• myreczech

    Ahoj, nemáte někdo doma Real Turbo Muin B+…před pár dny jsem si ho pořídil a dost mě vadí hluk který dělá jednotka nastavující zátěž…samotný trenažér je tichý…pohoda, ale ten servomotor je nepříjemně hlučný…ve Zwiftu je permanentně v pohybu…zvuk stejný jako servo na velkém plotru+vibrace…

    Netuším zda je to problem obecně nebo jen toho mého kusu…

    Mirek

    • Endrju82  

      Ahoj, mám Real Tour B+ a jednotka ze začátku byla dost hlučná, ale teď po 3 měsících je to v pohodě. Nevím jestli si to muselo nějak sednout, ale je to už ok.

      • myreczech  

        Ahoj…no zkusil jsem napsat na Support do Itálie…tak uvidíme…na youtube jsem hledal videa kde ho jedou v reálu…bez nějaké podkresové muziky, ale tam nic nepříjemného neslyším…zkusím to dneska nahrát ten svůj…

    • jannk  

      Gratuluji, ze sis nakonec vybral :)

      Ja to servo na Elite Real B+ taky slysim, ale rozhodne ne porad. A pokud ve Zwiftu jedu workout, tak zabzuci jenom pri zmene zateze. Tj test muze byt, ze si udelat workout ve Zwiftu s konstantnimi watty – a musi to byt uplne potichu, jinak je neco spatne.

    • jannk  

      mimochodem – mas v tom karbonovy ram? Asi to je ok, ale ja mam psychicky, iracionalni blok davat karbon do trenazeru bez zadniho kola.

      a druha vec – pokud to takhle presne vypada, kdyz jedes, tak se do leta rozluc s kobercem :)

      • myreczech  

        no…čekal jsem na něj od 4.1., přišel včera…ale nějak mi to tu radost zkazilo…zatím mi případá, že ta změna zátěže je spíš otravná, jak hlukem tak i ve zwiftu…je super že to reaguje na profil trasy, jen mi připadá že chytá každou nepatrnou změnu sklonu 0,01%, prostě se to servo jede tak 50% času… no a nějak mě nabaví pořád na trenažéru řadit…ano na kole jsem venku už seděl…vím jak to venku chodí…jen ta realističnost se celkem rychle omrzí…

        mám tu na zkoušku ještě Elite Qubo Power Fluid…tam jedeš jen na watty…o nic dalšího se nestaráš…pohoda…

        kolo je hliník…takže jsem v pohodě…:)

        no fakt nevím…ještě počkám co mi napíšou z Itálie…

        jinak zwift je výbornej…vše chodilo parádně…jen ta odezva…ale s tou se prostě dá žít…

        • jannk  

          Z Itálie napíšou nicneříkající e-maily špatnou angličtinou. Aspoň já se nikam dál nedostal, chtěl jsem si ujasnit jak funguje kalibrace

          V nastavení Zwiftu je šoupátko jak moc má reagovat na profil. To nepomáhá? Mi naopak trvá, než trenažér zareaguje, intervaly musí mít aspoň 15s abych je poznal, tj k tomu co chci jet si 15s přidám

      • blaf  

        ja bych mel blok i se zadnim kolem :)

        • jannk  

          To nemam a zatim funguji (najeto asi 150h). Vsude mozne na internetu tvrdi, ze to je (GCN a podobne kanaly), tak jim verim. Az to prdne, tak to budu resit :)

    • Slaany  

      No je to sice starý, ale zas už alespoň budete mít zkušenost.

      1. Uvažuju o koupi na inzerát Elite turbo muin B+. Jenže se v popisech píše , že je pro kazety 9,10,11s. Jde tedy na tomto trenažéru vyměnit ořech, za ořech pro 8s kazetu?
      2. Líbí se mi i Qubo power fluid. Dotaz k tomuto mám, jestli obsahuje rovněž misuro B+ senzor. Nebo jestli jde dodatečně instalovat?
      • jonti  

        Orech 8 speed je stejnu jako 9 a 10.

        Ten senzor nepotrebukes, staci ti senzor rychlosti. Jestli tam jde pridat misuro nevim.

        • Slaany  

          Výborně. Takže jestli to chápu, tak mi stačí můj Edge 520 se senzory kadence a rychlosti a ve Zwift nastavím typ trenažéru (Qubo power fluid). Zwift pak z mého senzoru rychlosti na zadním kole a klice. (nebo přímo z Edge 520) vypočítá předpokládané watt pro daný tip trenažéru a vytvoří virtuální rychlost?

          • jonti  

            Ano, porad to je ale Zpower a neni to tak spolehlive jako trenazer co meri vykon, nebo wattmetr z kola.

      • Slaany  

        Případně máte někdo zkušenost z čeho jde přesnější wattový výstup? Mám možnost Qubo za 2500kč, nebo Power Muin B+ za 6000kč. Jestli se ten příplatek za muin vyplatí? Jde mi spíš o praktickou zkušenost, protože výrobce v popisu vychvaluje oba samozřejmě. Jediné co jsem našel byla kritika někoho na Qubo, že podává totální hausnumera o wattech (jakože snad že 120W ukazuje 70W). To by bylo hodně mimo i na moji toleranci.

        • myreczech  

          hele za 130 éček si kup powermeter a můžeš jezdit klidně na tříkolce na válcích…PowerMuin B+ má dost ostrou křivku odporu…není to moc příjemný pro normální hobíky…

          https://www.iqsquare.com/…-meter-steel

          • Slaany  

            Tak o tomhle jsem ještě ani neslyšel. To vypadá dost zajímavě za tu cenu. Do toho bych možná šel. Není tam sice „order“ , ale „pre order“. Nevím co tím myslí, ale píší, že předpoklad doručení v březnu. Což by bylo ok. Zkoušel to už někdo?

          • Slaany  

            Už jsem našel vlákna na ten wattmetr. Tak snad tam něco bude.

          • Slaany  

            Tak škoda. Docela jsi mne nadchl s tím waťákem, jen škoda , že to je ve stádiu vývoje. Teda podle starého článku DC Rainmakera a zatím nulové odezvy jakéhokoli reálného vlastníka. Pro mne asi jako cyklocopm Karoo. Ten jsem ještě taky nezahlédl. Tak na wattmetr si holt ještě počkám. Snad to do zimy smontují a napíšu pak rovnou Ježíškovi.

            • capo  

              Nezapomeň že tenhle ti prodlouží osu pedálu, takže v praxi šlapeš jinde než jsi zvyklej. To ne každý kousne. Vem ten Turbo Muin :).

              • myreczech  

                podle mě to dohoníš…10 mm na kufrech…něco málo zbyde…

                myslel jsem že to už prodávají…naposledy to slibovali že před vánocema posílají…od té doby jsem to nesledoval…no škoda…za ty kačky to je rozumné řešení…sám mám 4iiii kliku…ale to je nyní stále tak za 10…

              • Slaany  

                O té ose se zmiňoval DC Rainmaker taky. Tuším že tam psal ,že na horaku je q faktor širší i tak. Tak vlastně u silničky bys tím jen přiblížil pedály k rozteči jako u horáku. Až to vyrobí a budou reálně prodávat tak to asi zkusím. Pre order mě ale zatím neláká. Dobré o tom ale vědět, teď už jen si na to počkat.

        • capo  

          Turbo Muin jako direct drive je samozřejmě výrazně tišší, to je jeho hlavní výhoda. z pohledu spotřeby taky ojíždíš jen kazetu (kterou bys ojížděl i na quobu) a ne plášt jako další položku.

          Zároveň ti misuro počítá watty dle zátěžové křivky trenažeru (což se dá relativně jednodušše seřídit podle skutečného wattmetru). Quobo bude záviset také na tom jak moc velká ztráta vznikne přítlakem k plášti – pokud pritlačíš málo, může se protáčet při nástupu na sprint nebo obecně vysokých wattech, a obráceně, pokud přitlačíš moc může ukazovat menší výkon než ve skutečnosti vydáváš. Z technického pohledu tam budou větší nepřenosnosti.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse