• Vašur

    Poraďte, prosím, kdo vozíte na zadním kole Maxxis Ignitor. Zkoušeli jste ho dávat obráceně než přední nebo dodržujete vyznačený směr otáčení? Jaké jsou zkušenosti? Podle vzorku cítím, že bych ho dal radši obráceně. Ale nemá vyznačené různé směry pro přední a zadní jako některé jiné.

    0 0
    • HS  

      nazdar este som nemal dovod ich davat dole takze som ich opacne neskusal. mam 2.1 a su v pohode, drzia na vsetkom a dokonca sa maju s blatom vcelku radi. maju trochu valiveho odporu ale je to tak akurat. dobre z nich odletuje bordel. zdar

      0 0
      • Vašur  

        Dík, jdu montovat!

        0 0
      • hanz  

        no nevím…jezdil jsem 1,9 na předku a na suchu seper, celkem čitelnej ale jak jsem se dostal na blato tak smrt, nedržel ani prd.

        0 0
        • Vašur  

          Na předku mám velociraptor, ještě něco vydrží, pak uvidím. Teď jsem řešil zadní. Už je tam, tak zítra uvidím.

          0 0
          • Vašur  

            Tak jenom kdyby to někoho zajímalo, projel jsem ten ignitor na všem: tráva, tvrdá hlína, štěrk (v tom posledním výšvihu na asfaltku těsně pod Stožcem), asfalt, hustý bláto smíchaný s jehličim, kořeny, kameny, louže s bahýnkem na dně a musím říct, že dost dobrý. Neviděl jsem výraznou slabinu. Jen jsem to málo nafouk a tak jsem procvak duši. Ale „naštěstí“ na posledních 20 metrech z 80km. Směr otáčení jsem měl podle rady výrobce.

            0 0
            •  

              Muzu se te zeptat jakej je ten Ignitor na asfaltu, jezdim castio po silnicici ale chci plast kterej me podrzi i v terenu, dikas

              0 0
              • mekac  

                Ignitor je skvělej na kombinační ježdění rychlý lehký, středně hrubý terén a asfalt taky zvládne, dobře se čistí. V extrémním terénu už ztrácí ale na to není určen, fakt dobrej universál jezdím ho a dva kámoši taky a v poho, můžu jen doporučit!!!

                0 0
              • marapara  

                No pokud nebudeš jezdit vyloženě v blatě nebo mokru a jezdíš dost po asfaltě, tak jdi do WTB Nanoraptorů. Mám verzi 2,0 drát a na suchu v terénu nebo silnici nemají v rychlosti konkurenta z plášťů co jsem jezdil. Jsou sice celkem úzké, ale zase jsou vysoké, takže dobře tlumí. Do bláta nejsou, ale když s ním projedeš kousek po blatě nebo kaluž, tak se jim taky nic nestane, jen se trochu dýl čistí. Jinak jsem včera zkoušel WTB Mutanoraptor, podobný vzorek jako Nanoraptor. Celkově je plášť proti Nanu širší, je vysoký a balonový, dobře tlumí a drží jak sviňa. Jsem s ním řezal zatáčky v Chřibech a krásně podržel. Projel jsem i řidší blato, pohoda, ale v mazlavém blatu mi už podklouzl. Ale to by asi udělal skoro každý plášť. Není ale tak rychlý jako Nanoraptor na tvrdém povrchu, ale drží líp. Hlavně na vlhkých cestách se krásně zakusuje.

                0 0
      • Marcinka  

        Já mám LARSENy TT. No výborné na asfaltu, chvalitebné na suchu, dobré na sypkém suchém povrchu, ale na vlhku (a to nemusí být zrovna bláto) už hodně ztrácejí. Asi budu mít od bráchy IGNITORy a DYNOMITE, které mají o poznání hrubší a vyšší vzorek. Jel jsem s nimi 50 km na suchu i vlhku a cítil jsem se na nich mnohem jistěji, než s dosavadními Larseny. To je hlavní, co od plášťů vyžaduju – cítit se s nima jistě v oblíbeném terénu. S Lars. TT to platí jenom tak na 60%, s bráchovými (a to jsem jel poprvé déle na jeho Meridě Trans Mission Comp 04 v terénu) na 95%. Tak se už těším, až se bratr konečně rozhoupe koupit Bulldogy (jemu prý Maxxisy nedostačují na blátě). Já však dávám přednost jen vlhkému (nejlépe však suchému prašnému) terénu, ne rozblácenému. Tak jaké jsou podle tebe (a ostatních) Ignitory a Dynomity?

        0 0
        • Vašur  

          Fakt rychle mizej. Určitě je to asfaltem, to je jako když na ně vezmeš rašpli. Taky je problém, že se musejí hustit hodně na tvrdo, jinak je prorazíš. Zkusil jsem to trochu na pohodlí, 50psi a hned jsem ji procvak. I když teda na zadním kole, s váhou 90kg a smažil jsem to dolu kopcem po šutrovatý cestě.

          0 0
          • Marcinka  

            jj, díky moc za posouzení plášťů. Asfalt využívám jen k přesunům, tudíž zas až nějakého katastroficky rychlého sjíždění se nebojím. Ale jo, je to pravda…bráchovi se taky rychle sjížděj…no ale najel už na nich aspoň 3 táce a jezdí se na nich pořád dobře, zdaleka nejsou úplně sjeté. Co se týče huštění, tak toho bych se taky nebál. Mám HT a kvůli částečnému tlumení nerovností (no aby mě to příliš nekopalo) hustím zadní pneu spíš míň. Mám ale 59 kilo, takže průrazu se taky moc nebojím. Prorazil jsem jen jedenkrát v životě. To jsem tehdá najel na šutr (ještě se starým kolem-s pevnou vidlí…). Moje defekty jsou hlavně od trnu, hřebíčku…ale naštěstí je jich hodně málo.

            0 0
    • gobike  

      Mam Ignitora jak vepredu, tak i vzadu. Jsou docela dobry, docela drzi, na silnici ujdou, akorat me stve, ze tak rychle mizej:( Za ty penize dobry. btw. jsou to 2.1 zdar

      0 0
    • Komi  

      Myslím, že už se to tady řešilo … Dynomite je Ignitor pro zdní kolo ;-) (jestli to tu už někdo psal sorry, nechce se mi to číst, jen jsem to prolítl očima :-) )

      0 0
    • Nuvolari  

      Me treba tenhle plast na mokrym asfatu do kopce prokluzuje…(tedy kdyz jdu ze sedla).A ted mam na nem nalitano 850km a je z pulky sjety…

      0 0
    • kafac  

      Teda nevim jak jezdite, ale ja mam na predku Ignitor 2,35 – mam na nem najeto skoro 10000km a jeste je tam tak 1,5mm vzorku. Vzadu jsem mel Dy-No-My-Te 2,35 najel jsem na nem asi 5000km ted tam mam Ignitor 2,35 a ma najeto taky zhruba 5000km i kdyz vzorek uz je teda v haji…

      0 0
    • RomanH  

      Vozim kevralovou verzi 2.1 asi 2 mesice a musim rici, ze mam z Ignitoru takovy zvlastni pocit. Je to prumer v dobrem slova smyslu. Nikde nevynika, ale nikde taky moc neztraci. Jede rychleji a na asfaltu vydrzi dele, nez predchozi Meduza, ale treba v jemnem hlubokem streku plave vice nez Wormdrive. Do bahna se taky moc nehodi, docela ryche se zalepi. Hodne strili kaminky na ram. V suchem rozbitem terenu podrzi, ale ne tak dobre, jako ta Meduza. Bral jsem jej jako univerzal na vyykouseni, ale asi se casem vratim zpet k Meduze (na predek) a do zadu dam Ranchero nebo Crossmark.

      0 0
      • kafac  

        V bahne s Ignitorem nemam problemy, nicmene koukal jsem po te Meduse, nebo jeste se me libi Swampthing – ale to sou plaste spis do bahna. Jak dlouho ti ta za Medusa vydrzela? a jak se s tim jezdi po asfaltu?

        0 0
        • RomanH  

          Na zadnim okolo 1200 km. Vzhledem k cene, za jakou je dostavam, zivotnost nemusim resit. Pro me je to nej plast, co jsem kdy vozil (drzi na vsem, dobre vede a nezanasi se) . Pokud jej nabusis na 55 PSI, tak docela jede i po asfaltu (ale rychlost sliku od nej cekat nemuzes).

          0 0
    • Pida  

      Dokud je ten plášť novej, tak je super, ale jakmile se sjede ta nejostřejší část vzorku, tak začne prokluzovat. Jinak měl jsem vzadu 2× Ignitor a 1× Dynomite 2.1, vlastnosti vcelku stejný, ale u všech tak 1500Km, fakt mizí před očima. Odvalujou se ale výborně skoro na každým povrchu, na jarní bláto jsem nasadil weirwolfy (vyplatilo se) a ze začátku jsem myslel, že jezdim na prázdným kole.

      0 0
      • Marcinka  

        Jo? No nesjíždějí se zrovna nejpomaleji, ale brácha už na nich má 3,5 tisíce. Ale záleží, kde jezdíš…on teda po asfaltu dost málo.

        0 0
    •  

      Jen počkej, Zající!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.