• Tinker

    Rád bych, kdyby jste se podělili se zkušenostma s vidlí Manitou Skareb. Slyším na ní poslední dobou celkem nepěkný ohlasy. Já osobně jí mám rok a super! Od tý doby, co Marczocchi dělá v ceně do 10000,– na XC těžko použitelný dvoukilový vidle :-(, není podle mě lepší volba… Jako jedinou vadu vidím trochu menší tuhost, ale těch cca 1450g musí být někde znát…

    0 0
    • enjoy  

      taky jsem si myslel ze se da tezko najit lepsi vidle(aspon podle toho jaky priority mas ty,aby to nebyla dvoukilova becka),ale zapremyslel jsem nad Dukem a fakt nevim co me zadrzi abych si ho koupil(jednou:-)).nekdo snad rikal ze je v tom moc harampadi,ale to je jako kdybych se nic nedozvedel.

      0 0
    • Piper  

      Teda nevím jak Skareb Comp, ale já jezdím Skareb Super a jsem zatím fakt velice spokojenej. Dle mýho názoru super žehlička.

      0 0
    • Psychlon  

      Má někdo Skareba na kotoučích?? Zajímaly by mě vaše zkušenosti.

      0 0
    • lubos  

      No, pry Scareby praskaj jak se spojuje podkova s nohou. Videl jsem obrazek, a nedavno nekdo psal, ze se mu stalo totez. Na Vcka aby sis dal jeste dalsi podkovu, pac se nohy roztahuji jako (no, vzdyt vite co myslim :) Kotouce mozna jsou lepsi, ale nevim jak se krouti. Marzocchi MX Comp ma asi 1.9kg, coz sice neni malo, ale podle mne pak nemas problem nasledujicich n-let. (n>2 imho). Ale Rockshox Duke XC (alespon model 2002) je solidni vidla, funkci, a jeji vaha je (merene u kamosove vidly) 1600g se zrezanym sloupkem. S Vckami ani kotoucemi problemy nema.

      0 0
      • lubos  

        Tim jsem ale nechtel spochybnit jizdne vlastnosti Scarebu, jelikoz jsem je nemel moznost jezdit. Verim, ze jsou po teto strance v poradku.

        0 0
      • náčelník  

        To je stará písnička, s tou podkovou. Pokud se pamatuji, diskutoval se na BF jen jeden případ – praskla po pádu a bylo to vyreklamováno. Podkovu z vlastní zkušenosti považuji za zbytečnou. Ale já jsem „opatrný turista“.

        0 0
        • lubos  

          Stara pisnicka, ktera se zopakoval pred asi mesicem-dvema , viz. forum na extremebike.sk Dotycny rekl, ze presne totez. Pad nevim jestli tomu predchazel. Ale zas vim i o pripadu, kdyz se rozsypala marzocchi, nejake maratonka, divce o vaze nejakych 50kg :) pri jizde na asfaltu.

          0 0
          • Pá-dlista1  

            To se snadno stane. Pritelka taky zlomila Ronda na asfaltu. Z kolika metru na nej dopadala ta z tveho pripadu?

            0 0
            • lubos  

              To bylo myslim psano na tom mtbreview.com Chlapik psal, ze jeli po asfalte, po rovince, a najednou se mu pritelkyne valela v prikopu. Ale ted si vzpominam, ze asi nepraskla podkova nybrz praskla v krku, odpadlo cele predni koleso. Dost blby :(

              0 0
              • andre  

                …pred niekolkymi rokmi sa mi stalo presne to iste, avsak nie na slavnom „M“ bolo to RST, je to fakt blby pocit.

                0 0
          • enjoy  

            kdyz si vezmes kolik tech skarebu jezdi tak nejaky dva pripady jsou uplne smesny,vubec bych to nebral tak ze ma snad nejakou vyrobni vadu nebo co.

            0 0
        •  

          tak tak, taky jsem spokojeny a vetsinou opatrny turista. rict ze skareby praskaj u podkovy po dvou pripadech, kdy jeden se stal po kolizi s autem (i kdyz s casovym odstupem) a druhej ani radsi nevime jak mi prijde docela nefer. praska vsechno. nekomu. to, ze ji vecka rozviraj je pravda. ale jestli je to nejaky extremni problem nevim. netusim. mne to zatim v nicem neprekazi, brzdy (vecka LX) brzdi i tak slusne.

          0 0
          • lubos  

            Me by to vadilo dost, ale nemusi to vadi kazdemu. Presne jak pises.

            0 0
            •  

              no abych rekl pravdu, tak kdybych to nekde necetl a nezkousel to pri stani na miste, tak bych si toho mozna ani nevsiml.

              0 0
              • lubos  

                Vsiml. Zcela urcite. Zadni stavba se mi mirne roztahuje pri brzdeni a nekdy mi to vadi. A to roztahovani je 10× mensi nez u te vidly.

                0 0
                • enjoy  

                  ale ale:-) me se zadni stavba roztahuje jako prase(vision 03),ale je to snad dobre,no a u ty vidle kdyby to bylo tolikrat vic…:-))) hele vazne,kdybys za jizdy vzal za brzdu tak aby si tu vidli znatelne roztahnul tak uz si hrajes na supermana.

                  0 0
                  • lubos  

                    Jsou to moje zkusenosti s jizdy. Ver, nebo nech to nech byt. Nesnasim to, a jezdil jsem s tim dost dlouho, abych to nesnasel a pokud to bylo mozne tak resil podkovou. No a abych tedy prilil kapku oleje do flejmu, tak treba hydraulicke magury by mozna meli problem i s teou jejich podkovou. No a jelikoz jsou lidi, co takove hydry jezdi, neni od veci zminit taky tenhle nedostatek. Ale neber to osobne, chranbuh. Treba se to vic hodi na kotouc ( neumim posoudit). Nebo to ma jinou vyhodu.

                    0 0
                    • enjoy  

                      hele ja toho skareba mam a s tim roztahovanim si to vazne prehnal,to by ti rekl i padlista.no dobre,to nebyl dobry priklad:-)

                      0 0
                      • lubos  

                        Jo, to nebyl dobrej priklad :-)))))) Ja nevim … tak jsem to prehnal, no. Proste se mi to nelibi a pak je casem z toho velryba :) A mozna ze to byl levnejsi a slabsi typ. A vubec. :)

                        0 0
                      • lubos  

                        Dneska jsem byl v bike obchode tak jsem to znovu vyskousel. A dojmy su takove, ze

                        • Scareb se sice roztahuje, odhadem asi jako moje zadni stavba, coz neni sice uplne dobry, ale neni to tak zly, zase. Vetsine lidi to asi vadit nebude. Ta mekkost pri brzdeni, tam je a tenkrat byla asi jeste vetsi, jenomze, to nejspis bylo packami & bowdenami & vckami. Byli to nejake Shimana, a nevim jestli ne s temi paralelogramy. Tudiz asi odsud muj odpor. Houbovite brzdeni – dost neprijemne, plus viditelne roztahovani a vida. Je to z toho vinna vidla :-)))))

                        Taky jsem si vyzkousel Black-a, a ten se ale roztahuje daleko min. Sice ale nebyl tam paralelogram, ale Deore Vcka. A take jsem si osahal novou LRS :)

                        0 0
                    • Mamutt  

                      Hydry mam a stale se jich zastavam. Takze: Silu maji, i s podkovou mi mirne roztahuji zadni stavbu (GF). Predek ani po roce jezdeni nic (RS Pilot XC), tedy zedny vakl, fce stale stejna. JENZE: brzda ma takovou silu, jakou ji ty pouzivas. A ze zkusenosti vim, ze absolutniho brzdneho ucinku (tedy zablokovani kola, coz uz je ale nezadouci a tedy za hranici rozumneho pouzivani) dosahnu daleko driv, nez si hydraulickym pistem rotrhnu ram. Hydry proti lankum preferuji proste proto, ze ztraty energie=O. A ja se nerad unavuju. Takhle je to bez mozolu i po dlouhem sjezdu, a to brzdim jednim prstem (protoze to proste staci). Jinak, kdyz jsme v to prispevku ke Scarebum – sam jsem ji nikdy nejezdil, ale par znamych ji ma (stylem spise ti nasvihanejsi maratonci) a nemohou-))) si ji vynachvalit. Me se libi ten Reverse arche

                      0 0
                      • Gumicuk  

                        Muzes prosim napsat jake mas hydry? A jak jses s nima spokojenej. Akorat nevim jak muzou kotouce roztahvovat ram, teda jestli nemas rafkove…Ja vim ze to sem nepatri, ale kdyz se to uz nakouslo…

                        0 0
                        • Mamutt  

                          Magura HS 33, ráfková hydraulika. Za ty prachy těžko seženeš něco lepšího (já si je taky koupil místo kotoučů, protože už mi nezbylo na náboje). Jo, a váha kompletu=LX ráfkáče, což je taky slušný…

                          0 0
                      • lubos  

                        Jo, za sucha jo :)

                        0 0
                        • Mamutt  

                          I za mokra. Jezdím celoročně a nikdy nebyl problém. Nebudeme se dohadovat o namrzlých ráfcích, tam už to řeší fakt jedině kotouč.

                          0 0
                          • lubos  

                            Jo, namrzle rafky ne. Ale ja problem s vodou mam, i presto,z e mam keramiku. A tam je to hodne znat, kdyz musis poradne tlacit paku. A sere me to uz tak , ze dost, pac na nekeramike jsem ten problem nemel. A predni brzda je ok. Jeste musim zkusis vymenit Shimano a Koolstop, uvidime, co to udela.

                            0 0
                            • scret  

                              A co te vlastne zlobi na keramice? Ptam se proto, ze v lete nebo driv chci keramiky a tak sbiram vsechny mozny reference. Chi to kvuli zvyseni brzdnyho ucinku treba za mokra.

                              0 0
                              • lubos  

                                Hmm, to bych taky rad vedel :( Taky to byl jeden z duvodu porizeni keramiky. Ne sice ten nejvetsi. Vec se ma tak, ze na puvodnich rafcich jsem mel Avid (brzdove gumicky). Brzdilo to dobre, ale v podminkach voda/blato zadna slava (ale brzdilo). Pak jsem na jednom maratonu behem asi 20ti minut znicil vetsinu gumicek vzadu tak jsem dozadu nahodil BBB. Nic moc taky, a jenom mirne jete tak jsem pod vlivem bikefora nahradil Fibraxama. A to bylo to prave. Brzdilo to paradne. Pak prisla zima, snih, leh a prvni otestovani Vcek. Vysledek byl takovy, ze pri jedne vyjizdce jsem zjistil, ze predni za urcitych zimnich podminek nebrzdi vubec, a zadni se zhorsi asi tak o 30%. Predni gumicka byla porad Avid, navic dost ojezdena. Pozdeji, kdyz jsem vymenil predni gumicku za novu ale porad Avid, se brzdni ucinek nejak valne nezmenil. Ale fibraxy jsem neskousel. Krome toho jedneho pripadu, kdy predni nebrzdila jsem jinak nikdy s brzdenim problem nemel, a ani malinko horsi predni brzda nijak nevadila. Pak jsem presel na keramiku a tesil jsem se jak to bude brzdit, Mavic slibuje zlepseni brzdeni o 50% na mokru. Tak jsem sel a zakoupil FIbraxy jakozto osvedcenou znacku na keramiku. Sic mi bylo podezrele ze na samotne gumicce bylo napsany alloy rims, ale rekl jsem si, kdyz je napsany na obalu (takovy stitek po francouzsky), tak snad vedi co delaji. Prvni dojmy byli super, predni brzda brzdila tak, ze jsem male lital pres riditka, zadni taky supr. Pozdeji mi zacala predni dost silne piskat. Kontrola zjistila spatne nasazeni , resp. slabe dotazeni, cimz nasledkem bylo mirne otoceni a spatny kontakt. Jenomze takhle kontrola ukazala, ze behem asi 120km byli gumicky temer uplne sezrane. Cili pekny podvod, zadne gumicky na keramiku, nybrz zcela obycejne. Nu coz … alespon mam i takovouhle zkusenost. Pak jsem jinde koupil Shimano jiz skutecne na keramiku (tvrde jako kamen), a ruznyhc peripetiach s nekompatabilitou Shimana a boticek jinych vyrobcu i sam se sebou, nakonec jezdim (jinou znacku jsem zatim nesehnal). Vysledne dojmy jsou takove, ze predni brzda brzdi skutecne skvele, neda se to srovnat s puvodnimi rafky. Brzdi i pri slabem zatlaceni, kdyz je bowden cisty, pruziny na Vckach malo natazeny, chod se temer priblizuje hydre. A ucinek vyborny. Sneh, led, voda, vsechno jedno, brzdi porad vyborne (samozrjeme, kdyz je voda a hodne chladno, za urcitych podminek je ucinek mirne slabsi, ale porad vynikajici). Zarmznuty rafek a podobne praseciny nepocitam, to se mi stalo jenom jednou, trvalo to asi 10–20m, nez jsem stlacenim brzd nanos ostranil. Zatim jenom jedenkrat jsem pocitil, ze by brzda temer nebrzdila. Bylo totalne hnusne pocasi, kolem 0, snih, voda pres rafek .. mozna a podobne. Na chvili nez se vysusil alespon trochu rafek brzdila hur, tak o 50%. Ale slo brzdit porad. Co se tyce zadni brzdy, tak ta je snad horsi nez moje puvodni predni. Pokud neni voda, vsechno jede perfekne. Zima, snih, no problem. Jakmile se rafek namoci, vsechno je v hajzlu. Nebrzdi. A to tak, ze nebrzdila vubec!. Zkousel jsem to pak tak, ze suchy rafek … hodne hluboka kaluz vody, prejel jsem ji, predni no problem, zadni nic. Nebrzdi. Ani po dalsich 400metrech, nic, temer nic. Strasne me to nasralo. Az tak ze jsem zacal premyslet o kotoucich :) No ale … zacali experimenty. Prvne, odmasteni rafku cyklostarem. Znovu test … o neco lepsi, ale porad nic moc. Smirglovani gumicek nepomohlo. Pak jsem jeste odmastil rafek jeste jednou benzinem, pak znovu cyklostarem, pak jsem vymenil Shimano XT (mirne jete, a dle ojeteho pasku se gumicka dotykala jenom asi z 50% plochy, mozna i min, hodne dlouho trva, nez se sedre) za Shimano XTR (nove), hodne jsem se hral s nastavenim , aby co nejlepe dosedla plocha gumicky na rafek, a vysledkem bylo, ze projeti kaluze brzda prestane brzdit (snad ale mozna nejaky ucinek tam je), ale po chvili, snad nez se rafek ususi, nebo co, zacne brzdit, s mirne zhorsenym ucinkem, ktery po zase nejake chvili uz projde to plne funkcnosti. Nez k tomu dojde, sem tam je citit, ze chyti kousek rafku, kde je brzdeni temer 100%. Kdyz to vemu z hlediska predni brzdy, je to super. Z hlediska zadni je to des. Proto se mi zda, ze zadni rafek je naky divny. Nevylucuju, ze se tam dostal olej kdyz olejuj retez, nebo neco obdobnyho … mozna se tomalicko zazralo i do te kermicke vrstvy. Nevim.Taky jsem nekontroloval kolik plochy doseda, na predni vs. zadni v tuto chvili. Taky jsem nezkousel jeste jinou znacku. No, tolik zatim moje zkusenosti :)

                                0 0
                                • scret  

                                  NO tak to bylo vycerpavajici, dik. To fakt slysim poprvy, takovyhle veci. Tos me docela vydesil, protoze vyplaznout za rafek 2600,– a pak bejt nasr… z toho, ze to proste nebrzdi, to bych asi nerozdejchal. Ale mozny s tim zadnim rafkem to asi je, jestli to treba nejak spolu reaguje (olej a keramika), je pravda, ze klasickej rafek clovek odmasti a funguje ok. Cim vic zamejslim, jaky novy kola, tak fakt nevim.

                                  0 0
                                  • lubos  

                                    No jo, investice je taky hlavne o tom,ze pokud jezdis v drsnejsim pocasi, musis casteji menit rafek, tudiz se to vrati v urcitem case. Pokud tedy rafek nezlikvidujes ji­nak.

                                    0 0
              • náčelník  

                Souhlasím s panem Listerem.

                0 0
      • scret  

        MX comp a vaha 1,9? Ale to je vazeno bez oleje a bez krku, ne? Ja myslim, ze ma tak 2,1kg.

        0 0
        • lubos  

          Pruzinova snad. Air verze ne. Viz. www.bikestore.cz Moje Marzoska (ne MX Comp samozrejme) ma 1540g :-)

          0 0
          • scret  

            A to je ktera? Nejakej X-Fly?

            0 0
            • lubos  

              Marathon 100mm.

              0 0
              • scret  

                1540? A jakej Marathon to je? A ja myslel, ze nejlehci ma 1700g.

                0 0
                • lubos  

                  To je model 2002. Tehdy byl jeste docela lehky. Tech 1700g je pravda, od roku 2003 u SL verze (vzduch). Co jsem porovnal MXC AIR, coz je tezka asi 1800g vidla, tak rozdil ve hmotnosti bude prevazne v tom, ze nema ocelovy ale hlinikovy krk, a korunka je takova, odlehcena. Jinak samozrejme zalezi i na mnozstvi oleje, mam tam cca 150cc, nekteri vozej i dohromady i min, treba 110cc, coz je vahova uspora mozna tech 30g. Dale lze odstranit takove ocelove cudliky kam se skrutkuji Vcka, coz odhadem (nevazil jsem to) muze byt i 50g. Pocitam, ze otevrene olejova lazen potrebuje vice oleje, tak mozna i tim Marozcchi maji o neco vetsi vahu ( ne o moc, ale zname to, 10g sem, 20g tam a je z toho malotraktor).

                  0 0
        • lubos  

          Hmm, tak jsem mirne mystifikoval, dle bikestore je verze 2003 asi tak 2050g +/- neco. S nezrezanym sloupkem, tam jde co to usetrit. Tu vahu jsem vycetl asi na weightwennies, a kolise mezi 1950–2050. Letosni model vypada zas o neco tezsi, ja to nechapu, porad pribiraji na vaze :( Ale letosni Marathon SL je levnejsi nez lonskej. O docela dost. 19tis. ceskych korun na bikestore. Celkem to ujde. Je to docela dost tahle vaha :((

          0 0
          • lubos  

            Dodatek. Tech 1.9kg je uvedenych (ale neoverovanych na bikestore) u MX PRO.

            0 0
    • Tinker  

      Tak dík moc :-) Vlastně jste mi všichni potvrdili, že lepší vidle v týhle cenový skupině prostě není! :-))

      0 0
    • Aiax  

      No já celý loňský rok jezdil na skarebu elite, takže se nemůžu přímo ke compu, ale musím potvrdit, že mi nepraskl, nezadřel se ani jsem s ním neměl jiné problémy. Vakl žádný, nebo téměř žádný. S v-čky se roztahuje, to je pravda. S podkovou je brždění ostřejší s tvrdším koncem, takže její užití bych nezavrhoval. Zdvih je prudce XC – chodila tak 5, max. 7cm. Nové modely mají zdvih až 10 cm (moc nevěřím, že to bude fungovat). Abych to uvedl do správných souvislostí – letos budu mít bombera – ale nic proti skarebu!

      0 0
      • enjoy  

        takhle nejak by recenze mela vypadat:-) jinak jestli te nahodou nezmatlo ze vnitrni nohy jsou vysunuty asi o 15 milimetru vic nez je zdvyh,tak mozna ze ti chodila na doraz ale tech 15 mm tam zustalo.

        0 0
        • lubos  

          Jojo, tak by to melo vypadat. Jezdil jsem Scareba, letos ale budu mit Bombera :-)))))))))))))­)))))))))

          0 0
          • enjoy  

            brutalne vytrzeno z kontextu:-))

            0 0
          • Aiax  

            Chtěl jsem tím říct, že na XC je Skareb jedna z nejlepších variant. Neříkám, že nejlepší, ale např. váha mého nového bombra bude o víc než 0,5 kg víc. To mluví samo za sebe. Z hlediska funkce je to asi nejlepší vidlice co jsem měl (např seřízení útlumu se opravdu výborné) – prostě žehlička, někdy až moc aktivní. Z hlediska životnosti si netroufám skareb hodnotit, rok je krátká doba a já doopravdy neměl žádný problém (až na techniku jízdy, kdy mi nezvykle malý zdvih dělal problémy).

            0 0
            • RomanH  

              Ja jsem jen hloupy marzocchista, ale myslim si, ze na XC je nejlepsi SID. A pro nas ostatni, pohodare, maratonce bez vyraznejsich ambici pak Marzocchi nebo RS Dukem. Ty Manitou mi proste prijdou jako vidlice tvarici se tak nejak napul, a kompromis je vzdycky spatny :o))

              0 0
              • borda  

                jak se může vidle tvářit na půl, to mi prosím vysvětli.

                0 0
              • scret  

                Jako sory, ale rozhodne mi prijde daleko bytelnejsi Skareb nez SID. Ale nemam to overene z praxe. A 100mm zdvih na Skareba, to si myslim, ze uz je moc, ta vidle se bude kroutit jako prase. Ale 80mm je v poho. No ale hlavne me to vubec netrapi, protoze to vypada, ze budu mit FOXe :-) A tam je vaha i bytelnost spojena do jednoho vyrobku.

                0 0
                • RomanH  

                  Prave proto – pro XC ti „staci“ SID – je to lehoucka zavodni vidle, ktera presne plni svuj ucel, na ktery je urcena. Proto jsem v zadnem svem prispevku na SID-a nikdy nenadaval. Chtel jsem tim rici SID = zavodnik XC, maratonec, ktery ma zavodni ambice a je ochoten pro vysledek obetovat „pohodli“ a material. Proste mi prijde, ze takovym jezdcum jako ja (dojizdim v polovine startovniho pole, za rok natocim zhruba 5 tkm) je ku prospechu pohodlna vidlice, ktera nejaky ten rok vydrzi. Pochzbuji, ze tim, ze bych si dal lehci vidlici, bych dojel na vyrazne lepsim miste – a jestli dojedu 547 nebo 521, mi je fuk. Proste ten Skareb mi nesedi – je tezssi nez SID, lehci nez Marzocchi a s vyddrzi se blizi SIDOVI. Nevim, jak vice vzjadrit, co si o Skarebovi myslim. Kamos jezdi 3-ti rok SIDa (dokonce i s kotoucem), a vidlice ma stale jen maly vakl a funguje vyborne – na jeho pozadavky. Pokud by totez delal Skareb, tak se mi nabizi otazka, proc Skareba, kdyz je tezsi ? Kvuli pohodli, kdyz jsem „zavodnik“ ?

                  0 0
                  • lubos  

                    Scareb je levnejsi, imho, nez Sid. Jinak, nizsi vaha nevim jestli by ti nejak vyznamne pomohla. Sic je pravda, ze pulkila na 100km neco znamena, ale ne tak moc.

                    0 0
                  • enjoy  

                    tezsi nez sid?aha aha:-)) ale ty asi myslis sida za skoro 30 tisic,ze jo?ale to pak nemuzes srovnavat:-)

                    0 0
              • Tinker  

                Za SIDa mám ty Skarby 2!…

                0 0
    • lubos  

      No, je jeste jedna alternativa imho skvele vidle, ktera myslim neni tak ukrutne tezka jako Marzocchi a vzdycky byla pro mne zajimava, jenom problem je asi sehnat ji, servis, velice malo referenci a taky neni nejlevnejsi. Jedna se o Pace.

      0 0
      • Gatier  

        Pace som jeden videl s taakyyym vaklom :-)

        0 0
        • lubos  

          Coz o to. Ale jeden clovek co jezdil se Sidem, mel nohy vybrousene do X, vakl jak prase, a cele to vypadalo tak, ze kdyz stal na krizovatce ( s kamosem), tekl mu z nohy olej! Ze pry v pohode, dolije a neni co resit :)

          0 0
      • Mamutt  

        Joo, karbonje tak elegantní… Pokud ovšem chceme nadhazovat další „konkurenty“, přidal bych vidle značky Maverick Paula Turnera. DUC32 je boží – 120mm zkonvertovatelných na 80 pro výjezd, dvojkorunka, a ještě svařená v jeden celek s představcem. A teď se bavme o tuhosti 8-))))) Jo, a má to celé dohromady necelé 2Kg!!! Ovšem ta cena… Na to by nestačilo ani ukrást bankomat. Ale ve Velu psali, že se chystá „Mini“ verze – jednokorunka, lehčí, snad i levnější. A co vidle FRM? Znám je převážně jen z webu (www.airoo.cz), nikdy jsem žádnou venku v akci nepotkal. Ovšem váhově geniální, stejně jako zbytek komponentů této značky.

        0 0
        • lubos  

          Neslo mi ani tak o karbon, i kdyz je to jak rikas. Ale pry chod maji vynikajici. Dokonce jsem se dovedel, ze jeden cas (dva roky nazpatek ?), hodne lidi na vychodnim Slovensku jezdilo Pace :) Primo kultovka to pry byla. A ani nestoji zas tak moc. Tusim ze ma rozpeti 13–20k ? Maverick jsem nejaky videl ve Velu 3/04. 120mm zdvihu, obracene nohy a pry to ma vazit 1.65kg.

          0 0
          • Mamutt  

            Jo, psali tam právě o té Mini. Více (více méně všechno zjistitelné) o vidlici DUC32 je na stránkách výrobce – www.maverickamerican.com

            0 0
          • TinkTink  

            NJN…ale komu by se toho Pace chtelo mazat vazelinou porad…ze jo…nebo nad tim aspon premyslet – proste nic moc…ale sou pekny :)

            0 0
            • lubos  

              Mne se mari, ze jednou ve Vele, nebo kde (nevim) co jsem videl jednou peknou (asi karbon), lehkou Pace, tak tam psali, ze ma otevrenou olejovou lazen podobne jako MArzocchi.

              0 0
    •  

      hmm tak váha je opravdu imponující, ale to odlehčení je viditelné, jinak nevím jak to bude s pevností a ten model air way 83 má šroubovanou korunku :-/, jinak ceny taky hezký za tu full carbon 30 litrů… pěkný

      0 0
      • Gatier  

        Ked uz sa tu spominaju kultovky, tak German Answer sa mi zda. Paradne paralelogramove vidlice, dobra vaha (okolo 2kg) a slusne zdvihy (100–150). Ktovie ako to beha. Lubos: Problem je v tom, ze Pace mozes zahodit ale Sidka sa da zoservisovat za pol hodinu.

        0 0
        • lubos  

          German Answer ? To su tie shitne tlmice na Meridach LRS :)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.