• lempl

    lidi nechci nazory ty jebale do ceho se to chces pustit… jen by me ajimalo treba: co, jak casto jist, co pit, jaky tepy jet(v%) jak se vybavit(naka specialni vychytavka co se hodi… nejlip proste vase zkusenosti s podobnymi zavody diky moc

    0 0
    • McBlacky  

      chcípneš, ale s tím asi počítáš :) tepy bych jel okolo AP, spíš pod, ale to záleží na terénu, když bude krátký prudký stoupání tak to je skoro lepší do toho jít víc než hodně zpomalit. Jíst a pít pořád, z biku neslejzat :)

      a hlavně koupit si jiný sedlo než pells, nechceš jet přece druhou půlku celou ve stoje :)

      0 0
    • cabbage  

      jeď to jak lempl a nenech si do toho kecat:))

      0 0
    • jecnak  

      Svetlo, nahradni baterky, 20 karbacu, spousta iontaku, ocelova prdel a moral. To posledni je nejdulezitejsi.

      0 0
      • lempl  

        tak too posledni je jasne nejdulezitejsi… to vim… sedlo uvazuju ale nemam prachy:/ takze stojka:)

        0 0
    • Robertrob  

      Dovolil jsem si oživit téma 24 hodinovky jelikož se na jednu chystám 2.5.2015 na Slovensko. Jakákoli informace co vzít sebou na co nezapomenout a co vše se bude hodit jen uvítám. Nikdy jsem to nejel a proto to musím prubnout :D)

      0 0
      • jecnak  

        Tak jestli si to jdes jen zkusit, tak si s sebou vezmi aspon nekoho k ruce na pomoc a nejaky partystan jako zakladnu.

        0 0
    • Hynas  

      Jel jsem dvakrát. Poprvé málem umřel (za přežití děkuju bývalým kamarádům z BB) a podruhé chyběl morál.

      0 0
    • Robertrob  

      Jo ze stanem počítám , někoho k ruce už jsem taky ukecal aby mě kopal do ****** at jedu a nestojím. Ale vše ostatní zatím zjištuji, třeba nějaké to světlo atd. Musím to dát nějak dohromady a kdo to jel snad něco poradí. Už jsem načetl třeba změnu sedla protože ta moje karbonová skořepina by asi nebyla extra dobrá :D)A jinak že budu umírat s tím se počítá :D)

      0 0
    • Robertrob  

      Pěkné počtení ale chtělo by to více detailů o výbavě a o něčem co budu potřebovat, prostě všechny odlišnosti od běžného 50–100 km závodu.

      0 0
      • jonti  

        Na kole nic extra, ale hodí se náhradní kolo. Když je mokro, tak počítej s tím, že všechno odchází a ničí se velmi rychle. Velmi se hodí blatníky, přece jenom jezdit mokrý x hodin není nic moc. Taky gumy spíš odolnější, vyměňovat duši každé dvě hodiny není v noci příjemné a unavený nejedeš ideální stopu.

        Je dobré mít taky komplet vlastní jídlo a nespoléhat na občerstvovačky, třeba v Jihlavě to je bída.

        0 0
      • Rychlej turista  

        No je to dlouhej závod, takže základ je pořádně se vyspat (nestydět se večer spolknout stilnox nebo pár piv) a počítat s tím, že přijde aspoň jedna pořádná krize. Nejhorší bývá doba od svítání, kdy se ukrutně ochladí, do ranního oteplení, pak to zase jede. Určitě to chce mít s sebou minimálně blatníky a náhradní přední gumu do bláta. Záleží, kolik máš místa, matroše a lidí, co se s tím budou tahat :-)

        Každá 24hodinovka je v něčem stejná a jiná zároveň a každá něčím překvapí, ale pokud máš najeto, tak je to víceméně rutina – rozvážně točit klikami, točit řídítky, občas přeřadit, kochat se, pravidelně pít, občas na trati pokecat, sem tam spolknout rohlík nebo řízek, rozsvítit světlo, zhasnout světlo, vylézt na bednu :-)

        0 0
        • Carloss  

          koliik tak průměrně strávíš čistýho času na bajku při 24hodinovce a kolik ujedeš? (myslim tebe konkrétně) dík

          0 0
          • pelhrimov  

            Když opravdu jedeš nonstop, tak max. 22,5h jsi tak asi v pohybu, cca necelou půl hodinu Ti vezmou pořadatelé a rozhodčí, protože v terénu se jede jen na celá kola nedopočítává se dojezd posledního kola jako na silnici. Do celkové ujeté vzdálenosti se Ti nezapočítají průjezdy depem, v terénu se na ujeté kilometry nejezdí.

            0 0
            • pelhrimov  

              Kilometrově to jsou obrovské rozdíly mezi závody, na bednu někdy stačí 280 km a někdy nemusí stačit ani ke 400 :)

              0 0
        • robb  

          Takže spíš taková ZDV vyjížďka, ne? :-)

          0 0
          • pelhrimov  

            Ano, průměrný tep za celý den tak 120–130, pokud to nehrotíš, to je pohodička a akorát ta doba svítání je nepříjemná.

            0 0
        • Robertrob  

          No lidi se nějací najdou jako podpora jen na tu noc se moc lidi netváří. Já pracuji již 6 let na 24 hodinové směny a nespat mi nědělá problém ale na kole to jistě bude jiná :D) . Jinak se budu držet tvých posledních vět turisto ale bednu jistě vynechám.. Na kole jsem jel nejvíc v kuse 10 – 11 hodin a docela to šlo. Jo a ještě světlo vůbec netuším jaké pořídit.

          0 0
          • Rychlej turista  

            Výhoda tohoto závodu je, že nemusíš někam dojet, aby ses dostal do cíle. Když umřeš, tak se do cíle dostaneš tak jako tak – i u piva ve stánku – po 24 hodinách :-)

            Chce to v klídku začít a najít si své tempo, které budeš držet furt pryč. Aspoň já jsem to tak dělal a s uspokojením sledoval s postupem času umírající soupeře :-)

            Co tě může potkat, si můžeš počíst třeba tady, byla to obzvlášť vypečená 24hodinovka :-)

            Dva týdny před závodem je dobré si dát pohodový celodenní výlet, člověk po něm získá tak nějak jistotu, že je v pořádku a že tu 24hodinovku dá :-)

            0 0
            • Robertrob  

              Co jsem tak o tobě slyšel tak z tvého pohodového výletu půjde asi strach ale jistě se podívám na odkaz a poberu trochu zkušeností :D)

              0 0
              • robb  

                Možná bych na bike hodil místo nášlapů nějaký bmx platformy. Jednou jsem jel přes 12 hodin na kole a jak mě tlačil kufr do plosky na noze, tak mi ještě dva dny brněly prsty na noze.

                0 0
                • karliner  

                  Jako vážně bys doporučoval na 24hodinovku sundat nášlapy a dát na kolo bmx platformy?

                  0 0
                • McBlacky  

                  to je hovadina, měl jsi moc měkký -turistický- boty.

                  0 0
    • martin_bakov  

      ja mel moznost jet 12ti hodinovku a reknu ti ze jsem potom ani netouzil jet 24hod zavod :)

      Poradil bych nehnat se do rizika, kdyz mas odjeto treba uz pulku zavodu telo i hlava jsou unaveny clovek ma horsi odhad a i relativne lehkej teren se tak muze stat zradnejsim.

      0 0
      • Robertrob  

        Jistě nebudu nic hrotit , jedu to poprvé a bude respekt a strach že pojdu :D)

        0 0
    • vojta2004  

      Taky dost světla :) nějaký na helmu a tak dvě na řídítka. hodně to pomůže a večer z toho hledání cesty při bludičce nebudeš tak unavenej. A dále jak se již psalo výše. Lepší být nezávislej na občerstvovačce. Vždycky tam ale něco ulovíš a potom už ti bude celkem jedno co do sebe láduješ. Mít sebou základní věci na výměnu, jako jsou desky, lanka, řetěz apod.

      0 0
      • Robertrob  

        Jo to světlo pořešit musím ale stále nevím jaké, tak začnu v lídlu a uvidíme :D)

        0 0
        • Rychlej turista  

          Chce to mít dvě nezávislá světla, kdyby jedno náhle pošlo, tak ať ho nenásleduješ :-)

          Jinak záleži na tom, jak vidíš. Někdo je slepejš, co nevidí, i kdyby měl kdovíco a někdo si vystačí s blikačkou.

          0 0
          • McBlacky  

            taky záleží na trati. V Jihlavě moc světlo nepotřebuješ – je to nejvíc osvětlený a nejlehčí okruh. V Liberci, Berouně nebo Vimperku bez pořádnýho světla ztrácíš hodně. Bystřička třeba šla jezdit i s horším.

            slušný světlo pomůže vždycky, můžeš jít do většího rizika v zatáčkách, líp předjíždět atd.

            0 0
            • Robertrob  

              Jelikož zrušili Bystřičku a to mě mrzí bo Beskydy miluji tak pojedu 24 hodín MTBike Jam , Kuchyňa, okres Malacky, Slovensko , mám to kousek. Nevím jak to tam vypadá ale možná pojedu okouknout. Ale myslím že dle vašich odkazů jistě nějaké dvě vyberu a v noci se tady u nás mezi vynohradama projedu abych věděl jaké to je s tím světlem jezdit. Dvoje boty jistě beru a naberu i náhradní vše co se dá. A musím pořešit jak tady někdo psal i sedlo, mám jen karbon skořepinu a tak se asi podívám po něčem fakt měkkém a pohodlném, myslím že i když na to nejsem zvyklej tak měkkým sedlem nic nepo..

              0 0
              • Medunka  

                Hlavně si to sedlo vyzkoušel.

                Jako holka vozím SLRko a vím, že na něm bez problému vydržím 13 hodin. Takže pokud jsi na sedlo zvyklý, víš, že na něm vydržíš sedět hodiny, tak bych to nehrotila. Hlavně ne na neotestovaném se­dle.

                0 0
        • miche  

          Světlo z lídlu … tak to tam radši ani nejezdi. Minimum alespoň něco takovýdleho a čelovka není špatná, v zatáčkách a při problémech technického rázu.

          Jak se zde už psalo, vše co máš náhradního tak sebou, já vozím i náhradní tretry (viděl jsem borca co to musel dojíždět v teniskách na půjčenejch pedálech, protože urval kufry). A pokud si to nikdy nejel, tak je stejně lepší začít „jen“ 12 hodinovkou pro představu, hlavně morálních sil :-)

          0 0
          • Rychlej turista  

            12hodinovka je jiný závod. I kdyby jich jel pět, tak nikdy nezíská představu, jaká je 24hodinovka :-)

            0 0
          • McBlacky  

            tohle už je hodně solidní světlo, má teda svoje mouchy na 24h použití, ale výkonem stačí. Se silnějšíma jezdí jen pár procent závoďáků. Světlo s XML t6 tě už nelimituje v ničem, pokud nejsi schopen jet plnej knedl s ním, tak ani s Lupine nebo levnějším solarstormem ;)

            hlavní je mít světlo i na helmě, jinak se nedaj pálit zavřený točky. Pokud by mělo jen tohle jedno, tak jasně ho dát na helmu

            0 0
    • Robertrob  

      Co myslíš svoje mouchy na 24h použití? A nedočetl jsem se nikde jak dlouho vydrží cca baterie jelikož ji budu asi potřebovat tak 6–8 hodin v kuse. No to v kuse berte z rezervou :D) :D)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.