• Jaroslav

    Tuto vidlici jsem pořídil v domění ,že bude dostatečně tuhá hlavně v torzním namáhání vzhledem k její robusnosti. Ve skutečnosti si přední kolo jede kam chce hlavně když jedu po větších kamenech nebo když se dostanu do bahnitého terénu. Má někdo podobné zkušenosti? Slyšel jsem na tuto vidlici dobré ohlasy,ale skutečnost je zklamání.

    0 0
    • petryk  

      Mám ji chvíli na novém kole a zatím jsem spokojený – předtím jsem dlouho jezdil Bombera, který byl sice o dost tužší, ale zase nebyl tak komfortní. I nastavení útlumu mi příjde solidní a ve sjezdech mě to celkem baví…

      0 0
    • Martyss  

      Kolik vážíš? A s čím jsi měl možnosti jí porovnávat?

      0 0
      • Jaroslav  

        Na starším kole jsem měl Manitou SX (pružina- olej) a nějak se mě to zdálo lépe ovladatelné. Už jsem zkrátil představec a dal pevnější řídítka a pořád to nějak špatně vede stopu. Vážím i s oblečením cca 90kg.

        0 0
        • enjoy  

          tak jestli si mel manitou SX,znam docela dobre.. to je konstrukci neco jako skareb ne?

          0 0
      • enjoy  

        to mas jedno.proste je zdrave narocnej:-).

        0 0
        • Jaroslav  

          Náročnej moc nejsem,ale za ty prachy (mimochodem na nové kolo jsem šetřil 2-roky)by to mohlo být minimálně jako ta Manitou. V prudším sjezdu se mě to zdá skoro nebezpečné když se ta přední náprava celá nějak kroutí. Jednou po dešti jsem vjel do vymleté strouhy na lesní cestě a ne a ne vyjet.Samozřejmě následoval nepříjemný pád.Po této nepříjemné zkušenosti jsem vyměnil ten představec a řidítka.

          0 0
          • Andrzej  

            a neni proplem jinde? treba predni kolo?

            0 0
            • Jaroslav  

              Přední kolo je v pořádku náboje Bontrage Race+ráfky ,výplet 2,0 DT.Zkoušel jsem vyměnit pláště 2,1 kevlar za pláště s pevnou patkou 1,95 a problém byl stejný.Prostě ta vidle když zaberu za řidítka jde do vrtule.Vůli zatím nemá.

              0 0
              • enjoy  

                vypada to ze to cely malinko nafukujes a prehanis,ale proc ne,treba je to pravda.jenom s tim vic neprovokuj jecnaka:-). ale jestli je teda duke min tuhej nez SX tak to potes…:-). ps:ale jestli si myslis ze vjedes do nejaky ryhy a kdykoliv si zamanes z ni vyjedes a ono ne:-),tak to nebude tuhosti vidlice:-).

                0 0
                • jecnak  

                  No ja nevim, zatim jsem jezdil podle ohlasu samy „tuhy“ vidle, tak nemam srovnani. Treba bych to ani nepoznal. Tezko rict. Jelikoz je ale Duke povazovan za tuhou vidli, tak se klonim spis k nazoru, ze je na vine spis vyplet nebo neco takovyho. Treba Mavic 517 mi pri jizde ve svahu (po vrstevnici) pusobil az „masochisticke poteseni“ svym uzasnym skrtanim o spalky a to dodam, ze vyplet byl radne dotazeny. Holt za nizkou vahu se plati.

                  0 0
              • Martyss  

                Tak je to jasný…malá tuhost rámu…vyměnit…:-)

                0 0
                • Jaroslav  

                  Rám je Klein Attitude.

                  0 0
                  • Martyss  

                    A jako co:-).......trošku jsem teď rýpal, promiň. Duka mám a při jízdě nízkou tuhost nepoci?uji, ale mám 65 kg, takže ti to asi moc nepomůže. Tuhost vidle jsem zkoušel opřením předního kola o zeď a pokusem o zatočení a v mé případě se spíše hnul výplet než vidle, ale mám ne moc dobrá zapletaná kola. Já bych zkusit polaborovat s předním kole.

                    0 0
                    • Jaroslav  

                      Dík.Zítra vyzkouším dotáhnout výplet.Jenom nevím jak moc si to můžu dovolit.Vždycky jsem to dotahoval jenom tak podle citu.

                      0 0
                      • Martyss  

                        Já spíš myslel, že bys zkusil jiné zapletené kolo. Pokud tedy máš nějakého známého s kolem podobnách kvalit.

                        0 0
    • jecnak  

      //Ve skutečnosti si přední kolo jede kam chce hlavně když jedu po větších kamenech nebo když se dostanu do bahnitého terénu. //

      Napdava je jednoducha, staci pri jizde drzet riditka.

      0 0
    • Corbett  

      Mám ji druhým rokem, nyní najeto něco přes 5tis.km a naprostá spokojenost. Mám ji nafouklou o trošičku víc než doporučuje tabulka a až na to, že jsem jednou urval seřízení útlumu, tak jsem na 100% spokojenej. Jinak má za sebou loňského Drásala, Jeseníky, Meridu a třeba i letošní Beskyd tour a velmi jsem si cenil služby této vidlice.

      0 0
    • Jaroslav  

      Děkuji všem za Vaše reakce a čas strávený nad tímto příspěvkem ,ale tuning biku je to co mě také na cyklistice fascinuje.Myslím , že mě rozumíte.

      0 0
    • vlk  

      vážím 77 a mám duka xc u-turn.Tuhá je docela dost mězi marzocchi mx comp a dukem nepoznám v tuhosti rozdíl.Ten manitou SX je proti tomu máslo.V kamenitém terénu bych ti věřil, ale to že si to jede kam chce v bahnitém terénu bych nepřisuzoval vidlici.Teď jsem ji měl nedávno ve svěráku, tak jsem zkoušel tuhost a zdá se mi zcela dostačující.Když se ale samozřejmě do ní fest zapřu-myslím, když je v tom svěráku-tak trochu uhne-ale to každá vidlice, navíc je to v řásdu pár 2–4mm.Problém mi u ní připadá jen to, že mi kotoučovka asi po roce používání způsobila v pravé noze v dolním pouzdře mírnou vůli a to jsou ty pouzdra 3× delší než u mx comp.

      0 0
      • marapara  

        Můžu potvrdit. Váha 73 kg, RS Duke XC U-Turn nemám problém. A to vidlici vůbec v kamenitých sjezdech nebo na kořenech nějak nešetřím. Jezdím ji rok a půl, najeto asi 12–13 tisíc km, jednou za rok vyměním olej, to? vše. Vůli na pouzdrech ještě nemám, vozím ji na kotoučích. Moje příští volba bude Reba Race U-Turn Poplock.

        0 0
    • Andrzej  

      jeste si nekde zkus pujcit nejake FR nebo sjezdove kolo s poradnou vidlici, uvidis jak to bude chodit a aspon budes mit srovnani, ono je tezko rict co je a co neni tuha vidlice…

      0 0
      • Cejlon  

        Také jezdím tuhle šavli,vzduch-ojel ze 180 mm kotoučem ve předu a trošku se kroutí.Ale tak to se není čemu divit.Projevuje se to škrtáním desek o kotouč po silném zabrždění,nebo v náklonu v zatáčce.Jinak službu odvádí ke vší mé spokojenosti.

        0 0
        • vlk  

          „Projevuje se to škrtáním desek o kotouč po silném zabrždění“-to dělali julie i na jiných vidlích.

          0 0
          • Cejlon  

            …vážně?Tak to mi spadl šutr ze srdce:-)Ale v tom náklonu v zatáčce by to mohlo být kroucením,co?

            0 0
            • vlk  

              S tím náklonem netuším.Já mám na té své brzdu lx vpředu a když ji dobře seřídím tak to neškrtá ani v zatáčce.Zkus víc napružit tu rozpěrnou pružinku, popř lépe seřídit.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.