testování Epic 8 EVO Pro

Přidat foto

První dojmy – kolo perfektní a i přes prvotní obavy, zda Lko sedne a zvolit raději XL je Lko ideální. Ohledně velikosti pomohli zdejší uživatele s konzultací, ochota obchodu to řešit a nakonec majitel XLka, které jsem měl možnost vyzkoušet. DÍKY.

Nadšení..

  • akcelerace do kopce
  • ovladatelnost ve sjezdu, technických pasážích
  • možnost dvou bidonů
  • precizně zpracovaný úložný prostor v rámu
  • geometrie celkově skvělá
  • design

Co nesedlo nebo je jinak…

  • oproti nákupu drobné změny (plášť, převodník, představec) ale to není mínus
  • Zatím mi nesedí Sram transmission. Řazení v terénu bída. Věřím, že si to sedne. XTR DI2 je oproti tomu úplně jinde
  • Vidlice 130 mm je skvělá ale doufal jsem, že po nastavení na FIRM bude vidlice pevnější. Nejsem expert na ladění tlumení a ruce nemám tak citlivé i díky tomu, že jsem jezdil dlouho na pevné, tak mi FIRM a opačná poloha přijdou skoro stejné

(vloženo dnes)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
TheJD
TheJD

dnes 22:02

Vidlice vypada, ze je plnohodnotna 34 s GRIP2 (nebo jak se to dnes jmenuje) patronou. To tocitko nahore neni zadny lock :D

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

dnes 20:56

Děkuji, mám podobné kolo bez vodítka, raději jsem ho koupil a trochu na to zapomněl, řetěz zatím nespadl, ale moc tomu nenakládám, to je pravda.

Reagovat
waters
waters

dnes 20:15

Peslezedirou: nezkoušel. Na HT jsem ho nikdy nepotřeboval.. na tomhle kole ho asi nechám.

Reagovat
waters
waters

dnes 20:13

Atilla: chtěl jsem stavět SPUR:) To je lehký;)

Reagovat
waters
waters

dnes 20:09

Vidlice je citlivější než SID Ult. Race Day 120 to poznám i já:) Uvidím, jak mi sedne při širším užití.

Řazení je aktualizované. Multishift jede ale je to pomalé. Aktuálně řadí dobře na cyklajdě, v terénu si to nechce sednout a přehození není často kompletní. Bude to chtít doladit na přehazovačce, zatím jsem se k tomu nedostal. Ovl. POD je ok, minimalistický vůči Shimano.

Měřím 184 cm. Velikost jsem řešil kvůli tomu, že když jsem sednul v obchodě na Lko, tak byl posed zcela jiný než na stávajícím kole a přišlo mi to malé, krátké (nezvyk). Jsem na hraně mezi velikostmi. Na redditu jsem pročetl diskuze, že Lko jezdí i se 175 a naopak XL už od 184. Což mě utvrdilo, že XL musím zkusit. Na XL byl posed fajn, ale kolo na mě obrovské, akcelerace slabá, z kopce to valilo ale manévrování náročné. Když jsem znovu zkusil Lko, už jsem byl jistější.

Reagovat
Lister
Lister

dnes 18:57

Co bylo špatného na větší velikosti?

Vypadá to hezky. Hazku si aktualizuj a zrychli přes apku. U Sramu jsou špatně spíš ty páčky. Řadí to dobře a hlavně proti Shimanu tolik neboucha.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

dnes 18:54

Jak jsi prosím vysoký? Zkoušel jsi jezdit bez vodítka?

Reagovat
novas752
novas752

dnes 17:37

Ono to nastavení komprese je znát až když ta vidlice pořádně maká – skrz kompresní ventil musí proudit dostatečně olej aby byl znát rozdíl v nastavení. Na hladké cestě to v podstatě nic nedělá a když je vidlice hrozně zpomalená na odskoku tak ta komprese už taky moc nezachrání.

Na řazení doporučuju zkontrolovat verzí softwaru – proběhla tam aktualizace výrazně zrychlující řazení o víc najednou.

Reagovat
Atilla
Atilla

dnes 17:35

To vypadá jako slušný dělo. Škoda, že nedokážu postavit lehký kolo:)

Reagovat
Azmir
Azmir

dnes 13:57

Krasavec, dream bike :) ať slouží

Reagovat

Další galerie z kategorie

waters 10
lukash_82 10
gemini 13
becis 41
hustolez 5
easyrider 38