• gemini

    Zdravím všechny bikery, bikerky i bikerčata. Můj dotaz je asi pro jiný forum, ale i cyklisté jsou motoristi, tak proč se neoptat. Sháním auto a uvítám jakýkoliv doporučení.Jediný omezení jsou, jak už to tak bývá – finance. Musím se vejít do 110 000 Kč, takže ojetý:-). Díky za názory.

    0 0
    • -b-n-x-  

      Pokud bys nechtel nejakou starou dodavku, ktera je pro bikovani asi nejlepsi, tak mi pripada, ze by mohla byt dobra astra kombi, nebo mondeo kombi. Pak me jeste napadaji jine varianty, ale to je vetsinou drazsi. Osobne bych bral hondu accord tourer v dieselu (www.honda.cz/models.asp?…), ale to je financne uplne jinde.

      0 0
    • cabbage  

      určitě forda, Midlander by se rád zbavil poukázky na slevu:) takže nový:o)

      0 0
    • kesu  

      za tydle penize se da sehnat mondeo kombi,jedinej problem je jejich obavanej servis..Popripade opel vectra nebo omega ale to se zase dost sype.Kdybych to resil ja priplatil bych si malinko na jetou oktavku,…

      0 0
      • MF  

        Mam kombikovu Vectru a nemam problemy. Kufor je fakt doooost velky. Predtym som mal kombikovu astru a tiez vsetko OK. Takze kludne dam hlas oplu. V oboch autach sa pravidelne vozi bajk. Za vyhodu povazujem rovne dno a ziadne pitome vystupky ako v octavii.

        0 0
      • Honzas  

        obavanej servis – to je fakt: kdyz jsem mel mondeo, kdykoliv jsem k nemu sel, tak jsem se obaval, s cim ten vrak zas pojede do servisu;-)

        0 0
        • martt  

          dufam, ze som nespravil chybu ked som nahradil passat mondeom. Ked toto citam, behaju mi zimomriavky po chrbte. Plati to aj pre aktualne modely?

          0 0
          • Honzas  

            nee, myslim si, ze novy modely jsou supr. jsem mel 1.8TD ze triadevadesatyho roku, tj. v ty dobe nejakejch 9–10 let stary, podle tachometru najeto tak kolem 200 tisic. krom toho, ze ten motor byl mimoradne nepovedenej obecne, tak ja mel navic docela kliku na extremne nepovedenej kousek, pac se mi za pulrok posralo, co mohlo:

            • prasklo tesneni pod hlavou a v souvislosti s tim nechladilo (motor) a netopilo (dovnitr – v prosinci docela problem;-)
            • odesla spojka – cestou na Krale Sumavy – pred sebou jeste nejakejch sto kilometru tam, ± dve ste zpatky – uzasny
            • neco s elektrikou, ze to, kdyz auto tejden stalo, vymlelo baterku
            • palivovy cerpadlo umrelo
            • turbo taky
            • a jeste urcite neco, na co uz si nevzpominam

            ono to melo tusim nejakejch 80 kW, bez turba bych rekl tak 40. do kopce jsem jezdil s Aviema na jednicku.

            jsem byl nakonec docela rad, ze ho do Acek vzali;-)

            0 0
            • wlk  

              jojo, v áčkách ho jistě prodali jako auto po první majiteli, najeto pouze 131 000, servisní knížka :-))))

              0 0
      • cíca  

        Opel začal vyrábět auta jen kvuli tomu ,aby Ford nebyl nejhorší… . Já bych byl pro Passata nebo Oktávku.

        0 0
        • pegal  

          hahaha ..

          0 0
        • pz-km  

          passat – kde furt ti lidi berou tu naivni predstavu o tom, ze tohle auto je je luxus a spolehlivost sama ? passaty jsou na udrzbu velmi nakladna vec, jelikoz kvalita nic moc a zivotnost bidna…

          u skodovek a jejich motorech, tedy motorech vw, bych vam mohl povidat dlouhe historky…

          0 0
          • Krys  

            Uzivame doma jedneho sluzobneho Passata a mozem povedat, ze je to vyborne auto. Ale pravdou je, ze vw ma dost drahy servis. To som zistil uz v case ked sme vlastnili Polo z roku 1995. Male lacne auto, ale servis drahy. A to este o slovenskom oficialnom vw servise kolovali hrozostrasne historky o „serioznosti“.

            0 0
          • FeeWong  

            Passat je na údržbu přibližně stejně drahý jako cokoliv koncernového, přitom každý kdo si kupuje škodovku tvrdí že hlavně proto, že jsou nízké náklady na údržbu. to už od dob favorita není pravda..:-) Ad kvalita, neřekl bych že špatná, na jednom jsem nějakou tu stotisícku najezdil a naprosto žádný problém, ja takový bytelnější než třeba japonci které jezdím teď. Pověz nějakou veselou hostorku o VW. :-)

            0 0
            • pz-km  

              treba rozvody na 1,4 a nebo chyba v konstrukci 1,2? ;)

              0 0
    • dakon  

      Asi bych volil dovoz z Německa, buď individuálně, nebo přes někoho známého, kdo to vozí a vyzná se. Když něco málo ještě přihodíš, tak bych volil Focuse combi.

      0 0
    • atrex  

      felina?

      0 0
      • Ruda  

        tu bych doporučil jen největšímu nepříteli

        0 0
        • enjoy  

          idealni auto!:-).taky si ji koupim,az nasetrim.a udelam ridicak,malej detail:-D

          0 0
          • Radek Broz  

            Idealni auto pro cloveka, co nechce vozit kola:o) Jako ano, lepsi nez nic, ale pod „idealni“ si predstavim neco uplne jinyho.

            0 0
            • enjoy  

              mas pravdu no,idealni to neni,to jsem prehnal:-).ale pro me super:-).jedno dve kola se do toho nacpou,nejak:-) a to staci.

              0 0
            • rock  

              Renault Magnum, já vím, už jsme to řešili :-) …

              0 0
            • PietroUL  

              Na střechu se vejde stejně kol jako na každý jiný auto :) Ale ideální rozhodně neni. Řazení i točení volantem mi připomínalo posilku, každou chvíli novej vejfuk, všude na karosérii puchejře od rezu, prasklá řadící páka, po 100 tis. km chcípání při vyšlápnutí spojky …

              0 0
              • Radek Broz  

                Idealni je treba tohle: www.volkswagen.cz/page.php?… v dlouhym rozvoru + pripadny drzaky na tazny.Libi se mi vic nez multivan kvuli tomu stanu. Financne ej to samozrejme nekde mimo, ale tohle proste beru jako idealni – felda je hooodne velkej kompromis, na biking to moc neni.

                0 0
                • PietroUL  

                  Já jsem jinak slušnej kluk, ale na tohle nemůžu říct nic jinýho než: „no ty krááávo!“ :))

                  0 0
            • wroum  

              do feliny combi sme se vlezli i s bikam. vse dovnitr :-) banshee tam dam cely, aniz bych musel cokoliv sundat nebo povolit. vetsinou vozim kola a to je uplne v klidu, sundany sedlovky a predni kola. nastojato a v pohode. me to auto velikosti vyhovuje a necejtim se omezen prostorem '-)

              0 0
              • wroum  

                prvni veta: sme se vlezli 4…

                …num lock zgurvenej…

                0 0
                • wroum  

                  …vetsinou vozim 2 kola

                  …num lock zgurvenej…

                  0 0
                • cabbage  

                  4 je moooc, ale 3 bez omezení pohodlí.

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Hele nejsem čahoun, ale omezen prostorem si tam pripadam i sam. Navic mi to prijde ergonomicky… ne s ergonomiii to vlastne nema nic spolecneho :)

                    0 0
              • Radek Broz  

                Ted jezdime 2 Felinou pick-upem a ze by se tam vlezlo jeste neco navic, se rict neda;-)

                0 0
            • quassar  

              Do kombikovy feliny se nevejdou dve kola? No zrovna tohle chci kupovat, tak je to pro me dost dulezity info…

              0 0
              • wroum  

                pri trose sikovnosti se vejdou 3 kola, 3 lidi a veci. 2 kola sou uplne v pohode. a vlezli sme se i 4 lidi a 4 kola dovnitr, byl to sice extrem, ale slo to :-)

                0 0
                • martt  

                  preco ich nedavate na strechu? Zerie to sice trocha viac ale v pripade buracky je to imho lepsie. Ja bike vozim len velmi zriedka vnutri.

                  0 0
                  • wroum  

                    ja ho vozim jenom vevnitr. je to bezpecnejsi (pro kolo) a rychlejsi – nemusim sundavat a nandavat zahradku, nemusim mit stresni nosice, nevadi mi kdyz prsi a nebojim se to nekde chvilku nechat. navic jezdim vetsinou max ve trech a to je porad jednoduchy to dat dovnitr.

                    0 0
                  • Vrci  

                    s přepážkou je to jedno

                    0 0
                    • wroum  

                      s prepazkou tam nedas kola…

                      0 0
                      • Vrci  

                        do škodovky ne, ale tu naštěstí nemám

                        0 0
                        • wroum  

                          do jakyho osobniho auta das 3 kola aniz by ti vadila prepazka?

                          0 0
                          • Vrci  

                            Nevim, jestli je ještě osobní (je na podvozku Golf), ale řeknu ti to. Pětimístné VW Caddy Life s posuvnou přepážkou.

                            0 0
                            • wroum  

                              civilnejsi pickup, tak to si nech :-/

                              0 0
                              • Vrci  

                                to si piš, že nechám

                                0 0
                              • Vrci  

                                co proti nim máš?

                                0 0
                                • wroum  

                                  pripomina mi to Golfa.

                                  0 0
                                  • Vrci  

                                    To je ve srovnání s felicií chyba nebo přednost?

                                    0 0
                                    • wroum  

                                      s felicii nesrovnavam. to je nekde uplne jinde. felina je levny ciste ekonomicko-rozumove-prakticky auto. golf je sterilni tuctovy prepravovadlo za penize za ktery se da koupit auto, ktery ma neco navic.

                                      0 0
                                      • pegal  

                                        filicie – co udela kdyz ji nechate na desti? ..

                                        .. zrezne vole ....... ale hlavne co? ............ko­roduje vy tupci .. .)

                                        0 0
    • Vrci  

      zkus www.auto-plus.cz – většinou auta po leasingu vykoupená sítí vw www.autoscout24.de/ www.mobile.de www.motozurnal.centrum.cz/autobazar/

      jen tak pro pobavení www.dfens-cz.com/search.php?… zvláště pak www.dfens-cz.com/view.php?… www.dfens-cz.com/view.php?…

      0 0
    • Karaya  

      Já mám za 100k Escorta Combi, myslím že je to rozhodně lepší kup než Astra nebo Mondeo (staré) alepoň co se poruchovosti týče…Escorty spíše reznou a mechanicky jsou v pohodě, Astry naopak, jde o to s čím se spíš smíříš :-)

      0 0
      • Ruprecht  

        teď si mě fakt pobavil :-), hlavně s tímhle: Escorty spíše reznou a mechanicky jsou v pohodě, Astry naopak

        0 0
      • petebike  

        taky mam takovy auto, nerezne mi, nic mu neni, ma nejato 83tis, v 1,8 TD, a docela v pohode

        0 0
        • Ruprecht  

          Nemám nic proti Escortům:- ), máme v klubu dvě auta: Escorta 1,8d a Opla 1,6 (oba kombi), vozíme v každém 4–6 kol + lidi + materiál a oba jsou v pohodě. Najeto přes 200 tis na každém. Jen Opel rezne dvakrát tolik co Ford a ten zas tráví v servise více času než Opel. Takže moje osobní zkušenost je opačná než uvedl Karaya. Ale na ani jedno auto si nemůžeme stěžovat.

          0 0
          • Karaya  

            No jo, asi vždy záleží kus od kusu, prostě v mém okolí se pohybují spíše Escorty s rezavými nosníky vzadu a prahy, a většina Aster je pravidelnými návštěvníky servisu – elektronikou počínaje a různými mech. součástmi konče…

            0 0
            • libik  

              musim se pridat – mel sem escorta – najeto 250k km a musim rict ze na nej byl spoleh jeste doted na nej vzpominam – mame jeste astru g a ta ma 50k km a ta je v servisu furt, ale zase nerezavi…ale staci se o to auto starat a nerezavel ani moc escort…

              0 0
      • FeeWong  

        100k za escorta? :-D si delas prdel

        0 0
    • Quake 9.0  

      Doporučuji kopit Nissan Almera 1.4 „hatchback“, nebo Nissan Primera „combi“. Oboje ročník nejméně 1997. Hlavně ne diesel!!! V benzínu jsou to ale jedna z nejlepších aut co lze sehnat. Ještě mě napadla Opel Omega combi 2.0i pokud Ti nevadí menší dynamika auta. Ten dvoulitr je totiž téměř nezničitelnej a do Omegy naložíš to co do malé dodávky. Kdyby si ale kupoval Omegu A, tak dej pozor, jestli není moc zrezivělá. Jinak to bude v pohodě.

      Ještě bych mohl říct aby si se vyvaroval fordů za tyto peníze (cca1998 a méně) – mají docela problémy s elektrikou a brzdami (hlavně Escort!!!)

      0 0
      • kesu  

        kdyz omegu tak MV6,ale bacha na praskajici hlavu:)

        0 0
        • Quake 9.0  

          Právě proto doporučuji ten dvoulitr. Má rozvodový řetěz a nepraská mu hlava. Prostě za cenu nižší dynamiky dostane téměř jistotu a spolehlivost.

          0 0
      • gemini  

        Tak jsem na to koukl a Nissan Almera nevypadá vůbec zle. Prý jsou to i celkem spolehlivý auta. Vzhledem k tomu, že mám doteď japončíka – Isuzu z 90 roku a má nalítáno 270k, tak celkem v poho. Když na to tak myslím, tak právě motor je na tom z celýho auta nejlíp:-) Jak je to s náhradníma dílama – cena a dostupnost?

        0 0
        • rock  

          Isuzu … tušil jsem, že ten nick asi nebude inspirovaný kosmickým programem :-) … něco takového ?

          0 0
        • architekt  

          jezdim s almerou (pravda, sice rocnik 2000), ale je to myslim dost spolehlive auto a muzu taky jenom doporucit. Ma najeto jenom 70 tisic, ale nebyl s ni nikdy problem…

          0 0
      • mr.antik  

        Mám Nissana Almeru Hatchback a jelikož jsme s přítelkyní menší postavy, po sklopení sedadaček dáváme kola dovnitř (s odmontováním předních kol). Pokud jedu sám, dávám kolo dovnitř celý. Btw je to rok 98 a stála 109, takže v limitu :-)

        0 0
        • McBlacky  

          jo to je můj kandidát, jen nevím jestli to nebude malý… jak je to se spolehlivostí?

          0 0
    • rock  

      Hledal bych Nissana Primeru nebo Mazdu 626, vše v benzínu, pokud možno 1.6 nebo 1.8. Volba č.1 by byla Toyota Carina E, ale ty jsou o kousilínek dražší a hlavně je jich málo … za ty peníze bys mohl najít kombinaci do 10 let věku a do 150000 km. Každý z těch aut podle mne minimálně totéž ještě odjezdí bez zásadních problémů. Hodně štěstí …

      0 0
      • mr.antik  

        V tom případě Nissan Primera Kombi (cca 98) – ale počítej s cenou tak 130. Z německa samozřejmě a v plné výběva

        0 0
    • PepikW  

      Z vlastní zkušenosti můžu doporučit jako rodinný prostorný vůz s bezproblémovým provozem Xantii (Citroen)1,6 nebo kombi 1,8. Do 110 seženeš ročník 98,99. Nerezne, nekrade se a pokud nebyla bořená, nejsou problémy. A u jakéhokoliv auta nekoukej na uváděné km, to co má v Německu, Holandsku aj. najeto 180–250tis. se pak tady prodává se 105–115tisíci km (taky vlastní zkušenost).

      0 0
      • pepek  

        On ale hledá auto :-)!

        0 0
        • PepikW  

          „Houpačka“ je lepší :o)))

          0 0
          • pepek  

            Není, celý dětství jsem problil ve Wartburgu. Auto s pérováním a la dětský kočárek není auto (možná pro žabožrouty je dobrý)

            0 0
          • Quake 9.0  

            Já jsem právě opačného názoru. Rozdíl v podvozku Škoda Fabia sedana a Renault Megane combi byl pro mě docela šokující. Renault byl na mě hrozně „kolíbavej“. Přišel jsem si v něm jak na tom konikovi na pružině co jsou na děckých hřištích. Jelikož ale každému vyhovuje něco jiného, tak doporučuji před koupí vyzkoušet v zatáčkách!!! Každopádně pro cestující vzadu při rychlejší jízdě serpentinami je to taky o žaludek. Jak prostě píšu, vyzkoušet a rozhodnout se podle sebe. Já bych ale koupil tvrdší pružiny, nebo nekupoval vůbec. Ber to jako upozornění.

            0 0
            • PepikW  

              Vyzkoušej v zatáčkách Citroena a nesrovnávej s Renaultem, nebo naopak s „koncernovými“ kostitřasy. Vidli na Biku máš taky určitě hydropneumatic­kou, ne?

              0 0
              • kesu  

                nemam:),Treba mercedes pouziva hydroupneumatickej podvozek a jak jim to funguje,montuji to i do spotrovne ladenych modelu..Naopak treba audine to mco nefungovalo(horsi jizdni vlastnosti allraodu).No a u citronu(xantia)se to znamymu mnohokrat po… a platil za opravy toho podvozku docela slusny penize.A jako dalsi auto si koupil passata a je nadsenej z toho ze to nepotrebuje servis.Co se tyka jizdnich vlastnosti xantie tak nemuzu soudit ale co sem jel s xarou,meganem a fabii tak tam kde s xarou piskaj vsechny 4 tak fabie slusne drzi stopu,megana bych zaradil nekam mezi.Ale zase na obranu xary musim rict ze mela nejlepsi motor(1,6)..

                0 0
                • PepikW  

                  No jo, ty ty zatáčky řežeš. On ale chce auto pro kola (a asi i rodinu) a ne na závody. Xsara nemá hydro. A známej to asi koupil zbořený a „opravený“. Když jsem viděl, co dokážou garážisti udělat z vraku – jako nový – teda zvenku, tak z toho bych měl strach. Nejlíp asi vybrat si auto v bazaru venku (a kvůli ceně dál od našich a polských hranic). Ono se stejně nedá radit, to je ještě horší než s kolama. Každej chválí jen to svý (já taky).

                  0 0
                  • kesu  

                    to je fakt kazdej chce neco jinyho.Ale ten znamej to mel sluzebni a kupoval to jako novy,ale treba mel jen smulu na blbej kus,tezko rict.Jsou lidi ktery nekolikrat vraceli bmw 7..Nicmene pokud bych kupoval jety auto urcite bych si s sebou vzal technika s autorizovanyho servisu,vetsinou si reknou maximalne 15kil za den a to auto fakt prolezou a zjistej co a jak.Zvlast kdyz kazdej slusnej autobazar umoznuje prohlednuti vozu na rampe i cizim mechanikem.A nebo si ho dovezt idealne z nemecka nebo svycarska,jednak maji lepsi silnice,ale hlavne v zapadnich zemich ma servis kterej to auto opravoval zodpovednost za jeho stav.A taky servisni zaznamy zahranicnich vozu vetsinou sedej narozdil od tech ceskejch..

                    0 0
              • pepek  

                Právě ty koncernový kostitřasy jsou ideální. Jinak bych už dávno ryl držkou v příkopě

                0 0
            • admxx  

              nejšílenější auto s neklidnou zádí byl Hyundai Lantra. Sice velka a pohodlna karka ve sve dobe, ale stacilo jet trochu prudceji a cestujici vzadu vytahovali sacky na zvraceni do pohotovostni polohy.

              0 0
    • petebike  

      tak ja muzu jen ze zkusenosti s fordem rict forda, nevim jestli za ty prachy sezenes uz Focuse, ale hodne dobryho Escorta v nafte a nebo Mondeo sezenes, dobry je ze na to je dost dilu v druhovyrobe, takze te to tak nesezere..... ja mam 98/podzim,1,8TD Escort Combi, v plny palbe a zatim menim jen olej,gumy,vejfuk – najeto 83tis.

      0 0
      • FeeWong  

        jenom poznámka…dobrý Escort v naftě vzhledem ke kvalitám 1,8TD asi těžko :-)

        0 0
        • wroum  

          jj 1,8 TD od fordu je snad nejhorsi motor co vubec existuje a to ti rekne kazdej kdo dela v servisu Ford. Kamos ho mel v Sierre a peklo nejvetsi.

          0 0
          • pedrod  

            Mozna to je pravda, ale ja jsem jezdil Mondeo 1,8 TD mezi 235 a 275 tis km a naprosto bez zavad. Olej nemizel, jen jsem ho pravidelne menil. Ale je fakt, ze jsem ho po nastarovani nehonil a vedl jsem s nim „pratelsky dialog“ :-). Spotreba 6,5. Na vozeni kol, lyzi, na prenocovani atd idealni slouha.

            0 0
            • wroum  

              v Mondeu byl ten motor od 96 (myslim ze 96) trochu zmenenej a castecny vylepsenej. Jinak se nam stavalo ze pri rychlosti nad 120 to samo zacalo pridavat plyn a neslo to zastavit – muselo se to chcipnout natvrdo pres rychlost a nechat vychladnout a pak zas slo jet (konstrukcne spatnej zpetnej ventil), hulilo to tak, ze kdyz se ti nekdo lepil na prdel, tak stacilo pridat a rozmyslel si to. spotreba oleje bylo cca 2l/1000 km, kdyz bylo teplo tak to na volnobeh chcipalo a kdyz byla zima tak to neslo nahodit … a o vsech tech podle me dost zavaznych zavadach nam v servisu rekli, ze to je bezny a ze s tim nejde nic delat. ze se to proste stava. kamos ma ten motor v escortu a bez problemu rozhodne taky neni. navic vsude kde se pise o starsich autech tak u fordu pred timhle motorem durazne varujou a vedi proc.

              0 0
              • miki  

                to je mooc dobře napsaný,vlastní skušennost nad všechy testy!!Proto jsem si koupil escorta v benzinu.

                0 0
    • yoggi  

      borci zabijete ma ale ja mu poviem nech si kupi fabiu combi

      0 0
    • james11  

      Zkus Opel Vectra, za ty prachy se dá sehnat.

      0 0
    • yoggi  

      sice je to tazke ale nejaku by mozno nasiel aj ked s tym stavom neviem a urcite by tam nebola ziadna vybava

      0 0
    • yoggi  

      tak trochu som pohladal a nasiel som dve jedna je za cca 110tis. a druha za 125tis KC. osobne by som radsej zobral tu druhu bude lepsia lebo muchy boli do roku 2001 a potom ich vychytali. www.autobazar.eu/sk/card.php?… www.autobazar.eu/sk/card.php?…

      0 0
    • architekt  

      bmw e34 525tds touring bmw e34 525i touring (u nas sezenes tezko) bmw e30 325i touring

      0 0
    • Corbett  

      To je jako by jsi se zeptal jaké kolo si máš koupit za 40 tisíc. Když se zeptáš 20 automechaniků, tak ti stejně každý doporučí jiný vůz a ty si stejně nakonec vybereš to co se bude líbit tobě. Ojetina bude vždy ojetina. Koupíš tzv. kvalitní, mnoha lidmi doporučený vůz a objeví se ti tam skrytá vada a ty se z toho osypeš. Já mám 4 roky 97 ročník escorta 16V 1.6 obsah a naprostá spokojenost. V práci jsem jezdil čtverkovým golfem a za escorta bych ho nevyměnil. Teď jezdím pětkovým 1.9 DTI, ale to už je jiná kategorie.

      0 0
    • Tomcat  

      Řešíš neřešitelný

      Osobně bxch se podíval někam do bazaru přeba ve Francii atd… prostě né v ČR.

      Za 110000,– uz de sehnat dost

      0 0
      • Baracuda  

        Francie je silene draha – tam se auto nevyplati sehnat ani nahodou. To spis Nemecko, nebo Svycarsko(tam ale nevim, jak je to s dovozem). Fakt, ze v cechach fakt nic nekupovat…

        0 0
    • mechanik  

      Nejlepší je žádné auto… nic se nesere, neplatíš za benzín, pojištění, nezamořuješ vzduch a cesty těma všude se tlačícíma „konzervama“ a hlavně ti zbude víc peněz na bika :-)))

      0 0
    • orca  

      Horší otázku jsi snad nemohl položit – při tak široké nabídce je těžké se dopátrat kvalitního výsledku . Ač průměrově bude jedno auto vyčnívat ty třeba budeš mít pech a narazíš na kepla a budeš si drbat hlavu . O serioznosti autobazaru se ani nedá bavit

      0 0
    • lOlA  

      co takhle ford focus?ten by se dal uz ted sehnat tak za tech 110 000,– ale v jakym stavu?…nevim no.kazdopadne astra dvojkovy rady kombi a mas jasno

      0 0
    • Ruda  

      Ahoj, rozhodně bych vybíral auto podle stavu a ne podle značky (samozřejmě se musí přihlédnout k informacím o poruchách běžných pro daný typ, motor, atd.). Asi budeš preferovat kombi ;-) Jak jsem již výše psal tak bych nebral Felicii, kvůli tomu jak strašně rezne. Mám ji, můžeš na ní nechat ruce a rezne si vesele dál :-( Mrkni se po korejských autech, za tuhle cenu by už mohla být 99 nebo 00. Kvality bych se nebál. Mají dobrou antikorozní ochranu a motory celkem slušný a moc to nežere.

      0 0
      • enjoy  

        ja nevidel jedinou normalne pouzivanou felicii(od roku 98) ktera by rezla.a drazsi nez 100–110 tisic se ani koupit moc neda.

        0 0
        • Vrci  

          Díval ses na zadní dveře? Hlavně okolí lišty.

          0 0
        • Ruda  

          já mam 96, na pohled dost v pohodě, když se sundalo čalounění zadních dveří, lišta, atd., tak se zjistilo, že je potřeba dát nový dveře, tak si tak to samý platí i o dalších částech karoserie, lak vypadá v pohodě, ale pod nim to kvete, takže já bych Felicii už nebral toť názor člověka, který ji vlastní a cpe peníze do oprav další věc je ta, že je to vlastně Favorit, má dost špatný jízdní vlastnosti a v bezpečnosti je je to vlastně už 20 let starý auto

          0 0
          • enjoy  

            pred par lety jsme si s kamaradem pujcili v felicii(v puj­covne:-)) a jeli na otocku do nemecka.bylo to super a to auto se mi fakt libilo.zvyk ze stodvacitky nebo zigula je holt trosku neco jinyho.takze ty spatny jizdni vlastnosti bych si nechal:-D. ps:jak muze mit auto sptany jizdni vlastnosti pokud dodrzujes predepsany rychlosti,to nevim.

            0 0
            • Ruda  

              můžeš jezdit podle předpisů, ale v mezní situaci auto nejede tam, kam by člověk chtěl Felda má v zatáčkách velký náklon, ale zase na druhou stranu strašně tvrdý podvozek

              0 0
            • blue  

              :-)))

              0 0
              • enjoy  

                copak:-))

                0 0
                • blue  

                  ale nic, jen si me pobavil tou posledni poznamkou

                  0 0
                  • enjoy  

                    jo tak to jsem tusil.. musis mi holt odpustit moje poznamky plynouci z toho ze jeste ani nemam ridicak,tak mi prijde ze felicie je dobry auto.a bojim se ze si to budu myslet i potom:-)

                    0 0
          • prodi  

            mám r.99 a známky koroze naprosto žádné :) Jenom jednou jsem měnil výfuk, jinak jsem na to auto nemusel sahat.

            0 0
          • DragON  

            Jj, feldy kvetou jako sviňa a co vím tak zadní dveře jsou tím pověstný na hony. Měli jsme ji v práci jako služebáka – takže pravidelnej servis – nebylo to s korozí tak hrozný, jezdila super a uvezla všechno. Pak se nakoupily fabky, ale žádná nejela tak dobře.

            0 0
            • pz-km  

              felicie je prima slatanina – na favorita upravily tak, aby tam pasovaly dily z trojky golfa… zadni dvere doporucuju prave z trojky golfa – jsou identicke a netrpi neduhem nenalepene listy, kde zustava voda…

              jinak pokud das na fabii vnitrni podbehove lemy a zalepis tu zadni listu, tak je odolna vuci rezu jak nejake mnohem lepe solidne chranene kastle …

              0 0
    • wlk  

      Kup mercedes 124ku 250D v kombíku, sám ho mám a můžu jenom doporučit, je to opravdu rodinný vůz, spotřebou se vejdeš ve městě do 10 mimo 7–8 a do kufru naložíš bajky bez demontáže čehokoliv a o pohodlí nemluvě.Jsou to sice starší pánové, ale co se týče spolehlivosti josu na tom líp než kterýkoliv novější auta, náhradní díly cenově srovnatelný s jinýma zahraničníma autama, no já jsem do něj docela zamilovanej :-) a do 110 koupíš poslední model v hodně dobrým stavu a máš dělníka, kterej s tebou vydrží hooodně dlouho.

      0 0
      • mara53  

        já udělal největší chybu života a repasoval kompletně Opla Rekorda 1,8i Caravan z 86.roku, jenže teď ho nemůžu vynachválit, motor v poho, podvozek taky a lak je novej, tak co … jinak zkus třeba www.malovany.cz nebo www.vyzkoušeno.cz a tam si zadej, kolk chceš do toho novýho miláčka vrazit peněz a pak už jen vybírejte … Hodně štěstí .. :))))

        0 0
        • wlk  

          hele já nic nekupuju, ná jen radil :-)

          0 0
          • mara53  

            no já vím, sem taky jenom radil ale byl jsem línej jít až nahoru na zač.threadu, se zas tolik nestalo..:))

            0 0
            • rock  

              Nemusíš jít nahoru, stačí při odpovědi kliknout o 5 cm víc vpravo …

              0 0
      • jivo  

        Musim souhlasiot, ackoliv Mergly nesnasim. (Sedi se me v tom sice pohodlne, ale nejak mam subjektivni dojem, ze mam mensi prehled a to me vadi – anejsem sam) Sef mel stare Ecko (Masarku) a nic spolehlivejsiho nebylo. Melo ta najeto hodne pres meloun, vrzal tomu trosku volant, ale za ty dva roky se to nikdy neporouchalo. A jako diesel setikvalt to jezdilo za 5,5litru. To novej Superb (ale dle zkusenosti kolegu proste spatnejk kus) byl v servisu kazdej mesic. To nemucim o podvozku, kdy starej mergl jeste peroval a SuperB KO. Jinak ted ma kolega novyho „spanelskyho“ MB Vito a po roce (130000km) uz nefunguje klima, blbne elektrika, central zamyka obcas. Takze koncernovy AUTO VW nikdy (zkusenost GOLF, Felicie, Fabie, Octavka, SuperB). Francouzsky se me libej, ale povozek prej na nasich silnicich nic nevydrzi. Bal bych se toho. Kolega mel ZX a hodne rychle slo pryc. Opel – levne, spolehlive, ale rezne Ford – strejc mel Escorat kombik a super. Ale uz to taky pre neni co bejvavalo. Japoncici – znam par lidi a sama chvala. Ale horsi servis. Korea – to same co VW. Proste spotrebni zbozi. Jezdit a za 5let vyhodit. Znamemu po 4letech prorezly brzove trubicky.

        Takze ja to resim zatim S120. Sice nebezpecne a male, ale spolehlive a levne. Ale uvazuju vazne o Opelu Omega Combi nebo japonciku.

        0 0
        • pegal  

          ja mam 8 let starou Astru a neni nikde ani naznak ze by to chtelo reznout ..

          0 0
        • pz-km  

          opel omega (eventuelne kombi) je velmi povedene auto a dobrou hodnotou – bodet by nebylo, kdyz byl dodatecne udelan z konceptu 2000 (fiat croma, lancia thema, alfa 164 a saab900) tim ze mel gm s fiatem smlouvu, tak to dodatecne postavili na napravach a motorech z tohoto konceptu (chassis je ale odlisne) a verze s 2,5td/tds jsou velmi dobre motoricky i podvozkove… ono vubec 2,5td/tds jsou asi nejlepsi neelektricke naftaky co kdy vznikly a konkurovat tomu muze snad jen 230d od medaku… ale to uz je historie, ikdyz tyhle motory jezdi porad…

          0 0
      • architekt  

        a to je normalni cena? :-o

        0 0
        • Vrci  

          Občas se něco najde. Těžko ale mluvit o stavu podle fotek, je třeba se jet na auto podívat.

          Za stejnou cenu je tam i pasát v lepší výbavě z Dublinu

          0 0
          • MrAndrew  

            Pozor na tyhle inzeraty, tahle cena mi na Passata vylozene nesedi…

            Mozna to vis, ale lepsi pro jistotu. Vybiral jsem auto pro rodice, zalibila se mi 307sw v prima vybave, jediny problem byl, ze auto nekde v zahranici, majitel se ho snazi prodat kvuli pohrbu rodinneho prislusnika, nebo ze se presunul za praci nekam jinam bla bla (variaci bude urco vic). Vetsinou se snazi o prodej pres jakousi spolecnost, ktera ma relativne seriozni stranky. Dokonce te nechaji auto pry vyzkouset, nicmene to je samozrejme podvod, posles prachy a auto ani prachy neuvidis, ac garantuji ochranu kupujiciho. Dost jsem se bavil komunikaci s takovymhle exotem a kdyz jsem zkousel schvalne pro zabavu podobne dobry inzerat, doslo prakticky to same, jen s jinou mail adresou.

            Nakonec jsme vybrali Lagunu a nevim, jestli bych vybral znovu, precijen je ted vse v elektrice a kdyz se neco podela, tak je to fakt palka. Jinak zatim vse chodi relativne v pohode a ta 1.9dCi docela jezdi a jeste k tomu s dobrou spotrebou. Predtim jsem jezdil Feldou, ktera, kdybych s ni „nezaparkoval v prikope“ byla super, fakt spolehlivy auto, mela nalitano cca. 180000km a vsechno se dalo relativne levne sehnat …

            0 0
            • Vrci  

              Samozřejmostí u koupě přes internet je osobní setkání a platba po odhlášení auta na Německých úřadech. Žádné zálohy nebo platba předem.

              Další věc kterou je třeba si ohlídat je první registrace, protože auto po dovozu uváděné do provozu v ČR musí mít určité max. stáří. Starší ti prostě nepřihlásí.

              0 0
    • DX3,5  

      Mazda 626 combi…za 110 sezenes z 97 nebo 98…docela dobrou karu…taky sem driv japoncum neveril…ale az do toho sednes uz nic jinyho chtit nebudes…velmi hodny a pohodlny auticka ty mazdy…mozna by ti stacila i verze sedan nebo hatchback…to uz je tvoje volba…

      0 0
      • pz-km  

        myslis ford mondeo? :) posledni generace mazdy 626, ford mondeo a volvo tusim 80 jsou podvozkove a motorove identicka auta…

        0 0
    • DX3,5  

      Mazda 626 combi…za 110 sezenes z 97 nebo 98…docela dobrou karu…taky sem driv japoncum neveril…ale az do toho sednes uz nic jinyho chtit nebudes…velmi hodny a pohodlny auticka ty mazdy…mozna by ti stacila i verze sedan nebo hatchback…to uz je tvoje volba…

      0 0
    • DX3,5  

      Mazda 626 combi…za 110 sezenes z 97 nebo 98…docela dobrou karu…taky sem driv japoncum neveril…ale az do toho sednes uz nic jinyho chtit nebudes…velmi hodny a pohodlny auticka ty mazdy…mozna by ti stacila i verze sedan nebo hatchback…to uz je tvoje volba…

      0 0
      • architekt  

        ale urcite bych nekupoval 3 :-D

        0 0
        • DX3,5  

          Jak 3??? Auto chce jedno…nebo snad ne??? tak ať si sakra koupí 626-ku a má vystaráno…

          0 0
        • DX3,5  

          jo..a za ty 3 příspěvky se omlouvám ale ono se to udělalo samo…dal sem to sem jen jednou a najednou se to začalo klonovat a sou 3…tak sorry pánové a dámy…

          0 0
      • Matthew  

        až na to že tenhle ročník zas tak moc chválení není… já bych bral Nissan Primera Kombi P11, benzínový 2.0, nektere neovejsi verze meli uz v zakladu i xenony (ale ty stoji vic) :-)

        0 0
    • yakub  

      co tohle? :o))

      0 0
      • wlk  

        dobrej masakr, kola větší než kabina, teda skoro :-))

        0 0
    • vili  

      hele sory ze to sem davam, ale mam myslim docela dobrou nabidku a je tady nejvic lidi „co znam“ :-)…nasi prodavaj auto peugeot 206sw. motor 1,4 diesel, klima spotreba 4,2 litru…najeto 50 000 a hlavne je to po byvalym autobusakovi..tzn bez jakyhokoli skrabanecku at uz vevnitr nebo venku..garazovany cena 270 000(puvodni myslim pres 450)..tak kdyby mel nekdo zajem tak mne piste na mejl. dik a jeste jednou sory…

      0 0
    • VencaV1  

      To ses zaregistroval na bike-foru aby ses zeptal jaky si mas koupit auto? :)

      0 0
    • Lance  

      Pritulkyne si koupila saxo a spokojenost i mi se s tim dobre jezdi

      0 0
      • Manas  

        Saxo je drzak, jen bacha na brzdy a tlumice. Ty celkem odchazej – ale taky to co mame doma je rocnik 95.

        0 0
    • pegal  

      trochu mimo … nemuzu najit stranku .. kde si zadam auto a vybiram ktomu lity kola .. neznate ji nahodou .. diky

      0 0
    • vladosegi  

      POTREBUJEM RADU: Bavite sa tu o autach tak by mi niekto mozno mohol poradit. Po pobyte s autom v lese mi na streche zostali kvapky miazgy (cesky smuly) zo stromu. Zaschly a nejdu ani za svet dolu. Neviem cim to mam odstranit. Riedidlom sa do toho bojim ist aby som neznicil lak. Ak mate niekto skusenost z odstranovanim kvapiek od miazgy (smoly) tak mi prosim poradte.

      0 0
      • wroum  

        ja je tam ma porad a ani nejsou videt…pres tu vrstvu prachu :-)

        zkus lih nebo technickej benzin – laku by to nemelo zas tak vadit

        0 0
      • klerik  

        Mycka OMV to jisti. Ta smeje i olej. :-)

        0 0
      • norman  

        Odstraníš je lihem.

        0 0
      • VencaV1  

        Dobre ti tak, nemas s tou kraksnou jezdit do lesa. :)

        0 0
      • FeeWong  

        vezmi si zehlicku a prejed to prez pijak, neboli savy papir.

        0 0
      • martt  

        som ich odstranoval benzinom, laku to neuskodilo a tu gebuzinu rozpustilo.

        0 0
    • waltari  

      Taky vybírám auťák. Tak nevím který?

      0 0
      • Tomcat  

        Dodge RAM ;-) B-] :-P

        0 0
      • VencaV1  

        Me se docela libi Porsche 911 turbo a pak taky Bugatti, ale ty jsou o neco drazsi, jestli nemas moc penez tak BMW 645 cabrio.

        0 0
    • Vymi  

      co takhle Alfa Romeo 146 TI 2.0 rok vyroby 97… cerna – plna vybava

      0 0
      • enjoy  

        a co z ty plny vybavy jeste plne funguje?:-)

        0 0
        • Vymi  

          vsechno je po servisni sprave! :-) Mas li zajem poslu foto…

          0 0
      • pegal  

        .. ta plna vybava je docela sirokej pojem .. .. ma to vyhrivany sedacky? parkovaci senzory? ..

        0 0
        • Vymi  

          parkovaci cidla ani vyhrivane sedacky nema…:-) je to AR tam jde spise o pocit z jizdy a taky vsestranost vozu…

          0 0
          • Pá-dlista1  

            …psí bouda, květináč, kurník…

            0 0
          • pegal  

            tak co ta „plna vybava“ zahrnuje? .. ma to klimatizaci? ABS? elektricky stahovani oken? vyhrivany zrcatka? elektricky zrcatka? .. nebo ma to aspon posilovac rizeni? ..

            0 0
            • Manas  

              posilovac rukou :-)

              0 0
            • Lance  

              dle me je plna vybava: motor, kasle (dvere,blatni­ky,kapoty,strecha apod.) kola, volant, sedacky svetla

              0 0
              • Manas  

                Na nakejch dverich nesejde. Igelitovej pytel to spravi ;-)

                0 0
            • Vymi  

              vse co si jmenoval to ma… servo, ABS, nastavitelne sedadlo u ridice, el. vyhrivani zrcatek, el. stahovani vsech oken, klimatizace, posilovac, Imobilizer, alarm, 6× repro, 1× airback u ridice, 15" lita kola, sportovni sedacky, autoradio na cd, 97 tisic najeto…atd… kdyz to reknu po pravde nove rozvody + brzdy. desticky, sada zimnich gum 15", trochu tuning kridlo, spoilery, vyfuk… staci…

              0 0
              • ivaneck  

                Do toho bych šel, už jen pro ten „airback“, zajímá mě, jak to funguje. Když „vzduch zpátky“, tak se to asi oproti normálnímu airbagu vyfukuje a ne nafukuje ;o)

                0 0
    • norman  

      Jdi do Subaru Impreza I.gen.. Za ty prachy ho seženeš, viz třeba www.automodul.com/karta_bazar.php?… Když nebudeš bazírovat na GTčku, vejdeš se do téhle sumy v pohodě. Máš kultovku s v zimě si se všema vytřeš prdel.

      0 0
      • enjoy  

        kultovku bez horsepower a jinak,ja si i v zime vytiram prdel hajzlpapirem(pre­kladam,nemuchlam)­..

        0 0
        • norman  

          Netvrdim, že si má koupit zrovna tohle. Na mobile.de , ale i tady, najde auta v lepším stavu. Impreza je Impreza, kdo zkusil už nechce jinak – pokud bych to risknul a svezl tě ve WRXku tak ten hajzlpapír ani nestihneš vytáhnout. Za 110 táců nemůže čekat zázraky, pokud za tyhle peníze koupí starou škodivku ochcávku nebo nějakej jinej německej vrak hodí si do týdne pentli.

          0 0
          • enjoy  

            tesim se na bodovy system,vtipalku:-))). ale jinak jo dobry,ja mam imprezu rad:-)

            0 0
            • norman  

              Nejsem padlej na hlavu,jsem slušnej člověk a zásadně nezávodím a v provozu jezdím podle předpisů. A to především kvůli bezpečnosti ostatních i mě a mojí rodiny, ne kvůli pokutám a bodíkům. Ty jsi snad někdy v životě viděl na opuštěný silnici III. třídy, kde našinci jezdí erzety, policajta s radarem?

              0 0
              • enjoy  

                asi videl no:-),ale uz se nepamatuju.kaz­dopadne v impreze bych ho asi prehlidnul:-)).

                0 0
              • Pá-dlista1  

                … tam jezdi cyklisti, aby meli klid od aut…

                0 0
              • McBlacky  

                ne ale zato podle takovejch silniček je dost lidi co jezdí na kolech a chodí pěšky, ti hlavně ty tvoje erzety ocení. Navíc nevěřim nikomu kdo si koupí takový auto že jezdí podle předpisů. Já teda zatím vlastnil jen favorita a felicii ale podle předpisů rozhodně nejezdim :) dost se obávám že s imprezou by to bylo i o kus horší :)

                0 0
              • Radek Broz  

                Pral bych ti videt silnice 3. tridy na karlovarsku – tam by nejaka Impreza zapadla do diry az po zrcatka;-)

                0 0
                • norman  

                  Ty holt věčně někde hopsáš na 4× tratích a vidíš prd co se děje na silnici :-) To už jsme se mohli dávno potkat. Nejlepší zimní erzeta je Merklín-Mariánská-Abertamská křižovatka ( všední den a musí být vysněženo, ta silnice je samá díra), no a trojúhelník Bečov-Bochov-Žlutice, to je paráda, liduprázdno, horská erzeta Kynžvart-Kladská,. etc…

                  0 0
      • VencaV1  

        Je zajimavy, ze snad vsechny stary sunky maj pretocenej tachometr zrovna na 150 tis. KM :)

        0 0
      • lubos  

        hmm, dost spatne se v tom vozi biky :)

        0 0
      • vlk  

        no uvažoval jsem, že bych si nějakou starší imprezu koupil, ale osobně se obávám, že při tom stáří, které to většinou má budou na denním pořádku stále nějaké opravy.Proto si myslím, že to chce i auto, kde ty opravy tolik nestojí a dají se sehnat levné součástky.Se subaru takové zkušenosti nemám, ale např náhradní součástky do renaultu.To je lepší ho prodat a koupit jiné auto.Se obávám, aby to se subaru nebylo obdobně.6e za každou prkotinu by se platily šílený částky.A pak taky na čtyřkolce se toho může zase více pokazit a může to ve výsledku stát mnohem víc.Pokud byste měl někdo v tomhle ohledu zkušenosti se subaru-tak se podělte.Osobně si myslím, že u starých aut je dobré vybírat nejen podle stavu výkonu apod, ale i podle toho jak drahé jsou asi opravy a náhradní díly a jak dostupné ty náhradní díly jsou.

        0 0
        • lubos  

          Cena za servis a dostupnost a cena nahradnich dilu je hodne dulezita vec u starsich aut. Taky obvykla spolehlivost, co se kazi a tak.

          0 0
    • easyrider  

      Zmiňovaná felicie kombi.kterou mám i já a je to fuck nákladák, má oproti všemu ostatnímu obrovskou výhodu – neskutečně levný ND. Takže hlas pro ni.

      0 0
      • pegal  

        a taky slusne rezne ..

        0 0
        • enjoy  

          to mas tak.podivej se na ulici po feliciich..,nektery total srot a nektery bewz jediny znamky koroze.a to nemyslim strej rocnik oproti novymu.holt nekdo to v zime trosku oplachne a jinymu ta slana brecka pripadne na aute cool.

          0 0
          • Vrci  

            nebo byly ze zadu bouchlý a maji nový dveře

            0 0
          • wroum  

            :-) ja auto, teda felicii umyl dokonce uz 2× (wapka) za dobu co ji mam (3 roky), bahno na strese povazuju za modni doplnek, kterej bohuzel zmizi pri prvnim desti, po zime se auto umeje prvnim vetsim destem, v mycce sem s tim este nebyl. a presto jsou jen lehky znamky koroze na lemech zadnich blatniku a samozrejme vymeneny paty dvere, jako snad u vsech felicii. jo a rok vyroby je 97

            0 0
            • McBlacky  

              koukám že se o ni staráš jako já, prostě dopravní prostředek a nějakej luxus to může zapomenout :) mě to teda ted rezne fest :/ ale zase při cene 1000–2000 za bazarový karosářský díly není co řešit

              0 0
            • Radek Broz  

              Taky mas v Pze minimum slany brecky… ale jinak jsi s nazorem na myti aut absolutne muj clovek;-)

              0 0
            • Manas  

              Tak nejak. Dulezity je aby se dovnitr vlezlo kolo a jezdilo to dopredu. Ja jsem potunil predni sklo zevnitr kdyz jsem nalepil gumovy medvidka na sklo. Protoze spadl tak jsem ho na radu Cabbage olizl a nalepil znovu. No ale pak ve vedru se trochu roztekl a ted to nejde dolu. Docela super zamerovac z toho je :-)

              0 0
    • enjoy  

      Dobry vecer!:-) ja bych vas chtel moc poprosit,protoze jsem udelal papiry a padl mi do oka opel astra r.v. tak 96/97 za cca 70 tisic.1.4 nebo 1.6 benzin. no rad bych vedel,jestli mi tady tu astricku nekdo vymluvi,nebo je to dobra volba.nebo aspon slusna:-) velmi moc dekuji predem za odpovedi!:-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ahoj!Tak ti gratuluju.A co se týká Astry,tak zkus mrknout na www.motozurnal.centrum.cz,nebo na www.autorecenze.cz.Jinak hodně štěstí při výběru :-) J

        0 0
      • Radek Broz  

        Gratuluju;-)

        Jinak Astra je na biky IMHO celkem pouzitela, nebal bych se toho.

        0 0
      • mar_tin1  

        mrkni tady… www.auto.cz/…e-druha.html

        0 0
      • RUMcajs  

        Hmm a co Ford Escord kombi 1.6l 16V? (tenhle motor doporucuji v recenzich) Resim stejne dilema jako ty. Cenove jsou priblizne nastejno.

        Jenom nevim, jak je to se sklapenim sedacek. Rad bych do toho nacpal nerozlozeneho sjezdaka s 200 vidlici a pevnejma osama.

        Takze bud Astra nebo Escort…

        0 0
        • Corbett  

          Tento problém jsem řešil 4 roky zpátky. Nevybereš si, buď koupíš dobře Forda, nebo Opla. To samé se ti může stát i opačně. Jeden automechanik ti řekne nikdy do Opla, druhý nikdy do Forda. Já tehdy koupil toho escorta a můžu ti říct, že se mi s tím lepší jezdilo, než v práci čtyřkovým golfem. Nedám na něho dopustit. Teď jsem ho s naprosto klidným svědomím prodal švárovi za 50 tisíc.

          Po dobré zkušenosti s Fordem jsem chtěl jít do Focusa. Tak dlouho jsem vybíral Focusa až jsem koupil peugeota 307 v combiku. Tak to na světě chodí:(((

          0 0
          • RUMcajs  

            Hmm, a jak je se zavazadlovim prostorem? Da se do toho nacpat sjezdak ci dva po sklopeni sedacek bez nutnosti sundat kola?

            0 0
            • Corbett  

              V tomto ti nepomůžu. Ford nebyl combi. Kolega ho sice má v combiku, ale nemá sjezďáka. Myslím, že když sklopíš zadní sedáky, tak v pohodě. Všechno to je na jedno brdo. Já do kufru strčím celé kolo a to sklopím jen půlku zadního sedáku. Na té druhé půlce je sedačka pro dítě.

              0 0
            • Karaya  

              Podle mně v pohodě, já tam po sklopení bez problémů dám obě dvě svoje kola…Escort má podle mně lepší kufr než oktáva, sice má litrů míň, ale za to rovná nakládací hrana a nic co by náklad omezovalo…

              0 0
          • Karaya  

            Jo a u starší Astry než G zejména 1.6 si už začni shánět zdroj na olej, protože spotřeba 1l na 1500km je naprosto normální a neodstranitelná z důvodu krátkejch pístů…

            0 0
        • wroum  

          escorta 1,6 16v sem mel a uz bych ho nechtel (a to fordy mam rad). spolehlivy to moc nebylo, zralo to, rezlo to…

          no a kdybych mel na vyber eskort-astra, tak nevaham a beru eskorta :-D

          0 0
      • hanz  

        kopil jsem jí před 3ma rokama 1,7td rok 96 na všechno možný, jezdím v ní já, někdy moja, někdy zaměstanci…dneska má nalítáno 240tis…za posledních 60 tisíc jsem udělal čepy, oleje, brzdový desky a konec výfuku jinak nic..ted trochu teče z motoru někde. Kámoš má stejnou akorát 1,6 benzín a je s ní spokojenej. Bych se toho nebál, jsou na to levný ND a přijdou mi relativně spolehlivé. V dané cenové kategorii bych řekl že celkem dobrej poměr ceny/výkon atd. Vyber tu která bude mín orezlá.

        0 0
        • dancing dog  

          souhlas s Hanzem, opel Astra, kombík, nejlíp diesel

          0 0
          • enjoy  

            tak ja se zase docetl vsemozne ze diesel je dost spatnej. taky dat bacha na zemi puvodu a to je asi tak vsechno:-) pak uz jenom sypat prachy do oprav a vubec:-)

            0 0
            • dancing dog  

              asi záleží na štěstí, na jaký konkrétní auto kápneš…mam 2 známé a jednoho příbuzného, co mají astru D a žádný větší problémy…ale taky sem to slyšel… zas otec jednoho kámoše má novýho eskovýho medvěda a za 1.rok strávil víc času v servisu než na silnici a v garáži… je to o štěstí

              0 0
      • wroum  

        gratulace! :-D

        mozna to bude znit divne, ale nechtel bych ani jedno (eskorta sem mel). kup si Felicii, jako prvni auto je idealni. vsechno je na to levny a vsechno v klidu sezenes, maly povinny ruceni, nizka spotreba, vykonove dostacujici (jezdim i dalky po dalnici a 140 udrzi porad) a mechanicky kupodivu docela odolny. motor taky natoci dost nez umre (moje ma skoro 190 a este neumira). ve verzi kombi je to i docela velky…musis se akorat oprostit od toho, ze to je plecka (ostatne to je i eskort a astra) a ze to neni nejak extra pohodlny a odhlucneny .

        0 0
        • Radek Broz  

          Ja bych zas MNOHEM radsi astru, nez felicii, kam se vejde uplny kulovy.

          0 0
          • wroum  

            do astry combi se vleze totez co do felicie combi. vyzkouseno. kratky vubec neberu v potaz.

            0 0
            • RUMcajs  

              Hmm, dokazte to fotkama chlapci :-) Astra je vetsi…

              0 0
            • Radek Broz  

              Je fakt, ze ted jsem si predtsavil Feldu kratkou, ale ani dlouha rozhodne stejne velka neni. Ja bych ji proste nezvolil, nechapu, proc ses takovej jaji zarytej zastance.

              0 0
              • wroum  

                za tri roky sem zjistil co je to auto vlastne zac. je to subtilni, zastaraly auto, ktery jezdi skoro zadarmo, ma nejlevnejsi nahradni dily, je naprosto spolehlivy a hlavne ma velkej kufr – na vysku vetsi nez otcova oktavka, na dylku vetsi nez mamina fabie. sjezdaka tam das aniz bys z nej cokoliv sundal a 3 kola+3 lidi se vlezou po vyndani prednich kol. navic je neskutecnej vyber ojetin. me se to auto nelibi a nikdy se mi nelibilo a ani se v nem nejezdi jako v merglu, ale je to IMHO nejmene narocny auto na provoz a udrzbu jaky si muzes koupit. tedy volba ciste z rozumu. kdysi sem mel Eskorta, fakt mazel, ale zpetne vim ze bych do toho uz nesel, nevyplati se to, respektive to co ti nabidne navic krute zaplatis at uz v dilech (na vrakaci drazsi nez u filcky novy). kratkodobe sem jezdil tou astrou (1,6) a prisla mi este horsi nez eskort. takze pokud kupovat neco staryho tak radsi filcku nez cokoliv jinyho a jestli kupovat neco novejsiho tak radsi neco lepsiho astru ci eskorta. jo a Opla bych si nikdy nekoupil :-)

                0 0
                • wroum  

                  …at uz v dilech nebo v nakladech na provoz.

                  …tak radsi neco lepsiho neu astru nebo eskorta.

                  0 0
        • pepek  

          Ale hlavně to rezaví a rezaví…

          0 0
          • wroum  

            to jo, ale min nez treba ten eskort (vlastni zkusenost)

            0 0
      • McBlacky  

        hele jezdil jsem tři měsíce Astru caravan cdti nebo jak se to jmenovalo 16V, slušný velký auto, ale tak na přesuny o nějaký dynamice si to mohlo nechat zdát bralo to 5,5 město 4,5 mimo nafty jupíí. jestli nemáš prachy tak bych dal na radu Wrouma a pořídil za pade felicii kombi, za rok se naučíš jezdti, pak ji za 40 prodáš a všichni spokojený. Vyber si v bázu takovou co nemá sesedlý tlumiče a viditelně v hajzlu vejfuk. Zbytek stejně nepoznáš a na rok kastle pokud byla kitovaná vydrží… spotřeba počítej zima 9 mesto 8 mimo v létě tak o litr mín. pokud nejedes vypakovanej jak arab. lejt do toho můžeš cokoli jako olej a chladící kapalinu, ten před tebou to ke konci dělal taky :)

        a jestli astra nebo focus to je težký. Stane že padneš na šunku (vetší pravděpodobnost než na dobrej kus v ceně do kila) a po tisíci km do toho zaletíš za 10–20 aby to vůbec jezdilo…

        0 0
        • enjoy  

          s*ru na to!koupim astru,nikdo mi to nevymluvim a zahucim do ni jak bude treba!:-)) ted jsem projizdel vsechny mozny varianty,v podobny cene a provedeni a jediny co mi prislo rozumny je pazout 306.a to jsem slevil z toho stejnyho urceni.

          0 0
          • Radek Broz  

            Takhle se mi libis!;-) Jdes svou cestou:o)

            0 0
          • Lance  

            hele s autem to je vzdycky tezky, muzes koupit dobre nebo spatne nic jineho, nekdo nadava na fordy jiny by ho nevymenil, nekdo na astru a je to tak se vsim, ono koupis nove auto za mega a zacne se srat taky cokoli – jasne, mas zaruku, ale nasere to, ze das do toho ty prachy a misto jezdeni jsi v servisu, mrkni na www.auto.cz, tak je toho dost popsanyho. Ja si rikal, ze francouz mi nesmi za vrata a prask:) stoji tam:)

            0 0
          • enjoy  

            vsechno spatne sakra!nejspis to bude escort!:-)).a to uz jentak konstatuju,od toho me uz nikdo neodradi:-))

            0 0
        • wroum  

          presne tak sem to myslel.

          este s tou spotrebou (mam palubni pocitac a kupodivu docela presnej) zima: mesto – 8,5 mimo – do 7 dalnice – 7,5

          leto: mesto – do 8 mimo – 6,1 dalnice – 7,2

          a jako bonbonek: praha-Kytlice (cca 130km, 5 lidi) a z5 s prumerem 5,2 chodov-ždan a z5 (2lidi) s prumerem 4,2

          0 0
    • vlk  

      Zdravím, aco říkáte na peugeota 406.Uvažuji o něm.Dí se sehnai i do 140 tis.Do 98 to byly TD a od 98 HDI(s novou centrální elektronikou-kterou je prý drahý opravovat.).Co byste doporučili rozdíl mezi hdi a td je asi20–30 tis.Moc se v tom nevyznám , v čem je novější HDI lepší.Jde mi především o spotřebu a přitom slušný výkon.A co říkáte na tu 406.Zdá se že náhradní díly + opravy taky nevyjdou nějak moc draho.

      0 0
      • Corbett  

        Co jsem se ptal automechanika, tak třeba na 307 rok 02 takové díly jako rozvoďák, vyjde levněji než na escorta. Měl jsem ale malý problém s blinkrem. Když jsem měl pravý blinkr a vracel jsem volant aspoň jednou kolem své osy, tak mi to automaticky přeplo na levý blikr. Dalo by se s tím žít, ale nechtěl jsem riskovat, tak jsem si toto nechal vyměnit v orginále u Peugeotu (mění celý koplet páček) a tato blbost mě stála 8 tisíc.V tom přepínání je moc elektroniky a to můžu být rád, že nemám žádný luxus model. To by mě mohlo stát až 16 litrů. Jinak třeba oleje tam liju 3 litry, to mě pak nebolí ani ta plná sintetika. Zatím jsem velmi spokojen.

        0 0
      • wroum  

        406 HDI, najel sem s tim tak 4000 km a musim rict ze to neni uplne spatny. spotreba nizka, vykon slusnej. jede to pekne, akorat mi moc nesedi poloha radici paky – potreboval bych ji vic vepredu (ale to u kazdyho peugeota) a subjektivne se mi s tim jezdilo lepe nez s 407 HDI.

        TD bych nechtel, kdyz uz diesel tak jedine HDI, TDI, CDI, TDCI…

        0 0
      • emkaa  

        TD neznam, ale pokud ti jde o spotrebu tak asi spis HDI. Ja koupil pred dvema mesici 2.0 HDI r.v. 2001 a je to parada. O spotrebu mi neslo, ale docela jsem cumel ze komp ukazuje tak od 5.1 do 5.8. Mimo mesto pres sest ani nahodou. Asfalt to netrha, ale pri normalnich rychlostech 90–110 je v tom prijemne a predjizdeni taky neni problem. Nadherne velkej kufr, pro cyklistu idealni, pohodlny, trochu narocnejsi na parkovani, ale jde to. Musel jsem kvuli nemu trochu vyklidit garaz:-) Casem pry hrozi vymena tycek stabilizatoru predni napravy cca 1300 a jinak by to melo drzet.

        0 0
    • RUMcajs  

      Mate nekdo fotky Ford Escort Combi s nalozenyma kolama v kufru? Nevim jestli tu Astru, nebo Escorta a ten nakladovy prostor je jeden z hlavnich parametru.

      Dikys

      0 0
      • RUMcajs  

        Fakt se nikomu nechce narvat kola do auta a poslat mi fotku?

        0 0
        • Lance  

          taky si to moh napsat vcera, to jsem dal vedle sebe krasne ctyri kola nerozebrane a jeste zbylo misto na dve

          0 0
        • Lance  

          asi ti nepomuzu, ale kratka felda

          0 0
        • Lance  

          scenic

          0 0
        • Lance  

          astra

          0 0
        • Lance  

          307

          0 0
          • yoggi  

            vraj su problemove co sa vyjadruju majitelia a nie su spokojny

            0 0
        • RUMcajs  

          Diky za ty fotecky! Auto kupuju jakozto prislusenstvi ke kolu, tzn. vykendove pouziti. No a hlavnimi parametry jsou aby to byl vuz osobni, dale aby tam bylo mozne dat 2× DH bika bez sundavani kol no a potom motor do 1.6l vcetne. Cena cca max 120tis + 30tis rezerva na necekane opravy.

          Takze volim mezi Astrou a Escortem…

          0 0
          • scret  

            Dal by se mozna sehnat treba Golf v kombajnu,Omega… jo a sakris tys chtel do 1,6L…tak asi nic:)

            0 0
            • RUMcajs  

              Vykundove pouziti. V UL auto nepotrebujes, to se radsi projedu na biku.

              0 0
              • Lance  

                no proste chces auto na vIkend i pro kundy ok:) neni problem, zrovna tady jeden prodava escorta v plne palbe r.v. devet osm za osmdesat haku

                0 0
                • RUMcajs  

                  Nekupuju ted, zatim shanim informace. Pristi jaro, mozna leto. Ted hniju v Irsku, aby na to bylo. A nejdriv stejne Banshee, pac auto beru jako PRISLUSENSTVI.

                  0 0
              • scret  

                a v kterym meste auto potrebujes??:))) je vetsinou potreba mimo mesto:)

                0 0
                • RUMcajs  

                  JJ, mas pravdu. Primarne na to vykundove pojezdeni.

                  0 0
                  • scret  

                    tak potom to je prece jedno jestli UL nebo Pha:))

                    0 0
                    • RUMcajs  

                      Myslim, ze si pes zasluhuje venceni na Komarce nekolikrat za tyden :-)

                      0 0
                      • scret  

                        tak mu muzes koupit vzdycky jizdenku „cyklobusem“:))))

                        0 0
                        • RUMcajs  

                          Inu, uvidime co to nakonec bude. Kazdopadne to musi byt kombi, pac jsem desne pohodlny clovek.

                          0 0
                          • scret  

                            ja bych taky chtel kombika,narves tam plno veci,od nabytku po kytku,a kdyz jedes na hory,tak se tam da i chrnet:)

                            0 0
    • gemini  

      Tak nevím, kam to zařadit, ale jako zakladateli příspěvku odpovím sobě:-)) Koupil jsem Toyotu Carinu E Combi 1,8 – rok 97 a zatím maximální spokojenost. Narvu do ní 2 kola ( mám 22"rám, přítlkyně 20"), aniž bych musel něco sundat. Jak se o japoncích traduje, že maj drahý náhradní díly, myslím, že už není pravda – ± to vychází stejně jako všechny zahraniční káry ( kromě Fiatu, ty jsou levný, ale měníš každej měsíc něco:-) A jak se říká – japonec až na konec – já dodám – nakonec to nejlepší.

      0 0
      • wroum  

        dobre si vybral :-)

        0 0
      • McBlacky  

        jo jo kdyby bylo u nás na výběr víc jetejch jablek v kombíku :/ problém je že na západě to moc nefrčí a ty koupený u nás jsou děsně volítaný a vorvaný skoro bez vyjímky zbořený…

        0 0
      • Karaya  

        To si mel kliku, takovych aut je tu myslim jak safranu…(klidne i toho od R.:-)

        0 0
      • Ice-goofy  

        Ahoj Carinu E jsem mel tez a byl jsem s ni max spojojenej .. Pak jsem vymenil za Avensise dalsi Japonec a tez max spokojenost (kola v pohode kocarek atd proste co bylo potreba se v klidu veslo).. Pak se rodinka zase rozrostla a uz se poridilo zase neco o neco vetsi auto…

        0 0
    • pegas  

      ..taky se trochu prizivym..resime ted s pritelkyni problem nakupu auta..cena max 150 000…v uvahu prichazi peugeot 206..ford focus(kdyz uz tak asi kombik) nebo fabka…mate nekdo i jinej tip?…uz to auto pritelkyne kupuje na dlouho dopredu,tak bych rad kdyby to bylo neco co vydrzi motorove a neodejde po 200 000km..mate nejakej tip?

      0 0
      • Twisp  

        Ahoj v podstate vybiram ze stejny kategorie. Nejdriv jsem byl pro Focuse, ale jedine v 1.6tce pac 1.4 je slabota a 1.8 a vejs zere bez vyraznejsiho navyseni vykonu. 206tka taky neni spatna, ale u Fabky me dost lidi z nakupu zrazuje…ja nevim, klidne bych do ni sel.

        0 0
      • Lance  

        mam fabku a max. spokojenost musim zaklepat, ale ok, teda nevidim duvod proc to auta vrazet extra prachy, ja to bral novy, ale uz bych to neudelal

        0 0
      • wroum  

        206 je mala, fakt mala. ber focuse combi pokud za tech 150 dokazes sehnat slusnyho. a ber 1,6 nebo 1,8, ale ta 1,6 je vyhodnejsi. v zadnym pripade neber TDDi.

        0 0
        • mar_tin1  

          a to jako proc ne tddi? protoze na nekterych odejde palivove cerpadlo, ktere stoji od 50tis vyse?

          0 0
          • wroum  

            vstriky odchazej vic nez je zdravo a motor je hodne citlivej na kvalitu paliva. navic vykonova charakteristika motoru stoji za hovno, spotreba neni nijak zazracna a motor porad coudi a ma divnej (tvrdej) zvuk. rekneme ze tenhle motor dokonale kombinuje neduhy modernich i starejch dieselu. TDCi je vyrazne povedenejsi motor i kdyz citlivost na kvalitu paliva zustava a vstriky taky nevydrzej vecne, ale aspon to fakt jede a zere to min, zvuk je prijemnejsi.

            0 0
            • mar_tin1  

              :) ja mam prave tddi kombi, zvuk mi nevadi, zere to ve meste 6 mimo mesta 5, liju tam naftu esso nebo shell, necoudi (jen kdyz tomu poradne nalozim na 1 nebo 2 prevod. stupni. v nizkejch otackach to moc netahne, od tak 1800 je to uz v pohode…

              0 0
              • wroum  

                kolik mas najeto?

                jinak me presvedcovali ze TDDi nebrat i v autorizovanym servisu Ford :-) a je fakt ze se mi svezeni s TDDi moc nelibilo.

                0 0
                • mar_tin1  

                  130 tisic. kdyz jsem ho bral, tak mel 120… ale kdo vi jestli to neni stoceny…

                  0 0
      • pegal  

        fabka je podle myho „antiauto“ strasne maly .. 206 jakby smet (nechapu tu jejich 1.5 sirokou palubni desku) a kdyz je to nadlouho dopredu tak to asi bude chtit taky prevazet nejakej ten kocarek a nejsem si jistej jestli se do techto antiaut vejde .. a jeste mi prijde ze fabia je relativne „draha“

        .. focus je podle me dobra volba, zhlediska pohodli a mista a i motoricky je na tom velice dobre ..

        0 0
        • Lance  

          no ja v ni prevezl zatim vsechno co jsem chtel, ale mam to v kombiku

          0 0
          • pegal  

            ja kdyz ridil fabii .. tak za me uz si nikdo nesedl .. :) a to mam „jenom“ 192 cm ..

            0 0
            • Lance  

              tak to jsi mel vyndane sedadlo ridice a sedel jsi vzadu ne? Zkus se svezt subaru foresterem, tam jsem se nevlez za volant

              0 0
              • wroum  

                do VW new beetle sem se nevlez ani ja za volant a to mam 172 cm :-)

                0 0
                • Peslezedirou  

                  Kdo neřídil Malucha, nemůže vědět co je malý auto 8o)

                  Maluch – Pes 184 cm, SC Superlight na zadních sedačkách + vak :o)

                  0 0
                  • wroum  

                    maluch – ridic + 3 lidi s kompletni privlaci a jeden s bednou na plavacku, ani jointa sme si nemohli poradne podat :-D

                    jinak nejotresnejsi prepravovadlo jaky existuje.

                    0 0
                    • Peslezedirou  

                      Jak řídit dětský kočárek s motorem, ale zase když na dálnici chytneš dobrej vítr tak to jede :))

                      0 0
                      • wroum  

                        jel sem s tim i 140. ve vzduchovym pytli za kamionem :-D. adrenalinovej zazitek .-D

                        0 0
                  • Brzdič  

                    Maluch, Maluch … není to takový to malý autíčko, kde je velikost přední deformační zóny přímo uměrná tlouštce podrážek řidičových bot?

                    0 0
        • RUMcajs  

          Po tom, co jsem videl, jak kamarad zapoli s Banshee Scream behem nakladani do 3 dv. 206tky jsem se jednoznacne rozhodl pro kombi :-)

          0 0
      • Meesha  

        dlouho dopredu a 206?! To je auto tak na nakup…

        0 0
      • pegas  

        este se zeptam..pokud teda auto(dejme tomu ze vyhral ten focus) tak koupit v autobazaru( u nas v cr tomu ale moc neverim) nebo nechat dovest z ciziny(urco lepsi silnice a stavy a le otazka jestli nebude havarovane)..mam moznost nechat si dovezt auto z rakouskych aukci, nebo pres znameho na objednavku nebo koupit u nas v bazaru?

        0 0
        • mar_tin1  

          kdyz chces focuse, tak znam jednoho chlapka, ktery se specializuje jen na focusy, je spolehlivy a hodne v pohode. jen nevim, jestli ma neco do tech 150t, jak si psal. on ma auta spis kolem 200t, ale klidne se mu ozvi, mozna neco vymysli… ja kdybych ho znal driv nez jsem focuse poridil, tak beru od nej. on totiz auto pusti z ruky az kdyz je uplne v poradku, znamena to, ze nemusis vyplaznout dalsich 30t za servis po nakupu. klidne se mu ozvi na mail focusfans (zavinac) tiscali.cz , nebo mrkni na web ford-focus.cz , ale spis bych mu poslal mail.

          0 0
      • pegal  

        anebo si porid Žuka .. je to prostorny velky a do 50.000,– se myslim vejdes .. :)

        0 0
    • tobi  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • tobi  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • Krys  

      Pridam tiez trosku do mlyna. Mame Mazdu Premacy. Take rodinne auto. Vzadu ma 3 samostatne sedacky, ktore sa daju vybrat z auta. Ked veziem bajk, sklopim 2 sedacky, a bez predneho kolesa v pohode vojde. Takto mam 3 miesta na sedenie + 2 bajky urcite, 3 som este neskusal, ale myslim, ze by sa este zmestil. Je to 1.85 i 16v benzin. Spotreba od 8 do 11(zima, 5 ludi aj z batozinou). Na to ze je to minivan, je na ceste velmi stabilny. Pred tym sme mali VW Polo, 3 dverovy, r.1995, 1.3 benzin. Kedze bol velmi lahky, s tym motorom to bol trhac asfaltu. Nemalo to palubny pocitac, takze spotrebu som len odhadoval. Pohybovalo sa to okolo 6l. Malo to imobilizer v kluci, takze napriek tomu, ze sme ho par krat nasli rano otvoreny, nikdy nam ho neukradli. Po sklopeni zadnych sedaciek (delene 2/3 + 1/3) sa dva bajky bez prednych kolies akurat zmestili.

      0 0
    • Vymi  

      Alfa Romeo 159 je tim pravym pro tebe :-)

      0 0
      • pegal  

        no nevim .. ale vic poruchovejsi auta snad neexistujou ne? ..

        0 0
        • Vymi  

          hele to zase neni az tak velka pravda ze jsou vice poruchova… ja mam AR 146 a co jsem kdy na ni opravoval bylo to ze se mi potkaly ventily ale to spise byla moje chyba ze se vcas nevymenili, jinak ted co jsem naposledy menil byly brzd. desticky, jinak to auto je v pohode, jezdi rychle, brzdy velmi dobre, s mistem nemam vubec problem mista je stejne jako v octavii, a kufr dam tam kolo ale musim sundat kola pokud sklopim sedacky ktere nejsou v celku, to znamena ze bud pravou stranu ktera je mensi nebo levou ktera je vetsi, ano jsou dvojdilne… ja jsem s tim autem spokojen, takze bych netvrdil ze co alfa to problem… to bych mohl treba tvrdit o golfu 3 kamarad ho ma a porad na nem neco opravuje a tak, nebo fiat marea odchazeji tesneni, pumpy a tak… jedna nevyhoda co mozna by mohla vadit vice lidem na alfe je to ze ma sportovni podvozek ( hodne tvrdej takze kazda nerovnost je citet jenze zase v zatackach to auto sedi jak pribite… :-)

          0 0
          • pegal  

            prostor jak v octavii? .. takze je to maly .. :-( .. tak jsi narazil na dobrej kus .. soudim podle zabricku poruchovosti .. AR je vzdycky uplne dole ..

            0 0
            • Vymi  

              no nevim ale kdyz se vyrobila prvni octavka tak kazdej cumel kolik mista je ale az pak vyslo najevo ze to neni tak jak je, musel by si to videt na vlastni oci pak by si mohl rict co tvrdis… me ale to osobne vyhovuje..ten zebricek je nekdy hodne mimo misu… :-D

              0 0
              • pegal  

                ja to vedel hned jak jsem do oktavky poprve sedl, ze je to uvnitr maly .. nova oktavka uz je o neco lepsi, ale me osobne se to zda porad maly, kdyby nemela tak robusni sedacky mozna by to taky bylo o necem jinem ..

                0 0
      • vlk  

        Alfy mají supr jízdní vlastnosti, ale co sem slyšel, tak jsou šíleně poruchové, malý zavazadlový prostor a mám pocit, že nemají dělené zadní sedačky.

        0 0
      • McBlacky  

        špatnej servis. a kombi má minikufřík…

        0 0
        • Vymi  

          ten minikufrik u combi neni az tak mrnavej :-) je docela velkej… ale to by si to musel videt na vlastni oci..

          0 0
          • McBlacky  

            no nevim 156 sportwagon má 360litrů, 159 sportwagon 445, nová oktávka kombi má 580l, fabie kombi 440…

            0 0
            • Vymi  

              bezva mas prehled… .-) ale vzdy zalezi na cloveku jak se rozhodne a co se mu zamlouva vic… me se libi AR tak ji mam… ale nikomu se nesnazim vnutit to ze je nejlepsi atd…

              0 0
              • McBlacky  

                mě se líbí taky :) to nemělo být jako pruda…

                0 0
                • Vymi  

                  ok v pohode… :-) jen tak na oko koupil jsem stresni, pokud bude dosti penizek poridim jeste rakev, no prej jestli budu hodnej dostanu pod stromecek drzak na kola na stresni… :-) proste max. vyuziti…

                  0 0
    • Vymi  

      tak v tom pripade AR 146 TI rok vyroby 97

      0 0
    • pz-km  

      lancia kappa kombajn to jisti ;)

      0 0
    • james11  

      Začíná se mi moooc líbit toto :-) ale do 100.000Kč se nevlezeš :-)

      0 0
    • WladiMir  

      BMW M6

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.