Tora 302, Tora 318, Domain 318, Recon 351, Revelation 426, Argyle 409…
Víte, co to znamená? Žádná souvislost s nějakými hodnotami vidlice mi nenapadá.
Tora 302, Tora 318, Domain 318, Recon 351, Revelation 426, Argyle 409…
Víte, co to znamená? Žádná souvislost s nějakými hodnotami vidlice mi nenapadá.
tora 302 pružina, v označení ještě bývá U-turn
tora 318 vzduch
ostatní bude asi podobné
omyl…TORA 302 je i ve vzduchové verzi a 318 je i jako pružinovka…já jsem majitel 318 solo-air a číslo nijak neřešim;-)
302 je i vzduch, 318 je i pruzina. znovu ;-)
aha, tak to mi uniklo dík za info.
je tam rozdil v matrosu vnitrnich noh, jestli se nepletu.
Nepleteš. Ale je to číslo s tím nějak spojeno? Něco jako číslo toho materiálu v nějakých strojnických tabulkách? Nebo se ta vidlice klidně mohla jmenovat Tora 734?
kdybych to vedel, tak ti to napisu, ale ja fakt nevim. i kdybys me mucil :-)
Jasně. To, že jsou tak ty vidlice označeny, je jasné. Jenže CO to znamená? PROČ je to číslo zrovna 318, 302… ?
Vis proc je to tak pojmenovany? Protoze je to marketingove dobre… :)
a kdyz to od sebe odectes, tak ti vyjde magicka sestnacka, coz je dve na ctvrtou :-)).
ja bych to videl na truncate(rnd*1000) ;-).
Nebo 42 … :)
Coz je nesmirna kravina :)…
hmmm mám domaina 318 s uturnem a bez vzduchu tak to asi nebude ono
Někde jsem četl že je to převzaté z objemů motoru (v palcích) klasických amerických bouráků. Aspoň prý takový byl původní záměr v době kdy takto označené byli snad jen dvě nebo tři vidle od RS. Co je na tom pravdy ale nevím.
V tom případě mám Cadillac Eldorado – to de :-)
Eště lepší – mám Dodge Charger
A tuhle stupnici, čtverečky a terče na Rebě někdo chápe? K čemu je? Že by to souviselo se změnou zdvihu?
vzdalenost korunka – osa naboje?
ta tolerance je teda docela velká :))
5 mm sem, 5 mm tam :-)
to je asi nějaká čínská napodobenina
tohle by mě taky zajímalo…
Ja byt flegmatik, tak se takovou pic…inou vubec nezabyvam:)
Takže nikdo nic dalšího? Vypadá to tedy, že je to, jak píše Tink. Jenom marketing bez souvislosti s jakýmikoliv hodnotami vidlice.
Jo,myslím si také,že je to tak.Nevím,jestli to tu již někdo nepsal,ale co jsem vypozoroval,čím větší číslo,tím by měla být vidlice kvalitnější a dražší,především ve smyslu snížování hmotnosti.U Tory a Pike to tak je.
Proč zrovna např. u té Tory 302 a 318?Předpokládám,že se jen prostě tyto číslice někomu z vedení RS zalíbily,a proto ne např. 228 a 252.Ale možná se mýlím
cislo za nazvem vidlice znamena pocet cinskych delniku, kteri zahynuli při její výrobě…
Tak to bych nechtel pracovat u Marzocchi na 888… (:
:-) skvěle si mě pobavil, fakt skvěle!! :-)))
:D
nikdo to nezná,smiř se stím.