Marzocchi MX comp - zmena zdvihu 85 -->105

15 nepřečtených
  • Mlha

    Muzete mi prosim nekdo poradit, jak moc narocna (po finanacni i technicke strance) je zmena zdvihu u Marzocchi MX comp AIR 04 z 85 na 105 mm? Dik.

    0 0
    • kovar  

      no napred bude treba zjistit, zda to vubec pujde. NApriklad dle vykresu (www.bartonicek.cz) nejak vyplyva, ze tlumici plunzr je u 85mm verze jiny (kratsi), takze ono to ani jit nemusi, ale nevim, chce to rozdelat a okuknout.

      0 0
    • munro  

      Tenhle tyden jsem se na to ptal v servisu ohledne MX Comp 03. Rikali, ze to jde, cena materialu pry 500,– a plus neco za praci.

      0 0
      • kovar  

        na model 03 dotaz nebyl.

        0 0
          • Bodo  

            hmmm, takze na to je nejakej kit. Nevis nahodou jeho pribliznej obsah..:-))

            0 0
          • Bodo  

            hmmm, tak sem se na ty kity ptal u Bartonicka a toto je odpoved:

            Dobrý den, Marzocchi takovéto kity již nenabízí. A nejesem si zcela jist zda tuto přestavbu půjde provést pouhou výměnou dorazových pružin. Toto budu schopen říci až vidlici rozeberu – třeba při výměně těsnění a pak i cenu (300–1500).

            takze tak…:-((

            0 0
      • Smazaný účet  

        Jooo? A můžeš sdělit podrobnosti? U 03 by to zajímalo mě. Na Marzocchi maj sety jenom pro verzi Pro, jde to i pro obyč Comp Air?

        0 0
        • dawa  

          Přibližnej obsah toho kitu nevim , a v tabulce Travel change kit 2003 je že to platí i pro verzi comp air .

          0 0
    • Vilém  

      Co jsem videl tak jinak nez zmenou plastoveho plunzeru to nejde,negativni pruziny jsou kratke, ne jak u starsich modelu,kde stacilo dat kratsi negativni pruziny a bylo to.Kamos musel takto predelat MXC ktere ma stejnej pajsl.Driv byl take plunzer kovovy,holt velky M se snazi snizit naklady a tim se blizi ostanim vyrobcum.Akorat nechapu proc furt stoupa vaha, kdyz je tam vic a vic plastu.Treba MXC myslim 3roky stary vazilo neco pres 1600g,o rok pozdeji s diravou korunkou uz mela pres 2000g:( nechapu jak to delaji 400g rozdil je peknej kus zeleza,natoz hliniku.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Hmmm… koukám na rozborku vidle od bartoníčka a asi už to pomalu chápu. Předpokládám že dyby se to řešilo delším plastovym plunžrem (je to doufám ta tyčka co drží vnitřní nohy ke spodku vnějších), rezerva v délce vnitřních noh je dostatečná? Neovlivní to nějak tuhost vidlice? Ty plunžry by snad nějak šly nastavit (pokud teda kity už opravdu nejsou), ne?

        0 0
        • Vilém  

          Teoreticky by sel ten plunzer nastavit zespodu,ale to by se zmenila poloha direk,kterymi protika olej ⇒ na kon¨ci zdvihu by hodne prituhla.Na tu kamosovu EXR jsme nechali vytocit plunzery o 3cm delsi s tim ze chtel jit z 80 na 100 + o 1cm delsi neg. pruzinu pro zvyseni citlivosti. Nakonec tam nechal neg. pruziny puvodni, takze ma 11 cm zdvih.Pouzdra jsou nalisovana tak, ze by slo teoreticky udelat asi 130 – 135 mm zdvihu.To by se uz asi hodne kroutila s klasickou osou.

          0 0
      • lubos  

        Ta 1600g mela hlinikovy sloupek, treba ja ji mam ve verzi s ocelovym, a vazi pres 1800g. Cili narust vahy jenom 200g. A ten stejne nechapu :) Btw, odkud mel kratsi negativni pruziny, a jak se mu povedlo je vyndat ? Asi jde rozdelat ta patrona, ale me to moc neslo, asi zalepenj zavit.

        0 0
        • TinkTink  

          Ja to ale chapu – podivejte se na spodek nohy…kolik tam toho je tedka navic – proste diky rozdeleni futer na dve, aby to melo nizsi zivotnost, museli dat vic prostoru pro nohy… :)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.