Viz obrázek – http://www.bike-forum.cz/forum/foto.php?… Není mi jasná úloha těch přepouštěcích trysek. Myslím že mají přepouštět olej ve vnitřní noze z horní strany tý tyčky pod ní (jak se vidlice stlačuje) a zpět (při odskoku). Tudíž když je otevřu, bude olej proudit rychlejc a bude to míň tlumit. Otevírají se tak, že se vevnitř tý tyčky zatočí takovym udělátkem DOPRAVA (ve směru ručiček) – vysune se taková válečková clona nahoru a odkreje trysku. A opačně, když zatočím DOLEVA (proti směru ručiček), ta clona zajede dolů do tyčky a trysku zakreje (útlum by se měl zvětšit, dle mé logiky). Ale manuál Marzocchi praví: Internally adjustable forks with SSV rebound adjustment: When turning the adjuster clockwise, you will increase the rebound hydraulic damping, making the fork slower during the rebound phase. Tedy otáčením ve směru hodinových ručiček zvětšíte tlumení. Tak kde je pravda? Děkuji všem expertům… :o)