• Volf

    Neberte to jako provokaci, ale vedou se tady nekonečné diskuze o vidlicích. Vybral jsem si namátkou vidlici, o které si myslím, že ji nikdo snad nebude nazívat šrotem. Jde o to, že mě zajímá, co znamenají všechny ty speciální pojmy / nemyslím např. externí, otevřená olejová lázeň atd. /, a jak jsem schopen je v praxi využít.

    Odpružená vidlice MARATHON S COIL 2004 Výrobce: MARZOCCHI Cena: 16 155,00 Kč

    Popis Kategorie použítí: Cross Country (kvalita Bomber pro střední terén a expedice) a Marathon (odolná konstrukce pro závodní účely) Zdvih: 105mm Tlumící systém: otevřená olejová lázeň s HSCV hydraulickou patronou s externí regulací zpětného útlumu (pravá noha) / ETA patrona s externí regulací s novou ovládací páčkou (levá noha) Pružící prvek: pružina + vzduch s možností externí regulace předpětí (tlakem) přes vzduchový ventil (pravá noha) / ETA-pružina (levá noha) Blokace: ano (ETA) Korunka: kovaná, CNC obrobená a leštěná superlehká korunka „M“ napojená na vnitřní nohy Cryofit technologií Podkova a kluzáky (vnější nohy): provedení a design jednolitého magnesiového monobloku Vnitřní nohy: Al 30mm Sloupek: Al Úchyt kot. brzdy: XC mezinárodní standard Patky: standard Barva: černá Hmotnost: 1.9kg pozn. přiloženy čepy na V-brzdu

    0 0
    • Volf  

      Tak jsem čekal, že se tady strhne bouře příspěvků, jak nastavujete prožení a tlumení podle terénu, jak blokujete nebo neblokujete vidli podle kopce a ono nic.

      0 0
      • vlk  

        tak jo mám duke xc-uturn.Do delších kopců snížím zdvih na 8–8,5cm , do drsných výšlapů na 7.K tomu ještě mám skoro v cm saq.Jinak dávám 10,8-maximum.Na těch 7 vyjedu to co jsem niksdy dřív nevyjel.Snižuji ale pouze na dlouhé kopce kde se mi to vyplatí.Tlumení-mám nalezenou svoji polohu, kde mi to nejvíc vyhovuje.Někdy jedem sjezdy či vrstevnice poblíž vojenských prostorů-samý šutr nebo po skalnatých a šutrákových horách tak dávám zpětný útlum trochu na nižší hodnotu ,aby se to dříve začalo vracet ,ale přitom, tak aby to nekopalo.jinak to neřeším.

        0 0
        • Volf  

          Asi se zeptám blbě, ale pokud by ta vidlice měla jen regulaci pružení byl by tam u tebe nějaký rozdíl v používání. Já jen abych pak víc nenastavoval než jezdil.

          0 0
          • aku  

            panove jsou pribuzni? ;)

            0 0
            • vlk  

              Příbuzní nejsme.Ale jestli nějací ušáci neudělali můj klon.Toby mě naštvali.:-))

              0 0
              • aku  

                Trosku mi uslo ze nemecky i anglicky to je Wolf. No nic. Tesne vedle ;)

                0 0
                • Volf  

                  Jinak ze začátku mi říkali taky Vlk, ale jednou před spoustou, spoustou let to někdo poněmčil, ale napsal to s jednoduchým V a už to tak zůstalo.

                  0 0
          • vlk  

            kdyby měla jen regulaci pružení tak bych ji asi jednou nastavil pro svou váhu a natom stále jezdil.Tlumení mámtakénastavené jednou.Jen ve vzjímečných případech topřed vzjížďkou přenastavím.Zdvih jen při kopcích co jedem nahoru více než 30 min.

            0 0
      • Air  

        pohledej v minulosti. Co vim tak tuhle Marathonku tu ma Lubos, model 2002. Zkus primo na nej.

        0 0
    • tibro  

      Konecne niekto kto ma Marathon S. Mam ju ju tiez, ale nastavenie pruzenia na nej neviem nikde najst. Podla mna ta vidla nema ventil na dofukovanie, ani nastavovanie predpetia pruzin. Zmenu pruzenia som riesil vymenou pruzin, inac to asi nejde. V servise vraveli ze nastavenie pruzenia bolo na modeli 2003 ( biela). Inac som s nou zatial spokojny, ETA vyuzivam zriedka.

      0 0
      • lubos  

        Predpetie pruzin a bez ventilu je model 2003 Model 2004 nema nastavovanie predpatia (myslim), ale ma moznost dofukovat pravu nohu. Treba odsroubovat ciapocku.

        0 0
      • RomanH  

        Kolik jsi za ty pruziny dal a kde jsi je kupoval ?

        0 0
        • tibro  

          Pruziny mi menili v servise v Kosiciach. Dal som akurat 200 sk mechanikovi, stare pruzini si nechali.

          0 0
    • x-mass  

      Dofukoval tady nekdo MX Pro ETA 105mm model 2004? Potreboval bych vedet kolik tam mam dat pro 90 kgramoveho jezdce.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.