Zkusenosti s actionsports.de nebo bike-discount.de

71 nepřečtených
  • volyn

    Nema nekdo zkusenost? Web je temer totozny designem, takze ocekavam stejnou skupinu lidi v pozadi. Cetl jsem na google a idealo.de spoustu recenzi a dost se lisi, od totalniho nasrani po spokojenost. Ta nasranost sla vetsinou od lidi z vychodu – Ruska a Kazachstanu, kde tento eshop taky dorucuje. Nicmene firma, v ktere delam v Rusku taky dorucuje a vim,ze je to tam silenost sama o sobe.

    Tak bych uvital jestli tam nekdo kupuje, idealne zkusenosti i s vracenim zbozi.

    Maji super ceny, na nekterych polozkach nenajdu levnejsi v ceskych eshopech, na ostatnich najdu podobnou v ceskych eshopech, vyhodu vidim v tom,ze tady maj dobre ceny a muzu koupit vse naraz. Kdezto v cesku bych kupoval jednu vec na kupkolo, druhou na mojekolo a treti zase jinde. Doprava nebo jezdeni po eshopech se mi prodrazi. Z tech nemeckych shopu je doprava okolo 7eur.

    dik za info

    • Idas  

      Nakupuji jenom u Bike-Diskount.de

      Jeste jsem nic nevracel.

      • volyn  

        a kdyz je psane skladem, tak to plati? Jde mi o to,ze bych nerad dostaval castecny balik apod…

        • Idas  

          Do ted prislo vse najednou!

          V nemecku to trva 3–5 dni, do CZ nevim.

          • Pain  

            nakupuju tam taky a pokaždy v pohode.Co bylo značeno skladem tak vždy přišlo.Doba dodani byva tak 4 dny cca.

        • Johnnyxjr  

          na to bacha mě se stalo loni že jsem bral sadu sh 685+brzdiče 785 tvářilo se skladem tak jsem to zacvakal a ejhle druhej den že už to není 3 týdny jsem čekal než mi odblokujou prachy 12 litrů

    • Roura74  

      Moje zkušenost s B-D. Na začátku září jsem si objednal novej bike u kterýho psali doručení week 42. Než jsem ho objednal tak jsem jim psal, že nechci platit skoro 100k tak moc dopředu, ale jestli opravdu v tomto termínu bude, tak OK. Ujistili mě, že opravdu bude a pokud nezaplatím do 12ti dnů od objednání, tak objednávku automaticky ruší. Od té doby 4× posunutý termín, na moje nasrané maily posílají odpověď copy-paste. Ještě jedna změna a tu objednávku zruším. Přijdu o cca 4k na kurzovým rozdílu, ale jsem fakt nasranej.

      • Idas  

        To je mrzuty, ale jak pises nebylo na sklade.

        Nevim co to je za Kolo, ale jestli ho sezenes jinde tak to zrus a nebo se domluv na nejake sleve.

        • p@X  

          U Cube asi běžná praxe.

          • Roura74  

            Jj Cube. V Čr bude 2018 dostupný nejdřív v dubnu a já mám kupce na svý současný kolo. Ale pořád jezdím, tak jsem ho chtěl prodat až dorazí nový.

      • bezdratova.sprcha  

        No, a toto je právě nevýhoda zahraničních eshopů. Chtějí vždy prachy dopředu, a to v případě, že zboží ještě nemají skladem.

        Leč na jedno stranu je v tom i fakt, že jsem na to jednoduše zvyklý z tuzenmských eshopů, přijde mi docela logické, že za věci v obchodu platím až v momentě kdy je dostávám do ruky.

      • Rice  

        Ze zahraničních obchodů (UK, DE) mi peníze za zboží co nebylo dostupný vraceli několikrát a jestli se nepletu, tak vždycky vrátili přímo danou platbu, takže se mi na účet vrátila stejná částka v Kč, kterou jsem odesílal. V ČR s tim v několika obchodech měli problém a chtěli číslo účtu. Jakej je u platebních terminálů časovej limit na vrácení daný platby a jak se vrací peníze za vrácený zboží nevim.

        • Roura74  

          Já to platil převodem, protože mám menší limit na kartě.

        • Rice  

          Pak mě ještě napadá možnost si u banky otevřít eurovej účet a nechat si to vrátit na něj…

      • volyn  

        Ja objednaval 2018 model cube v srpnu. Ale v bikeinvestu mi na rovinu rekli, ze kolo dostanu pokud to udelame v predobjednavce (10%), ale ze driv jak v roce 2018 to nebude. A i na ostatnich nemeckych eshopech uz sviti Jan2018. Nastesti mam na cem jezdit,takze nejsem pod tlakem, ale do dubna tu musi byt.

    • wilda81  

      Mám pár nákupů na bike-discount. Vždy za. pár dnů doma.

    • Barak  

      Kupoval jsem v obou shopech a u obou vše proběhlo v pořádku. S vratkou zboží nemám zkušenost.

    • matbiker  

      Na Discountu jsem nekolikrat nakupoval a vse bez problemu. 1× jsem vracel tretry za cca 5t a taky vse uplne bez problemu.

    • Pohys  

      Mate někdo nějaké zkušenosti s reklamacemi v bike-discont?

      • ememem1  

        co je to u teba rekamacia? do 30 dni to mozes vratit bez akehokolvek dovodu co sa aj bezne robi ked sa napr. netrafis s velkostou handier a pod. kedysi menili, dnes proste posles naspat, vratia peniaze.

        ak sa ti nieco dodrbe v ramci zaruky to moze trvat dlhsie, riesil som to raz a bolo to na moje prekvapenie uznane.

        dokonca este vlani si to mohol poslat na ich ucet, vytlacil si si taky formular, na poste to oscanovali a bolo a bolo. toto zrusili a funguje to uz len v zapadnych krajinach,dovod nepoznam.

        • Pohys  

          Reklamací mám na mysli situaci, kdy se výrobek porouchá a budu jej chtít v rámci záruky opravit. Jinak napadá mě- Německo má také zákonou záruku 2 roky? V některých zemích mají prý jen rok…

          • ememem1  

            jak pisem, nemal som problem. samozrwjme s tym posielanim je otrava ale je z kazdym eshopom.

            • Pohys  

              A s tou dopravou chapu spravne, ze bud to vezmu pres dpd zadarmo a pockam si, nebo priplatim za dhl a budu to mit doma drive? Nebo se dpd vztahuje pouze na nemecko a pro zahranici je pouze dhl…

          • jonti  

            V cele EU to jsou dva roky. Jen ty podminky reklamaci se lisi, mesic na vyreseni tam neni, maji casu kolik je treba.

      • Jarda636  

        Loni jsem reklamoval vidlici. Na jejich stránkách je formulář.

        Reklamace v pohodě, nové vnitřní nohy.

      • Pijer  

        Švára reklamoval pár dní před koncem záruky zadní nábu na Mavicu z kola, co tam koupil a vyřešeno v rámci reklamace během necelých tří týdnů – včetně pošty tam a zpátky.

    • Biermann  

      Dá se na bike-discount nějak zjistit aktuální stav objednávky? Tak nějak jsem zvyklý, že když něco objednám na eshopu, tak vidím věci ve stylu „přijato“, „nabaleno“, „odesláno“ atd. Zde teda k objednávce nevidím prakticky žádné info. Jen blbě koukám nebo žádné stavy namají?

      • Suke001  

        Nic tam není, dorazí ti email o odeslání. Bohužel v poslední době je to časově katastrofa, týden jim trvalo expedovat zásilku.

        • jecnak  

          Souhlas. Posledni dobou fakt nestihaji – zacatek sezony.

          • Idas  

            Odeslani se muze zdrzet, oduvodneni je zde.

            • dolomiti  

              Bike24 to samý. To jak dřív po Německu expedovali maximálně druhý den, dneska trvá šest pracovních dní.

              • MlokCZ  

                Jak kde. Od začátku dubna 3 objednávky na R2-bike a všechny třetí pracovní den doma. A to jsem všechny objednával pozdě odpoledne, tedy nebyl šance v den objednání předat dopravci.

                Na bike24 nevím, tam jsem měl jen jednu a přišla za více než 14 dní, jenže to bylo proto, že část objednávky nebyla skladem a dlouho se čekalo než to bude.

                • dolomiti  

                  Já si to z Bike24 nechávám posílat vedle do Pirny a když jsem objednal do 15:00, tak to druhý den bylo doručený. Minulý týden trvala jen expedice šest dní ;-) Na druhou stranu mají napsáno 3–6 dní :-)

        • MlokCZ  

          Asi to nebude úplně pravidlo, já mám za květen (bike-discount):

          12.5. objednáno (sobota) → 18.5. (pátek) doručeno

          24.5. objednáno (čtvrtek) → 29.5. (dnes, úterý) na rozvozu (tedy bude dnes dodáno)

          Jedno je tedy 5 pracovních dnů a druhé 3 pracovní dny od objednávky po dodání. Od týdnu expedování to má tedy hodně daleko.

          A poslední o víkendu objednáno (a v tom i rám, takže velký balík) a teď mám, že je baleno, tzn. pošlou dnes nebo nejpozději zítra (většinou mám odesláno ve stejný den co přijde, že je zabaleno). Tahle vypadá tedy na 4 pracovní dny až po doručení.

          • AussigBiker  

            Taky tak, ale já asi objednával vždy mimo hlavní sezonu. Do pár dní mi to vzdy poslali, jednou zásilka dorazila za tři dny. Spíš si myslim, že DHL je o pár dní rychlejší než DPD.

            • MlokCZ  

              Já vždy používám DPD pokud to jde (na velké krabice to nejde, takže ta třetí objednávka z uvedených je DHL). DPD mi chodí spolehlivě za 2–3 dny, většinou za 2 (tedy není tu prostor být o pár dní rychlejší).

        • Biermann  

          Ok, tak budu teda netrpělivě vyčkávat na mail o odeslání :) Jsem trošku na trní, protože jsem bral kola co už jinde nebyly dostupné, tady se ještě tvářili, že jsou ale dnes už u nich taky mají dodání nejdříve za 6 týdnů. Tak snad měli dobře sklad a nezjistím, že už nejsou.

    • nksh  

      Bohuzel jsem s hruzou zjistil, ze B-D neumoznuje poslat zpetnou zásilku (vratka zbozi). Timto u me tento eshop konci.

      Chtel bych se dotázat, u jakeho prepravce vyjde nejlevněji poslani baliku do Nemecka? ČP si za krabici bot aktualne uctuje 480Kc :(

      • Libores  

        PPL od 264kč

        https://www.ppl.cz/balikprotebe/

      • novas752  

        Mě se teda ještě nestalo že bych chtěl něco vracet, to mám z různých cykloeshopů asi tak 40 objednávek.

      • wilda81  

        Zkus zaslat.cz

        Do Germánie by to mohlo být +/- za 250,–

        • nksh  

          Diky, zaslat.cz vypada opravdu nejlevneji

          • hrota  

            Jak si to nakonec vyřešil? Taky nejspíš budu vracet boty, shimano překvapilo a stačila by regulérní velikost jako mám civilní boty 

            • nksh  

              zaslat.cz a prijel manik od DPD. Celkem to bylo asi 300Kc.

              • hrota  

                Díky :) peníze přišly obratem na účet?

                • nksh  

                  Poslali obratem zpet, zde nemam vyhrad :)

                  Jinak SH boty jsem objednaval take o 1vel vetsi, ale bohuzel to chtelo vzit +2. Normalne mam boty 46.5–47, zde ani 48 nestacila :(

            • berczo  

              tak já zas u shimana bot se držel rady objednat o 1 číslo větší než civilní a vyplatilo se :-) sedly.

              Nicméně se stále nejraději orientuju podle hodnot v cm v tabulce velikostí. Dle toho sednou vždy.

              Moje zkušenost s bike-discount.de je jenom pozitivní, 2 objednávky, co ukazovalo skladem také bylo skladem, do týdne v cř na adrese doručení. Nikdy jsem nic nemusel vracet.

              • Phantasma  

                Kolik stálo poštovné ?

                • scota  

                  5,95 euro

                  • Phantasma  

                    Uz to tam sypu do kosiku :-) , ale nektere zbozi naskladni az pozdeji. Kdyz to dam vse do jedne objednavky, tak mi to poslou jak? Bude se cekat, az bude vse skladem nebo mi poslou 3 zasilky …?

                    • plzakj  

                      Cekat

                      • Phantasma  

                        Tak to, co neni skladem vubec nejde pridat do kosiku. Je tam jen moznost upozorneni notifikaci, az bude naskladneno. Ale ja bych chtel objednat uz nyni, dokud je tam sleva :-(

                        • MlokCZ  

                          To mají u většiny eshopů schválně, aby nebyl problém s platbou. Při platbě kartou dělají vždy jen blokaci a potvrzení platby dělají skoro všechny eshopy (teď myslím německé) ve chvíli, kdy mají zboží připravené. Tím si to zjednodušují pro případ, kdyby náhodou něco nebylo k dispozici (třeba chyba na skladě nebo u věcí, které nemají skladem, ale ví, že je má dodavatel skladem pro rychlé objednání). Nechají pak blokaci prostě vypršet tím, že platbu nepotvrdí a nemusí řešit vracení peněz.

                          V případě zboží, které bude dostupné až někdy později a ještě to neví s jistotou by byl problém. Nepotvrzená blokace by jim vypršela dříve než by došlo na expedici objednávky. Takže buď by museli potvrdit platbu ještě než mají zboží a pak následně mít více práce s vracením peněz (kdyby pak zboží nebylo) nebo řešit opakovanou platbu (ještě komplikovanější).

                          • dolomiti  

                            Na Bike24 u mě teda žádnou blokaci nedělají ;-) Z karty peníze odejdou okamžitě. Už se mi několikrát stalo, že mi během dne psali, že něco bohužel není na skladě, ikdyž v okamžiku objednávky to na skladě bylo. Potom buď vrátili peníze a nebo jsem udělal nějakou změnu.

                            • MlokCZ  

                              U objednávek, kdy jim to píše vše skladem to možná strhávají rovnou (což je většina případů, protože většinu věcí mají skladem). V tomto případě zřejmě rovnou blokaci i potvrdí .

                              Když není, tak jen blokují, stalo se mi už vícekrát a jednou i s vypršením blokace (u toho mi nakonec objednávku zrušili, že to zboží vůbec nebylo).

                              Naposledy právě ta poslední objednávka. Zaúčtování u mnou používaných karet bývá většinou 2–3 dny po platbě.

                              Teď 22.4. objednáno a blokována částka na kartě, datum operace na kartě pak vidím 5.5. a datum zaúčtování 6.5.

                              U jiných obchodů to samé. U těch delších blokací s pozdějším potvrzením je to pak zajímavá loterie kolik to bude stát (použije se kurz až ke dni skutečné realizace platby, který se liší od kurzu z doby blokace).

                              • dolomiti  

                                Možný to je, proto píšu „u mě“ ;-) U Bike24 neproběhla blokace ani když jsem objednával zboží, které aktualně neměli na skladě a doba dodání byla třeba dva týdny. Vždycky se to okamžitě zaplatilo, ale také vždycky přišel email, kde si chtěli potvrdit, že počkám. Stejný je to pokud neplatíš kartou, ale převodem. Objednáš a okamžitě s potvrzením ti příjdou podklady pro platbu. Zaplatíš a nikdo v tu chvíli neřeší, jak to na tom skladě opravdu je.

                                U Wiggle Deutschland to mám stejně jak píše Phantasma. Pokud není na skladě, tak to do košíku nepřidáš :-)

                                • MlokCZ  

                                  Tak blokace je na kartě úplně vždy (tedy aspoň u karet v ČR), jen ten pokyn k dokončení transakce může většinou přijít okamžitě s blokací a pak je zaúčtováno za ty 2–3 dny. A i v tomto případě mám při změně kurzu (což je v podstatě téměř vždy) jinou strženou částku než tu na začátku blokovanou.

                                  Bez blokace by neexistoval platba kartou online.

                                  To spíš mi přijde, jestli to banka u které máš kartu vůbec vše v zobrazení rozlišuje.

                                  • dolomiti  

                                    Netvrdím, že blokace nefungujou ;-) Někdy mám blokaci i dva týdny než se zaúčtuje. Nejčastěji to u nás trvá nejdýl platbám u pumpy. Píšu jen svoje konkrétní zkušenosti s Bike24, ale český karty můžou fungovat jinak, nevím, žádnou nemám.

                                    • MlokCZ  

                                      V ČR jsem ještě nikdy okamžitou platbu neviděl a to na všech možných kartách (ať už různé debetky, tak kreditky) a tím myslím i jen v rámci ČR, kdy to od blokace po reálné provedení bývá rychlejší než u platby v zahraničí. Tím nevylučuju, že nemůže existovat případ, kdy to je hned.

                                      V ČR mám často blokaci i třeba 2 dny i v případě, že debetkou vyberu z bankomatu vlastní banky.

                                      U zahraniční platby (tedy banka a karta z ČR na bike24 nebo jiném německém shopu) je jasné, že to trvá déle.

                                      Proto mi okamžitá platba (tzn. v podstatě bez blokace) překvapuje i když to není karta z ČR. Ale samozřejmě věřím, že to tak máš.

                          • Phantasma  

                            To zni az moc komplikovane, beru radsi Kalase … bohuzel drazsi varianta.

                            • MlokCZ  

                              Tak právě tím, že to nejde teď objednat to je pak jednoduché. Až to bude skladem, tak to půjde objednat a rovnou se provede i reálná operace na kartě.

                              • Phantasma  

                                Asi nerozumim. Necekam na zadnou operaci na karte, to zbozi vubec nejde pridat do kosiku, takze se k platbe vubec nedostanu. Muzu se jen nechat upozornit, az zbozi bude skladem, ale zadne platebni udaje sem nezadaval …

                                • MlokCZ  

                                  Čemu nerozumíš. Píšu „Až to bude skladem, tak to půjde objednat a rovnou se provede i reálná operace na kartě.“. Já spíš nerozumím tomu s čím máš problém.

    • jIrI___  

      Prosím jaká přepravní služba doručuje zboží z bike-discount.de?

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.