• Fuglsang

    Ahoj, jeden známý mi řekl, že ujel 300 km na kole na jeden zátah. Protože život a sport je i dost o egu a jsem beran, chci to ujet taky. Loni na jaře jsem si koupil silničku a po deseti letech znovu sedl na kolo. Za květen, červen, červenec a srpen jsem se z nuly dostal do fáze, že dokáži ujet švih cca 200 km. Např: pondělí 220 km, úterý 160 km, čtvrtek 200 km a tak podobně, prostě více dní po sobě, takže zas úplně zkrachovalý cyklista bez fyzičky nejsem. Akorát, že těch 220 za den, i když do sebe narvu BCAA, magnézko, energeťák, kraťák a všechno možný, je prostě můj strop. Od ujetých 160 km dál už cítím, že to je takový na morál a víc než 23 km/h už ani nejedu. Na podzim a přes zimu jsem spíš běhal a cyklistiku si doma šudlal jen tak max 2 hoďky na trenážeru.

    Teďka už začíná být opět počasí na celodenní cyklotréninky venku a tak prosím o radu, jak dál.

    Je ta má cesta v zásadě správná a chce to jen čas, najet si pár tisíc km v areobní zóně, bouchat tam 100+ km denně a prostě časem na konci léta už v podstatě samovolně dám těch 300? Mám zařadit i něco v anaerobní zóně, nebo je to v rámci tréninku na 300km zbytečný? Mám něco speciálního jíst, suplementovat? Případně když dám teďka 200, je už těch 300 jen o hlavě – tedy mám vstát brzy ráno, odjet si těch 200, pak tam loupnout ibáč na svalovou horečku a těch 100 km už na morál do půlnoci doplazit a mít klid?

    Díky.

    1 8
    • trpaslik72  

      A co znamená 300 km na jeden zátah? :) V jakých metrech, v jaký intenzitě, za jaký čas, jakou má kamarád cyklistickou historii, jak trénuje, atd.. To, že borci na jarních klasikách dají 270 km/6 hodin, neznamená, že to tak může dát každý smrtelník :)))

      Z toho co píšeš, co dokážeš jezdit za denní porce, tak evidentně nějaký čas na kole sedět vydržíš. Takže pokud jsi beran a chceš si jen posunout/splnit metu 300, tak si typni dopředu příjemný počasí, příznivej vítr, přivstaň si a dej si to v intenzitě, ve který si myslíš, že po svých 200km dokážeš na morál ještě 100 dát :)

      9 0
    • Fuglsang  

      Plus ještě doplnění – ta motivace ujet 300 km, protože to někdo jiný ujel a já ne, byl takový prvotní impuls hlavně. A díky tomu mě to kolo strašně chytlo a jezdím samozřejmě hlavně pro sebe.

      0 0
      • HadVoe  

        a proc nechces dat 333km? je to jen kousek navic a lepsi cislo :)

        9 0
    • Mikikuba  

      Pokud chceš jet 300 km s ibalginem tak je něco hodně špatně… Víc na tohle asi není moc co odpovědět protože zásadní je tvůj špatný přístup k jízdě. Teda aspoň z mého pohledu. Chci tím naznačit že na 300 pokud to člověk má v hlavě srovnaný a něco najeto, což podle mě máš aspoň co píšeš teda, není opravdu Ibalgin potřeba. Spíš je to o zkušenostech, trochu o hlavě a jídle, aby jsi měl co nejkratší následky:).

      4 0
      • Fuglsang  

        Jasně, možná jsem to napsal moc syrově. Jen cítím, že těch 220 je můj strop a nevím, co dál dělat, abych dal 300. A když vidím ty borce na různých RAAMech, Spartathlonech apod., jak tam zvrací, kolabují a všechno možný, tak mi obecně přijde, že vlastně tyhlety extrémy už nejsou úplně tak zdravý. Samozřejmě bych těch 300 dal rád bez ibáče a uvítám každou radu, jak se k tomu propracovat :)

        1 0
        • Mikikuba  

          300 není extrém se vší úctou:) jestli chceš pojedu z Prahy na Klínovec a zpět. Krásných 340 s 4000 př­evýšení. Pokud seš z Prahy můžem jet spolu. O ultra trošku víc vím včetně RAAMu i když nedokončeného.

          4 0
          • keymaker  

            Hani ty se mi snad zdas :-D bych umrel uz nekde po ceste tam :-D ja si myslim, ze jede ve spatne zone a pak je proste prazdnej.

            3 0
            • cyklista86  

              Pokud misto kalorii do sebe sype magnezko, BCAAcka, kratom. Tak mu nepomuze ani udrzovani aerobni zony. Clovek co neni adaptovanej vytrvalec proste spaluje hodne cukru. Kdyz pojede prumerem 20km/h tak to mas 15 hodin slapani. Telo musi s neceho brat..

              6 0
            • jakub_kencl  

              Ale prd, když to jen tak šudláš na kochačku, dáš si cestou něco normálního k jídlu místo gelů a prášků, nahoře i jedno orošený, tak jsi za 14 hodin doma jak na koni :-D a určitě se z toho člověk nehroutí. Mám to tedy o 30 kratší než Hanka :-) Tyhle kilometry jsou již většinou o hlavě. Chce se to fakt kochat a nehrotit to. A to jedno si fakt můžeš dovolit, neb jich po cestě spálíš 40+ :-)

              6 0
              • Tomas_82  

                No..... ono za 14 hodin doma, když odečteš hodinu na to normální jídlo, tak vychází průměrná rychlost přes 23km/h a to pokud to nenaplánuješ vyloženě po rovině a v bezvětří, moc na kochačku pořád není. A pokud píše, že bývá po 160km rozstřelenej, tak buď musí tu stravu zlepšit, nebo musí opravdu hodně zpomalit a jet to celé průměrem, jako teď jede posledních 20km z té 220km dlouhé trasy… Tipuju rychlost cca kolem 20km/h za hodinu od začátku.

                9 0
                • cyklista86  

                  Pobavil.. Na pohodu by to bylo ve skupině, kdyz by ho někdo celou cestu táhl..

                  2 1
                  • jakub_kencl  

                    To že jedeš na silnici 300km, průměrem cca 23 ještě neznamená, že to nemůže být na pohodu a světe div se, i bez skupiny.

                    6 1
                    • Esi  

                      jojo všechno je to o výkonosti, MVDP by dorazil, osprchoval se dal si oběd podíval se jak se na přenos MS horských kol a potom přemýšlel co bude ještě dělat než konečně uplyne ten čas kdy bude moci prohlásit že na pohodu dal 300km za 14 hodin :-)

                      0 0
                    • cyklista86  

                      Ano v klesavem profilu po vetru to bude na pohodu. Ovsem to neni ve vetsine pripadu realne. „normalni“ clovek v „normalnich“ podminkach opravdu neda 300km prumerem pres 23km/h na pohodu. Na pohodu je u me kdyz nejedes vubec na moral. Proste jedes, jede se ti dobre, mas energii, nemas krece, vyrazne bolesti neceho.. To ze nekdo to ujede a aby ten vykon jeste pozvedl to oznaci na pohodu je pekne, ale v realu to asi tak uplne na pohodu nebylo. Je tu rec o „normalnim“ cloveku co ujede ja nevim 3000km rocne na kole ne zavodak co jezdi 200km svihy bezne. Na kole za x ctvrt mega viz DaD a pod..

                      2 0
                      • JakeF  

                        Jsem zrovna u tebe myslel, že jezdíš 300 s prstem v nose, jak se tu ke všemu fundovaně vyjadřuješ…

                        14 0
                      • mira13  

                        Tak to si troufám říct, že pro takového hobíka není problém i o něco víc než těch 23 km/h, pokud se bavíme o čistém času jízdy a nepočítáme tam zastávky na jídlo. Pokud to bude po silnicích na silničním kole, nebude to vyloženě moc kopcovitý terén a start a cíl bude na stejném místě.

                        3 0
                      • jmaselnik  

                        klasický Jiříkovo bláboly. Odjet v jednom švihu 10% roční kilometráže na pohodu je z každého pohledu nesmysl, protože nebudeš ani dost osezenej na sedlo.

                        Jinak jet na silničním kole skoro 200km průměrem ke 30kmph na tepech kolem 130ti zvládla svýho času i lemra jako já na závodech kolem hnoje.

                        0 0
                        • JakeF  

                          To sis trochu zapřeháněl… I na úplný rovince je průměrka 30km/h přes 2 W/kg, to už je při 130 tepech celkem slušně trénovanej hobbík. Přidej tam pár kopců a vítr a na tomhle čase už se bavíme o top 1% výkonnosti mezi hobbíky.

                          Samozřejmě něco jinýho, pokud se to jede v balíku a člověk většinu odjede v háku, ale řešíme spíš sólo jízdy, ne?

                          6 0
                          • Mikikuba  

                            Já jela už jako hobík protože už 9 let netrenuju a jen se vozím 340 km na Klínovec s převýšením 3940m solo průměrem 23. Čistým. Troufnu si říct, že mi ani po 300 km nedochází akorát už nemám v kopcích sílu. Najeto mám nejmíň 12000 km za rok za posledních 30 let. Takže na pohodu to pro většinu lidí sólo určitě není. Bavíme se o sólo jízdě. Jíst umím včetně načasování kupodivu:) Je pravda že jsem ženská takže chlap bude mít vyšší výkonnost ale určitě míň zkušenností a kratší historii, která je na vytrvalost důležitá.

                            Když jsem trénovala tak ve dvojici jsem dala 364 za 11:45h s převýšením 2000 metrů… Takže asi tak. Na rovině 784km – převýšení asi 1500 metrů za 24h.

                            8 0
                            • HKou  

                              Ja bych k tomu jen dodal, že každej to má jinak a ještě se to navíc mění s věkem (ad ty zkušenosti). Tu 24h v Chuchli si dobře pamatuju. Tenkrát jsem si to neuměl představit a dneska bych se na to už těšil. Ještě jeden paradoxní poznatek je, že v kopcích je to vlastně jen 150 km, protože půlku se vezeš :)

                              1 0
                            • Tatut  

                              Dík, že sem píšeš!

                              0 1
                          • jmaselnik  

                            je to zdokumentovaný z MČR v dlouhým triatlonu. Top 1% mezi hobíkama jsem určitě nikdy nebyl ani vzdáleně :-). Jelo se to na okruhu u Otrokovic ještě na staré trati s kopečkem v Kvasicích, takže převýšení bylo necelých 2km. Poslední pár let je ta trasa ještě rychlejší, protože se přes Kvasice nejede.

                            Jinak si teda fakt myslím, že zásadní problém je v různém chápání pojmu „jet na pohodu“ :-)

                            1 0
                            • JakeF  

                              Tak vetsina hobbiku taky nejezdi mistraky, zejo :D

                              Trasu neznam, ale kdyz to odhaduju podle prevyseni, delky, ± potrebnych wattu a prumernych tepu, tak to fakt neni realistickej vykon pro drtivou vetsinu hobby cyklistu.

                              1 0
                              • Greyhound  

                                U Otrokovic jsem to jel v rámci dlouhého triatlonu taky, neměl jsem kozu, hrazdu jsem si namontoval den před závodem a taky jsem to odjel jsem s průměrem přes 30. A to jsem se předtím víc jak hodinu a půl topil prsama ve vodě a pak ještě odpajdal maraton, jsem úplně normální hobby jezdec.

                                1 0
                            • Marskatin  

                              Nejezdí se přes Bělov, přes Kvasice a kopec kolem kapličky se jezdí pořád. Ubylo sice to houpání v lese, mezi Bělovem a Kvasicemi, ale zase se jede 5 okruhů místo čtyř, takže se ten jediný kopec na ttrati jede 5× z každé strany.

                              a převýšení bylo podle mě na staré trtati kolem 850m, ne 2km. Teda má paměť obsahuje jen ročníky 2011–2023.

                              0 0
                              • jmaselnik  

                                já jsem to jel 2007 – 2009 a garmin mi psal nějakých 1700m, ale je fakt, že podle mapy to moc realistický nebude. Byly to taky budíky FR305 a 310XT blahé paměti bez výškoměru.

                                Jestli mě ale paměť neklame, tak se jezdilo úplně jinak než teď, v 6ti okruzích, resp. takových téčkách s otočkama. Ale už je to fakt dávno.

                                0 0
                        • raw 4  

                          Promiň, tak to ti úplně nevěřím…stačí když jedeš 30 km proti větru…tenhle víkend jsem to zažil…krásná kochací 100 a potom 30 km ksichtak.A až tak jsem si to neuzival.

                          0 0
                          • Esi  

                            Musíš to vzít vlakem proti vetru těch 300km a potom celou cestu kochačka, když bude foukat kolem 30km/h do zad tak to jede doslova samo, lepší než elektrokolo :-)

                            1 0
                            • raw 4  

                              :-)…když já jsem se tam těšil na jídlo a pivo…dost to pomohlo

                              0 0
                          • ladys  

                            Ten vánek co byl tento víkend ani nestál za řeč… Pár týdnů zpět jsem směr východ 67km 4h. I z kopce v Z3 :( Nastoupáno bylo přes 1000m

                            1 0
                            • Esi  

                              Musíš trefit správný směr vetru, loni jsem jel s práce Strašnice-Neratovice 25 km s průměrem 33km/h na biku i se semaforama a kopcem na Prosek, rovina trvale 40km/h + V takovém vetru do zad das 300km za 10 hodin na silnicce úplně v klidu :-)

                              0 0
                              • ladys  

                                KOM vítr :)

                                1 0
                                • Esi  

                                  Jo, já teda spis prchal před bourkou, stihnul jsem to asi o 5 minut, ale ten čas nudu překonávat těžko :-)

                                  0 0
                              • Atilla  

                                O větru do zad jsem zatím jen slyšel. Bohužel pro mě vždycky protivítr jak prase. První vyjížďka že 60km – 30km proti větru a dešti a dva měsíce jsem na gravel nesedl a jezdil jen na horském.

                                0 0
                                • Esi  

                                  Jako ze gravel přitahuje protivítr ještě víc než MTB??

                                  0 0
                                  • Atilla  

                                    Na MTB vjedu do lesa a nevyjedu z něj. Navíc tam jezdím jen z kopce a do kopce, takže vítr nevadí.

                                    1 4
                                    • Esi  

                                      Ale než dojedu do lesa a potom než nej prijedu cestou domu tak je to vždycky proti :-)

                                      0 0
                                    • bara2  

                                      A k tomu lesu si to dovezeš autem, otravuješ hlukem a smradem všechny lidi kolem kterých s tou károu (či jejich domů) projedeš, odstavíš to někde u lesa, aby ses projel po kotárech. Pak musíš čumět před přední kolo, jinak si rozbiješ hubu na kořenu, a stejně nic neuvidíš. A i kdyby ses rozhlížel, tak skrz stromy moc vyhlídka není…

                                      No a k té jedné dvěma vyhlídkám se dá dojet po pěkné silnici na kole od baráku, rozhlížet se přitom po kraji a v nejhorším pár desítek metrů na tu skalu kolo vynést. Dřív šlo uvázat kolo dole ke stromu, ale lidi dnes ukradnou už všechno a domů pěšky nechceš, tak to prostě vyneseš. A jistě uznáš, že osmikilová silnička se nosí líp jak nějaký celopéro s gumama jak od traktoru, se kterým bys tam stejně nevyjel ;-)

                                      2 10
                                      • Atilla  

                                        Máš nějaký mindrak? Les mám asi 3km od baráku, takže to se dá zvládnout i ve vichru. Narozdíl od 70km na gravelu. Na horském nejezdím kvůli výhledům, ale pro adrenalin. Na výhledy a cestování mám gravel a s tím proti větru jezdit nebudu, protože to není zábava

                                        4 0
                                        • bara2  

                                          Ještě jsem se tu na fóru nesetkala s tím, že by tady nějaký silničář nevyžádaně doporučoval nějakému bikerovi silničku. Obráceně se to vyskytuje často, tak si nejsem těma mindrákama jistá, kdo je má ;-)

                                          A pokud tě baví pilovat techniku za humnama pořád na stejné okoukané trati, nic proti, trénovat se musí a zpravidla to nic moc pestrého a zajímavého není. Bez trenirovky nět šampiona.

                                          0 11
                                          • Atilla  

                                            To sledování bílé čáry na silnici asi způsobuje nevratné změny na mozku.

                                            A jinak občas někam dojedu autem, vlakem či popoletím letadlem. Pro to taky ty dopravní prostředky existují.

                                            5 0
                                      • puka  

                                        Gratuluji, dneska jsi vyhrála cenu za nejvíce omezený tok myšlenek (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)

                                        2 0
                      • jakub_kencl  

                        Dost lidí mě tu zná… ví že jsem 100kg línej dědek s dieslovým motorem a závoďák už nejsem vůbec. Roční nájezd do 9.000km. Opravdu 300 není problém a dokonce ani 550 za 24 hodin není problém a člověk nemusí hned umírat. Ano, bolí to, je to o morálu, je to o hlavě, musíš se občas kousnout, překonat více krizí než na švihu kolem komína, ale votomtoje. Když budeš jen hledat výmluvy, tak to fakt nikdy neujedeš. Prostě si na to jednou jen sedni a dělej kroužky nohama, usmívej se na přírodu a na lidi okolo, neser řidiče, poděkuj jim za slušnou jízdu, ukaž jim, když je volno, nevyskakuj si na nikoho i když tě nasere a večer ti bude fajn :-D

                        Jsou tady ale daleko větší borci, kteří tohle jezdí s prstem v nose a na tu 24 hodinovku umí i přes 700.

                        4 1
                        • Mikikuba  

                          Tady se ale píše 300km/14h s prstem v nose a to určitě nebude. S jeho historií. Když jsem říkala že na 24hodinovce dá 500 každý kdo vydrží sedět 23h na kole tak jsem tady byla rozcupovaná…

                          0 1
                          • Mikikuba  

                            Minimalně hodina je mrtvá na čůrání pumpy kupování pití jídla.

                            1 0
                        • cyklista86  

                          „Opravdu 300 není problém a dokonce ani 550 za 24 hodin není problém a člověk nemusí hned umírat.“

                          V kontextu prumerneho cloveka co nejezdi nejak extra na kole.. Jasne.. Jeste jsi zapomel dodat, ze behem tech 24 hodin samozrejme neni potreba vic jak pul jablka a 2 dcl vody..

                          1 1
                          • Hagner  

                            Cyklisto, tím, že to vyšperkuješ hovadinou, si moc důveryhodnosti nepřidáš ;-)

                            3 0
                          • Zvanty  

                            V době, kdy jsem jezdil max. 80km dlouhé švihy průměrem 27km/h, jsem se hecl a jel na Lysou horu z Malé Morávky. Celkem 303km s průměrem 25,5km/h, 12 hodin čistého času, 3,6km up, váha 98kg. Snídaně 100g tabulka hořké čokolády s rohlíkem, s sebou 3× rohlík se sýrem, 3× banán, 3× Corny tyčinka a vykouřeno cestou 10 cigaret. Toto jídlo bohatě stačilo, dokupovat jsem jen tekutiny. Druhy den jsem šel normálně do práce, tak si vyber. :)

                            1 0
                            • cyklista86  

                              Pivo jeste beru, ale cigara na kole to je strasny..

                              0 2
                              • Esi  

                                Skuhravý byl špičkový fotbalista s fyzickou někde jinde nez mi tady hobici a hulil

                                0 1
                                • PatrikKalista  

                                  To Zélezny Honza také:-)

                                  Pamatuji si ho u nás v Nymburce v baru: 6 piv(Budvaru), krábka cig a za dva měsíce mistr světa v Edmontonu???? Když to tam mas, tak to tam mas…Na druhou stranu, nemyslím si, ze by se zrovna on v tréninku nějak šetřil. Je to pan borec.

                                  1 1
                                  • keymaker  

                                    Tomas Dvorak taky kouril i behem kariery :-)

                                    0 0
                                    • Janes  

                                      Ani se neptejte, jakou měli spotřebu alkoholu bratři Pospíšilové…a 20 titulů mistra světa :-)

                                      0 1
                              • Zvanty  

                                Když si dám pivo na švihu, tak si můžu zavolat odvoz, brutálně mi ztuhnou nohy. Cígo se projeví na cca. 8 minut, kdy klesne rychlost o 3–4km/h.

                                0 0
                                • Jason Voorhees  

                                  Dávej si ho na stojáka, nohy tvrdnou ze sezení :-).

                                  3 0
                                  • kandik psi zub  

                                    presne to jsem chtel napsat.

                                    0 1
                                  • Zvanty  

                                    Na stojáka nepomáhá, birelly se klidně dám dva a posedím 15 minut k tomu cigáro a nějaká tyčka, nohy v poho. Prostě nemůžu alkohol.

                                    0 1
                                    • kandik psi zub  

                                      malo si v mladi chlastal zjevne :)

                                      1 0
                                      • Zvanty  

                                        Ani ne, na vekou béčku nás stačilo 5 a vecer nebylo co pít, nebo Štáhle přišla, bude se exovat, ve třech jsme objednali 9 piv a hospodský čuměl, že si děláme srandu, za každým pivem nanuk, po 10 pivech došly nanuky, tak jsme za 2 hoďky na šli domů. :)

                                        0 0
                                • Esi  

                                  Mě to na pivo jede jako na gel, ale tak 15 minut potom dojde cukr a nohy bolí o to víc, samozřejmě to pivo smí být jen jedno :-)

                                  0 0
                          • jakub_kencl  

                            Opravdu asi nechapes psany text, nebo jsi fakt takovy..... ze to nechces pochopit. Naopak pisu a i tak cinim a na tehlech trasach a jim i piju normalne a dostatecne. To ze to nechces pochopit, natoz si to prubnout na vlastni kuzi je jen tvuj problem a dale muzes hledat argumenty proc to nejde.

                            1 0
                            • jmaselnik  

                              co blbneš, Jiřík jel padesátkou na horáku za Bittnerem, ten už nic zkoušet nemusí :-D

                              4 0
              • DaD  

                Přesně. Pěkně na pohodu, však ono nic neuteče:)

                3 0
                • Jason Voorhees  

                  Hele, Ty pohodo. Ty jdi radši na kolo, Kat Ti ujíždí :-D. Tyhle kosmický výkony nám smrtelníkům akorát kazej morál.

                  9 0
                  • DaD  

                    Nikam nejdu:) Katka má letos vyšší cíle, já se spokojím s tím padem. Takže klidně ať ujíždí:)

                    2 0
                  • Esi  

                    Mimozemšťani mě nechávají v klidu, kolegyně v práci jela teď nedávno lehce přes 300km na biku za necelých 14 hodin.

                    1 0
    • ronda  

      V tomhle mi „s hlavou“ pomohla čtyřiadvacítka. Tehdy K24, co už se nejezdí, ale jsou jiné, jinde. Motali jsme s bráchou do 150 a nechali jsme se hecnout. Tehdy ještě na těžkých trekových kolech. Říkali jsme si, že když během dne dáme 150, tak za 24 hodin by se mohlo těch 250 povést. A co bude nad 300 bude paráda. No, nakonec jsme byli sami sebou překvapení, že tam spadlo skoro 450 km. Na žiletce další rok to pak bylo lepší. Ta motivace, když člověk šlape mezi podobně postiženýma je bezva. Doporučuju zkusit. Na těch amatérských akcích to k ničemu nezavazuje, člověk si tam organizuje čas, jízdu a odpočinek podle sebe.

      7 0
      • trpaslik72  

        Poradil bych mu, ať se zeptá Rafa, jak se jezdí na bajku 450+ km za 24 hodin :DD

        0 0
    • mart910  

      Pokud dokazes normalne ujet za 3 dny 680km a zaroven nemas problem sedet 10 hodin na kole jak tady pises, tak si myslim, ze 300km za den, respektive 12 hodin jizdy by pro tebe nemel byt problem.

      Staci si odpocinout, dobre se 2 dny predem najist, sednout na kolo a doplnovat energii a proste jet o trochu dele nez 10 hodin… A nebo tu pises blbosti :P

      8 0
      • Fuglsang  

        Ve třech dnech právě ne, to jsem nepsal, to bych se přešvihl. Dám kolem těch 200 max dva dny po sobě, pak den volna, resp. zařadím různá kompenzační cvičení, střed těla apod. (možná i díky tomu mi pak ta pozice v sedle na kole nedělá problém). A po dni volna ten čtvrtý den můžu navázat zas nějakou štrekou.

        Při těch trénincích to nejedu jen na sifon, vždycky mám dres plný jídla. Jen jak jsem psal, těch 200–220 cítím jako takový strop, co mé tělo zvládne.

        0 0
    • popokatepetl  

      Pokud dáš 3× po sobě 200km tak musíš s prstem v nose dát odpocinuty v pohodovém tempu 300 km. Svého času jsem ujel v kuse 600 km a předtím jsem měl maximálně 250 –300 km. To ještě nebylo opakovaně každý den. :-)

      1 0
      • Fuglsang  

        Nenapsal jsem, že dám 600 km za tři dny :) Ve formě dám 580 km za čtyři dny, což jsem dal loni v létě, když jsem měl dovolenou, mohl jsem si jen jezdit a je to můj strop. Mám si teda zkusit dát 200 km 3× v řadě? Jako máš pravdu v tom, že kdybych měl nohy na 600 km ve třech dnech, tak to bych těch 300 v jednom dni už asi dal.

        0 0
        • orm  

          Nejvetsi neprijel je, kdyz nad tim clovek zacne moc premyslet. Proste sedni na kolo a jet. Jestli ujedes 200km, ujedes i 300km. Je to jen v hlave.

          10 0
        • Tomas_82  

          Hlavně to chce jíst, naprosto pravidelně, třeba po 10–15minutách prakticky od začátku, na 12h klidně i 0,5–1kg cukru v různých formách…

          4 0
          • Fuglsang  

            Díky! Ten cukr mám teda určitě násobně pod míru, to možná bude tím. Já to s ním nechci přehánět, protože někde jsem zase četl, že v těch vytrvalostních věcech se tím člověk akorát rozhodí

            0 2
            • Tomas_82  

              Proto je důležitá ta pravidelnost, rozhodilo by tě to, když by sis dal nárazově velké množství a pak zase delší dobu nic…

              2 0
            • cyklista86  

              Ano rozhodis si krevni cukr pokud nebudes jist 2 hodiny nic a pak naraz sezeres sacek haribo medvidku. Proto musis neco zobat a taky popijet neustale. Dalsi vec je jak jsi na tom pred tou jizdou. Musis byt odpocaty a dostatecne najezeny den, dva dopredu, aby tvoje telo melo ve svalech a jatrech dostatecne zasoby.. Proste pokud nejsi opravdu trenovany vytrvalec, tak to musis uzrat a cim intenzivneji jedes. Tim vic cukru spalujes a tim padem potrebujes doplnovat..

              2 0
    • cyklista86  

      Jak pise tomas. Musis jist. BCAA, magnezko, kratom nebo energetak je ti k prdu. Musis do sebe soukat lehce stravitelne zdroje energie zejmena cukru/sacharidu. Takze vsechno od dzusu,koly, gumovych medvidku, ovoce, suseneho ovoce. Nekdo rad zere na kole i pecivo s marmeladou, nutelou.. Proste spalujes kvanta energie, tak je snad logicky, ze to musis doplnovat. Vyhni se ale tezce stravitelnym potravinam. Tycinka narvana orechama a pod.. ti moc v ten moment energie neda a naopak ti jen zaplacne zaludek..

      5 0
      • ladys  

        To vypadá, že jsi to již jel :D

        0 0
      • orm  

        To je hodne individualni. Mne staci jist co par hodin nekde na pumpe. Hodim do sebe rychle cukry jako kolu nebo tycky a jedu dal. Po 10h mam prazdny zaludek tak dam nejakou bagetu a takhle cely den. Kazdej vi co mu vyjovuje.

        0 0
        • kandik psi zub  

          pivo.

          1 1
          • Esi  

            Pivo je za mě špatně, teda 15 minut mi to po pivu jede jako když si dam gel, ale potom konec a přece jen jet několik hodin se spotřebou 4 piva za hodinu není úplně ideální :-)

            0 0
        • Tomas_82  

          Jasný, někdo to tak má… Já bohužel ne, takže když mám v plánu na tom sedět víc než čtyři-pět hodin, musím se ládovat cukrem. U tazatele to vypadá dost podobně…

          1 0
    • liborg1982  

      Když začneš třeba na Pradědu, tak máš několik desítek km vice méně jen z kopce. Pak přidáš těch svých 220 a máš skoro hotovo. :-)

      8 0
      • kandik psi zub  

        tyvole ty seš kulišák :)

        2 2
        • Zvanty  

          Praděd, Ludvíkov, Krnov, Opava, Hlučín, Ostrava 107km a 350m up, 1640m down.

          1 0
      • Fuglsang  

        Geniální :-D Loni jsem byl na takovém menším soustředku v Dolomitech, jsem to tam mohl vlastně vždycky poslat dolů z Passo Pordoi, zpátky nahoru si to dát lanovkou, takhle párkrát a měl bych to úplně bez práce :-D

        0 0
    • mira13  

      Taky těch 300 někdy brzo poprvý plánuju. Ale nijak to nehrotím, žádný cílený tréninky a přípravy. Pořád dál jezdím tak, aby mě to bavilo a až bude čas a nálada, tak na to brzo ráno sednu a ono to nějak dopadne :)

      Jel jsem nejvíc předloni přes 250 a loni přes 260 a bylo to vždycky nějak srpen/září, kdy už jsem v nohách za tu sezónu třeba kolem 5–6 tis. mohl mít. Ale jezdím jinak nejvíc kolem 100–130 km, vyjímečně kolem 150 jednou za čas, přesto to dopadlo v obou případech dobře a nohy i na konci pořád dobře táhly. Je to hlavně v hlavě, maximálně to na konci jen bolí o trochu víc :)

      Co bych poradil, tak hodně dobře naplánovat trasu i den s ohledem na počasí. Člověk se díky tomu může vyhnout pár věcem, co by mu zbytečně energii braly. Mě osobně trasa musí bavit, musí být průběžně na co koukat, ne jen tupě šlapat. Skrz energii je samozřejmě fajn, když je tam hodně rovin, ale pak je to taky náročný na hlavu, tak si tam vždycky řadím i trochu zvlněný úseky na zpestření. A co je pro mě zásadní, tak povrch. Nic mě nedokáže po půl dni na kole unavit víc fyzicky i psychicky, než rozbitá silnice. Co se týká počasí, tak plánuju hlavně podle větru, v poslední době se mi skvěle osvědčilo třeba windy.com. Když člověk ví, jak na to, tak si tím větrem dokáže i trochu pomoct. A pak řeším i teplotu, loni jsem kvůli tomu tu maximálku celý léto odkládal, protože nesnáším horko a hrozně mi bere energii, za mě kolem 20 stupňů přes den ideál.

      A ještě poslední věc. Pravidelně a rozumně během toho doplňovat energii, i když nemám pocit hladu. Lehký a energeticky vydatný věci, jak tady už někdo psal.

      0 0
      • Fuglsang  

        Tos popsal úplně přesně. Za mě amatérský cyklista = amatérský meteorolog. Koukat na ty radary, to už beru pomalu jako součást tréninku, to je vždycky věda, to dobře naplánovat a správně se obléct.

        To samý silnice, absolutní souhlas. Rozbitý asfalt nebrat. Já už to mám kolem Prahy docela najetý, člověk už zná každou díru. Těch 300 si určitě naplánuji na kvalitní silnice, bez toho to nepůjde. Radši i skousnu větší provoz aut, než špatný asfalt.

        0 0
        • t29  

          V poledne se podívej na předpověď na příští den. Když bude dobrá, sedni odpoledne po práci na vlak a jeď někam 300 km daleko. Kolo, světla a batůžek se svačinou a větrovkou s sebou.

          Večer po vysednutí z vlaku máš 300 km, aby ses dostal domů. Nějak to dopadne :)

          1 3
          • Esi  

            Pro někoho kdo není zvyklej jezdit přes noc tohle nemůže dobre dopadnout :-)

            1 0
      • VojtaRC  

        Za mě už je září špatně, protože oproti dřívějším měsícům dřív zapadá slunce ;) a at se to třeba nemusí zdát, tak se západem slunce přichází větší únava.

        Osobně tyhle akce podnikám červen/červenec.

        4 0
        • mira13  

          Já vím, je už málo světla. Loni mi to tak vyšlo skrz počasí, pořád jsem to odkládal kvůli horku. Teď koukám, že jsem jel až 26.9. a od nějaké půl osmé jsem do západu před sedmou stihl něco přes 260 km. Nohy by v klidu táhly i dál, ale za tmy po silnici prostě ne. Teď už jsou dny delší, za měsíc už bude světlo i nějakých 15 hodin, tak to bych mohl zase něco zkusit.

          1 0
          • Jezevec70  

            Já třeba nemám problém jet do tmě, najezdím tam hodně kilometrů, jen jedu o dost pomaleji, aniž bych si to při jízdě uvědomoval.

            0 0
            • Mikikuba  

              Normalni.

              0 0
            • bara2  

              Mně osobně se časně ráno jezdí výborně, na delší cesty vyjíždím po půlnoci, nejčastěji tak ve dvě. Nikde žádné auto, dá se jet po jedničkách zcela bez provozu. Žádné horko a všude okolo klídek. Ve čtyři je už světlo a svítání a východ slunce je vždycky krásný zážitek.

              A návrat domů za světla je taky fajn

              4 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                1 0
    • Janouch  

      pokud to co píšeš myslíš vážně tak jsi blázen který chce brzo umřít.. pohyb jakýkoli Te má bavit a ne brát prášky magore!!!!!

      4 0
    • rasto  

      žádné ibalginy nebrat! už takto dostane organismus čoud, budeš dehydrovaný. a ještě navíc ibalgin :-/

      já mám 300 vždy počátkem května. kdy jedu na svojí tradiční švih na Klínovec, z Kladna. tento výjezd mi „nakopne“ celou sezonu.

      je fakt, aby to nebylo trápení, musím mít najeto od ledna minimálně 3k km.

      1 0
    • PatrikKalista  

      Ahoj,

      jak člověk znalý problému bych radil udržovat na takovou jízdu 5P.

      1. pivko – Ať už alko nebo nealko. Nikdy ne dvě za sebou. Na poslední jízdě jsem vypil 7 litrů tekutin. To jen jako vodu pít nechceš.
      2. pohoda – Dobře nastavit hlavu, jsem taky beran. Když to neujedeš, tak se taky nic nestane.

      3.plán – Dobře si svojí cestu naplánuj. Jeď placku, když se potřebuješ posunout na více kilomterů. Časem zjistíš, že plán spíš nahradí pevná vůle. Já měl na poslední jízdě na 350 km stoupání z 250 na 1000 m.n.m a předtím 100 km pořádných houpaček.

      4. protivítr – Vyhnout se mu:-)

      5.Promazaná prdel – Netřeba komentář.:-)

      A rada na závěr: Vyser se na drogy jako ibalgin a podobně. Cyklistika má být radost a já ji začal kvůli tomu, abych si dal tělo do kupy po té, co jsem si ho zničil fotbalem, tedy fotbalem, spíše kopanou:-)

      Ať to šlape

      Patrik

      4 2
      • cyklista86  

        Takze jedina alternativa k ciste vode je pivo? Zajimave. Ze ty budes alkoholik..

        3 6
        • PatrikKalista  

          Co je na nealko pivo alkoholického? No, nic příště díky takovým jako si Ty už raději nic psát nebudu.

          2 0
          • cyklista86  

            Pises at uz alko nebo nealko. Vidis sportovce kteri provadi opravdu vykon na svem limitu, aby v prubehu chlastali pivo? Ne a proc asi. Protoze je to pro telo zbytecna zatez. Stejne tak jako si dat uprostred cesty veprove koleno se sesti knedlama. To si tu taky nemuze plno stamgastu vynachvalit. To ovsem neznamena, ze by se to melo doporucovat jako nejaky ideal ostatnim. Ja treba jezdim bez helmy a taky nikomu necpu, aby ji zahodil a zazil tu svobodu a vitr ve vlasech. Protoze vim, ze ideal. Mozna nepohodlny ideal(pro me) je tu helmu na hlave nosit..

            1 12
            • Jason Voorhees  

              Tak třeba hokejisti (např. David Výborný – mluvil o tom) si normálně před zápasem a o pauze po třetině dávali malýho rumu na nabuzení. A to je pětinásobnej mistr světa. Tak bych bejt tebou nebyl tak ortodoxní.

              2 1
              • Cyklofanatic  

                Tak tahle generace hokejistů o fotbalistů (80. až nultý léta) kalila ve velkým, tehdy třeba i třetina kabiny kouřila – aspoň teda v Plzni :-). Dneska už jsou to spíš vyjímky. Taky je to o tom, že dneska jsou tyhle sporty daleko rychlejší, je to víc atletika. Podobnej vývoj ale prodělala větší část společnosti.

                3 0
              • cyklista86  

                Jo a na Tour de France pred 70 lety zrali klobasy a zapijeli to sampusem. To znamena, ze to je ta nejlepsi nutricni strategie behem vykonu?

                1 3
              • vaclaw  

                Tak kdyby si místo rumu dal lajnu koksu, tak by ho to nabudilo výrazně líp a třeba by byl ten mistr šestinásobnej…

                0 1
                • Jason Voorhees  

                  To se nesmí, rum jo :-D.

                  0 0
                  • Esi  

                    Přesně, alkohol není považován za doping, ale třeba v F1 by asi komisaři koukali divně kdyby jsi si dal malé pivo nebo panáka a lezl do monopostu a jel na start. Nevím jestli to pravidla zakazují

                    0 0
                    • Jason Voorhees  

                      Enge si dal špeka, koukali divně no :-).

                      2 0
                      • Esi  

                        To si pamatuju, ale THC myslim patri mezi zakázané látky

                        0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
            • PatrikKalista  

              Nemáš helmu, tak ses debil a už s Tebou nebudu ztrácet čas!

              5 2
            • jakub_kencl  

              Ty si fakt případ, buď neumíš číst, nebo nerozumíš psanému textu. Patrik nikomu nic necpe, jen sepsal své postřehy. Nikdo nejezdí nic na svém limitu, jen prostě delší výlet, ale to ty, jako teoretik a samozvaný nejlepší výživový poradce, asi nepochopíš :-D

              5 0
      • PatrikKalista  

        A ještě doplním. Pokud to nebudeš rvát a nebudeš to mít za 12 hodin hotové, což tady jsou tací, tak sebou nezapomenout vzít kartáček na zuby a cca po 6 hodinách čistit, jinak Ti v puse vznikne něco, co fakt nechceš…

        0 1
        • nksh  

          BTW tohle by me zajimalo, jak resite zubni hygienu po celodenim pozirani cukru?

          0 0
          • Esi  

            ten cukr stejně zapijíš vodou, zuby si vyčistíš až když přijedeš, ono takových jízd zase nebudou desítky ročně aby to pro zuby něco znamenalo, mimo to se ti tvoří spousta slin které to ředí

            1 0
          • cyklista86  

            Cukr samo o sobe neni ani zdaleka takovy problem. protoze samotny cukr se neprilepuje na zuby a sam o sobe neni kysely(kysele jsou az odpadni latky bakterii ktere se tim cukrem vykrmuji..) Nejvetsi problem je to co se na zuby prilepuje tzn. susene ovoce je treba mnohem vetsi problem nez normalni cukr nebo jeho ruzne podoby jako maltodextrin, dextroza, fruktoza a pod.. V neposledni rade je problem kysele, ktere nici sklovinu. Coz je prave problem u defakto vsech doplnku stravy kde se pridavaji ruzne druhy kyselin nejvic zastoupena je kyselina citronova. Osobne nechapu proc to do vsech doplnku od iontaku po gely serou.. Zuby maji rady sliny, ktere jsou zasadite a zuby remineralizuji a zbavuji prave tech kyselin, ktere tu sklovinu nici. V tomhle ohledu cukry+voda problem neni. Kysele gumove bonbony to uz ale problem je. Hlavne kdyby jsi treba misto rozkousani, spolknuti a vyplachnuti vodou je mel neustale v hube a jen je cumlal, aby se rozpustili. TIm udrzujes konstantne kysele prostredi v hube a to kdyby jsi delal casto nedej boze denne, tak ty zuby podle toho budou za nejakou dobu vypadat.. Takze zaklad je po kazdem prijmuti nejakych cukru dukladne proplachnout, aby nezustalo nic nalepene na zubech. Ja si vzdycky dam do huby trochu vody(jak jsem psal voda s cukrem neni problem) a jako kdybych si vyplachoval hubu po cisteni zubni pastou. Jen teda spolknu bo vodou se musi na kole setrit.. :) Zaklad je tedy i dobra hydratece, protoze dehydratace automaticky taky znamena mala produkce slin..

            Btw Maselniku ne nezajima me tvuj nazor na tento koment, takze si usetri ten cas a jdi o koment dal. Dekuji.

            1 2
            • jmaselnik  

              mě nezajímá, co Tě nezajímá, ale bát se víc trochy kyseliny citrónové na zubech než proslazené huby celej den, to tak nějak odpovídá Tvému vidění světa.

              2 0
          • Mikikuba  

            Na ultra pokud jedeš víc dní alias nocí se běžně čistí zuby přimo na kole.

            0 0
    • ladys  

      Pokud jezdíš co píšeš, tak trénuješ špatně. Je to jako by jsi běhal třikrát týdně maratón. Zkrátit tréninky, pořídit alespoň tepák. Zařadit intervalove tréninky.

      5 0
    • psbiker  

      300 km zvládne ujet, kdo ujde 50 km pěšky, když všude dodrží mírné tempo pod 100W, což je do kopce pro cyklistu těžko splnitelné. Musí sesednout a chvíli tlačit a pak to zvládne levou zadní.

      0 4
      • cyklista86  

        A to jsi zjistil kde, ze kdyz ujdes 50km, tak ujedes na kole 300km? Chuze prirozeny pohyb. Zvlada ho skoro kazdy, ale sedet na kole celej den ma do prirozeneho pohybu hodne daleko. Muzes chodit uplne bez problemu, ale kolo moc nedavas, protoze mas treba neco s pateri.. No a kdyby jsi zase dal na tom kole posed jako tetka co jede do trhu. Tak si odrovna zadek kdyz na nem bude sedet celou vahou + kdyz nema ten zadek osezeny a hlavne v takovem posedu by 300km naraz neujel ani nahodou. To by musel jet nonstop i pres noc a to uz je pro vetsinu lidi uplne scifi.. Hlavne jak rikas. Pri jizde na kole staci vetr proti nebo kopec a musis zacit makat vic nez bys chtel, aby jsi vubec jel dopredu. U chuze muzes tapkat pomalu jak chces..

        0 1
        • psbiker  

          Posed musí být pohodlný to je jasné. Bral jsem to z energetického hlediska, kdy 50km ujdu na 0.5l tuzemáku a 150km ujedu na 1l vody před jízdou. Tyhle technické věci kolem posedu a ‚usedění‘, které se řeší na e-bike skupinách ‚jak usedět‘ 100km' jsem opomněl. Opravuji: "kdo ujede 100km na kole a ujde 50km pro toho bude 300km ‚piece of cake‘. :)

          0 6
        • Esi  

          Tak spíš těch 300km ujede každý kdo jezdí pravidelne na kole a bere to jako sport, a mas to nastavené v hlavě jako ze to ujedeš. Samozřejmě v dolomitech se ti to asi nepovede, ale nějaká rovinatá trasa ideálně ne proti vetru, vzal bych si na to nějakou endurace silničku a dal na riditka triatlonovy nástavce, kolem takových 13 hodin jízdy je to podle mě na pohodu. Jel jsem teda nejvíc 250km ze středních cech do Krkonoš a zpět, tak ze to zase tak rovinaté nebylo je to přes 20 let ocelová silnicka, SPD pedály bikove tretry a triatlonove nástavce, těch 50 km bych ještě zvladnul :-)

          0 1
          • cyklista86  

            "Tak spíš těch 300km ujede každý kdo jezdí pravidelne na kole a bere to jako sport'

            Troufam si tvrdit, ze drtiva vetsina lidi co jezdi na kole to neujede. Jeste k tomu zalomenej na hrazde. Jasne.. Kolik lidi v takove poloze dokaze vydrzet vic jak pul dne. Jsi se uplne zblaznil. :)) Ja se povazuju za takoveho necyklistickeho cyklistu. Troufam si tvrdit, ze zvladnu na kole to co vetsina populace co jezdi taky na kole by nedala, ale 300km solo v nejakem normalnim zvlnenem profilu s prevysenim treba 2000m by pro me byl solidni ocistec. Zejmena kvuli tomu to usedet. Jo kdo jezdi a ma fakt cyklistickou postavu, tak verim, ze nema problem sedet na tom kole 12–15 hodin. U me je ale strop tak 8 a to uz posledni 2 nebo spis 3 hodiny se zatnutyma zubama solidne trenuju prekonavani nepohodli. :))

            1 0
            • psbiker  

              Já bych to neujel, jedu na bůček před jízdou, trávení toho vezme asi víc energie než dodá. Jedu 60 km svižně a pak 20 km utrpení, než metabolismus přejde na tuky, pak s nízkou intenzitou pohodová jízda.

              0 0
            • Esi  

              Tak nemyslel jsem to tak ze pojedeš 300km v hrazde, na druhou stranu je to další pozice, jsi jen opreny o předloktí tak ze uleviš rukam a jako bonus při jizde po rovině mas více aero polohu tak ze usetris nějaké waty

              0 1
            • ladys  

              Na kole jsem vůbec nejezdil, po 20km jsem byl hotovej. Stejně jsem ujel 150km na ocelovém krosovém kole. Tam jsem poznal, že je nutné něco dělat z aerobní kondicí. A začal jsem jezdit. Nakonec to skončilo i koupí silničky, dva měsíce po první 100km jsem jel prvních 200km. Aby nebyla nuda vřadil jsem Kleť a stoupání z kempu ve Zlaté Koruně stojí také za zmínku. Jelikož to bylo nějak jednoduché, tak jsem za týden vyrazil na 300km,samozřejmě také přes Kleť. 303.46 km 11:30:35 3,446 m Bez nástavců. Jde to, musí se chtít…

              1 0
              • Esi  

                Přesně člověk musí jen chtít a být trochu magor :-)

                0 0
                • ladys  

                  Je to jen v hlavě :D Jsem to loni povýšil trochu nad 700 a pak jsem pokračoval dál :) Ale to již chce trochu jezdit a ne jenom jezdit za Bitnerem :)

                  2 0
                  • Esi  

                    Tak 700 už je teda pro mě nepředstavitelná vzdálenost, ale na silnicce jsem neseděl 20 let když nepočítám trenazer kde je ta moje ocelová zaparkovaná, už jezdím jen na biku a tak max 150km :-)

                    0 0
                    • ladys  

                      To jsem jel na začátku dva intervaly 2×10minut. A následně x dalších. Prvních 100km bylo v průměru 35km/h. Na biku 400km VK, bylo hodně po silnicích. Občas nesjízdný terén.

                      0 0
          • Atilla  

            Taky si myslím, že je to o tempu, hlavě a rozumné porci jídla ku vydané energii. Nejsem nijak dálkový jezdec a v okruhu bych to nedal. Ale na horském s brašnami s komplet výbavou na týden jsem dal 190km celkem na pohodu a kdybych nenašel příhodné místo na spaní , tak jedu dál. Výškové metry jsem tam taky měl.

            Na gravelu 160km jedu celkem běžně. A kolo váží s vybavením a vodou cca 23kg. Cesty i dost terén.

            Na silnici bych se zbláznil z toho, že je to jen silnice. To mě totálně hrabě už na 100km.

            Jinak moje běžné ježdění je do 30km na trailbiku/enduru.

            1 0
          • Hagner  

            V Dolomitech bez problémů ;-) Brixen – Garda a zpět máš jen jeden trochu kopec :-)

            0 0
    • JakeF  

      Pokud dáš 220, dáš i 300.

      Jak už tu párkrát padlo, je to pak už především o hlavě a o jídle.

      Já jel přes 300km jenom jednou, bylo to teda celkem v kopcích, takže průměrka dost nízko, ale v půlce jsem si normálně dal k obědu těstoviny. Nedokážu si představit jet jenom na rychlých cukrech, to tě po x hodinách na kole nakopne na pár minut, ale pak ti sekne dvakrát tolik. Na dlouhým Salzu podobně, sice bez těstovin, ale cpal jsem do sebe na občerstvovačkách kromě cukru i salám a sýr.

      4 0
    • studenak  

      300 jsem jel jednou. Co mi určitě pomohlo bylo to, že jsem vůbec neřešil kolik mám ujeto kilometrů. Celou dobu jsem měl na garminu jen mapu, tepy a watty. Víc mě nezajimalo. K tomu vhodná trasa, dobrý parťák, dost normálního jídla a pití. K tomu jsem si hlídal, abych nevystupoval z aerobní zóny a celkem v klidu jsem to objel v klidu pod 10 hodin.

      3 0
      • Tomas_82  

        300km pod 10h v čistě aerobní zóně… Zřejmě lepší oddíl:-)

        3 0
        • gersa  

          Při dobré volbě profilu a směru větru to můžeš dát

          0 0
          • jmaselnik  

            ale už to chce trochu potrénovat :-).

            1 0
            • studenak  

              Najedu ročně kolem 10k, takže takový normální. Mám 90 kg takže jsem rovinář a profil mi seděl. Jet na rovině 30 není nic složitého.

              0 1
              • Peslezedirou  

                Eeeee :-)

                Mám teď 71kg/182cm a s rovinami se teď peru…na co se pro zlepšení jízdy na rovině zaměřit?

                1 0
                • Esi  

                  nabrat trochu svalové hmoty :-)

                  0 0
                • horolezec  

                  Mám 68/177, takže dost podobně. Na rovinách trpím a vlaju. Na kopcích zas čekám. Je to otázka preferencí:)

                  0 1
                  • Esi  

                    já to mám obráceně 190cm 95kg, na rovině a stoupání do 4% v pohodě tam nemám problém, na opravdovém kopci se na mě čeká :-), ale jezdím teda jen na MTB

                    0 0
                  • nomecz  

                    jj to znam 70/179 dostat se solo na kilu prez 30 je boj, nedej boze ve vetru , ale do kopecku to zas jede hezky a furt na nekoho cekam :-)

                    0 0
                    • Peslezedirou  

                      No právě, roviny s větrem, tam to cítím nejvíc, to jsem si uvědomil teď v sobotu…

                      0 0
                • studenak  

                  Intervaly na rovině. Jezdit sweet spoty na rovině je dost těžký ale myslím, že na tohle ideální.

                  1 0
              • jmaselnik  

                souhlas, když jsem jezdil kolem 10k, měl jsem to stejně. I tu váhu teda :-)

                0 0
          • Tomas_82  

            Já možná na 100% rovině a s větrem v zádech:-)

            0 0
        • studenak  

          Teď na to koukám a měl jsem 2:40 z1, 6:48 z2 a 24 minut z3. Dobře jsem volil profil. Nastoupano cca 2400 což je na 300 km nic. Byl to okruh, takže vítr se točil.

          2 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Hadato  

      Za mě ne nejlepší se zapsat na nějaký delší závod nebo bike-packing událost. V ČR je toho spousta. Teď o víkendu třeba 321Vabank, pak 400 Ultra, Moravia Divide, 1000 Mil, Bohemia Divide, Bohemia Border Bash. To člověka celkem dobře motivuje a nemusí vymýšlet trasu. Ideálně nesledovat vzdálenost, jen koukat na čáru v mapě. Ty kratší věci se pak dají jet v kuse bez spánku :) Jsou to teda MTB, popřípadě Gravel akce, ale těch 300 km dá člověk i tak, pokud už ujede 200 km :) Je to spíš o hlavě. U většiny těchto projížděk člověk narazí na fajn lidi se kterýma pokecá a tak zapomene na vzdálenost :)

      0 0
      • Pepa Hrabačov  

        Pár třístovek jsem už jel , ale jestli přežiju Vabank , tak to bude asi moje Top tříkilo:-)))) ( předpověď počasí mě trochu děsí)

        0 0
        • RadimMan  

          Musíš být pozitivní a nešířit negativní vlny. :D Já spíš doufám, že povolej v pravidlech v závislosti na počasí víc kusů oblečení. To by mě potěšilo. Máš nějakej cíl? Jako časovej.

          1 0
        • ladys  

          To bude masakr…

          1 0
        • Hadato  

          Loni vypadala předpověď podobně a nakonec povolili jedno triko navíc. Ve výsledku bylo hezky sluníčko, prakticky žádné bahno a a triko jsem napoužil :D Uvidíme, jak to bude letos. Myslím, že Tom vyměkne a povolí víc věcí… Pokud budou srajdy, tak by se hlavně hodilo mít nějkaé mazání na řetěz. A taky nějaké nepromokaví vrstvy… Hlavní je podle mě zalepit helmu, ať to člověku moc neteče na hlavu :D Pozitivní je teď to, že je momentálně ideální počasí na testování :D

          0 0
          • ladys  

            Řetěz ten vyřeší wet mazání, do helmy mi neteče. Horší je že přes den může být klidně deset nad nulou, ale jak zaleze slunce padne to k nule. Ano modely se ještě můžou změnit. Hlavně srážky.

            0 0
          • Pepa Hrabačov  

            Mazání na řetěz se nepočítá mezi tři volitelné věci:-) Já se spíš obávám pokud zmokneš a v noci klesne teplota k nule , tak to bude na morál .

            Multitool – je jedna věc ze tří volitelných – pokud máte vícefunkční nářadí, je považováno za 1 věc bez ohledu na počet jednotlivých nástrojů, včetně např. jehly na knoty. Samotné knoty (bez ohledu na jejich množství) jsou však považovány za další samostatnou věc;

            • Co se spacáku týče, je považován za jednu věc pouze v originálním balení. Pokud spacák vezete v jiném obalu (např. v nepromokavém vaku), jedná se už o další věc;
            • V povolené výbavě, která se nepočítá mezi 3 věci, je lékárnička – její součástí může být (a to i doporučujeme) izotermická folie či nouzový vak (pouze však ten, který je z izotermické folie, ne žďárák apod.);
            • Mazání na řetěz se počítá mezi volitelné věci, které se neřadí do 3 věcí;
            • Izolepa či jakékoli popruhy se nepočítají mezi 3 věci;
            • Bidony či jiné láhve s vodou jsou povoleny v jakémkoli množství, stejně tak košíky či držáky na ně;
            • Držák na telefon či navigaci není počítán do 3 věcí (ovšem musí se jednat jen o držák či pouzdro bez jakéhokoli dalšího úložného prostoru).
            0 0
            • Hadato  

              Teď to čtu v info. S tím mazáním je to skvělá zpráva, loni to bylo jinak :)

              K zimě v noci: Je potřeba jet rychle, aby člověk v té noci nemusel jet moc dlouho :D

              2 0
        • ladys  

          Předpověď nezklamala:) Jak se jelo?

          0 0
          • keymaker  

            Má to na Stravě. Je to bláááázen :-)

            1 0
          • Pepa Hrabačov  

            Tak nějak jsem tím proplul ani nevím jak . Prostě než mi došlo , že je to závod měl jsem kilo a několik sezon zimního ježdění po Krkonoších mi přišlo vhod . Jízda přes noc je pro mě velikou zkušeností . Takže asi hlavní důvod dokončení na pohodu bylo , že jsem nepřepálil začátek :-)))

            0 0
            • ladys  

              Většina lidí v horách moc nejezdí, hodně lidí vůbec nepřijelo a dost vzdalo… Jsem to pojal trochu jako závod tak to podle toho od začátku vypadalo…Tepovka byla v topu:D Chytře jsem si naplnil jen jednu flašku, nastesti byla po cestě cisterna s pitnou vodu.V Ústí jsem minul benzinku a musel jsem vydržet až do Bořislavi. Asi jsem si moc svítil tak v druhé polovině noci jsem musel šetřit a spoléhat na ostatní. Sjezd z Kokořína sám na 10lm a pak až do cíle. Naštěstí to bylo po silnici a začínalo svítat. Za zmínku stojí výšlap z pod Kokořína Podhradskou cestou i bez kola se tam jde blbě :D

              3 0
          • Pepa Hrabačov  

            Jen pro zajímavost , když se tady řeší to jídlo a dávky cukru :-)

            3× toust (šunka , sýr ) , 2× flapjack (lidl) 3× corny , 2× bageta na pumpě , balíček párků a dva rohlíky u ťamana , 3× plechovka pepsi , 2× 1,5 l magnésky a dva gely . Jo a jeden třílžičkovej turek :-) To vše na 334 km , 4900 v.m. a 26 hodin jízdy .

            6 0
            • Peslezedirou  

              :-D hezky pěkně…myslím, že kdybys tam na závěr poslal svíčkovou, tak ji spálíš jak prd :-)

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • liborg1982  

              Můžeš nějak upřesnit balíček párků? Ti to v obchodě ohřáli, nebo studené?

              0 0
              • Pepa Hrabačov  

                Studené :-( Venku před obchodem a teplota pod nulou :-)

                0 0
                • kandik psi zub  

                  spickova kvalita lahodne chuti. To bych tam taky poslal :)

                  3 0
                • liborg1982  

                  Zrovna podobné ohřívám, tak sem jeden sežral studený. Jako jde to, ale po půl hodině cítím dost divné věci od žaludku. :-)

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • Jáchym 1  

                  Jsi ,,ďábel,, :-)

                  Studený by mě rozbilo pajšl na sra..u.

                  Jediný co snesu studený je pivo.

                  2 0
                • trpaslik72  

                  Občas v těch malých samoškách, nebo i u ťongů, mají dušenou šunku vcelku, takže jí čerstvě nakrájí. 30 deka a 4 rohlíky k tomu + přikusovat taveňák.

                  Prasárnicka, ale na závodech spása jako prasátko :DD

                  1 0
                  • Pepa Hrabačov  

                    Jojo. Normálně si dávám 10 deka eidamu a 10 šunky a dva kousky celozrnného pečiva, ale v sobotu mě padly do ruky tyto párky:-)))

                    1 0
            • keymaker  

              Kterej flapjack z lidlu kupuješ?

              0 0