• Ascalabrus

    Zakládám tedy thread o Cannondalech, pro Cannondalisty, s Cannondalisty…

    • fousek  

      To se cannondalysti maj:-) asi si taky zalozim forum supermarket celopero:-)

    • cabbage  

      dej vedet az ti sem napise nekdo, kdo ma cannona;)

    • blue  

      hele, a s tou Meridou to fakt myslis vazne?

      • Misfit  

        Aj mna ta cena tej meridy celkom pobavila:))

        • McBlacky  

          jo to mě fakt krutě, za polovinu bude rád :)

          • enjoy  

            PC 140 000,–.to secetl MOC kola a vsech upgradu ne?:-D

            • McBlacky  

              třeba hustá nabídka je ten introvert za 20tkč, to i prodá navíc ten rám meridy je pěkná sr***

            • Ascalabrus  

              Ale pánové!

              Tenhle thread se jmenuje „CANNONDALE“, nikoliv „Ascalabrovo druhé kolo“.

              Máte-li zájem, založme nový thread, v němž můžeme hlouběji probrat, o čem jsem si už psal s Bluem a Misfitem na ICQ. Tedy v kostce. Jsem si pochopitelně vědom toho, že částky vkládané do kola nejsou investicí, spíš mizí v bezedné studni. V minulém roce jsem kromě rámu, vidlice, představce a SPDček na kole vyměnil úplně všechno. Jsou tam Mavic Crossmax Enduro (700), XT Dualy (600), XT brzdy (600), Avid kotouče (600), Manitou Swinger 4Way Coil tlumič (400), sedlo (0), sedlovka (100), řídítka (100), kazeta (600), kliky (600), řetěz (0)… čísla v závorkách jsou počty kilometrů, které jsem s komponentou najel. Vzhledem ke svému pracovnímu vytížení a z toho pramenícího počtu ujetých km plus stylu mé jízdy jsou tedy všechny věci v perfektním stavu, bez nejmenšího poškození, kolo není padané. Psylo je navíc po úplné repasi – najeto 0. Kolo jsem nechal během zimy připravovat na sezónu pro sebe, prošlo dvěma servisy, nicméně jsem dostal počátkem roku chuť na Cannondale Prophet 4000, který jsem si před týdnem pořídil, a proto Meridu (takhle bych to kolo ovšem jen nerad nazýval) prodávám.

              Cenu, jež jsem uvedl, jsem konzultoval se svým známým. Prodejem ojetých kol se nezabývám, proto je to částka otevřená, o niž jsem kupujícím ochoten diskutovat. A uvítám vaše názory a doporučení, to myslím vážně. Piště na můj e-mail nebo na ICQ – ale netahejte to do tohoto threadu :-).

    • Daan  

      Tak koukam ze jsi me predbehl, myslel jsem ze nejdriv neco udelam v praci, ale to neutece, ze… Doufam ze se prihlasi dalsi majitele Cdale k prazske vyjizdce, zda se mi to jako cim dal lepsi napad, i pres to vse co jsem behem hokeje vypil a ted trpim.....

      • Ascalabrus  

        Byl jsem popohnán, tak říkajíc ;-).

        Vyjížďka je skvělý nápad, až na to počasí venku ovšem :-(.

        • Daan  

          Mrznout snad ma az od pondelka, ted by to slo, napada me sobota, ale zase vzhledem k tomu ze jsme akorat udelali rezervaci v hospode na patecni hokej tak nevim nevim… Kterym smerem z Phy jezdis?

          • Ascalabrus  

            Začátek jsou Strašnice nebo Braník. Nejraději mám Karlštějn po turistické. Prima jsou Brdy.

            A ty?

            • Daan  

              Bydlim na Skalce, takze jih/vychod. Nejcastejsi vychozi cesta je po cervene podle Botice do Pruhonic, pak ruzne smery k Sazave, Benesovu apod. Casto davame jenom poflakovani mazi Milicovskym lesem, Krcakem, Hostivari, tam resp. koncime vzdy na plzensky iontak v hospode U hraze:-) Rozhodne nepatrime do kategorie „chrti“ Brdy jsou super, ale nemam je vubec najety, loni jsme to resili kola do auta, za Dobrisi odstavit auto a jezdit.

              • Ascalabrus  

                Botič je dobrý, myslím Hamr a okolo Hostivařský přehrady.

                Dobrá je Vižina-Voznice-Dobříš-Vižina. Není to dlouhý, ale ty stoupání tam jsou hezký.

                Pohoda je Nový Knín – Štěchovice.

                NEJSEM chrt :-).

                • enjoy  

                  Novy knin-Stechovice.. to je snad zajimavy az od prehrady ne?

                  • Pá-dlista1  

                    Pro tenhle klub je zajimavy vsechno od domovnich dveri dal ;)

                  • Ascalabrus  

                    Já to jel vždycky jen N.K.-Štěchovice a zpět. To je fakt pohodových 37 km. Letos bych jel PH-Štěchovice.

                • Daan  

                  ctu spravne „stoupani“ ? my jezdime jen Z KOPCE:-) a odepiste pls nekdo tomu divnymu panovi.....

                  • Ascalabrus  

                    Počkat, počkat: POŘÁD to z kopce přece nejde! Jak pak zpět? ;-)

                    • Daan  

                      No preci autem! V ramci nasich prispevku nas Jogador a Padlista budou vozit autem

      • McBlacky  

        no jezděte hodně a ti nejlepší z Vás nám to potom budou moct jet ukázat na „smíšenou vyjíždku“ :) ps: necháme vás jet vpředu, abychom vás mohl každý obdivovat :)

    • yasmine  

      Hlásim se do klubu, taky mám Cannondálka. Kam poslat členský příspěvky? :-D

      • Daan  

        ME! jenom doladim cenik, bude to odstupnovany podle zaslouzileho clenstvi, typu kola,mire snobismu a tak…

        • yasmine  

          Budou i členský legitimace? Jinak jsem maximálně potěšena, že bude zohledňována míra snobismu, to u Cdale ani jinak nejde :-)

          • Daan  

            Samozrejme budou, vcetne tricek a nalepek na auto, aby kazdy vedel. Dalsi navrhy na tricka posilejte, ale prvni edice bude: „Mam Cannondale kolo, hec!“

            • Jogador  

              Ještě bych navrhnul nápisi:
              Mám Cannondale, kdo má víc?
              Vyměnil jsem manželku za Cannondale.
              Můj život je Cannondale.

              • Jogador  

                Možnáý ještě lepší by bylo : vyměnim manželku za Cannondale…

                • Pá-dlista1  

                  A tolik popularni I LOVE CANNONDALE nebude?

                  • Daan  

                    No, je to dost ohrany, ale pokud bude zajem proc ne. Ovsem neocekavej tantiemy, venujem ti jedno trigo s podpisy

                • termit  

                  to je ovsem jen pro ty, kteri se do klubu teprve snazi dostat… :)

                • Daan  

                  Spis udelame: Muj Cannodale je vic nez manzelka/manzel ALe to plati u vice kol, ne?

                  • enjoy  

                    zacinate to nejak prehanet..:-). chce to trosku zklidnit a vymyslet konecne neco poradnyho,zatim tu nepadlo nic.

              • yasmine  

                Navrhuju ještě: Žiju s Cannondale.

                • cabbage  

                  0,004%mensina;o)

                  • Jogador  

                    Zato slogan : žiju s kibicem by mohlo používat dobrá třetina bikeforáků:)

                    • cabbage  

                      to muzu napsat jen ja, bohuzel se musime delit tak o cca 1,5l prostoru:o)

                • yasmine  

                  Sakra, sakra, nikde nemůžu najít Cannondale font! Kdyby někdo věděl, hned sem s ním! ;-)

                  • enjoy  

                    tak takovyhle tricko musi nosit fakt jenom cannonisti!:-D.nevim co mate s krkama,ten vystrih je asi fakt jenom pro vas:-),zrejme diky specialni cannondale geometrii:-))

                    • yasmine  

                      No nevytvořila jsem to přímo ideální, vím, ale pro představu to určitě stačí, myslim.

                  • blue  

                    vzhledem k tomu, ze myfonts.com ho ani podle kvalitni predlohy nenasel, tak ho dost pravdepodobne ani ty najit nemusis, muze to bejt klidne custom font vytvorenej jen kvuli napisu a jen pro cannondale… ani v PDFkach to nemaj jako font, ale jako krivky… trochu podobnej je Teuton od Storma, ale uplne stejnej neni

                    • yasmine  

                      Já našla taky trochu podobnej, HandelGothic, použít ale nejdou všechny písmena.

                      • blue  

                        no, to muze bejt klidne on, ten je jeste bliz nez teuton, jen bude na zakazku modifikovanej… zkus si napsat do cannondalu, ja takhle uz par log ziskal :-)

                        • yasmine  

                          Myslíš, že by mi poslali fonty, jo? No já tomu moc nevěřim. Musim vymyslet slova, co obsahujou jenom c-a-n-o-d-l-e :-D

                • Ascalabrus  

                  Tak tohle je zatím nejlepší text co tu padl.

                  Skládám poklonu ;-).

    • Dijck  

      mam otazku: Kolko casu maju cannondaleisti na jazdenie?? :P

    • Jogador  

      Tak já sice canona nemám,ale budu vám dělat výběrčího příspěvků, pokud chcete jen číst, 50 Kč měsíčně, pokud i něco připisovat = rozmné věci 70 Kč měsíčně = nerozumné tak zvaně bláboli 90 Kč měsíčně, a pokud chcete jezdit ina pražské canondalský vyjíždky, s vyhlídkou pio praze, občas nějakým autem a lávkou přes potok, třeba již zmiňovaný botič, tak 150 Kč, v cenně je informování o akcích, vymýšlení trasy a vedení učetnictví:)

      • Ascalabrus  

        Pokud je to včetně zodpovědnosti za to účto, jdu do toho :-D.

        • Daan  

          Ja si myslel ze tenhle thread nebude nejlepsi napad…

      • Tomcat_1  

        Ses zblaznil, by ses nedoplatil :-)))

        • Jogador  

          Proč, já nic platit nebudu, já budu jen vybírat… Jsem zapoměl, že vše osatní jako cestovný, startovný a tak si platíte sami…

    • termit  

      hele kucii, tak jim nezavidte tenhle thread…beztak je hanite jen kvuli tomu, ze nemate svuj…ja si treba zalozim diskusi se Specialistama…no…kdo se prida??? :)))

    • speedy gonzales  

      no nechci vam to kazit… ale je tohle vsechno nutne? jo mam kanona, a jsem rad ze ho mam, jsem dokonce asi i hrdy, ale nebudu z toho delat udalost roku, krepcit kolem nej a poradat karnevaly. ja se nedivim, ze se pak vyklada ze kdo ma kanona je snob a machyrek ktery neumi jezdit na kole…zatim mam tady ale pocit ze se tak chovate

      • enjoy  

        a navic fakt neumi jezdit na kole:-D

      • Jogador  

        Já bych to zas tak bledě neviděl, myslim, že canondale je určitá věc, která vás spojuje, třeba autora má mnohem víc lidí, ale kolik lidí má cannondale, já mít canona, tak jsem taky štastbej:)

        • enjoy  

          mas apache a takovej Apach je vic americkej nez nejakej cannondale,tak si nestezuj:-D

          • Jogador  

            Já jsem hodně spokojen s apachem:) Jaké kolo myslíš vyhrálo pražskou 50 zimní:)

            • enjoy  

              no kolo to asi nebylo:-) a ten zavodnik musel byt fakt o tridu lepsi,protoze i presto jak se na nem trapil,tak vyhral:-D

              • Jogador  

                Garantuji ti, že kdyby jel na admiralovi, nebo na jiném laciném kol,e že to nevyhrál, jede image, pak kolo a pak teprv jezdec, jsi zapoměl?

      • Ascalabrus  

        Nemelo jit o udalost roku, karnevaly ani krepceni. Ze to tak dopada mi vadi.

        Bohuzel pote, co nekolik lidi citilo hned na zacatku threadu popsanym „Zakládám tedy thread o Cannondalech, pro Cannondalisty, s Cannondalisty“ potrebu resit cenu kola s Merida ramem, ktery jsem tady v bazaru prodaval, zacali sem tahat jiny veci absolutne nesouvisejici s temato kolama, strhla se tu klasicka rivalita „to my je lepsi nez vase“ (v threadu o RACEBIKE padlo dokonce „vocas znacka Cannondale“ – osobne si neberu do pusy neco, co neznam a co me „irituje z principu“) a je to tu plny neopodstatneny rozjivenosti, jsem naprosto zhnusen a nemam ani chut ani potrebu se mnou zalozenyho threadu dal ucastnit.

        Moje puvodni predstava byla – a s Daanem nas k tomu privedla myslenka – nejak o sobe vedet, mit moznost si spolu vyjet na kole, vymenit si zkusenosti… ja sam jsem tady publikoval post o tom, ze jsem nasel 3 moc hezky videa o Cannonech na strankach Vochozka Import. Na to nezareagoval vubec nikdo, ale ze je majitel Cannonu spokojeny pote, co za den ujede 40 km, se tu resilo.

        Neznam zadne majitele Cannonu v Cesku, bike jsem si kupoval v zahranici, po kolika km zacne byt spokojeny clovek na Cannondale a po kolika na ****** posoudit nedokazu, studie jsem nevidel.

        Musim ti ovsem dat jednoznacne zapravdu, ze nez jsem si Propheta poridil, premyslel jsem samozrejme i nad tim, ze se stanu clenem ´jiste´ skupiny, ktera nema zrovna nejlepsi povest. Byla to prakticky jedina vec, ktera byla na strane minusu, o kolo jako takove jsem pochopitelne stal.

        Po tom vsem, co jsem si tu precetl a co jsem tu videl, mam zase chut sednout si na kolo SAM, bez spolecnosti, a v nadeji ze vubec nikoho nepotkam se vydat do lesa.

        A pokud by to slo, cely tenhle thread bych nejradeji smazal, protoze je to ostuda, nikoli misto rozumny vymeny nazoru na urovni.

        Tak se tu mejte a proboha dostante rozum.

        • mawerick  

          v tom o „jisté“ skupině byhc souhlasil. stejně tak asi s tím jak na to kolo lidi reagujou…:( ale spíš si myslím že to vzniká z toho kolik ty kola stojí a že jsou tak „specifický“… Já osobně jsem si ho koupil proto že jsem ho vždykcy chtěl… splnil jsem ti tím „dětský“ sen:) a jsem nadmíru spokojenej… Jinak odsuzovat člověka jen pro to že má cannona mi přijde praštěný… HOWGH;)

          • rhuman  

            cannony jsou moc pekny kola, taky jsem si splnil detsky sen, ale zjistil jsem, ze c-d jsou na hrubsi zachazeni nepouzitelny , mykky atd. ale stejnak bych ho jeste nekdy chtel. fakt nadherny …

        • Ascalabrus  

          Neda mi to nepripsat jeste jednu poznamku.

          24. unor 2006, 09:21 – okamzik, kdy jsem pochopil, proc dela Cannondale ramy s „neviditelnyma napisama“ (myslim tohle – stribrny pictures.kyozou­.com/pictures/_2/1180/­1179998.jpg nebo cerny pictures.kyozou­.com/pictures/_2/1157/­1156411.jpg). Majitel kola pak nepada automaticky do pro jedny obdivovane a pro druhe ze zasady zatracovane a pomlouvane skupiny lidi.

          Chapu, proc mi v Nemecku pred tydnem majitel cykloshopu rikal, ze se jemu libi prave tyhle ramy nejvic. Pred tydnem mi to vazne nedochazelo. A chapu, proc mi American, s nimz jsem predtim komunikoval, napsal, ze ram vypada „tajemne“.

          • fousek  

            No ono je vpodstate jedno jestliy tam ten napis je nebo neni, kdyz je tam lefty nebo headshock tak je kazdymu jasny ze konstrukter nemel dobrej den i kdyby na tom bylo napsano NASA

            • yasmine  

              Mám pocit, že to hanění Cannondalů začíná bejt už fest trapný! Tenhle thread se určitě nezakládal proto, aby se tu řešilo, jestli je kolo hezký nebo není. Starej se o svýho Scotta (kterej mně se teda nelíbí vůbec, a přesto nemám potřebu to někde vyvěsit), založ si nějakej svůj thread a tam si větrej svý názory na Cannondaly, Mercedesy, Audi a Wartburgy…

              • mawerick  

                správný názor rázné to ženy:)

              • fousek  

                Ja nerikam ze C-D je hnusnej (Raven byl docela peknej, ale zcestnej), jen rikam ze konstrukcne je lefty a headshock zcestnej a nevidim v tom zadnou vyhodu, jen to ze je to kolo jiny, me se treba uchyceni kola letmo libi, (zvlast treba na motorce Ducati 916) ale je to proste konstrukcni reseni ktery ma samy nevyhody. Rekl bych ze konkretne tento muj prispevek je o C-D takze nevim proc bych mel zakladat jinej thread?

                • Daan  

                  Jmenuj prosim nejake nevyhody. Predpokladam ze si na Lefty neco najezdil, a muzes srovnavat.

                  • mawerick  

                    Tak teď trošku z jiného soudku;) kolik tě stál ten lockout na tlumič?:) a jak to funguje?:) (myslím co do komfortu ovládání a tak)

                    • Daan  

                      Ten lockout byl dohromady s tlumicem origos na kole, musim rict ze to hodnotim velmi pozitivne. Myslim ze se prodava samostatne, ale za nejakou ulitlou cenu okolo 1500,–Kc znackovej Fox, mozna pujde sehnat jinej noname, myslim ze to tu v historii nekdo i resil. Ovladani super, lehce palcem ruky packou dve polohy otevreno/zavreno nahore na riditkach, pouzivam casto u vyjezdu.

                      • mawerick  

                        aha tak to jo:) o té ceně origoše jsem slyšel:) proto jsem se ptal:) protže něco takového prej dělá ještě Jagwire myslím:) tak mě napadlo jestli to není ono:)

                  • fousek  

                    No treba to ze je naboj kola namahan i na krut, coz u normalni vidlice neni a to taky zavini to, ze ta jedna noha vyjde tezsi nez 2 a tudiz vetsi neodpruzena hmotost, taky daleko slozitejsi vyroba protoze tam musi bejt nakej zamek kterej tu vidli drzi aby se neotacela a ten pridava taky na hmotnosti, no u toho headshocku plati jen ta vetsi neodpruzena hmotnost a ten zamek oproti normalni vidli. Kdyz se kouknete na ty C-D videa tak jsou tam i dukazy, kdyz de o to aby vidlice neco vidrzela tak maj vsude klasickou 2-korunku Tak ted mi napiste ty vyhody lefty a headshocku oproti normalni vidli, takovy plky ze je to citlivejsi, lepsi progresivita, sametovejsi chod apod. neberu protoze tyto hodnoty za 1. nejsou primo meritelne a 2. tyto hodnoty vesmes vychazej z toho jak presne a z jakyho materialu je vidle udelana a tudis i klasicka vidle muze chodit stejne jako lefty nebo headshock.

                    • cabbage  

                      myslim ze tuhle debatu nevyhrajes…;)

                    • mawerick  

                      takze pekne po poradku… zas o tolik tezsi to není (navic to nemuzeš srovnávat s normální vidlí páč leftyna je dvoukorunka;) ), jakej zámek? žádnej zámek tam není akorát vnitřní noha není kulatá ale hranatá… navíc pochybuju že by to namáhání náboje bylo tak hrozný… když je tam pevná osa… výhody? hlavně tuhost… To je hlavní důvod proč to cannon dělá… a pak ty „neměřitelné věci“ jako právě třeba chod (kterej bude díky systému ložisek) skoro vždykcy lepší než u normální vidle…

                      • fousek  

                        o tolik tezsi to neni- to je dobrej termin, proste je to tezsi 2 korunkovou vidli povazuju za normalni vidli vnitri noha je hranata – a to nezajistuje to ze se neprotaci? A vis ze v ostrych hranach vznika vetsi napeti nez na ovalech? Nehlede na slozitost vyroby naboj musi bejt na uchyceni letmo pripravenej, takze jedno lozisko musi bejt vetsi pevna osa – tam kde na normalni vidli staci treba 5 mm prumer, musi byt na lefty minimalne 2× vetsi prumer, zase tezsi Termin tuhost a lefty mi vubec nejde dohromady z vyse jmenovanych duvodu Nevidim duvod proc by u normalni vidle nemoly pouzit loziska, asi je to zbytecny

                        • mawerick  

                          tohle je bezpředmětný… kolik váží tvoje vidle? letyna váží kolem dvou kil (podle roho jaká přesně) pokud jde o to jak je přesně vyřešený to protáčení tak si stáhni z www.golefty.com manual a je to a tuhost a tak si prostě ověř… projeď se na ní a uvidíš sám…

                          • fousek  

                            je to bezpredmetny, moje vidle bude tezsi a mozna i min vydrzi, ale jestlize na vidli pouzijes ty samy materialy a budou mit stejnej zdvih tak lefty budto vyjde tezsi nez normalni vidle, nebo vyjde min „tuzsi“. Proste zcestna konstrukce nemajici zadny vyhody. Ale vas C-Dality nepresvedcim a vy me taky ne.

                            • mawerick  

                              já mám cannona asi měsíc… před tím jsem jezdil na normálních vidlích (RS a Marušce)… Ty si na leftyně jel? Protože jestli ne tak tyhle věci prostě nemůžeš posoudit…

                              • fousek  

                                Proc bych nemoh posoudit vidlici podle toho jak je zkonstruovana?

                                • yasmine  

                                  Protože její konstrukci neznáš, neviděls výkresy, nejels na ní – jak píšeš.

                                • cabbage  

                                  moh, ale objektivne…

                                  • fousek  

                                    Posoudi to vubec nekdo objektivne? jel nekdo na lefty a na foxu? obe je zlomil aby vedel jak sou „tuhy“? Podle me je co tu rikaj jsou subektivni pocity a to co tu rikam je pochpitelnej objektivni fakt pro lidi ktery neco vedej o pevnosti a namahani materialu. Jo je mozny ze lefty je uzasna, ale sem si jistej ze klasicka vidlice bude stejne nebo jeste vice uzasna za min penez a lehci. Opakovace reklamnich materialu nesnasim

                                    • yasmine  

                                      Kdo zlomil Lefty? TEĎ mi řekni jeho jméno.

                                      Já nesnáším lidi, co jsou schopní bez zkušenosti s konrétní věcí prohlásit, že je konstrukčně špatná.

                                      • cabbage  

                                        o nekterejch vecech se to prohlasit da i podle obrazku, ale pripad lefty to nebude…

                                    • mawerick  

                                      to není opakování ale zkušenosti s oběma systémy:) (navíc já netvrdím že je leftyna LEPŠÍ než normální vidle. V něčem je a v něčem ne:)

                                      • VencaV1  

                                        A ted se vsichni poserte, ja tvrdim ze Lefty Max 140 TPC je nejlepsi vidle na svete. :)

                                    • Jogador  

                                      By mě zajímalo,jestli máš takovejhle názor na všechno, a jestli jo, tak nevim, proč sis koupil předraženej scott, když stejnej chod maj i rámi o polovic levnější. Prostě jde o image, a lidi, co maj leftynu nemusí řešit, jestli jim vydrží deset let, nebo dva roky. Krom toho, sem myslel, že tam neno obdelnik, ale elipsa, v ktere vznikaj podobný tlaky jako v kruhu, jen má v jednom směru moment setrvačnosti větší, i zabranuje tomu smyku při ohybu. Ale hádáte se tu naprosto o blbostech, ale takovejhle názor bych čekal od člověka, co má üž 15 let autora na RST, a ne člověka, kterej si pro image koupil scoota a pak hanil jinej image:)

                                      • VencaV1  

                                        No jestli si toho scotta koupil pro image, tak si asi buduje image prasete, aspon podle ty posledni fotky. :)

                                      • fousek  

                                        No muzes si vsimnout ze muj Scott je low-endovej model a jeste ke vsemu sem ho kupoval jetej a jenom ram a zdala se mi cena vyhodna, proto mam Scotta, jo elipsa to muze bejt, Mawerick tu rikal ze je to nakej hranol. Authora bych si nekoupil je desne drahej:-)

                                    • VencaV1  

                                      Na to ze bude klasicka vidlice lehci pri stejnem zdvihu (140) zapomen. Takovyhle teoretiky mam taky hrozne rad.

                                  • mawerick  

                                    myslíš že to jde? posoudit to jen podle konstrukce? (kterou stejně neviděl pokud neviděl manual nebo rozebranou vidli)

                                    • cabbage  

                                      určitě, třeba o lefty která by byla s kluznejma pouzdrama a vnitřní nohou kulatýho průřezu;)

                                    • fousek  

                                      Myslim ze jo, protoze nektera konstrukcni reseni jsou videt od pohledu na 100 metru a maj rekl bych tak zasadni vliv ze to nezachrani ani o dost drazsi technologie, teda zachrani, ale za takovou cenu, ze to snad ani nemyslej vazne, aneb proc to delat jednoduse kdyz to de slozite a navic kdyz opravdu o neco de tak tam stejne musej dat klasickou vidly

                            • yasmine  

                              Zcestný jsou akorát tvý řeči. Bavíme se o konkrétních věcech, ne „co by bylo kdyby“.

                              • fousek  

                                To jsou konkretni veci, proc C-D na downhillech , kde je velky zatizeni vidlice pouziva klasicky 2 korunky, kdyz lefty, je tuzsi nez klasicka dvoukorunka? Ja kdybych mel tolik penez abych si moh poridit Lefty tak si poridim nakej lepsi model Marzochci nebo Fox

                            • cabbage  

                              myslím že vetšinou vyjde jako „dražší“;)

                        • yasmine  

                          Mám pocit, že tady do Cannonů kecaj lidi, co na něm nikdy nejeli. www.golefty.com/flash.html WHY LEFTY? > TRAVEL www.golefty.com/flash.html WHY LEFTY? > STIFFNESS&WEIGHT www.golefty.com/flash.html WHY LEFTY? > STRENGHTH&DURA­BILITY

                          • fousek  

                            Nejel sem na ni a ani nepotrebuju na ni ject abych vedel ze konstrukcne je scestna. Muze fungovat treba stejne dobre jako Foxka nebo Marzocchi, ale vzdy ji neco paradoxne bude prebejvat

                        • yasmine  

                          Lefty mají pod 1,4 kg. Lefty Max se 140mm zdvihem okolo 1,75 kg. Tvoje vidlice má kolik? Lefty je tedy těžší o kolik?

                          • mawerick  

                            ale až ty karbonové ne? ty starší byly těžší (myslím)

                            • yasmine  

                              Ano, starší byly těžší, ale dnes není problém mít na kole 140ku Max v karbonu.

                • mawerick  

                  zcestnej? proc myslis? (nejakou konkretni FUNKCNI nevyhodu) krome obtiznejsi prepravy… jinak je ta vidle funguje naprosto dokonale…

                • náčelník  

                  Popiš ty nevýhody.

                • yasmine  

                  "konstrukter nemel dobrej den " je jako co? Ať koukám jak koukám lichotku v tom vážně necejtim. Raven byl pěknej ale zcestnej, lefty je scestná, headshock je scestnej…

                  Jel jsi někdy na kole s Lefty? Dokážeš posoudit, jak drží stopu, jak naopak z vyjetý koleje vyjede, jak je konstrukce na jehličkových ložiscích dokonalá? Že jednonoha vznikla v podstatě neplánovaně, jelikož vývojáři Cannondale zjistili, že jejich řešení je natolik dokonalý, pevný a torzně tuhý, že je druhá noha prakticky zbytečná? Že se na Lefty jezdí hodně tvrdý závody a vidlice to vydrží? Headshock a Lefty jsou z konstrukčního hlediska špatný proč, v čem konkrétně?

                  • kovar  

                    to co popisuješ dovede i vidlice s pevnou osou, to není zásluha hoto, že vidlice je jednonohá. A na nedokonalost jehličkových ložisek upozorňuje i manuál leftyny a praktické negativní zkušenosti v náročném terénu s tím tu prezentoval Tutite.

                    • yasmine  

                      Psala jsem snad, že Lefty je lepší než klasická vidlice? Já reagovala na názory Fouska, který tvrdí, že jde o konstrukční řešení, který má údajně samý nevýhody. Tak mě zajímá, na kolika kolech s Lefty jezdil.

                      Jaký problémy měl Tutite?

                      • mawerick  

                        podle mě na žádném:)

                        to by mě taky zajímalo

                        • Daan  

                          Stava se ze pri velkejch ranach muzou migrovat ty jehlickovy loziska, ale staci velmi jednoduchej zakrok k naprave. Tutite rikal ze se mu to stavalo, me jeste ne a to tu jednu hnusnou nohu nesetrim. Jinak o vlastnostech Lefty toho tu bylo napsano dost, historie:-] Jezdil jsem pred tim RS Pilot, hnus blato sracky a mor. Zustavam u Lefty, jinou vidli uz nechci, i kdyz uznavam ze cena samotne komponenty je silena. A na druhe kolo si koupim Fox 40RC.....

                        • fousek  

                          Snad to tu i nekde rikam ze sem na ni nejel, ale to ze bych se na ni nekdy nahodou projel nezmeni jeji zcestnou konstrukci.

                    • speedy gonzales  

                      no a neni to tak ze i u normalnich vidlic se po urcitem casu provozu doporucuje kontrola? ja mel s jehlickovymi lozisky taky co docineni a proto muzu rict, ze to je tak primitivni vec, ze to snad ani normalni biker nemuze brat jako negativni zalezitost..

                      • mawerick  

                        no u leftyn se děje to že se ty ložiskový dráhy občas o kousek posunou… ale není to nic dramatickýho… v servisu je to otázka jen rozebrat, vrátit zpátky a zase složit:)

                      • yasmine  

                        Když se ti Lefty zasekne, povol nahoře velkým klíčem matici, vyndej půlkroužek, zatřes Lefty, vrať tam půlkroužek, dotáhni matici a je to.

                        • speedy gonzales  

                          no nechci ted delat chytreho..ono to ani neni ani tak o zaseknuti.spis zkracovani zdvihu.

                          • mawerick  

                            přesně:) (prej teda;) já to ještě nezažil:)) ale když se posunou ty ložiskové dáhy tak se zkrátí zdvih:)

                            • speedy gonzales  

                              ja uz zazil..prave proto muzu tvrdit ze je to asi podobne narocny servisni zasah jako otreni kluzaku hadrou u normalni vidle

                              • mawerick  

                                fajn:) tak už vím kdo mi bude poradce až mě to potká;) :D protže dávat za to 1500,– se mi nechce:) když je to tak jednoduchý:)

                                • speedy gonzales  

                                  hodne o tom vi i tutite…ten radil zas me. i kdyz by se stacilo poradit s manualem leftyny-ale tam je trosku problem v tom ze pisou neco jako parkrat protrepat nemichat, ale pritom je to nejakou tu chvilu trepat:-)

                                  • mawerick  

                                    toho se právě trošku bojím… ten manual je takovej nějkej nijakej:)

                                    • speedy gonzales  

                                      to je naprosto v pohode..jediny problem je skutecne jen v tom jednom slovicku- je tam several…me to trvalo trosku dyl.

        • Daan  

          Dobre rano,

          pod tohle se podepisu a nektere veci jsi mi vzal z „klavesnice“ protoze jsem mel podobny umysl. Vadi predzaujatost a pokrytectvi ktere se tady bohuzel objevuje ve stale vetsi mire. Bohuzel je to zrejme pruvodnim jevem nasi kultury. Kdyz jsem vcera videl reakce, priznavam ze jsem umyslne zacal veci ironicky „hrotit“ abych videl kam az to dojde za coz se zpetne omlouvam. Verim ze na teto znacce jezdi spousta snobskejch blbecku, ale to muzeme dnes vztahnout na jakekoliv drahe kolo, zajimave je ze nikdy stejna reakce neni na majitele Kleinu, drahych silnicek apod.Cannondale filozofe pro nekoho nemusi byt zajimava, ale to neznamena ze budu pausalne odsuzovat vsechny majitele jako snobaky co neumeji jezdit a od dveri jim staci 40km. Me se take Author nelibi, ale nikdy by me nenapadlo podle toho posuzovat lidi co na nich jezdi. A velmi nerad bych si musel pripustit ze bohuzel priposrane cechackovstvi funguje i v teto komunite. Soused ma kozu, ja ne tak at mu alespon chcipne. Ach jo.

        • fousac  

          ty videa uz tu byly.. ;)

          a proc jezdit sam??? nebo aspon ja sem si nejak nevsim, ze by pri vyjizdkach hrala znacka kola nejakou roli.. (njn, vim ze image a barva jezdi.. taky uz vim, ze sedivy mariny nejezdi:)

          imho C-dale je kolo jako kazdy jiny, tak proc z nej delat neco vic… teda az na ty snobsky ceny…

          • mawerick  

            to z něj ale nedělají jeho majitelé (většinou)… a ceny v čechách určuje vokolek… Dost nadsazeně…

            • fousac  

              to z nej delaji prave majitele… nebo kdo ze si to kupuje obycejny kola za dvojnasobnou cenu?? (navic s polovinou vidlice:)

              • mawerick  

                možná právě kvůli té polovině vidlice;) :D ale jinak se dá sehnat cannon za rozumnou cenu;) (já bych teda rozhodně na něj neměl za normální cenu u štěrby…)

          • náčelník  

            Minimálně kvůli řešení předního odpružení bych netvrdil, že „C-dale je kolo jako kazdy jiny“. Cena je tvořena trhem, termín „snobská cena“ – to je divný :)

    • goofy  

      Asi si zalozim LeaderFox thread. To je depro VIP spolecnost, a myslim, ze tady na foru jich je mene nez tech Canonu… :o)

      • les  

        Cannondale nemám,nikdy jsem neměl,a ani jej nijak zvláště neprožívám.Má však můj respekt zato,že jako jeden z prvních začal pracovat s hliníkem…Na kterým jezdí většina Thaitroubů z tohoto threadu.Tolik trapnejch a závistivejch keců,jsem dlouho neviděl…

      • CZiko  

        ano, pouze pro VIP :-D

    • mawerick  

      Já bycjh se teda taky dobrovolně přiznal k určité míře snobismu a vlastnění cannona:D

    • Gatier  

      canon bol zaujimavy tak pred piatimi rokmi

      • McBlacky  

        :) hustě

        mě je úplně jedno na čem kdo jezdí, víc mě zajímá jak jezdí a jaká je s ním pohoda. Takže asi tak.

    • lanko  

      Koukám, že mi tady unikla krásná diskuze. Vždycky se mi Cannondale líbil až jsem si nakonec koupil pevnýho Fkovýho. Teď sedlám Jekyll a je to nádhera. Prostě proto, že je to velký C. Člověk má pocit, že se dře na něčom co vyráběj lidi pro lidi. V tý značce je spousta emocí a moc rád si kupuju i oblečení na běžný nošení pokud to jde s touhle značkou. Je jasný, že si to koupí i machýrek kterej neví co s penězma a jiná značka ho ani nenapadne, že by byla prestižnější. Což nás fandy na jedný straně určitě šimrá na egu ale pak to vzbuzuje v těch mozkově slabších jedincích silnou závist a pocit, že jejich Author s RST od čínskýho pásu je lepší:-)) Prostě Cannondale je srdeční záležitost a klidně bych tady založil nějakej českej ChainGang protože doufám, že rozumnejch fandů je tu dost.

      • mawerick  

        myslím že líp to říct nešlo…

      • Daan  

        YEEEEEEEEEEEE­EEEEES! konecne jsme se odpoutali od animozit a zacina normalni diskuse. Jsem vsema deseti pro, tak co se konecne dostat k tomu proc tento thread byl zalozen, naplanovat vyjizdku a dal se uvidi?

        • mawerick  

          jasně:)

        • lanko  

          Jsem pro. Otázka je kdy a kde. Navrhuju první jarní víkend 25/ 26.3 kdekoliv ve stř. Čechách ????

          • mawerick  

            kdekoliv? spíš někde ku praze;) :D jsou tu lidi bez auta;)

            • lanko  

              A co sraz na Smíchově a od tud Chuchle směr Karlštejn, Brdy…?

              • mawerick  

                klidně:)

                • lanko  

                  Tak jo. Kdo se přidá?? je to zadarmo…

                  • McBlacky  

                    to víš my co nemáme kanona můžeme jet závistivě sedět doma na prdeli :)

                  • Ascalabrus  

                    Pojedu. Budu sledovat diskusi, jestli nedojde k nějaké změně, a rád se přidám.

                  • VencaV1  

                    Ja bych se taky pridal.

                  • Daan  

                    Plati, jenom doufam ze tenhle thread do te doby nezapadne do hlubin zapomneni i s vyjizdkou. Preci jen, je to za mesic, ale zase stihnu dohonit kondicku:-) Ja + moje pritelkyne, Ascalabrus, mawerick, lanko, VencaV, yasmine se timto domluvili na vyjizdce 24/25 3. ze Smichova do prirody…do hospody…a dal Zveme i ostatni, treba McBlackyho aby se vedelo ze ne kazdy majitel C-dale je idiot

                    • mawerick  

                      neboj nezapadne;)

                    • lanko  

                      Určitě to nezapadne. Mám to v kalendáři tak když ne nikdo já to svolám :-) A klidně může jet i ten kdo na místě podepíše prohlášení, že si Cannondale určitě jednou pořídí a tím pádem se mu bude tolerovat jeho kolo:-)) Jinak dnes na SportPrag se ukázalo, že Lefty je už i u kočárků…

                    • lanko  

                      Určitě to nezapadne. Mám to v kalendáři tak když ne nikdo já to svolám :-) A klidně může jet i ten kdo na místě podepíše prohlášení, že si Cannondale určitě jednou pořídí a tím pádem se mu bude tolerovat jeho kolo:-)) Jinak dnes na SportPrag se ukázalo, že Lefty je už i u kočárků…

                    • lanko  

                      Určitě to nezapadne. Mám to v kalendáři tak když ne nikdo já to svolám :-) A klidně může jet i ten kdo na místě podepíše prohlášení, že si Cannondale určitě jednou pořídí a tím pádem se mu bude tolerovat jeho kolo:-)) Jinak dnes na SportPrag se ukázalo, že Lefty je už i u kočárků…

                      • Daan  

                        Cha, a prej spatny konstrukcni reseni… Je tam neco zajimavyho nebo sama posilovna a hadry? Konkretne stanek Specialized 69ky? Dik

                        • lanko  

                          čoveče já sem možná trochu slepej ale Specialized natož 69 co. jsem tam neviděl. Stejně RB. Bylo to nějaký slabší.

                          • Daan  

                            Pujdu to zitra presto omrknout… mam zalusk na Demo:-)

                            • lanko  

                              hmm slušnej stroj. Chtěl jsem vidět od Scotta karbonovýho Ranson nebo jak se jmenuje ale taky tam nebyl:-( Je tam ale ohromnej stánek Favoritu:-)) ( dokonce i v karbonu ) a trialovej AuthorGang ( zdařilá šou )

                              • Daan  

                                No, nevidet tam novej ram C-dale Judge tak jsem dost zklamanej… i kdyz jeho cena me taky zklamala…:-) Favorit je nahodou hustej, tak matne jsem tusil ze znacka jeste zije, a pritom tak sirokej sortiment! A pekna silnicka za 6k Kc! Asi si ji koupim misto trenazeru.

                      • mawerick  

                        a hned třikrát jo?;) :D už dost hrnečku;)

    • Gatier  

      Este by som dodal, ze par zaujimavych rieseni tu Canon ma. O ramoch nehovorim, nemyslim, ze by to bolo nieco extra. V tomto nesiaha Kleinu ani po prsia (natoz Kovarikovy:) Urcite je Lefty nieco exkluzivne, ci dobre neviem. Ale je otazne, preco s tym neprisiel aj niekto iny. Zaujimavy je aj stred, tusim len na cestakoch, opät neviem preco nie aj pri mtb. No chybaju skusenosti, ale co som pocul, vzdy sa kritizoval chod (tlmenie) vidli. asi tak

      • mawerick  

        s mněčím jako je lefty ale někdo už přišel:) Teď ale nevím ja se to jmenuje:) má takovej paralelogram:) A morati měla projekt na jednonohou vidli:)

    • VencaV1  

      Koukam, ze se tady s toho stalo zase okenko zavistivcu a jinejch zoufalcu, jako vzdy kdyz prijde rec na Cannondale. :)

    • robby1  

      Já mám takový osobní pocit,že Cannon byl kultovka před 10ti lety.Od té doby je to horší a horší a horší.Své nadprůměrné místo na poli biků si ovšem uchovává díky originalitě vidlí a určitě precizností zpracování.Oprav­dová kultovka je dle mého mínění třeba Intense nebo Nicolai nebo Litespeed nebo moje Moratka.Proti těmto skvostům a pojmům je už Cannónek trochu vybledlý!!

      • panacea1  

        jojo..svatá pravda..cannondale už je brán spíš jako masovka ve střední třídě..nic extra už to není…a ani to tak ve světě lidi neberou, možná u nás ještě jo…ale v USA, Německu..je to masovka.. Když si vzpomenu na jeho produkci z let cca 1993–1996, to bylo ještě jinak..v tý době se to dalo jako kultovka a extravagance brát..dneska už ne. Ale nechci nikoho kdo „C“ má nějak urážet, to ne…nejsou to špatný kola, jen trochu ztratily image..

        • VencaV1  

          To ze se neco dobre prodava cili je to „masovka“ je opravdu velice spatna vizitka. :) Je fakt ze treba Prophet 600 je v USA branej jako kolo se skvelym pomerem cena/vykon a to je teda asi chyba firmy Cannondale, asi by meli vyrabet kola ktery nikdo nekupuje aby to byla kultovka s bezva image. A to jak to berou lidi ve svete zjistis jednoduse kdyz se podivas na mtbr.com do diskuzi, tam se totiz ve skutecnosti takovyhle picoviny neresej.

        • speedy gonzales  

          no tak to postihne kazdou firmu, ktera vyrabi vic nez deset kusu kol rocne:-) spis se divim a obdivuju marketing kanonu ze tu image dokaze tahnout tak dlouho. presto si myslim ze technologicky je na tom stale velice dobre (kdyz nebereme v potaz inovaci v zadnim odpruzeni) :-)

          • Daan  

            Myslim ze maji dobre marketingove argumenty, na tom hand made a testovani kazdeho kusu neco je, kdo mel moznost srovnat doufam potvrdi. Jezdil jsem na zakazku delanym Mrazkovi s komponenty dohromady za 80k, Scott Genius MC50, a pocit z jizdy byl slusne receno rozporuplny. Byl jsem rad kdyz jsem se vratil zpet na sve kolo. Mrazek je pojizdne zelezarstvi, neustale neco v ramu vrze, skripe, Scott s permanentne cinkajicimi kotouci a mekkou stavbou, myslim ze ten cenovy rozdil za naprosto precizni zpracovani ramu a zapadajicich komponentu je to co si lide radi priplati, a ve firme to vi. Ohledne inovace zadniho pruzeni, tam bohuzel trochu zaspali, to me trochu mrzi. Nejake FSR by Cannonu sluselo, sice prepakovanej jednocep Judge vypada super, ale cena uz mene…

        • pipinX  

          Už tady něco proběhlo o tom jak se cannondale vyrábí www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…

          navíc myslím, že další podstatný rozdíl pramení z toho, že cannondale jako jeden z mála výrobců nevyrábí kola na sklad předem tzn.objednáš cannondale a potom kolo vyrobí, resp. zkompletují v Holandsku, kdežto ostatní např.Merida pěkně vyrobí celou kolekci do konce října a potom jenom prodávají a nakonec slevní aby vyprodali co jim zbylo – to ale snižuje cenu tvého kola, které jsi zakoupil pěkně před sezonou. Díky tomu může cannondale průběžně měnit kola v sezoně a přizpůsobovat je potávce /barva, díly apod./ jsou díky tomu i jedni z prvních co nabízejí nové modely kol již někdy v červnu :-) Navíc je mi sympatické, že kolekci nemění kompletně každý rok, ale cca po pěti letech /scalpel/ a tím mi připomínají např. Mercedes, který na rozdíl od Hyundaie /co rok to model/ taky dělá auta v delších intervalech výměny modelů – toto pomalejší morální zastarávání výrobku člověka taky potěší.

    • VencaV1  

      No nejak se nam to propadlo, tak to trochu ozivim.:) Slabsi natury by to asi radsi nemeli cist! Tak teda: taky furt nekdo obdivuje vase kolo a vyptava se na lefty? Jsem to teda tak trochu cekal, ale ze to bude az tak vostry me fakt prekvapilo. :))) Tuhle se me jedna pani ptala, jestli jsem tu vidlici uriz, nebo jestli je to tak konstruovany. :) Driv jsem si myslel ze si podobny historky kanondejlisti vymejslej, aby vypadali zajimave. :)

      • kovar  

        tady máš názorný příklad toho, že o lefty se zajímá většinou ten, kdo kolům vůbec nerozumí:-)

      • mawerick  

        no me se to teda jeste nestalo, ale fakt jhe ze zvlast stari lidi obcas koukaj tak nejak divne;)

        • VencaV1  

          To snad ani neni mozny, ja jak nikde zastavim, tak uz to slysim: Hele, podivej se na tu vidlici, pane muzu se na neco zeptat… :) U tebe to bude asi tim Jekyllem, ten to celkovy hodnoceni nejspis dost srazi. :)))

      • bajkr  

        sem zvědavej kdy je budou dělat bez předního kola ale za to se dvěma zadníma aby bylo končně co obdivovat :-D

        • VencaV1  

          Kus!

        • VencaV1  

          Slabsi natury se schazej, tvoje slaboduchy poznamky mistry cannondaleisty nezajimaj.:) To melo bejt kuš, ale psat s hackama vsema deseti neumim, tak dobre jako bez hacku.

          • bajkr  

            to jo to byste pak mohli machrovat, že celej švih jedete po zadnim co ;) proč se nám nepochlubíš s tim tvim, aby sme tě mohli taky obdivovat :D nebo je to na tebe moc složité si ho nacpat do profilu :P

            • mawerick  

              neprud;) to že máš v profilu něco co ti leží doma a práší se na to tě taky nešlechtí;) :D někteří (třeba já;) ) to kolo máme na to abysme na něm jezdili;) ne ho leštili;) :D

            • VencaV1  

              V profilu uz bylo, ale fotka se mi nepovedla a navic to pritahovalo takovy divny existence, tak jsem ho zase smazal. :) Priste az si nebudu vedet s necim rady, tak se obratim na tebe jo? To vypada jako ze jsi velkej machr. :)

              • bajkr  

                klidně se na mě obrať rád ti pomužu :) a sem rád že je to na mě poznat ;)

              • McBlacky  

                to nevadí že jsi nejistej. Klidně se obrat na zkušené machry bikery. ---jenom kanon nestačí--- :)

                • VencaV1  

                  No to jsem opravdu rad, jeste kdyby mi nekdo poradil kde koupim ty Kendy, co jsem kvuli tomu zalozil novej thread. To s tim kanonem, to mas jako automatickej podpis? :)

    • Dijck  

      Mam dalsiu dobru spravu pre Cannondaleistov: forums.mtbr.com/show­thread.php?t=167207

      Je to fakt, v tej predajni nakupujem…

      • VencaV1  

        To jsem cet, jsem si rikal ze s tim jeste nekdo nevyrukoval, ale s tim si bez na ziletka-forum.sk

        • Dijck  

          Ascalabrus napísal: Zakládám tedy thread o Cannondalech, pro Cannondalisty, s Cannondalisty…

        • vratan  

          tak klidek kamo. cannondale vyraba aj v cine. chapem ze je to pre teba sok. hand made in china. cinsky robotnici dychaju nefiltrovane vypary z laku cannondalov. kolesa zapletaju cinske deti. sedadla obsivaju rucne cinsky dochodcovia. cannonadel na vas zarobi este viac. a ak sa s tym nezrovnas, nezostava nic len predat cannonandale a kupit nejaky real american hand made bike :-)

          • mawerick  

            vsechnio se dneska dela v cine:D

          • enjoy  

            jj,tohle ma veliky smysl..:-).amerika:-),zeme pristehovalcu..:-)

          • VencaV1  

            Muj z ciny neni, kola taky ne a sedlo jakbysmet a jestli ti to nepripada realne, me moc nezajima. :)

            • lubos  

              Ma to nejakej specialni smysl, jestli je kolo udelane na Taiwane, nebo v USA ?

              • Dijck  

                Pre niektorych zjavne ma:) Napriklad aby mohli odovodnit preco oplieskali zbytocne velku sumu za nieco, napriek tomu, ze to konkurencia z thaiwanu robi lepsie:)

              • Peslezedirou  

                To si piš, že je to sakra rozdíl Kámo! Jel jsm na rámu vařeným v USA a pak na Meridě a byl to peklo rozdíl, každý svár byl cítit, jsem prostě tvrďák :o))))

                P.S. nejlepší rámy z hliníku se vaří v Humpolci a basta :) P.P.S. tento thread je vážně švanda.

          • VencaV1  

            Jo aha, ty mas taiwanskej specialized, tak uz ti rozumim. :)

            • vratan  

              o boze venco. odhalil si ma. mam taiwansky bike. hanbim sa za to. predstava ze ho zvaral taiwansky robot mi neda spat. pravdepodobne ho predam a kupim si jediny a najsamlepsejsi kenondejl. ten velky kenondejl ktory samozrejme rucne vyrabaju sikovny americki pracovnici. kazdy zvar je vytvoreny s laskou a citom. nesmiem samozrejme zabudnut na precizne zabrusene zvary, skvelu a jedinecnu jednonohu vidlu lefty a samozrejme plne funkcny a desatrociami overeny jednocap. precitol som – dakujem! :-))))

              • VencaV1  

                Neni zac.

                • vratan  

                  ale je. ja si to fakt vazim…

                  • lubos  

                    kedy predavas spesla ? ;)

                  • VencaV1  

                    Ja se ti nedivim, no skoda ze az prodas toho podradnyho spesla, tak ti ty penize na kenondejl stacit asi nebudou. :) Tak si ho snad radsi nech a zkus se s tim nejak vyrovnat. Anebo si kup Meridu, myslim ze tu nekdo tvrdil ze Specialized je stejne jenom predrazena Merida. :)

                    • bajkr  

                      ty až dostaneš rozum tak ho radostí zratíš ;)

                    • vratan  

                      konecne si sa trochu rozhovoril. uz som sa obaval ze ta dorazili spravy o presune vyroby candiku do ciny. drzis vlajku cannondalu pevne v rukach. to je sympaticke. hras sice prehrany boj kamo, ale tu snahu si cenim. bojovnice tvojho razenia su korenim kazdeho fora. neprestavaj :-)

                      • enjoy  

                        chlapi tohle uz je fakt dost blby..:-/. snazite si dokazat kdo docura dal?

                      • VencaV1  

                        Mas ty zpravy podlozeny taky necim jinym nez nejakejma prispevkama na mtbr.com? Jinak dekuji za poklonu, akorat to s tim prohranym bojem se mi nejak nezda. :)

                    • JIRA  

                      Netroufal bych si tvrdit, že „C“ je podřadný kolo. Nápis PROUDLY MADE IN TAIWAN mi přijde docela legrační. Pokud srovnávám svoje kolo a JEKYLLa s LEFTY ELO, tak to podřadný kolo je subjektivně lepší. Majitel bájného „C“ zkoušel po tu samou dobu SJ a říkal, že pro příště sice nemá vybráno ale „C“ to nebude. Nechce je prý budit........­....jelikož zrovna spí na vavřínech. :)

      • dada  

        jo tak teď už tomu konečně rozumím. Když vyjela s velkou slávou Sex13 a pak nenápadně Synapse tak mi to přišlo trochu schizofrenní. Když sem zjistil že Sex je dražší než Synapse tak mi začlo svítat. No a tady je rozluštění…jak triviální. Holt sme ve věku karbonu a ten neuměj ani amíci. Ale stejně je to jedno protože na žiletku už asi nikdy nesednu a tak pro-fet je jasná volba a tam by asi karbon byl fakt kničemu. P.S. až si ho koupim tak se hlásím do klubu :)

    • peetrys  

      Touhle rubrikou si přivodíš to, že o tobě budou říkat, že jsi snob…:o) mimochodem, jiné kolo bych už nechtěl…

    • roman II  

      takž někdo kupte ty kanóny co jsou pořád na zdejším bazaru

      • roud  

        Hele uprimne tyhle starý cannony budou mít kvalitnejc udělaný rámy než většina dnešní hliníkové produkce…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse