• tromboonen

    Když má dneska (nebo včera nebo kdy) Chavito ty narozky, tak snad můžu (chvíli mi trvalo, než jsem našel tlačítko nové téma..).

    Sagič vypadá, že v off sezone docela slušně zapařil (nebo má jazyk na vestě z přechodu z mrazu do vedra, se nedivim), dneska na TDU asi uvařenej a taky s takovou figurou presprintovat na dlouhym finisi toho prtavyho Caleba co ma ksicht skoro na asfaltu, to by uz muselo bejt…

    Ale vsimli jste si, jak jej pred finishem v Adelaide predjel jeho stajovej kolega? Bud maj novou taktiku a Sagic je rozjizdec, nebo to nekdo pri veceri schytal..

    A co Sagiho zlaty kola, to uz je trochu moc, ne? Co na to BF modni policie?

    • Chlebovnik  

      Za zlatý kola a kotouče palec nahoru!

    • Tina  

      … alebo, že by to bolo tak, že sa jazdilo na Benattiho?

    • USPS  

      Celý ten jeho Spešl je naprosto dokonalý, tam už vůbec nic nechybí…

    • Melvin  

      V zorzhovoru říkal Bennett, že se původně mělo jet na Sagana, ale že v průběhu závodu za ním Sagan přijel a domluvili se, že pojedou na něho.

      • Hroch obojzhivelnyj  

        A Bauer, ze QS jede na Vakoce, ktery je tam od Vanoc. Vcera Vakoc koupil 35s na Porteho, stejne jako Cink. Gerro 50s:

        Worth noting: no rider has ever won the Tour Down Under in consecutive years so Gerrans will need to make history to win overall. For the even-more-superstitious: Gerrans’ previous wins at the race have all come in even-numbered years — 2006, 2012, 2014 and 2016.

      • jakub_kencl  

        Sagan na FB tvrdil, že jeli na Bennetta… ale možná to nebylo jasné od začátku a dohodli se až na cestě :-)

        *It was OK today at the Tour Down Under. I rode for Sam Bennett, so I was one of the last guys on the lead-out train for the sprint, or the second last one. We’ll see how my legs are for the days to come – I’m going to recover now for the next stage.

        Dnešný deň na Tour Down Under bol v pohode. Šli sme na Sama Bennetta, takže som bol posledným, či predposledným jazdcom v jeho špurtérskom vlaku. Uvidíme ako moje nohy pôjdu v ďalších dňoch – teraz potrebujem zregenerovať na nasledujúcu etapu.*

    • Hroch obojzhivelnyj  

      Pro modni policii, WT kola pro 2017

      Disky se do Australie jeste nikomu tahat nechtelo, a peloton prezouva z Conti na Vittorky. Za me zklamani ze vzhledu BMC a Bianchi, Ag2R factor, to si snad malovali sami vecer pred zavodem? Bahrajn Merida- prvni Merida ktera neurazi. Cannondale, tomu fakt nerozumim, a Giant tradicne Tesco design. Nemyslel jsem si ze to kdy reknu, ale za me cenu za nejohavnejsi kolo letos Cervelo S5.

      To je ale pekne negativni post, asi starnu :-)

      • USPS  

        Ty designy jsou jako obvykle šílené, ale to je poplatné sponzorům a tím být nápadní za každou cenu. Doslova…

        Jinak když to vezmu čistě tvarem rámu, tak furt u mě o parník vede Cannondale (a Focus, ale teď nevím jestli letos vůbec ve WT je) – prostě i když je to karbon, tak to má v podstatě klasickou geometrii jako měly/mají kovová kola. A to já můžu. Na rozdíl od všech těch hrbů, vlnovek, slopingů, zadních vzpěr vetknutých do sedlové trubky u přesmykače atd. atd.

        • šimlos  

          +1

          Akorát Focus je nahrazen Factorem.

          • tromboonen  

            Na toho Argona nezapomente, ten vypad8 decentne dokonce i v barvach Astany :)

        • tromboonen  

          Ten Canondejl je teda klasickej vzhled jako prase.. ram mozna, ale grafika na nem, plus ty karbon naby a draty a hlavne to silene raminko prehazky s kladkama jak detsky zaplety, diky kteremu vypada i 53 (nebo je to mozna i vic?) jako jednoprevodnik na biku s eagle kazetou .. dobrej cirkus.

      • ememem1  

        ne ze by ma design nejak vzrusoval ale dve veci ma zaujali.

        absolutna dominancia shimana(btw vidim dobre ze sram ma len katusa?)

        saganov klasicky nediskovy venge ma udajne 8.4kg.ak je to naozaj tak, je to pri rovnakej velkosti tolko co moj 5 rocny roubaix v stave ready to go t.j. s pedalmi, dvoma bidonmi (prazdnymi samozrejme)a podsedlovkou. to mi prijde dost zvlastne.

        • look_as1  

          V kosikach zase vladne Tacx.

        • Sodoma  

          Campa taky nějak ostrouhala

          • fsoucek  

            Campa 3 týmy, SRAM 1 tým. Dominance Shimana je i v tom, že je z vlastního rozhodnutí vozí i mančafty Shimanem nesponzorované.

        • tromboonen  

          Vsechny ty extra barvicky a zlato holt neco vazej, no…

          Peto ale zacina bejt trochu modelka, snad se nebude starat o vlasy, vousy a obleceni vic nez o jezdeni :)

          • mr.ricardo  

            Vypada a dela ze sebe cim dal vetsiho kaspara, snad mu to bude slapat dal, ale uz to nejak neni ono.

            • Delkim  

              marketingově z něho musí být jeho nový team vyřízený, tohle je přesně co potřebují! :)

              však on zase nějaká ta druhá místa během sezóny přidá :)))))

              • mr.ricardo  

                Uz ma dve, dnes zase druhy na TDU :)

                Kadopadne marketingove verim, ze je Sagi vyhra.

              • treatt  

                No tak Ralf Denk ho musí milovat, jen si vem, že ho koupil za tvrdej peníz jako mistra světa a namísto toho, aby ho za takovej majlant koupil a Sagi vozil týmový dres, přines duhovej do týmu znovu :) na to, že měli původně velmi skromné plány to Boru posunulo o takové levely dopředu, že si to tak asi nemohli ani malovat ve snech..

                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Tak jestli ma Sagan aspon trochu schopnyho agenta, tak ma ve smlouve ze si Denk za prouzky priplati..

                  • treatt  

                    Na výplatě asi nějaký chlup bude muset pustit, ale to se mu bohatě vrátí. Dres mistra světa je prostě vidět nejvíc a když v něm navíc jezdí Sagan, tak dvojnásob..

        • Tina  

          Predpokladám, že nemáš na kole také vysoké rafky. Taktiež špurtéri nevozia ultralajt riadidlá a predstavce.

          Rovnakú hmotnosť udávajú aj na ten diskovy model. Kde je pravda?

        • madik  

          Kdyby jim Shimano včas dodalo R9170 sadu, měl by to hned alespon o 200g lehčí.

        • mastihuba  

          už se těším až se u nás v hospodě pochlubím že mám lehčí silnicu než Sagan. :D

      • novas752  

        Bora to má dost decentní, bez tý nálepky by to člověk nepoznal. :)

      • IndyCZ  

        Ta Merida vypadá celkem fajně, ale rám mi silně připomíná Canyon Aeroad. Některé aero kreace vypadají fakt šíleně.. ale funkce > estetika, že.. třeba ale ten Venge vias vypadá fakt hrozně, i ten představec.. :-D Stejně tak mě zaujala sedlovka u Cervela…

      • McBlacky  

        no jak bych si některý roky nevěděl co vybrat tak letos nic moc.

        QS asi nejlepší, Movis skoro, jen dát decentní kola – což je podle mě problém většiny. Stealth black polepy bohužel jsou marketingově většinou neprůchozí /AG2R a CD výjimka/

      • treatt  

        S BMC souhlas, vypadá to jako 10 let starý GT :/ U Factoru mi spíš než omalovánky přijde vtipný, že podle všeho dolaďují rámy za pochodu.. oproti prověřeným Izalco Max asi celkem změna.. no tak uvidíme, jak letos budou mladí draví Frantíci létat ve sjezdech

        Colnago si koukám furt nedá říct s těma spojkama, navíc Ital, co neudělá custom spojku, aby tam pro elektro verzi nebyla nevyužitá ďoura? Hmmm

        Na rozdíl od Blackyho bych si ale vybral, ne že by Aeroad byla moje totální srdcovka, pro červenou taky nehoruju, ale teda kaťušáckej Kaňon na Zippech a eTapu bych doma kousnul :) Ještě radši ovšem SLXko a klidně v těch cirkusových týmových barvách :)

        Argon vyhrává na celý čáře cenu pro nejhnusnější kliky balíku, Meridka je Meridka, Cervelo je ultimátní raketa, ale dívat se na to nedá, Lapetr nenadchne ani neurazí, to samý Ridley Helium, ale to je podle všeho fantastický vrchař, osazení parádní, kdyby byly decentní loga, tak je to pecka. Píňo je Píňo, prostě divný a po dlouhý době dokázal Cannon připravit opravdu ošklivý design (a to mě ty kladky nijak neuráží). Giant, Scott, Trek, nějak k tomu není co dodat. A nakonec by mě fakt zajímalo, kdy Bianchi konečně udělá pěkný kolo pro profi team. Už to není takový peklo, jako byl Belkin, ale teda víc pouťovka, než vybroušený styl..

    • Spartacus  

      Mě zaujalo to nastavení sedla u Movistarců :)) https://cdn-cyclingtips.pressidium.com/…X-2017-1.jpg

      • Polka  

        Nebo u treku…

        • Spartacus  

          U Treku bych to viděl na dlouhá stehna, ale u toho sedla nad středem to nechápu :/

        • jonti  

          Co se ti tady nezda? to vypada uplne normalne.

          U movistaru by to taky vypadalo docela ok se sedlovkou bez offsetu a bouloviteho zamku.

          • Delkim  

            no chybí tam podsedlová brašna :)

          • Polka  

            Normalne? Se podivej na ty lyziny a pozici zamku, vzdyt je to sedlo strasne vzadu. Resilo by to jiny sedlo, ktery by melo lyziny bud delsi nebo vic vepredu. Tohle hodit na BF do kol, tak by vsichni prskali jak vztekli ;-)

            • Karaya  

              já to tak vozím taky a neřekl nikdo nic :-)

              Sedlovky s pořádným offsetem se už prakticky nevyrábí, tak nezbýva než to řešit takto.

      • USPS  

        Jestli se nepletu, tak podle regulí UCI musí být mimo jiné špička sedla minimálně 5 cm od svislé osy procházející středem, takže toto bajoko nastavení mechošem na týmovou prezentačku by samozřejmě neprošlo…

        • gemini  

          Nevztahuje se to jen na časovkářský kola?

          • USPS  

            Podle mě je to jedno – podobně jak minimální hmotnost…

        • Tina  

          Minimálne? Takže môže byť aj viac? V čom je teda problém?

          • Lada,s  

            předpokládám že myslí tuhle vzdálenost

            • USPS  

              +1

              Tina prostě akorát nepochopila psaný text v cizím jazyce – to se stává…

            • Tina  

              Ja tiež :) Ale napísal minimálne. Takže tomu rozumiem tak, že tá vzdialenosť musí byť minimálne 5cm a potom viac donekonena. Alebo je to v češtine inak?

          • gemini  

            No myslíme si, že ta vzdálenost (co označil Laďa ) je právě menší než těch 5cm…

    • šimlos  

      Kola ve WT stejně neovlivníme, místy pouťový design už vůbec ne :-) Z jiného soudku, na Giro dostal divokou kartu polský tým CCC Sprandi, tak by se snad Jan Hirt mohl objevit v sestavě, vrchař je to solidní..

    • Neťa  

      Purito, na to, že měl končit, taky zajímavě ladí formu :-) – https://www.sport.cz/…o-rokle.html#…

    • Tina  

      A nejako nikto nezaregistroval Cimbála v úniku a výhru vrchárskej prémie.

    • Finidi  

      Myslíte, že si kucí v pelotónu ty „přidělené“ mašiny závidí / „přejou“ ? Že si třeba Richie Porte říká: „tvl. raději bych sedlal toho Spešla co má Peťko Sagan.“ Nebo že si Geraint Thomas říká: „Ještě že jezdím Pinarello, páč treba Giant vypadá letos uboze.“

      • USPS  

        Tak toho Saganového Spešla bych chtěl úplně, ale úplně každý, to je přece naprosto jasné…

      • šimlos  

        Tvl, chudák dítě :-)

      • Mr_Mertic  

        Jsem docela rád za svého „ubohého“ Gianta s klasickými tvary, který ještě vypadá jako silnice. Protože ty Spešly jsou za mě vážně škaredé…

      • treatt  

        Svýho času se tradovalo, že by většina lidí z balíku sedlala na Cervélech, kdyby si mohli vybrat, ale je to už spousta let.. ale fotka toho mlaďase je super :)

      • tromboonen  

        Masinka Tomas na takovy veci urcite sere z vysoka, kazilo by mu to jeho sarkastickou karmu kdyby delal modelku.. zbytek predpokladam kola bere jako pracovni naradi, akorat ten Sagi je uz mozna tak vystajlovanej, ze resi i to svoje kolo :)

    • milan.v  

      Co říkáte na Cinkovo 22. místo v celkovém pořadí Tour Down Under, nejlepší ze svého týmu?

      Přiznám se, že jsem něco takového nečekal, vypadá to, že kvalitní silniční trénink špičkových bikerů je opravdu dobrý základ nejen pro jejich primární disciplínu.

    • Šakul  

      Výkon super, ale sezóna ukáže jak na tom je, hlavně bojuje o svoji smlouvu. A byl druhý z týmu, lídr byl o dvě příčky před ním

    • Tina  

      Quintana pôjde Giro – Tour double.

      http://www.cyclingnews.com/…ble-in-2017/?…

    • Tina  

      Prvé víťazstvo kotúčov u profíkov

      http://www.cyclingnews.com/…e-2/results/

      • DaD  

        Poslední tabu padlo, teď už to pojede :)

        • jonti  

          U profiku, co maji limit 6,8 kg to nebude problem ani v kopcich, pro hobiky bude ale porad pritazlive vozit spis 6 kg silnicku. Na druhou stranu nicit si rafkovou brzdou ty Zippy za 40k neni moc prijemne.

          • DaD  

            Tak někdo bude chtít lehoučké kolo, to je jasné. Ale zase ruku na srdce, kdo z tvých známých má 6kg silnici? A to ty závodíš a máš kolem sebe podobné kluky. Já zřejmě takového neznám nikoho a to ani v balíku UAC (masters) , kdo má kolo kolem 6kg.

            A na to šetření ráfků asi bude hodně lidí slyšet. Další věc je to, že kotouče prostě budou moderní a to osloví další lidi.

            • McBlacky  

              6 už je fakt mazec. Ono i jen mít kolo na UCI limitu včetně pedálů je už dost tuningu, nebo 150+ za serii. Připočti garmin, košíky a v reálu kdo má 7 si píská, jakou má pilu.

              • Delkim  

                a nedej bože, když tam máš i bidony a v nich ionťák, to už skoro neroztlačíš :)))

              • Greyhound  

                Od Canyonu za 140K s velkou rezervou :-) https://www.canyon.com/…-9-0-sl.html

                • McBlacky  

                  vím, že tohle ti nedá spát. Hlavně si ho objednej dřív než nebude :)

                • DaD  

                  Tak to je za ty prachy hodně zajímavé.

                • USPS  

                  Designově hodně povedené – a navíc za ty prachy…

                • jonti  

                  Me docela sklamalo, ze Trek pro 2017 uz nedela Emondu SL8, cena tam byla dobra a na lepsich kolech by to pod UCI limit bylo urcite.

                  • McBlacky  

                    Trek hlavně brutální fail s webem. Česká verze stále jen modely 2016 :/ zrovna v roce, kdy se jim podařilo jít cenově hodně rozumně proti konkurenci. Nechápu…

                    • wenda.simon  

                      Dělají českou mutaci US webu…

                      • McBlacky  

                        to jsem taky slyšel, ale uznej, že koncem ledna už je hodně na čase to mít ready. Kdo si vybírá dražší kola na sezonu a chce je mít na první závody, už má většinou i vybráno

                        • tromboonen  

                          Kdo si fakt vybira, tak na ceskej Web asi tak uplne neda, bych rek..

                          • jonti  

                            Jinde nez na ceskem webu ale CZK ceny nenajde.

                            • tromboonen  

                              Tak od ty doby co mame kapitalizmus a cizi meny se daj nakupovat i jinde nez pred Tuzexem je to celkem suma fuk, ne?

                              • jonti  

                                Vetsina lidi kupuje od ceskych prodejcu a prepocet treba z nemeckych cen vetsinou vubec nesedi.

                                • tromboonen  

                                  Tak ja si predstavuju, ze kdybych si vybral konkretni seriovku, tak se kouknu na webu kde je za dobre penize a tam koupim, v zahr byvaj casto levnejsi, na druhou stranu u nas se (prej) da ukecat cena, ale je fakt, ze seriovku silnici jsem nikdy nekupoval… jen jsem poukazoval na to, ze nedostatky na ceskem Webu by menusely byt az takovy problem, predpokladam, ze vetsina normalnich lidi je dneska gramotna jak pocitacove (najde si relevantni informace na domenach s jinou koncovkou), tak jazykove :)

                                  • treatt  

                                    No tak si možná řekneš Ty ze svého pohledu. Kdybych byl já zodpovědný za prodeje Treku v Čr, tak bych z toho byl poněkud nevrlý, kdybych zákazníkovi nedokázal nabídnout ani něco tak banálního, jako že uvidí aktuální modely na netu včetně ceny, namísto toho, že bych si říkal, klíííd, on si to někde vygůglí a případně si to rovnou koupí od Němčourů..

                                    • tromboonen  

                                      Tak jasně, já se na to koukal pohledem průměrně inteligentního zákazníka, nepamatuju se, že bych nějak řešil český weby dovozců když jsem vybíral silnici, důležitější byly recenze a info na fórech.. dohledání kde koupit a jestli v ČR nebo zahr. bylo až druhotný, ale je fakt, že jsem kupoval jen rám a stavěl.. i kdybych kupoval sériovku, tak mě tohle neodradí, ale souhlas, že to není moc profi.

                                      • jeffino  

                                        je fakt, že ten inteligentní zákazník už mohl klidně mít kolo doma na podzim loňskýho roku, jde pouze o to domluvit se s lokálním dealerem a zjistit dostupnost skladu v holandu…osobně nemám rád takovýto, co není někde na webu jako by neexistovalo, net není žádnej pánbůh, abych k němu neustále musel vzhlížet :-(.

                                        • McBlacky  

                                          jde o celkový přístup k trhu a prezentaci.

                                          • tromboonen  

                                            To asi jo, to mas pravdu, ale ja uz jsem tak nejak zvyklej, ze cesky Weby u sportovniho nebo jineho specializovaneho zbozi stojej za hovno, informace prelozene bud Googlem nebo nejakym nedoukem co neumi poradne ani anglicky ani cesky, nedej boze kdyz je vyrobce z jine zeme, viz treba popisy kol v Decathlonu :)… ze primarne informace hledam na domenach s jinou koncovkou a nakup pak tam, kde je to nejvyhodnejsi, to uz jdu jen po cene u konkretniho prodejce, takze „ofiko“ ceny na webu dovozce, ktere vetsinou bejvaj prestrelene, resp. ve finale se to da sehnat levnejc, me zas tak nezajimaj.

                                            • McBlacky  

                                              u značky, která se prezentuje jako top tier je dneska nemyslitelné, že nebude mít kvalitní lokální prezentaci.

                                              Decathlon je pravý opak, s tím to nejde srovnávat.

                                              Samotný nákup pak ať si každý realizuje kde chce, záleží jak moc jít po ceně u drahých kol, může se ti to prodražit při případné reklamaci. U nových modelů jsou ceny ± stejné, minimálně v první půlce sezony, pokud bereme Evropu.

                                              • tromboonen  

                                                OK, ja jen ze ty lingvisticke kejkle jsou dost casto i na webech tech premiovych znacek, i kdyz uznavam, ze dobre prelozit takovy spravne bullshitem nabuseny marketingovy blah-blah z Emeriky je nekdy dost tezky :)

                                        • gerrard  

                                          Co uz by dnes melo prezentovat firmu a jeji vyrobky vic nez web? Hodne premyslim, nic me nenapada.

                                          • jeffino  

                                            člověk!!!!

                                            • Polka  

                                              Pánbůh nás ochraňuj!

                                              • jeffino  

                                                jasně, weby totiž dělají ufoni :-)…někdy to teda tak skutečně vypadá.

                                                btw : pro mě prezentace firmy nejsou marketingový bláboly a lhaní zákazníkům

                                                • snas89  

                                                  Tak ono zalezi…

                                                  Reklama muze byt jednak sluzba zakaznikovi a nastaveni jeho dialogu s dodavatelem, nebo umele vyvolavana potreba.

                    • Pijer  

                      Neuvěřitelné, jak to máš „vošéfovaný“ – jen si na BF povzdechneš, už ti splní co ti na očích vidí :-)

            • jonti  

              6kg ne, ale na UCI limitu minimalne dva. A je jen otazkou roku nebo dvou, az poridi neco okolo 6 kg.

              • USPS  

                Dostat se na limit UCI není vůbec žádný problém – mám skládané kolo z věcí, které jsem chtěl (váha byla až na třetím místě po barvě :-)) a 6.42 kg. Na pláštích…

      • Delkim  

        Boonenovi to přeju! poslední roky má hrozný pech…

        a koukám, že přesprintoval Gaviriu? hmm, pěkně!

        • treatt  

          Vivianiho ;) ale souhlas, musím přiznat, že bych na něj už na win nesázel, tak snad ještě na starý kolena vykřeše svůj um, vždycky jsem ho měl rád :)

          • Delkim  

            přál bych mu nějakou pěknou jarní klasiku, ať pak může ukončit kariéru na vrcholu :)

            • DaD  

              Jediné co ho zajímá je Roubaix. Tak snad se mu zadaří…

              • Delkim  

                Hmm to i zbytek pelotonu :) ale souhlas, přál bych mu to taky

                • treatt  

                  Mno, ale aby se opět octl ve skupince, která si to rozdá na oválu o win, to se bude muset sejít velká spousta faktorů a to je obrovská loterie. Otázka, zda se to ještě povede Štybymu.. stejně to byl pech, že tam nebyl tehdy s Fabsem, když dal deck na konci :(

      • Pijer  

        „Měnil jsem však tretry, protože od Specialized jsou trošku jinak udělané než většina jiných. To byl nezvyk, ale jde o špičkový materiál a jsem s nimi spokojený.“ – koho chleba jíš,..... :-)

    • Delkim  

      třetí etapa Dubai Tour slušný větřík a Grivko pěkný loket Kittelovi, dostal za to DQ

      sprint vyhrál Degenkolb

      dneska je v plánu „horská“ etapa :)

      • šimlos  

        Daleko zajímavější je Okolo Valencie, než tahle arabská díra..

        • Delkim  

          náhodou ten tříminutový sestřih se zdál i napínavý, díky tomu roztrhlému obočí Kittela :)

        • McBlacky  

          Včera Tony mazácky, ta šestka za ním to vzdala hodně brzo ve stylu: ty vole to je Tony, to nejde. Hmm tak na to serem… :)

          Dubai je joke, nejdřív se tam mrdaj v písečný bouři, pak je rozebere 300m nájezd do tunelu kde se zatavěj sprinteři a následuje chaos na pásku, vlaky nikde, každej pomalu za svý a do toho loktovačky ;)

          • šimlos  

            Jojo, včera Tony dobře, celkově dobrá etapa. To počasí jim člověk tady může akorát závidět. Akce v arabským světě jsou pouze o penězích, místním je to u prdele kromě zahraničních pracovníků a pár turistů..Jedině by snad místňáky přitáhlo, kdyby tam byly normální pódiový hostesky a ne ti chlapi v prostěradlech :-)

            • Delkim  

              btw Arabové to dneska odpískali, zvednul se vítr a ten písek v ksichtě asi nic moc

              • McBlacky  

                vždyt to je o hovně. podle silnice jednotky kusů fanoušků co to tupě točí na mobil a pak záběry na skupinky zařezaně stojících papalášů bud na terase rezidence nebo na nějakým kopci.

                sterilnější už je jen maraton ve spiningu.

                • šimlos  

                  Je to smutný, dneska jsou ochotný do cyklistiky investovat akorát Arabové, Číňani a nebo Rusáci.

                • gerrard  

                  Pokazde mam pocit, ze jednini divaci jsou indove a pakistanci. Podle obliceju a obleceni. Tak si rikam, jestli to maji povinne nebo je to pro ne aspon nejake povyrazeni.

                  • Delkim  

                    :)))

                  • šimlos  

                    Celý je to vlastně takový smutný a zbytečný. V Evropě jsou všude nadšený diváci, je vidět že je to baví a celý to má úplně jinou atmosféru. Věřím, že kdyby u nás probíhaly závody v letech orlů a nebo tahanice jezdců na koních o mrtvého kozla, odehrávalo by se to za podobné divácké účasti a nadšení, jako cyklistika u Arabů.

                    • gerrard  

                      :) no nasmal jsem se, ale na ceskem poharu na silnici nebo na draze je jeste min divaku nez tady. Nerad bych aby to lokalni cyklo zavody prohraly se zavody orlu, tak by je sem radsi netahal. :)

                      • USPS  

                        Na ty orly a toho zdechlého kozla by rozhodně přišlo čumět daleko víc typických českých „Homolků“…

                      • mastihuba  

                        kdysi nas borci z favalu ukecali delat regulovciky na moravskym poharu a moc se nedivim ze na to divaci nejdou :) na krizovatce kde to zavodnici za plnyho provozu bez zajisteni posilaji do protismeru proti autum bych nechtel byt ani jako divak. vtipny situace co vznikaly na postu u obchodnaku kde vycouvavali auta primo pod kopcem kde se jede 60 –70 z parkovacich mist bych taky zazivat nechtel. zbytek opravdu nuda.

                        • gerrard  

                          Abych to zas moc neshazoval, tak na CCT v Stenberku lidi jsou a na GP Brno co dela dukla nas mozna 30 platicich divaku taky bylo :) a na mistrovstvi republiky bylo taky plno lidi, ale jinak teda nic moc.

                      • Spartacus  

                        ČR hold není cyklistická země, jako IT, FR, NL, atd. A nejen cyklistika, obecně vytrvalostní sporty tu nejsou IN.

                        Když to napíšu ironicky, tak u nás je populární sedět v hospodě u fotbalu nebo hokeje.

                        • jonti  

                          Neni to uplne tak, treba na Prazsky maraton a pulmaraton se dojde snad i vic lidi nez startuje.

                        • gerrard  

                          A ja bych prave rekl, ze cesko cyklisticka zeme je. Jen se ta masovost dala na cestu MTB a cykloturistiky. Silnice a draha tady moc nefrci a je to skoda.

                          • tromboonen  

                            Myslim, ze jsme obecne dost cyklisticka zeme, ale je to spis v te MTB vetvi, to jo, holt se sesla ravoluce s boomem MTB, ale silnicaru pribyva..

                            Krome mas, ktere jezdi po cyklostezkach na necem z obchodaku (a proc ne), je tu spousta lidi, kteri maj relativne hodne drahy kola na to kolik vydelavaj nebo na jake urovni ziji, to na zapade moc neuvidis, clovek co ma malo penez si tam vetsinou koupi neco pri zemi, tady ma spousta lidi drazsi bike nez auto…

                          • futurama  

                            S ohledem na to jak se u nás po silnicích jezdí, zlepšení nelze čekat. Hurá do lesa.

                            • šimlos  

                              Zase to tak strašný není. Ostatně excesy jsou i mimo silnice, před lety jsem byl svědkem u Branžeže málem rvačky mezi cyklisty a turisty.

                            • Spartacus  

                              Hlavně mi přijde, že za poslední rok/dva neskutečně zhoustnul provoz. Tedy v ČR, v Rakousku je situace neměnná. PHM citelně šly s cenou dolů, tak je naráz každý šlechtic, který přece nebude jezdit sockou. K tomu teenageři ještě s teplým řidičákem, kteří to auto k životu naráz prostě „potřebují“. Podobný případ senioři 70–75+. (vyjma pár oddůvodnitelných výjimek ).

                              Takže máme v regionu hromadu nových silnic, ale za to hezké peklo na nich. Silnička je srdcovka, ale začínám mít obavy, že mě čeká výměna kola. Nebo doufat, že PHM zase půjdou nahoru.

                              • USPS  

                                +1

                                Chtěl bych vidět za nějakých cca 50 let, kde všechny ty smradlavé plechovky budou jezdit – hlavně ve městech +100 tisíc obyvatel…

                  • tromboonen  

                    Jsem ten zavod minul o tyden, Dubaj pekna dira i bez nej, jeden den stopover stacil, klidne si jej priste odpustim, bez rozmyslu rozhazene mrakodrapy bez jakehokoli urbanismu nebo prostredi pro lidi, jinak polopanelaky ve stylu Hotel Don Giovanni, „historicka“ cast mesta je skoro z polystyrenu jak je umela, a Indove, Pakistanci a Asiati jsou jedini, co pracujou a pohybujou se jinak nez autem po dalnici, proto asi.. a mistni rozvazeci vselikeho zbozi na zelenych ocelovych herkach s pevnymi tahly misto lanek k brzdam jsou skoro zajimavejsi, nez ten profi peleton v takovem prostredi..

                    • Delkim  

                      kamarád tam teď byl s rodinou… ty ceny jsou abnormální…

                      děti hrozně chtěly do aquaparku… vstupné pro celou rodinu cca. 10 tisíc… pak se chtěli všichni podívat z té nějvyšší budovy do okolí, vstupné pro rodinu asi 6 tisíc… atd…

                      • USPS  

                        Klídek, za chvíli přestane téct ze země ta černá sračka a bude to tam zase za hubičku – s velbloudem…

                      • tromboonen  

                        Ja tam byl z donuceni, 10 hodin stopover, nijak extra drahy mi to nepripadlo, metro, zradlo OK ceny, taxik prej taky, vejlet vytahem me nelakal, okoli tech budov a jejich rozmisteni je odpuzujici, jet tam cilene na dovolenou musi byt traga, je to totalne umely a pekne hnusny, pritom Oman treba je kousek… no kazdy svyho stesti strojvudcem, ja priste asi zustanu na letisti, neni o co stat.

                      • šimlos  

                        Já nepochopím, jak tam někdo může jet dobrovolně na dovolenou…Vždyť tam kromě těch umělých měst NIC není. To fakt se můžu místo toho na týden zavřít do OC Chodov :-)

                        • tromboonen  

                          Tak lidi maj nějaký zvrácený dojmy, že ty umělý ostrovy a skleněný budovy jsou něco, co stojí za to navštívit.. taky je asi fascinuje to bohatství, ale na místě je to fakt o ničem, mě se nejvíc líbila „indická čtvrť“, kde maj Indové a Pakistánci svoje Bolywood kina, obchody a bufáče s jídlem.. ale kvůli tomu nemusí člověk jezdit do Dubaje, že… a poušť nebo moře jsou hezčí jinde a bez těch kýčovitých srágor.

                          • šimlos  

                            Když už, tak bych mrknul spíš do Ománu, tam je ta příroda o mnoho zajímavější a taky města, celkově je z té země cítit tradice, historie a zdrženlivost.

                            • tromboonen  

                              Presne.

                              • Delkim  

                                jste zrovna čuměli na Stream, ne? :)))

                                Z Emirátů k sousedům do Ománu.

                                • šimlos  

                                  Depa, kolega tam byl pracovně půl roku a docela si to tam chválil, že bylo taky kromě práce i na co koukat a co zajímavýho navštívit. Vymetl to tam pěkně, pracoval na výstavbě LTE sítě pro místního mobilního operátora.

                                • šimlos  

                                  Na to čumím teď a pěkný :-)

                                • tromboonen  

                                  Jsem se bavil na letisti po ceste zpet (nastesti uz bez stopoveru) s klukama co tam byli 14 dni s pronajatym Landcruiserem.. a ze je Dubaj na hovno, na to clovek nepotrebuje stream, ja videl akorat novyho Blanika na telefonu, ten narcis v brejlickach a s koralkama se fakt neda :)

      • mr.ricardo  

        Dobre rozsekly to mel, kdepak ukacka si clovek musi drzet od tela, to je odpad.

    • milan.v  

      Super video-článek – ""Specializovaný ​server BikeRadar představil pět nejzajímavějších kol, které můžeme v současném profesionálním pelotonu spatřit.„:http://www.cyklonovinky.cz/…ich-kol.aspx “

    • robb  

      Valverde je dobrej střelec :-D

      https://www.facebook.com/…ns/video.php?…

    • Maato  

      Tak Cink skvele i v casovce a vypada to na posun do top10 v GC na Ruta del sol… Klobuk dole!

      • Neťa  

        On ten Cimbál jezdí fakt parádně, i v kopcích na ty nejlepší moc neztrácí, pro mne velké překvapení.

        • milan.v  

          Teď je s ním ve Velu větší rozhovor o jeho přestupu a působení v novém týmu, z některých informací jsem celkem překvapený.

          Píše tam, že ani před sezónou tolik netrénoval, jak byl zvyklý, že měli špatné podmínky před tím prvním podnikem v Austrálii, atd. …

          To nic nemění na tom, že je vidět, že je talent a má na to, přestože neměl vůbec ideální podmínky pro dobré výsledky už v první sezóně …

          O jeho špatně nastavené posedu na silničním kole před sezónou, aby mu ho manažer stáje po nějakém čase měnil od oka, ani nemluvě … :-)

          • gerrard  

            Jezdi uzasne, skoro by se chtelo napsat proc k…a jezdil to MTB. :) Moc mu fandim, at se mu dal dari.

            • jonti  

              Na MTB dokazal byt na bedne na svetaku, tady na mensich zavodech je rad za desitku, asi proto.

              • milan.v  

                Také tam říká, že si finančně pohoršil oproti svému působení v MTB za poslední roky, což mě rovněž překvapilo …

              • gerrard  

                Tak je otazka co je prestiznejsi. Desitka na andalusii nebo bedna na MTB svetaku. Za me jednozacne Andalusie. A jeste k tomu je to teprv jeho druhy zavod mezi elitou. Uvidime jak mu to pujde dal, za me se mu povedla jednoznacne velka vec a ten vstup ma neskutecny. Pravidelne je v primem prenosu na eurosportu ve spolecnosti top zavodniku. I ty penize si urcite vyznamne polepsi jestli mu to dal pojede.

                • prodi  

                  no jen aby se nevystřílel takhle z jara a zbytek sezony nebyl plonkovej…jinak desítka na Andalusii, kde všichni pouze ladí formu na důležitější závody…jako jo, ale chce to ještě něco víc:)

      • Canyon325  

        čakal som, že podobné výsledky dosiahne skôr Hirta z CCC, keďže je ako typickému vrchárovi by preteky mohli sedieť (časovka asi zrovna nie)… zatiaľ 9-ty celkovo, čo je parádny úspech, ak by to udržal

        • jonti  

          Prave ze se tam nedari tolik typickym drobnym vrcharum co vazi 60kg, ale spis typem jako je Valverde, co maji vysoky vykon a dokazou jet dobre i roviny nebo mirne kopce.

          • Spartacus  

            60 kg může vážit i sprinter a dobrý vrchař může mít klidně přes 70. Jinak zrovna Valve kolem těch 60 kg má ;-)

            • Canyon325  

              Valverdeho by som s ostatnými neporovnával, lebo je asi najvšestranejší cyklista v súčasnom pelotóne, t. j. asi nieje disciplína na ceste, v kt. by zaostával… čo sa týka Cinka, v najnovšom Vele Kulhavý spomína, že mu končila zmluva s tímom a ďalšiu, resp. jej predĺženie nedostal, takže nemal veľmi na výber…

              • Spartacus  

                Jen poukazuji, že s tělesnou hmotností to není až tak černobílé a že zrovna u Valverdeho si s hmotností protiřečil, nikoho neporovnávám ;-)

    • tromboonen  

      http://www.steephill.tv/…20/facebook/?…

      … team doktori z Astany a Gazpromu uz pracujou na vytazku z jeho kouli.

    • robb  

      Zase kotoučovky :-(

      http://www.cyclingnews.com/…ious-injury/

    • robb  

      Asi na povinnou výbavu :-D

      https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…209321_n.jpg?…

    • robb  

      Kuurne – Brusel – Kuurne živě:

      http://www.cyklonovinky.cz/…-Kuurne.aspx

    • tromboonen  

      A kua, Sagič včera při interview vypadal jak bezdomovec, dělal si z reportérů srandu, dneska zas v úniku, sám si docvak a pak si všechny vychutnal… to zas bude sezóna, kdyby nebylo MS do kopce, tak si to snad dá potřetí:)

      • Tina  

        Myslím, že predajcovia gumových medvedíkov Haribo nebudú po dnešku chápať nárast odbytu u cyklistov :D

        Nie sú náhodou kopce na MS až v roku 2018?

        • tromboonen  

          Aha, jsem si to splet s tou časovkou… tak v tom případě by to dát moh. A co proved s Haribo medvedama?

          • Tina  

            V cieli mu ich nasypali do dlaní a on si ich všetky vložil do úst. Prežúval ich ešte počas interview :)

            • tromboonen  

              Tak Bora bude dost velká i na německým trhu, to už by Haribo moh vypustit Gumenných Saganíkov, ne?

            • plzakj  

              Hehe. Btw koukam, ze jezdi stale bez kotoucovek.

            • tromboonen  

              Aha, mě nějak haproval ENG přenos, tak jsem koukal na Holanďany, kromě jmen jsem toho moc nerozuměl, ale o Saganovi říkali, že vypadá jak Rasputin, a víme, jakej problém bylo zabít Rasputina, možná taky žral medvědy…

              • gerrard  

                Ja se dival na slovenskou televizi. :) Rozumel jsem vsechno bohuzel.

                • USPS  

                  Já už cyklistiku, kde startuje Peťko, jinde nesleduju – naprosto bezkonkurenční…

                  • Canyon325  

                    ak to bolo myslené ironicky, tak palec hore

                    • USPS  

                      Kam se hrabe Baky…

                      • Canyon325  

                        na druhú stranu to rtvs aspoň vysielala… mohli si tam zavolať Petra Velitsa al. napr. Benčíka ako pri TdF a bolo by to hneď o inom… inak je ten komentár čistý facepalm

                        • Karaya  

                          To byla ironie, nebo se ti fakt libí Bejkův komentář?

                          • Canyon325  

                            podľa mňa je v pohode (bez irónie), možno by si mohol odpustiť tie svoje vtipy a príhody, kt. občas vypotí… napríklad majstráky sveta komentoval veľmi dobre, TdF posúdiť neviem, zase toľko priamych prenosov som nevidel…

      • USPS  

        Forrest Gump…

        https://youtu.be/GHvG7Jp1vFQ

        • mr.ricardo  

          no ty vago :D

        • jeffino  

          neva, když pokaždý nevyhraje, ale tohle je jistota…starej, dobrej sagi:-))))

        • Breakpain  

          No doprdele … to je … šílené … jak vypadá …

          • tromboonen  

            Šílené to je, ale evidentně se rozhod, že si to může dovolit, možná součást nějaké jeho taškařice, o den pozdějc už docela uhlazenej, až na ten vousek, tipuju, že brzo bude copánek i pod bradou… neměl jednou nějakej hec, že se neoholí/neostříhá dokud z těch věčných dvojek neudělá jednotku?

            • plzakj  

              Jako divadlo a marketing to podle mne funguje dobre. Bude sokovat nejen vysledky, ale i projevem. Pro sponzora idealni.

              Akorat by to chtelo lekce anglictiny…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse