• Žanek  

    Hm, tak tomu se říká dilema. Merida má lepší rám a sadu, ale zase ta vidlice…A to Ravo vypadá slušně, je docela lehký. Kolik váží ta Merida se nedozvíš, leda že si jí koupíš a převážíš. Designově je na tom líp Ravo, ale to je věc vkusu. Asi bych bral Meridu…Spíš ale na véčkách

    • Žanek  

      Já na Meridy nedám dopustit, myslím že lepší bude určitě. Ty rámy HSF jsou opravdu pevný, taky se podívej na ty trubky hlavy…Geometrie je delší než vloni a to je dobře. A kdo dělá Rava ti nepovím, ale vzhledem k tomu, že většina firem si nechává rámy vařit na Taiwanu, tak bych to viděl taky tak. U Meridy je zase taková sporná vidlici(nikdo neví jestli funguje a vydrží..)ale přesto bych do ní šel. Počkej, co ti poradí zítra ostatní. Třeba už Pádlista stihl jednu Santurku zničit :o)))

      • lubos  

        No, jestli nejezdis ve vode, snehu, bahne, blatu, nevadi ti bowdeny ( o neco tezsi chod nez hydra), nepotrebujes brzdit malickem, nepotrpis si na lehounke brzdeni kdyz jdes za sedlo ve sjezdu, nejde ti o image, neni ti lhostejna vaha navic, a jsi ochoten se smirit s tim, ze za nejaky cas je potreba menit rafky, jelikoz tyhle nejsou keramicke (no, pokud skutecne nebudes jezdit voda/pisek/bahno /blato hlavne ve sjezdech, tak vydrzi dlho, klidne i pres 10tisic km), pak odpoved je imho Vcka. Ja osobne jsem zatim dosel k nazoru, ze u kotoucovek ma smysl asi jedine Avid, ledazebys sel po image, nebo ti vadili neprilis caste vymeny rafku a obcasny problem s brzdenim ve specialnich podminkach (ale fakt je, ze nevim jak brzdi normalne levne kotouce mechaniky), a pak az hydry. Ale taky ne lecjake. No a pak je to boj cena vs. vaha, pricemz vaha proti Vckam bude porad vetsi (pokud tedy se nejedna o superlehke Formuly se superlehkymi naboji, kere mam obavu vydrzi jeden zavod :) No ale jeste napis, proc a jak jsi osoupal spalky :)

        • lubos  

          A jeste jsem zapomnel, pokud mas hodne kil, tak Vcka neber. Jednak ti vetsi vaha az tak vadit imho nebude, a jednak Vcka uz asi nepostaci. Vetsi vaha, to je imho tak pres 90 :) A tady je dobrej prispevek, co jsem tedka objevil

          http://www.mountainbike.cz/…rum/read.php?…

          • ravo  

            Kilo navíc je kilo navíc a je úpln jeno, jestli vážiš 60 nebo 100..

            • ravo  

              Proč? Metrákový chlápka bez kondice to kilo položí dřív než tebe. To je jako kiko peří a kilo železa – co váži víc:-) Prostě když dva lidé maji stejnou kondičku a různou váhu, bude pro ně kilo vždycky kilo.

              • ravo  

                Tak těm nebikerům poraď, a? si jdou koupit boty k větnamcům. Možná pak pochopí, že to kilo navíc na těch nohou je znát bez ohledu na to, kolik toho ráno snědli:-)))

        • lubos  

          No, zalezi na tom, kde ty kila jsou :) Pokud se jedna o silove slapani na kratke trate, vetsi vaha je kompenzovana vetsi svalovou hmotou, tedy mela by byt, cista teorie a samozrejme, ze odlehcovani pomuze, to je bez debaty. Ale vytrvalostni sport je zas neco jinyho. Ale spis jde o to, ze treba Vcka a lehounky MtB bajk vydrzi bez nejakych problemu stovky kilometru pokud jej jezdi 65kg chlapik. No, pokud totez pujde jezdit 100kg, obavam se, ze to dopadne blbe. A bat se, jestli ti rupne vidla, ram, nebo nezabrzdis, to radeji imho koupis o stvrt kila tezsi Marzoku, pulkila na kotouce, dalsi pulkila na pevne rafiky, vyplet, silnejsi pneumatiky, dalsi pulkila na bytelnejsi ram, dalsi pulkila na sedlovku, riditka, sedlo, atd. No, asi jsem to prehnal, ale snad to pak 120kg unese :-))))) No, to jsem zase napsal blabol :(

  • Picaso  

    Nechapu proc by ten ram od Meridy mel bejt lepsi,ma jinej tvar,jinou technologii -Ravo ma dobrou vahu,skvelou Geometrii.Myslim ze tim Ravem nic nezkazis ty vecka jsou plne dostacujici,vsak tam jsou Avidy a komponentove to nema chybu ,skvele sladeny.Jo a delaj to ve stejnejch tovarnach jako Marin,to taky o necem svedci.

    • fotis  

      dobra geometria?? horna trubka ma 570cm to je akoze dobre?

  • Meesha  

    Jestli meridu, tak uz na kotoucich… Deorks sou sice zaklad, ale v testech docela vychazej dobre.

  • tutite  

    GIANT NRS 2, mrkni se na testy, jezdil se NRS 1 m.03 a velice spokojený, navíc 04 má mít ještě lepší /aktivnější/ zpřevodování. Předtím sem jezdil Meridu s tím German A tlumičem a to bylo neštěstí. A RAvo je kopie Giantu, cca o 0,5 kg těžší rám. Jedině Giant. Zdar.

  • Nová reakce na zakládající

    Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.