• Kol.ista

    Co dela sul s kolem? Myslim tim kdyz budu jezdit na kole v zime na posolenych cestach?? Celkem se toho bojim, ale nevim co to dela.

    0 0
    •  

      no dela to celkem dost, nechal sem oschnout kolo ktery bylo uplne zadelany od brecky ze soli a na jare to vypadalo zajimave, bylo to to cerveny kolo co mam v profilu ;), ale pokud bys ho po vyjizdce ocistil a umyl teplou vodou tak by to mohlo bejt v pohode, ale skodi to kolu kazdopadne,

      0 0
    • pali  

      sol ti zozere komponenty a podpise sa aj na rame zaobstaraj si zimaka

      0 0
    • orca  

      No doporučoval bych jezdit na drahém kole dokud nezačnou solit a pak přesedlat na nějaké staré (zimák) a na jaře až to déš? spláchne tak opět na hezkém kole. A pokud né tak po každé vyjížďce v marastu komplet umejt vysušit a promazat , pokud by jsi rád jezdil více jak jednu sezónu…

      0 0
      • teamgoofy  

        Treba ja mam jen jedno kolo tak me nezbyde nez kolo vzdy umyt.

        0 0
      • Vrci  

        Dělám to taky tak. Už za chvíli je tu okamžik, kdy obuju zimní gumy na auto, zazimuju GT a vytáhnu favorita s blatníkama na soře a běžky.

        0 0
    • vlk  

      jezdím celý rok na tom svém zeleném kole-téměř vše je na něm z al popřípadě karbonu.Sůl mu nevadí, ale snažím se jí vyhýbat-jezdím spíše po lesích a tam se nesolí.CRMO rámy to jinak v zimě dost odnáší.

      0 0
      • fousek  

        No a ja myslel ze zrovna ocelovy to snasej daleko lip nez hlinikovy?

        0 0
    • Eila  

      jezdim celorocne na silnici i biku, ze sul skodi nepopiram, ale nemyslim ze tak moc rychle aby stacila za treba pet sezon sezrat kolo

      0 0
    • Glum  

      Žere ho. Ale zase tak šílený to není: i CrMo rám to vydrží, komponenty se dříve opotřebují než je sůl sežere. Dobrý je kolo občas opláchnout a namazat, lepší je mít zimáka. Moje druhé kolo (pro jízdu do práce) přežilo už pět zim, má najeto přes 37 kkm, a vcelku spolehlivě funguje. Samozřejmě, že kazety, řetězy, ráfky a osy jdou k čertu v zimě rychleji.

      0 0
      • Volf  

        Hele mám pár známejch co jezdí celoročně do fabriky na kole. Ono je velkej rozdíl jet v soli ráno když to ještě není vyježděný, nebo když je slinice skoro holá. To kolo je za jednu zimu k nepoznání. Aby jsi eliminoval účinek soli, tak by jsi to kolo musel parkovat celou zimu venku, aby bylo na mraze a tím se eliminoval účinek soli. Nejvíc žere při vyšších teplotách / třeba vytápěná garáž /. Dneska už si nikdy nevzpomene, jak byly zežraný auta po zimě, který byly garážovaný ve vytápěnejch garážích. No a pak si myslím, že u kol se obecně nepředpokládá, že budou jezdit v soli jako auta, a tím se asi výrobce extra nesnaží o antikorozní ochranu / u aut pozinkovvý karoserie, speciální nástřiky dutin, ppodvozků, plastový ochrany exponovaných dílů a podobně.

        0 0
    • tjuren  

      Zvyšuje korozi (a ještě k tomu reziví jak by řekl npor. Troník vy tupci). Já jezdím v zimě na horáku do práce a je to na něm znát. Navíc jsem ho dával po dojezdu do tepla, což je to nejhorší. Ale na druhou stranu, když jsem všechno na jaře promazal a vyčistil tak mě jezdilo dál. Už ho mám 8 let. Nejvíc trpí ocel(kliky,šla­padla,lanka,če­listi).Rámu(hli­niku) se to moc nedotklo.

      0 0
    • McBlacky  

      něco to rozhodně odnese :) já to vždycky po vyjíždce postavil do chodby a pohoda. Za celou timu chcípla jedna nába, střed a přehazka, což vzhledem k tomu že to bylo na zimáku je ok. CrMo rám v klídku přežil

      0 0
    • thulio  

      ked som jazdil na HT bolo mi to v podstate jedno a nejaku extra pozornost biku nevenoval a prezil to v pohode … no teraz ked som presedlal na full tak mam uz nejake tie obavy zo soli v capoch a bordel so solou striekajuci na tlmic …

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.