s tim majitel nepočítal tak sem to kolo nedáva že :-)

            • nobelowski  

              To jo, ale kdybych dal do biku skoro sto tyček a vy mi to tu poplivali, tak bych se s vama asi rozkmotřil! :)

      • Hornet  

        Ta farba je spatnou fotkou? Nejako to cela hra do fialova…

        Ten ram je len prestriekany lakom? vidno tam nejake napisy, mas este nejake fotky?

        • radek80  

          Nafotím a pošlu, resp. pověsím zde.

          Jinak já chtěl původně Litespeed s Magurou (Durin, Marta) a klimama Middleburn (jejich převodníky jsou dle mého nejlepší). Ostatní komponenty klasika od Bicyclecafé. Jenže na tyhle šikovný hochy já neměl prachy.

          Bikesport mi ale pomohl z problému. Barvy nejsou úplně sladěný. Stačila by bílá vidle, souhlas. Červený představec by byl taky lepší, ale zase by to nebyla stejná červená jako na nábách. Dokonce jsem slepil ty oranžový nálepky z Maviců, to mi vadilo. Lak na rám (maxari) by kolo o 200g přitížil a finančně o 10tis prodražil. Ale nikdo mi airbrush pořádně na kolo neudělá, kromě PRODOLI, kterej ovšem trvá na nápisu Prodoli.

          Co se týká jízdy, tak nemám výhrad. Vždycky jsem kritizoval SRAM, Nokony, Mavic. Teď na tom jezdím a je to perfektní, ale z kopce mě na fulech stejně všichni předjížděli…

          A cena není tak hrozná, je tam vidle XX WCup, všechno Ritchey Superlogic. Naopak cena se ještě srážela použitím starých Maviců 2008.

          Zdar a nashle na Malevilu

    • kravasss  

      rám: carbon ud od superioru

      vidlice: Fox Racing Shox F120 RLC

      kompletně osazewné na sramu xx

      představec: FSA OS 99 CSI Carbon

      sedlovka: FSA K-Force new

      řídítka: FSA K-Force XC Carbon OS

      sedlo: Selle Italia SLR Carbon 99gr.

      kola: MTB XC DT Swiss XRC 1250

      pláště: WTB NANORAPTOR 26×2.1 60TPI

      pedály: Shimano XTR PD – M970

      rohy: MRX EB23 Ultralite

      • Hnoj  

        Co všichni vidíte na těhle rámech? Ten rám je IMHO vymyšlenej pro vidlici max 100MM…

        • Honza321  

          na sup rám i když je to carbon dávat výplety DT Swiss XRC 1250, to nevidím moc dobře:-)

          • Pumsc  

            hlavně to je nápad kupovat karbon od supu kterej s ním nemá žádný zkušenosti:))),trek oclv,merida flx,giant advanced,je tolik možností investice do kvalitního karbecu…

    • nobelowski  

      Tak já sem taky něco dám.

      Bral bych tohodle fešáka, kde bych měnil:

      brzdy za Formula The One+kotouče Hope

      komplet řazení za Sram x.0

      a možná bych přemšlel nad jinýma kolama, i když designově to sedí.

    • Treker  

      Tak KTM můžu…todle je pěkný moc. Můj sen (částečně splněnej) je KTM Score Prestige 2009…ale za 200 litrů je to už prostě mimo moje možnosti…ale je to pohádka…

      • JSt  

        to je sen, po kterym ani ne za rok nestekne pes ;-)

        • Treker  

          Hergot škoda, že jsem todle vlákno neobjevil dřív, mohl jsi mi poradit s koupí…

          • JSt  

            asis me nepochopil… mit jako sen nejdrazsi seriovku je takove prizemni. kor kdyz za dvesta si muzes poskladat prakticky cokoliv. ;-)

            • Treker  

              Tak to sorry, to jsem fakt nepochopil :-) jestli to bylo mašleno takhle… Já to beru ze svýho pohledu že nemám čas ani místo ani zručnost na to si kolo stavět. jsem uplně typickej uživatel a z kol co se daj koupit se mi líbí todle.. já kdybych si měl kolo postavit tak se nesvezu :-)))

    • gorre  

      Rám Brooklyn Works Machine- Race link, dodává se už s klikama, takže jen doplňky- sedlovka thomson/roox S4 nebo starej syncros, vidlice Hanebrink nebo White Brothers Groove/Foes F1/Risse The Champ v nouzi největší shiver DC:)

      Náboje starý oversize Hope, brzdy též, nebo starý formuly, hlavně žádná sračka typu Avid apod. Ráfky Sun Double Wide 24´´ a pláště Gazzaloddi 3.0/24´´, řidítka a představec sun line. To by byl takovej lehkej frýrajd:)

      Na běžný ježdění Wiessann Koxinga/Rockham, vidle stará pace(cca 1998) Náboje Hope, brzdy Hope, sedlovka Tune, kliky Cook bros. Racing nebo Tune, jsou skoro stejný, ráfky sun Rhyno Lite, pláště ňáký Micheliny, představec starej syncros, řidítka Roox vlaštovky, sedlo Flite titanium, pedály Speedplay, přehazovačka/přes­myk Paul, řazení gripshift 800, kazeta shimano:)řetěz rohlof(případně totéž s nábou Rohloff)hlavový složení chris king, střed Tune.

      • Nimrod  

        nezní to špatně, ale na bmw bych dal vidli avalanche s titanovýma pružinama, náby jedině seismic, brzdy gustavy, ráfky arrow a tak :-)

        proč bys rád starou pace? podle stařičkých testů si s ní musel skočit dvoumetrový drop, aby se vůbec hla do zdvihu :-) a proč ráfky rhyno lite? jen se ptám, nekritizuju :-)

    • mamfpici  

      vysnivany bajk mam v profile:)

    • Attila  

      Kluci ze Švýcar mě namlsali: http://www.bmc-racing.com/…pagnolo.html

      • TJK  

        ramovku bych bral… :-)

      • Foose  

        vypadá špičkově… na eurobiku měli perfektní videoprezentaci, byl tam vidět v pohybu i ten pavouk co plete ty trubky. Mazec. Ale nevím jestli bych bral karbonové trubky vložené do plastových spojek :)

        • jIrI___  

          Ty spojky jsou z plastu? :-O

          • Foose  

            no možná to bude nějaký kompozit.. ale na tom videu to normálně vypadávalo z lisu

            • Attila  

              Je to kompozit. V podstatě velmi podobný materiál jako u dražších look pedálů.

              Nemám nejmenší pochyby o trvanlivosti :-)

            • kubad  

              a jak myslíš že se vyrábí UD carbon hehe :-)

      • Kubiczech  

        To je krása.

    • Blackbiker  

      SC V10 carbon

      • jIrI___  

        Je to kolo tak dlouhé nebo klame fotka?

      • Foose  

        no ale určitě né v téhle barevné kombinaci…

        ta červená mi přijde lepší… ale stejně si mohli dát designéři trochu víc záležet a vymyslet nějakou exkluzivní barvu.

    • Babec  

      GT Marathon Team :)

      http://www.gtbicycles.cz/…bonteam-shim

    • nooski  

      Slnice, jak jinak.

      Karbonový rám přesně na míru včetně výběru trubek. Krátká zadní stavba jak Cervelo 399mm, přesmyk na navářku (aby se tam zadní kolo vešlo). Hlava dlouhá tak, aby nebylo potřeba podložek pod představec. Klasická geometrie, ne sloping. Mohutné patky jako RB, vůbec všechny trubky mohutné, kulaté a bez profilací. Tapered hlava s přesně padnoucí rovnou vidlicí. Vše v jasně červené s bílým logem.

      Kola Lightweight nebo Mavic CCU popř. možná i Madfibery, ale bez samolepek.

      Sada Record 10. Vyměnit jen převodníky za černé.

    • suzuki81  

      Mě by stačilo tohle… jen kdyby to bylo v jiných barvách- takhle to vypadá jak kdyby to bylo teamové kolo Slávie :-)

    • Sitic  

      hááá tak toho by bylo, ale ten nejreálnější silničku (táta měl nabízel mi ji jenomže mě nenapadlo že bych na ni jezdil :( ), na compagnolu, rám hliník, vidle carbon, a tak nějak ;)

      • vrazdit  

        tak tady uz to s tema barvickama trosku prepiskli, nemyslis??? :)

      • Čárlí  

        Můj bike snů je kolo, které by vypadalo uplně normálně (třeba můj Cube LTD), ale jelo by za každých okolností o 10km/h víc než normálně – při stejné námaze. To by bylo super, ne? :-)

      • Foose  

        omg

      • Kubiczech  

        Vzhledem to spíše aspiruje na noční můru noční můru? (:

    • Georrge  

      můj dream bike by byl postaven na rámu od Focusu, Canyonu, Diamondbacku nebo jiného výrobce s podobným systémem. Rám by byl celočerný s lehkým logem, a k tomu doplňky v zeleném eloxu :) s mírou samozřejmě… jen nevím zdvih, jestli 130 nebo 150, ale protože to je dream, tak asi 150 ale postavené víc do XC. Prostě takový pohodlný bike na pohodu :)

      PS: kdyby jste znali nějakého výrobce který dělá jen rámy s podobným systémem, tak pls napište, časem chci totiž koupit fulla, ale jen rám, a 130 mi přijde ideálních.

      • jIrI___  

        Co je na tom systému tak úžasného (tipuju správně přepákováný jednočep?)? Jinak ten Canyon vypadá super.

        • Georrge  

          je hezkej :D ja vím, podle toho se kola nevybíraj… ale když jde o dream bike, tak je to putna. Kdybych ten rám ale kupoval, tak napřed vyzkouším a porovnám s pár dalšíma, to dá rozum…

          • Pedro404  

            Jak nevybíraj, přece nebudem jezdit na hnusnejch kolech:)

            • Georrge  

              to je pravda :) a když k tomu všemu ještě i funguje, tak není co řešit.

      • Stingray  

        mrkni na Commencal meta 5.5, možná by se dal sehnat jenom rám

      • Kamikaze 591  

        Jeden Focus je teď na bazaru za 43 000 kč tuším.

    • TJK  

      muj bike!

    • Alcaf  

      Jéééé a ty nám je koupíš???? Tak mně toto

      http://www.cube.eu/…ee-gtc-race/

    • HELLBOY22  

      Ach jáj milujem ich :) Aspoň jeden vlastniť

    • Kubiczech  

      Přidám vysněné doplňky garáže:

      Na XC stavba na rámu BMC Teamelite nebo Scott Scale 899 a k tomu Epica klidně v sérii. Trailbike na rámu Ibis Mojo. Enduro na rámu Banshee Spitfire nebo Rune. Silnice Derosa Merak.

    • soc  

      Z těch krásných starých kol asi Klein Adroit, GT Lobo, možná CD Super V. Z těch nových… nějak nevím… nuda… možná Yeti

      • alex44  

        Titanová 29ka s Lefty, XX by nemuselo být, nebo Flash 29er.

    • Sgt Pepper  

      hurá, Litespeed Pinhoti je doma! Po dlooouhý době můj novej bajk – Moratky jsem vždy kupoval secondhand…

      nafotím a dám do galerie snad v sobotu…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse