• Mike_o

    Potřebuji poradit s výběrem pláš?ů, mám dva měsíce nové kolo s Ritchey Speedmax a už mám 6 defektů, všechny na zadním kole, naposledy včera, rána jako z děla, při podrobnějším prohlížení pláště jsem zjistil, že už je na 3 místech děravý a to nejezdím žádný extrémní terén, uvažuji o změně, poraďte . Dík

    0 0
    • R.1  

      Jen ne MICHELIN! S nima se ted nesmi zavodit! :)))

      0 0
    • grafik  

      Mas pech ja sem jezdil se speedmaxy 3/4 roku a bez defektu :) Ted mam ritchey mad max 2.1

      0 0
      • Mike_o  

        Tak to ti tiše závidím :-) :-)

        0 0
      • xo  

        tiez som bol s nim spokojny cca 1,5 roka, defekty skoro ziadne. momentalne jazdim michelin Xtrail drat a tiez som spokojny, akurat sa rychlo zjazdieva, ale za tu cenu mi je to jedno.

        0 0
    • Zdenal^ZUX  

      WTB Nanoraptor 2.0 (ve skutecnosti sou uzsi, asi 1.9, ale dost vysoke – pohodlne). Po asfaltu a tvrdem povrchu jedou fakt svizne.

      0 0
      • Lister  

        No to se pleteš, oni totiž v realu nemají ani 1.8 :-) Ideální na asfalt a polní cesty ale do tvrdšího terénu bych je neobul. Nebo koupit kevlarový a ty jsou prý výrazně silnější.

        0 0
        • Zdenal^ZUX  

          No, udavana sirka je 47mm, coz je cca 1.86". Jezdim je i v blate a de to. Zalezi na technice :o)

          0 0
    • climber  

      IRC Serac 2,1 kevlar

      0 0
    • Vladimír  

      IRC Mythos XC, najeto 15 000 km a bez jedineho defektu

      0 0
    • Meesha  

      Racing Ralph… :-)

      0 0
      • cabbage  

        tj, idealni silnicni plast, tada pokud nechces zatacet.....:-/

        0 0
        • jecnak  

          Kdyz tak posloucham tvy narky na komponenty a plaste, tak bych ti doporucil misto kola treba kone.

          0 0
    • JFB  

      Hutchinson Python. vyborna! jezdim ji jen vzadu, vpredu Tioga Factory XC 1.9

      0 0
      • zirecek  

        Souhlas, Pythona dozadu! Vepredu osobne jezdim na Fast Fredovy, velika spokojenost, .o).

        0 0
        • kovar  

          Dotaz zněl dost jasně: // Potřebuji poradit s výběrem pláš?ů, mám dva měsíce nové kolo s Ritchey Speedmax a už mám 6 defektů, všechny na zadním kole, naposledy včera, rána jako z děla, při podrobnějším prohlížení pláště jsem zjistil, že už je na 3 místech děravý a to nejezdím žádný extrémní terén, uvažuji o změně, poraďte . Dík// Nemyslím, že by tazatel chtěl změnu k horšímu, a vy na něj s Pythonama.

          0 0
          • pegal  

            A co se ti na tech Pythonech nelibi??? Jezdil jsi je vubec??? Doted jsem jezdil kendy koyoty a vubec se to neda srovnat, je to jako nebe a dudy.. Po asfaltu leti svizne, v zatackach dobre drzi i na sterku. Samocistici schopnost uzasna… v blativem terenu se taky neztrati… a zatim bez defektu…

            Akorat pri jizde po hrubym sterku do kopce a kdyz si stoupnes tak to docela hrabe, ale kolik takovych cest potkas…

            jsou to ty nejlepsi univerzalni plaste…

            0 0
            • RomanH  

              Kdyz pominu hrozne jizdni vlastnosti v blate a na mokrem listi (kam sice nejsou urceny, ale obcas si proste nevyberes a ja jsem linej prezouvat), tak maji jeste jednu podstatnou vadu – moc tenky bok, ktery se snadno prorizne. A vzhledem k jejich cene je to drahej spas. Pokud s nima jezdis jen po asfaltu ci lehcich cestach, pak jo, ale jinak uz nikdy vice. Navic, uprimne, ten plast ma hezky jen design a je pohodlny, ale i na sucho existuji lepsi plaste.

              0 0
            • kovar  

              //Jezdil jsi je vubec??? // No jéje. Samočistící schopnost Pythona podle mých zkušeností je velmi špatná – nabalit a nepustit. Říká se, že je to v nohách, ale loni na Drásalovi mi Pythony pomohly předjet velký balík závodníků v nepatrně vlhkém táhlém šotolinovém stoupání hnedle po startu. Pythony jsem totiž neměl, měl jsem universal MAxxis Swampthing, takže mi nemělo co prokluzovat:-)

              0 0
              • enjoy  

                a to bylo naposledy co si nekoho predjel..:-)

                0 0
              • MartinXC  

                :-) Reakce na No jéje… ← všude píšeš, že je hned rozřežeš → takže jsi na nich vlastně nejezdil. Zkušenosti máš teda jen s jejich lepením a vy-na-zouváním :-)

                0 0
          • JFB  

            neda mi to – jsem s pythonama spokojenej, v blate sice nic moc, ale ja ho taky nemusim, na suchu parada… dopredu bych si ho teda ale nedal, dobrovolne:-) takze tak…

            0 0
          • Stax  

            uz som to pisal ale (aj pre teba) napisem to o5. pythona jazdim vzadu druhu sezonu s uplnou spokojnostou. a ze sa vzadu chova divne ked je vlhsie? Tohtorocna a ani minulorocna SELA ma o tom nepresvedcili a tak isto minulorony Dubnicak… Dozadu v pohode. Dopredu no ok priznam. Stacilo mi na nom ist Strazovsky maraton. Vpredu fakt nedrzi stopu na sotoline. na tvrdom podklade(NA CO JE URCENY) je ale v pohode. A ze sa lahko prerezu boky? Hold na xc-biku sa nema jazdit ako na motorke a obcas treba aj pozriet kadial vlastne ides…

            0 0
            • lubos  

              este napis ako sa ti nich jazdilo na Salzkamergute, hlavne tam pri takych zelenych paskach :o)))

              0 0
      • wroum  

        Tioga factory XC dopredu i dozadu!

        0 0
        • munro  

          Svatá pravda, mám je rád.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Taky bych to tak viděl.

          0 0
        • TinkTink  

          TAk tydle plaste jsem si nedavno obul…

          Tak na XC bajku jsem kdysi mel pocit, ze me brzdi.

          Ted na enduru uz jsem si to nemyslel, jenom jsem zjistil, ze absolutne nedrzi :o)…teda bud drzi a plavou nebo nedrzi a ustrelujou…tak nevim :)

          0 0
          • wroum  

            ja sem mel uz asi 8 paru a mam asi tyhle postrehy:

            asfalt: jedou ale hucej bahno: zanesou se a pomalu se cistej sucho: super mokra trava: bezkonkurencni

            pocit ze plavou, mam akorat prvnich par km, nez si s tech sjetejch zase zvyknu na novy s dlouhejma spuntama. a kolikrat sem si uz rikal ze se do ty zatacky v tyhle rychlosti nemuzu vejit a temer vzdy to v ty zatacce udrzim. driv sem jezdil ruzny micheliny, Zmaxe, maxxise a vubec vsechno co se mi dostalo pod ruku, ale z tehleh plastu mam na XC opravdu nejlepsi pocit.

            0 0
    • pos3k  

      pres 2 roky na speedmaxes 1.9 a prubnul jsem jenom diky blbemu rafku, po koupi kvalitni pasky na rafek uz v pohode (vyjma 1× hrebik) foukals poradne?

      0 0
    • Siddha  

      Continental Twister Pro 1.9 za 300Kc 520g… ale je to taky semi slick tak je k tomu treba pristupovat…

      0 0
    • alfons007  

      Maxxis Wormdrive. Speedmaxy mi vydržely cca 2000 km, chce to foukat na maximum, jak se udělaly první dírky, tak šly rychle pryč.

      0 0
      • mosquito  

        a muzes pls porovnat chovani na vlhkem terenu ? premyslim o vymene speedmaxu za wormy ale prej desne klouzou na vlhke trave a sutrech a u speedmaxu sem s tim problem nijak velkej nemel kdyz se zamyslim k cemu takovy plaste jsou urceny

        0 0
        • alfons007  

          Na Wormech mám najeto asi 500, hlavně na Brdech, zatím velká spokojenost. Subjektivní pocit je, že drží lépe než Speedmaxy. Nasadil jsem je, protože jsem se nemohl dočkat Racing Ralph z e-shopu a už jsem nutně potřeboval nové pláště. Počítal jsem, že je hned vyměním (kritiky na klouzavost), ale RR leží teď ve skříni a já nemám důvod měnit. Na mokru to samozřejmě klouže, ale pokud jsi neměl problém u Speedmaxů, nebudeš ho mít ani tady. Je to jen otázka pilotáže. Oproti Speedmaxum jsou Wormy mnohem pohodlnější (foukám k maximu)a lépe drží na sypkém podkladu. Na vlhkých kořenech a kamenech tě příliš nepodrží, ale není to sebevražda. Jenom za tebe nevyřeší chybu. Takže najíždět kolmo, pracovat s váhou, nedělat zbrklé pohyby, … Ale to znáš ze Speedmaxů.

          0 0
          • Splinter  

            Přidávám se k Wormovi… Mám ho vzadu asi tak 2500km a super… Na mokru na kořenech a šutrech horší,ale dá se…

            0 0
          • McBlacky  

            wormy do terénu ani náhodou. spídy jsou jen o kousek lepší. nevím kolik jsi jezdil pláš?ů, ale o pohodlí u 1,9 a zvláště maxxise se nedá mluvit. Worm má jen hodně úzkou oblast kde je dobrej.

            0 0
    • Daf  

      Ja bych doporucil nove Pythony. Na rozdil od tech starsich lepe drzi v zatckach. JInak je pohodlnej rychlej i na sinici no a pokud nema moc sjetej vzorek, tak v mokru taky drzi slusne.

      0 0
    • JIRA  

      CONTINENTAL Explorer CONTINENTAL Vapor

      Za 2 roky žádný defekt

      0 0
    • mosquito  

      spis haluz, ted mam Speedmaxe jen na prednim a zadny defekty a v zadu rubenku a to je furt neco, ale uz pujde… ted akorat vaham mezi Speedmaxama nebo Wormdrivama, pac obcas je vlho a s tim speedmaxy az ak velkej problem nemely za ty wormy pry klouzou jak najaty

      0 0
    • banditos  

      To same jsem take řešil a už jsem si objednal, i když u mě to je něco jiného. Šel jsem do continentalu Gravity 26 × 2,3 dopředu a dozaud WTB Weirwolf 26 × 2,1.

      Alespoň je vyzkouším a uvidím co a jak.

      Objednal jsem si je na mtbshop.cz pošlou mi je bez balnyho tak uvidím.

      Osobně byh u Tebe šel do nějakých 1,95 nebo 2,1 max. Continental je prý v pohodě. Jezdí ho jedna kámoška a ta mě vždycky napráská do kopce z kopce zase já ji.

      čagin

      0 0
    • Haryk  

      Já jsem jezdil Speedmax vzadu asi 6 let a měl jsem dva defekty.Teď jsem vyzkoušel Conti Explorer,který po silnici trošku víc hučí,ale pohyb v terénu je daleko jistější.

      0 0
    • RapMan  

      Jak to tak ctu, tak si kazdej chvali ty plaste, co zrovna ma, ja se zeptam jinak, jsou nejaky, plaste, co jsou vseobecne dobry? :)) Asi ne…

      0 0
      • enjoy  

        ja si nechvalim skoro zadny plaste ktery jsem mel:-).snad krome z-maxu a to jenom proto,ze nejsem az tak narocnej.jinak nanoraptor spatny,velociraptor spatny,panaracer speedblaster spatny:-).ty predtim uz si ani nepamatuju.ted RR 2.1 kevlar a asi dobry,ikdyz v zatackach mi prijde jakoby drhnul a chtel ustrelit,ale mozna je to vysokym tlakem nebo mojim strachem,nevim­.jestli ho hned neprobrzdim tak bude dobrej.kazdopadne skvele jede.

        0 0
        • Lister  

          Ten pocit na RR v zatáčkách mám taky, ale mám pocit, že je to jen pocit :-) Jako bych cítil, že plave, ale přitom drží jak přibytej.

          K těm všeobecně dobrým pláš?ům. Musíš si nejdřív přesně definovat co od nich chces a pak si koupit ty které tomu nejvíc odpovídají a pak bodou dobrý :-) Ale pokud hledáš pláš? který super pojede, bude držet jak zubačka, nezanášet se v bahně, byl super pohodlný a ještě aby měl tak pod 500gr tak takový fakt neexistuje :-)

          0 0
          • Lister  

            Sakra „přibitej“ samozřejmě :-)

            0 0
          • wbiker  

            Víš, že jsi mě docela napnul, já už čekal ten název značky na konci té poslední věty, kterej že pláš? je ten nejlepší a … a nic.:-)

            0 0
            • enjoy  

              ja cekal ze tam bude jako vzdycky napsano RR:-)

              0 0
              • wbiker  

                No, abych řekl pravdu, tak ač tyhle pláště nejezdím, tady na fóru už jsou zmiňované tolikraát, že jsem je tam taky čekal.:-)

                0 0
                • Lister  

                  Tak pro oba: jsou to samozřejmě RR :-)

                  No tak ne tak úplně, ale je pravda, že to jsou zatím asi nejlepší co jsem jezdil, ale zase tak moc jich za sebou nemám – Ritchey, IRC, Hutchinson, WTB, Kenda a RR a to je zatím vše.

                  0 0
          • JMT  

            takovej bych rek ze existuje-racing ralph kevlar (nejezdim ho-jezdil sem ho loni)

            0 0
            • Pá-dlista1  

              RR nejsou spatny, ale fakt na lehkej teren a jejich zaberovy vlastnosti, taky nic moc. Kdyz je trosku blato nebo snih taky nic atd. atd. A maj pres 500g :) Jako dobry plaste to jo, ale k idealu to ma hooodne daleko.

              0 0
          • cabbage  

            ja mel taky pocit ze plavou, pak sem zjistil ze ustrelujou- dokonce i na asfaltu.....:/

            0 0
          • MartinXC  

            To není pocit že je to pocit … RR mají „dlouhou hranu“, tj. dá se s nimi jezdit na hraně jejich vlastností a ten přechod drží/nedrží je delší. Od určitého okamžiku začnou být nejisté ale drží. Chce to trošku hledat, kde je mez, za kterou se pustí. Řekl bych že je to dáno měkkou směsí, tj. vzorek už prakticky nedrží, ale materiál směsi ještě něco ustojí. Obecně se takhle chovají všechny měkké směsi na tvrdých pláštích.

            0 0
            • lubos  

              Myslis material uz primo na povrchu plaste ?

              Btw, jezdil jsi Schwalbe Little Albert ? Mel jsem to v ruce o neco tezsi ale porad relativne lehky plast, vzorek vypada moc-moc dobre. Premyslim nad nim.

              0 0
              • MartinXC  

                Ano, materiál špuntů. Alberty jsem nezkoušel, já vlastně Schwalby vůbec nějak nerad. U RR jsem udělal výjimku. Ale jsou tu jiní, co jej chválí (?Luka)

                0 0
      • fousac  

        ti aspon prozradim plaste, ktery sou vseobecne spatny.. wtb velociraptory

        sice sou tezky a nejedou, ale zato nedrzi a zanasi se..

        0 0
        • RapMan  

          takze se da rict, ze jsem udelal nejvetsi skok jaky jsem mohl, kdyz jsem z velociraptoru presel na RR kevlar… :) Dedukcne vzato zadny jiny skok k lepsimu uz tedy nikdy nepocitim, no zajimave :)) Me se taky obcas zda se na RR plavu, spis jako bych zadni kolo uplne pichnul pritom je nafoukany v mezi uvedene na plasti. Muze to byt treba necim jinym? Vyplet kola mam pevny dost, neni uvolneny.

          0 0
          • lubos  

            Jednou jsem ten pocit plavani mel. Ale pricina byl fajnovy kus dreva v plasti :) Ale mozna s tim plavanim plaste bude neco, pokud je nafoukan na nizsi tlak. Ja jemyslim foukam (odhadem na 50psi).

            0 0
        • Pavlos  

          Uz jsi skousel ty RR 2,4?

          0 0
        • enjoy  

          na velociraptorech jsem jezdil v zime a docela me to bavilo.tak nejak vzhledove jsem jim hodne veril:-)

          0 0
    • bikerGT  

      Ja jezdim Michelin X-comp, drat. Jsem s nima nadmiru spokojeny. Valivy odpor vyborny, v terenu jisty. Nevyhoda – pomerne rychle se sjizdi. Najedu na nich tak 1500–2000km.

      0 0
      • b27  

        Dost rychle se sjíždí jedno zahřívací kolo a pak honem k mamince :-) mám rád Continental Twister nebo Doublefighter. (na sucho)

        0 0
    • pepebiker  

      Nesmrtelný jsou Ritchey Z-max 1,9. To ti potvrdí spoustu bikerů. Pythony jsou pro děcka.

      0 0
      • wroum  

        podle me je Z-max davno mrtvej. stejne jako vetsina veci od Toma.

        0 0
      • Daník  

        Z-max 1,9 je uzoučký a pěkně tvrdý svezení. Navíc v drátu jsem mu navážil asi 780g.Po jízdní stránce v zadu super, vpředu mi to plavalo.Python je vzadu pohodlný a záběr ok, snad jen ve velkém náklonu si nejsem jistý..

        0 0
    • Pekáček  

      Pár týdnů mám na zimáku Maxxis Ranchero 2". Změna přišla po opakovaném prorážení pláš?ů Kenda Karma 2". Maxxisy jsou dost velké (jako RR 2,25") a o něco těžší. Spokojenost, neztratí se v blátě a na pevném povrchu jedou dobře. Narozdíl od typů TT a MiMo vypadá dezén že něco vydrží.

      0 0
    • maslak  

      na extazi z letni suche jizdy doporucuju continental twister supersonic (370 g) proste let a ne jizda. nevyhodou samozrejme cena (cca nad 900,–) a mala trvanlivost.ale na suchy letni zavod jednou za cas supr. jinak continental explorer – max spokojenost asi jasne jake znacce verim :)

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Jsem vozil kdysi Continental XC… asi 14 dni. Pak se rozpadl bok, krom toho sly hrozne blbe sundavat a nandavat. No, ale zalezi… ten druhy plast je na herce do mesta uz 8 let :)

        0 0
    • Dan  

      Na Speedmaxech loni 35kkm, letos zatím cca 2kkm, jeden defekt a to jen proto, že jsem sebral střep.

      0 0
      • Koala MC  

        Speedmaxe mám na předku..po 12tis km tuším dva defekty..(sklo od lahve).Jinak naprosto v pohodě..do lehkého až středně těžkého terénu (sucho!) nemám problém.Maxxis Hard Drive a Ignitor co mám na druhých kolech je také dobrá kombinace,ale na tvrdém podkladu pomalejší a na asfaltu (i na ten je občas potřeba vjet:-) hůře brzdí.

        0 0
      • McBlacky  

        jsi najel 35000 na horáku za rok? to je krutý

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.