• raceface

    Co koupit? Rock Shox Reba Race U-Turn Air (PopLock) nebo Marzocchi MX Pro ETA nebo Manitou Black Platinum? Cena je víceméně stejná…

    Zhruba sem se rozhodnul pro Rebu, ale pokud někdo máte slušný argumenty pro výběr některý z těch dalších, tak sem s nima…

    0 0
    • JMT  

      fox

      0 0
    • JMT  

      koukni na mail

      0 0
    • Martyss  

      Ony jsou to všechn0o dobré vidle. Spíš záleží, co chceš za funkce. Akorát, jestli má black spv, tak bych asi šáhnul po jiné verzi. Aspoň mě se zdá spv jako taková zbytečnost, ale nejel jsem ho. Jako lepší kombinace se mi zdá lock na řídítkách nebo prostě na závod vidli přifouknout.

      0 0
      • raceface  

        Black Platinum má ve verzi kterou jsem zvažoval ovládání zdvihu IT z řidítek a obyčejný tlumení FFD bez Lock Outu (ten já asi ani nepotřebuju)…

        0 0
        • Pebe  

          Já bych to viděl asi takhle, Black má 30mm nohy, Reba 32. Zase Reba má 505mm osa-kournka což je stejně jako Nixon. Z čehož vyplývá že Reba=Nixon výškou vidlice a 32mm nohama. A Nixon má nějakej ten milimetr zdvihu navíc :-)

          0 0
          • raceface  

            Rebu sem měřil vyšroubovanou na maximum a měla 493 mm (střed osy náboje – horní hrana korunky), nemůžeš všemu ve Velu věřit…

            Reba je lehčí než Nixon, líbí se mi víc… To už bych tam spíš dal Fox Vanilla se 130 mm jako má JMT, ale už to je na mě moc vysoký… Ta REba má výhodu, že si ten zdvih můžu naštelovat na potřebnou výšku a upravit tím geometrii…

            0 0
            • Peslezedirou  

              NA CRX Jmt jsem se projel pár metrů a můžu říct, že Vanilla je užasná vidlice. Tuhost se třeba nedá s mojím Duke SL srovnat, stejně tak citlivost...... Škoda, že nemáš možnost se na Rebě nebo Bleku projet :o(

              0 0
              • vlk  

                to sem nějak nepochopil „stejně tak citlivost“ na tom sl si to snad můžeš nastavit ne?Tuhost to je jasn7 30 mm nohz proti 32.Taky bych šel do reby nebo do foxe-ale ten je proti Rebě o dost dražší.

                0 0
            • Pebe  

              Už ses stejně rozhodl, ale ten Nixon s IT má taky štelovatelnou­ výšku…

              0 0
              • vlk  

                a zkoušel jsi jak tlumí? Já ho zkoušel na veletrhu v brně a byla to dost hrůza.

                0 0
                • blue  

                  jo jo, na veletrhu ve stojanu se to pozna nejlip ;-)

                  0 0
                  • vlk  

                    zpětnej útlum -to se poznat teda dá.Nevím, jestli ji neměli rozbitou, ale i když jsem jí nastavil aby zpětně tlumila co nejvíc, tak to na můj vkus moc kopalo.Viděl jsem jí v reálu jen na tom veletrhu.Čekal bych, že když to je nastavovací, že to půjde přitlumit trochu více.

                    0 0
                    • RomanH  

                      Potvrzuji, taktez. A to mam rad docela rychle se vracejici vidlice.

                      0 0
                    • Pá-dlista1  

                      No to me ani tak neprekvapilo jako spis to, ze se ji nechtelo dolu… ale cely ten stojan vypadal jako cekajici na reklamaci, bych podle toho nesoudil.

                      0 0
                • Pebe  

                  Zkoušel v Praze, ale že bych z tohjo byl nějak moudrej, to ne. Rozhodně líp, než moje vidlice :-)

                  0 0
        • Martyss  

          Sice IT mi přijde ze systému změny zdvihu nejlepší, ale já bch šel asi spíš do lock než IT. Ale to je o osobních preferencích a o tom, co chceš jezdit.

          0 0
          • raceface  

            Lock Out nepotřebuju a nepotřeboval bych ani IT, stačilo by jen 120 mm zdvihu, ale vzduchovýho Blacka bez IT, Lockoutu a všech těhle sračiček nedělaj…

            0 0
            • Martyss  

              A proč tedy chceš Rebu s U-turn a Poplockem?:-)

              0 0
              • raceface  

                PopLock není Lockout, je to přepínání mezi normálním a tim jejich „IQ“ módem… To se může hodit, ale nejsem si jist. Navíc tu Rebu bych bral klidně i bez toho, ale jaksi se nedělá a když si seženu model race s Poplockem levnějc než nejlevnější model (SL Dual Air) bez něj, tak proč ne…?!?

                U-Turn se může hodit, našteluju si tim zdvihem geometrii, která mi bude vyhovovat a víc na to nemusim šáhnout…

                0 0
                • Martyss  

                  Poploc je akorát vyvedení ovládání systému MC na řídítka. U systému MC si můžeš nastavit jeho citlivost v locknutém módu. Od téměř zamknuté vidle do částečně necitlivé. Imho u-turn není určenej pro naštělování geometrie. Spíš pro změnu zvidhu během jízdy. Pro naštělování geometrie se Reba dá interně přestavit na 80/100/115.

                  0 0
                  • raceface  

                    No, tak tos mi řekl novinu:-) Tohle já přece vim…

                    Reba se dá naštelovat buď interně (levnější model) nebo pomocí U-Turnu, to je ten dražší model a u toho se mi líbí, že ta změna je během několika vteřin a plynule… Jinak pochybuju, že U-Turn je určen pro změnu zdvihu za jízdy, na to je mnohem lepší třeba IT nebo ETA, U-Turn je jen luxusnější verze tý změny zdvihu pomocí podložek…

                    0 0
                    • Martyss  

                      Pokud to tedy mění zdvih během pár sekund,tak by jeho těžiště mělo být ve využití při jízdě, ne?

                      0 0
                      • cabbage  

                        taky ze je, ale s etou je to mnohem rychlejsi…

                        0 0
                        • vlk  

                          no ale s etou tam máš jen 2 možné výšky zdvihu, zatímco u-turn je plynulý

                          0 0
                          • RomanH  

                            No jo, ale porovnavate neporovnatelne – ETA slouzi jen ke snizeni pro vyjezd a zablokovani vilice, kdezto U-Turn k samotnemu nastaveni vysky zdvihu, ne ?

                            0 0
                      • raceface  

                        Jo, jenže jak s ETA, tak s IT pohneš páčkou a vidle je nižší, kdežto U-Turn musíš sešroubovat a už vidim jak před každym kopcem šroubuješ vidli dolu a před sjezdem zas nahoru… To je pěkná blbost!

                        0 0
                        • cabbage  

                          co se tyka IT tak o tom sem cet taky neprijemnou vec- kdyz ji chces zvednout tak musis
                          a) jet chvili po zadnim( a ze to pujde s nizkou vidli jednoduse po 80km maratonu:) nebo b) slezt z kola.......*

                          * zdroj: Velo:))

                          0 0
                          • raceface  

                            Proto je to taky kravina… Navíc souhlasim s T. Taichem nebo kdo to psal (myslim, že on ve Dva na jedno téma v některým starším čísle), že nemám rád, když se mi za jízdy mění geometrie (ETA nebo IT)…

                            0 0
                        • Martyss  

                          Jsem myslel, že šroubovat se musí u pružinových vidlí. Reba má vzduchový u-turn, ne?

                          0 0
                          • cabbage  

                            a vzduchovej u-turn sroubuje za tebe, nebo jak si to myslel?;)

                            0 0
                            • Martyss  

                              Předpokládal jsem, že bude stačit otočil nějakou páčkou v úhlu třeba jenom 180 stupňů. Ne otáčet několikrát okolo osy. Jak to tedy Reby?

                              0 0
                          • raceface  

                            Vzduchovej U-turn funguje stejně jako pružinovej…

                            0 0
                    • Pebe  

                      Ale interní změna zdvihu nemění výšku vidlice viz http://www.sram.com/…mService.pdf strana 11.

                      0 0
                      • cabbage  

                        ne? tak se podivej na obrazek hned na prvni strane…

                        0 0
                        • Pebe  

                          ??? to jsou ale rozdílné vidlice, jedna s U-Turn, druhá bez…

                          0 0
                          • cabbage  

                            to nevadi, ta s u-turnem je vytocena na max. a ta druha je nizsi- tudiz interni znenou zdvihu se meni i vyska vidlice.

                            0 0
                      • vlk  

                        no nevím.Ty kroužky pod koncem plunžeru mu nedovolí tolik vyjet dolů, takže se asi snižovat výška u vidle taky bude ne?

                        0 0
                      • raceface  

                        Dokážeš si představit vidlici s 85 mm zdvihem vysokou 495 mm? Kdo by to asi vozil??? :-)

                        0 0
    • raceface  

      Je rozhodnuto, bude to Reba…

      0 0
    • Tomcat  

      Na co to chceš a jak jezdíš?

      Osobně bych volil Marzocchi

      0 0
    • itai  

      Jazdim Rebu team U-turn, pop-lock. Tie ostatne som nejazdil, ale rebu ti mozem len doporucit. Nafukas si ju ako len chces a nieje o com debatovat. Perfektne kopiruje teren = radost jazdit

      0 0
      • raceface  

        Jo jo, Rebu sem koupil a o víkendu ji pořádně projel a je to super vidle… Super citlivá funkce a špičková tuhost… Souhlasim, že je radost ji jezdit!

        0 0
        • Lone1  

          Nechci ti kazit radost,ale připrav se na to,že za hodně peněz,málo muziky.Životnost těhle vidlí je doslova zoufalá!Sportu zdar.

          0 0
          • VencaV1  

            Tady si nekdo koleduje o maler. :)

            0 0
            • Lone1  

              Nic ve zlém,jsem kus chlapa,mám 96kg.Postupně byly „odejíty“ všechny.

              0 0
              • VencaV1  

                Me je to celkem jedno, ale nekteri by urazku svateho gralu mohli nest spatne. Jestli jsi teda mel na mysli Rebu :)

                0 0
              • lubos  

                co konkretne ?

                0 0
            • Lone1  

              U manitou začne brzo vaklat krk,zeptej se servisáků.Pev­nostně,na mou váhu vyhrála o třídu Marzocchi.Jinak nic proti vkusu. Každý si musí projít „pokus-omyl“

              0 0
          • vlk  

            u Vyšších modelů RS mám přesně opačné zkušenosti, lépe vymakaný systém tlumení a změn zdvihů, více věci se dá z venku nastavit a životnost ser mi zdá být minimálně srovnatelná s marzocchi-mluvím o XC modelech.Stačí se podívat na pouzdra matzocchi a na pouzdra RS.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.