• scret

    Mate nekdo s tim zkusenosti? U Sterby to delaji, ale chtej za to docela dost.Navic se asi budou muset vyrazit kluzny pouzdra, ktera se nejspis poskodi, coz u fungl novy vidle je docela pech:-( Kamos mi jeste radil, koupit si autolak ve spreji a striknout to podomacku. Ale nevim, jestli to nebude lepit.

    0 0
    • te-pe  

      Kolik je docela dost? A proč vyndávat kluzný pouzdra, vždy? jsou v kluzácích schovaný, maximálně těsnící kroužky. O jakou vidlici se jedná?

      0 0
    • blue  

      uz sem to tu jednou psal… kamos si nechal namichat do spreje barvu i s tvrdidlem podle barvy ramu a nastrikal si doma vidlici… sprej ho stal neco kolem petikila, to si nepamatuju presne… nepoznal bys ji od vidlice lakovany ve fabrice… jedinou chybu udelal v tom, ze byl linej vidlici uplne rozebrat a horni krouzky jen zaplacal vazelinou, takze lak nepresahuje dovnitr vidlice… samozrejme bys to asi mela delat nekde, kde se nebude nejak prasit, nebo kde kde nebude ve vzduchu litat nejakej bordel a podobne

      0 0
      • scret  

        Da se to sehnat normalne nekde v barvy-laky krame? A nechaval ji predtim opiskovat? Nebo to hodil na ten puvodni lak z fabriky?

        0 0
        • blue  

          asi v kazdy slusny autlolakovne, na Synkaci v Nuslich je treba i jeden kram barvy laky, kde to delaj… s tim puvodnim lakem nevim, ale nemyslim, ze s nim neco delal, urcite to nepiskoval

          0 0
    • JJ  

      Ja lakoval starou Jettku, rozdelal sem ji, ale pouzdra sem nechal. Pak sem to shora zaslepil kusem plastu a jeste to radsi vycpal uvnitr novinama:) Pak sem to odnes do praskovy lakovny a nechal opiskovat a nalakovat.Jenom kolem gufer sem to musel trosku zabrousit.Celkem 85 Kc :)

      0 0
    • Pablo9  

      Zdar,jestliže je vidle nová,tak jen odstranit polepy,papírovou lakýrnickou páskou olepit to,co nemá být v barvě,jemným brus.papírem lehce zhrubit to,co se bude lakovat,pořádně odmastit a stříkat.Buď barvou ve spreji,nebo pistolí…Jinak akrylátové barvy jsou vícesložkové,tak není třeba je vypalovat a tedy vidli odstrojovat.Dnes namíchají snad cokoli si člověk vymyslí a je možnost to dát i do spreje.Možná by pak nebylo špatný to nakonec ještě přelakovat bezbarvým ochranným lakem…Namíchání barvy a aplikaci do spreje (cca 3dcl)počítají do 300 kč.

      0 0
    • TinkTink  

      Ehm – takovej blbej dotaz – ale co zaruka?

      0 0
      • vinca  

        No podle mne zustane zaruka skovana nekde vespod pod tim novym lakem :-)

        0 0
        • TinkTink  

          Jo…ta je dukladne schovana a uz ji nikdo nikdy nenajde – kddyby mi na shop clovek prisel s prelakovanou vidlou, tak uz ted vim, jak by dopadla reklamace.

          0 0
          • enjoy  

            kdyby mela v poradku vyrobni cislo tak jakej by byl problem?

            0 0
            • TinkTink  

              No problem je treba v tom jiz zminenem piskovani – jak jsem nad tim premyslel a nechal si udelat nabidku, tak prvni vec je to, ze by se to urcite nepiskovalo – ten material ze kteryho je vidle udelany by to nemusel vydrzet a hlavne by se blbou nahodou mohla dostat kulicka dovnitr…

              Druhej problem je zpusob vypalovani barvy atd…proste to musi udelat profik – takhle muzes kldine odrovnat futra nebo gufera…

              Hele – jednoduchy – jakoukoli takovou upravou ztratis zaruku na vidli…at uz upravujes Suntoura nebo lakujes Marzocchi.

              0 0
              • blue  

                no ani si nejak nedokazu predstavit, ze by piskovani a vypalovani nedelal profik… v domacich podminkach to tezko bude nekdo delat, pokud nema svoji lakovnu… a taky nechapu, proc by vidle nemela vydrzet piskovani a proc by se mela dostat dovnitr kulicka, pripadne cemu by to melo vadit, kdyz se ta vidle stejne cela rozebira a piskujou se samotny vnejsi nohy… kdyz se to bezne dela, tak to nejspis maj v lakovne nejak osetreny…

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.