Oprava?

Přidat foto

Ani do kontejneru se to nevleze.

Tak jsem měl po roce a půl na bezduších první zásadnější defekt, který mlíko nepobralo. Než na tom ztratím nervy, čas, ruce a mlíko, tak se radši zeptám, jestli myslíte, že to bude ok, když to zevnitř zalepím záplatou. Je to cca 7 mm řízlý. Jak to vypadá zevnitř zatím nevím, ale asi to bude menší, protože jsem na tom ještě cca 200 metrů ujel, než se to vyfouklo.

(vloženo 15.6.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
allrose
allrose

16.6.21 18:56

Edwin
Edwin

16.6.21 16:13

Jestli bude navečer dejchatelno, tak to zkusím projet.

Máte někdo prosím link na nějakej ten hříbek, abych věděl co příště dokoupit?

Reagovat
allrose
allrose

16.6.21 15:54

Tak a atˇdrží i na trailu :))

Takto jsem "slanil FR,udrželo to 1am,dojel do černošic ,doma že dám čerstvý,delší větší…ani hovno,knot to vystřelilo :))

Potupně podlepil,nemaje doma hríbek..

Reagovat
McBlacky
McBlacky

16.6.21 11:27

velkej knot nebo dva menší a bude to držet. Podlepování bych dal jen u novýho pláště s cenovkou přes litra a teda nechal to udělat profi v autoservisu.

Reagovat
Edwin
Edwin

15.6.21 23:10

To bych potřeboval 3 pramínky :)

Reagovat
LM
LM

15.6.21 23:10

Edwin: tak z toho alespoň upleť copánek :-)

Reagovat
Edwin
Edwin

15.6.21 22:46

@zirecek No jasně. Stálo to docela dost peněz, tak to přece nebudu stříhat.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

15.6.21 19:51

Jestli se tyhle rezance podlepuji, tak nechapu proc tam rvete jeste knoty, kterey tu diru roztahuji??

Reagovat
zirecek
zirecek

15.6.21 19:10

To budeš jezdit jako šáša s trčícím knotem?

Reagovat
Edwin
Edwin

15.6.21 19:09

Papírový boky se mi nikdy neprotrhly. Vždycky defekt v běhounu a vždy to vzalo mlíko. Až teď ne.

Narval jsem tam knot z decatlonu a dál nový mliko a zatím to vypadá cajk.

Ani to nebyl žádnej porod. Jen jsem to musel nahodit kompresorem. Pumpa ani ťuk.

Děkuju za pomoc.

Reagovat
p@X
p@X

15.6.21 18:44

Ty papírový boky v poho?

Reagovat
zirecek
zirecek

15.6.21 18:24

Jestli je to kvalitní plášť s vysokou hodnotou TPI, pak stojí za opravu, jinak bych dal nový. Osobně bych dal nový rovnou…

Reagovat
bosmilan
bosmilan

15.6.21 17:53

Jak píšou níže,tak nejlepší bude ten tzv „hříbek“ co se používá na auta…sám jsem takto orpavil už spoustu svých defektů a je to opravdu jistota.

Reagovat
plzakj
plzakj

15.6.21 17:20

Zaplata mi na plastich zevnitr drzi. Na schwalbe bez problemu. Na tufu se ale rozjizdi samotnej plast – 3mm sekanec se zvetsil na cca 5mm.

Reagovat
LM
LM

15.6.21 16:48

Ještě to můžeš sešít obuvnickou nití a pak zevnitř přelepit záplatou

Reagovat
Jarda636
Jarda636

15.6.21 16:21

Auto zaplata s knotem na chemopren, Vyzkoušeno, vydrží:-)

Reagovat
allrose
allrose

15.6.21 16:17

Nedávno jsem to řešil,záplata,ta auto s knotem by byla lepší

tu díru neudrží ani 2 auto tlustý knoty,alespoň u mě

Reagovat
Velomiwookie
Velomiwookie

15.6.21 15:49

vrazit knot a jezdit

Reagovat
tomxxx
tomxxx

15.6.21 15:44

Lepší než záplata bude knot. Záplata se na mastnej plášť nechytne.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Jano86 6
Doktorzet 0
zbyslavjak 3
Reyinstashot 10
Cavendish 21
onuce 15