• Veeteck

    Neměl by někdo zájem o výměnu Poplocku za zavírání na korunce? Začalo mi to pěkně štvát, nemůžu to nacpat na řídítka. Je to z Reby, ale myslim, ze to bude na všech modelech stejný. Jak je vůbec náročná výměna? Zatim jsem se v tom nehrabal, nerad bych to nějak pokazil

    0 0
    • Pekáček  

      No když jsem to nacpal na 56cm řidítka s shiftama, dostaneš to tam i ty :o) Myslím že se liší v matici na korunce a přítomností vratné pružiny v patroně motion controlu.

      0 0
    • hrušák  

      Vyměnit musíš celou jednotku Motion Control, v té na poplock je totiž pružina co to předepíná, aby se páčka vracela. Myslím že by to přišlo určitě na min. 1500. Já jsem o tom na reconu taky uvažoval, nakonec jsem si na páčku zvykl…

      0 0
      • Veeteck  

        Hmm, to me moc netesi… Asi sundam rohy, aby se mi to tam vsechno veslo.

        0 0
        • palkac  

          abych to tam dostal, tak jsem vzal sroubovak a poradne tu objimku poplocku roztahnul. dostal jsem se s tim az tam, akm potrebuju. Jen ta objimka ma hodne ostry hrany. A diky tomu jsem po koupi novych vlastovek musel prejit od gripshiftu na trigger, protoze se mi to na tech 60 vlastovkach neveslo, tak jako s 56 rovnejma..

          0 0
          • Veeteck  

            To se trocho bojim, precijenom je to z hliniku. Trochu jsem to bral pilnikem, ale moc to nepmohlo.

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak vydrž s pilníkem déle. Já piloval u dual poplocku poctivě skoro hodinu (nic moc pilníky) a pak jsem to narval na 62,5cm vlajdy s rohama v pohodě a nakonec mám ještě přes 1 cm rezervu (původně jsem chtěl všechny páčky dál od gripů), takže na 60,5 cm by to bylo ok.

              0 0
    • JJ  

      Nemohli byste mi nekdo poradit, jak nejlepe dat Dualpoplock na riditka, kde je sram X7 a LX hydraulicka paka? Nejak mi to moc nejde, porad si neco navzajem prekazi:( Idealne bych chtel mit paku brzdy bliz ke stredu riditek nez razeni a to taky moc nejde:(

      0 0
      • MlokCZ  

        Záleží na jaký řídítka. Pokud na rovný, tak to jde jakkoliv, místa dost a poplock dáš víc ke středu řídítek.

        Pokud na užší vlaštovky, tak to je problém. Mám X9 páčky a Juicy 7 brzdy a 62 vlaštovky a navíc s růžky. A narvaný je to tam přesně na chlup a ještě jsem tomu musel pomoct. Půl hodiny jsem pilníkem zevnitř piloval objímku dual poplocku, aby šla dál ke středu řídítek. Nesmí se navíc moc na řídítka ke středu narvat silou, pak nechodí páčka lehce. Po opilování už se mi to přesně vešlo. Akorát má poplock páčka rezervu asi 3mm, co by šla ještě narvat silou, takže chodí úplně lehounce. No a mam to na pravé straně řídítek a to v pořadí od středu: dual poplock páčka, řazení, brzda.

        Ideální nastavení to není, brzdovou páčku bych snesl víc ke středu, ale jediný co můžu udělat je prohodit ji s brzdou a to nic neřeší, protože pak řazení je hrozně blízko. Ideálně by to řešila pouze společná objímka pro brzdu i páčku.

        0 0
        • MlokCZ  

          Ale netušim, jak moc rozdílné to bude s LX páčkou místo Juicy.

          0 0
        • JJ  

          Me se zda, ze mi strasne prekazi vyusteni bowdenu poplocku a bowden razeni. Ale jeste to zkousim jen nasucho. Poplockem se hybe asi v celem rozsahu, ne? Od jednoho dorazu k druhemu. Nemel bys fotku? P.S.: psal sem ti vcera maila se stejnou otazkou, tak to ignoruj:)

          0 0
          • MlokCZ  

            Cely den jsem tu nebyl, tak jsem maila jeste necet, ale mas pravdu, je tam. Poplockem se hybe jen v malem rozsahu, cca 1/4 od dorazu k dorazu a vychozi pozici si muzes nastavit, takze jde cely poplock dost otacet podle toho jak se tam vejde. Ja ho mam tak, ze oba bowdeny miri neco mezi kolmo dolu a vodorovne smerem k jezdci, dokonce spis vic k poloze vodorovne. Idealne by to melo mirit vic dolu a to se mi tam tak nevejde. Na funkci to nema zadny vliv, rozsah pohybu packy je presne v mistech kde chci. Foto mozna nejaky hodim, kdyz se k tomu dokopu.

            0 0
            • JJ  

              OK, tak pokud rozsah pohybu neni od dorazu k dorazu, tak neni co resit, to se tam vejde v pohode. Diky

              0 0
            • MlokCZ  

              Tak máš dvě fotky na data.mlok.net

              Fotka kde je páčka poplocku na úrovni čísla 9 řazení je to poloha vše plně aktivní. Na druhé fotce, kde je páčka poplocku u čísla 1 řazení je tlumič zamčený a vidlice na floodgate. A tlumič na floodgate je pak někde mezi, takže to akorát vychází u čísla 5. Takže ukazatel řazení se hodí i na poplock :-)

              0 0
              • MlokCZ  

                Takže to je celý rozsah pohybu páčky od té jedné fotky k té druhé.

                0 0
              • MlokCZ  

                A ta páčka je fixovaná šroubkem k lanku, takže ji můžeš zafixovat v jakékoliv poloze a použít jakoukovli část celého rozsahu. Vždy jsem to šteloval po definitivním upevnění poplocku, aby se mi páčka dobře otáčela.

                0 0
    • clieent  

      A já to mám takhle,abych vedl bovden nejkratší cestou,použil jsem brzdovou trubičku.Foto v profilu

      0 0
    • sosak  

      zdarvim, mam stejny problem, koupil jsem novy kolo a mam riditka ritchey pro, sram x9 packy, juicy five a poplock od rs a nemuzu to na riditka vsechno poskladat tak, aby se me packy razeni nepletli porad do gripu a vesla se me tam pohodlne cela ruka. mate nekdo nejake podobne vybaveni, resp. jak to tam mate vy!? fotky klidne i na email. predem diky moc

      0 0
    • iragin  

      Nazdar, pred mesicem jsem si koupil epikona (LOD) a zachtelo se mi poplocku. Klasickej lockout me stve proto, ze kdyz pokazde projedu mezi koprivama, tak mi to tu vidlu zavre. Da se ten poplock dokoupit (popř. kde) a pujde tam namontovat? Dik

      0 0
    • tom_777  

      já jsem dal všechno zamykaní z kola dolů. Teď spoustu místa na světla apod…

      Zamykat tlumič je úplná hovadina a  vidli taky – navíc je tu riziko nechání zamkutý vidle i v terénu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.