• Syky73

    Ahoj.

    Jezdím vittoria rubino 700×25c.Chtěl bych zjistit jakou mají životnost. Děkuji

    0 0
    • Smazaný účet  

      Do konce zivota.

      0 0
    • Singlespeed  

      Píšeš, že pláště jezdíš, takže životnost snadno velice přesně zjistíš sám, to dá rozum…

      0 0
    • kubad  

      výrobce by měl udávat cca průměrnou životnost na předním a zadním kole

      0 0
    • Giacomo  

      Ahoj já jezdím Vittoria Rubino Pro a mám na nich najeto cca 9500km po 6000km jsem přehazoval přední za zadní. Mám 77kg. Zatím vypadaj docela slušně

      0 0
      • tomxxx  

        Rozmohl se nám tu takový nešvar.

        0 0
        • Singlespeed  

          U lidí nad 40 let, kteří ještě pamatují dobu, kdy se to ze zoufalství běžně dělalo, bych to toleroval :-).

          0 0
          • tomxxx  

            Ale tak nic tim neziskas, ani neusetris. Staci nic neprehazovat, jezdit zadni do mrtva a pak koupit jeden plast novej, hodit ho na predek, puvodne predni na zadek a pak zase jezdit zadni do mrtva. To mi prijde o dost lepsi, kdyz chces setrit.

            0 0
            • Cavendish  

              Stejný plán mám s galdama Veloflex. Zadek má vydržet 3000 a předek 6000km. Zatím se to potvrzuje. Až to přijde, hodím předek za zadek a nová galdy půjde na předek :) Ušetřím 2000 :D

              0 0
              • kubad  

                to je blbost to odlepovat, bych dal jen nový dozadu a jezdil

                0 0
            • Krejza  

              V čem přesně je to o dost lepší?

              Když pominu menší počet přezouvání. U kola mi to ale nepřijde jako problém, když je to práce na 10 minut.

              0 0
              • plzakj  

                Ze si nerozbijes hubu s plastem dorvanym na zadnim kole prendanym na predek.

                0 0
                • Krejza  

                  Tak hubu si v tom případě rozbije debil, co se nepřizpůsobí změně.

                  Co když budu měnit relativně pravidelně po 500/1000/2000?

                  0 0
                  • plzakj  

                    Tak, huba je to tvoje :-)

                    0 0
                    • Krejza  

                      Dost rád bych viděl důkazy, kolik pádů je opravdu sjetou gumou.

                      A že ročně celkem padám a gumy měním dost.

                      0 0
                      • Honzis  

                        já bych to taky neviděl jako zásadní problém, neb se tak bojím, že nedosáhnu meze přilnavosti a na mokru jezdím úplně jak po*ranej

                        0 0
                      • plzakj  

                        Asi to neni jenom o sjeti vzorku ne? Muj zadni plast je podstatne vic posekanej a vizualne vic opotrebenej, nez predni. Jezdim s tim teda vsude mozne, asfalt neasfalt. Vzdycky jsem to bral tak, ze “prasklej” plast na zadnim se koriguje podstatne lip, nez na prednim.

                        0 0
                        • Krejza  

                          Ano, ztráta gripu na předním je pocitově horší než na zadním. Když někdo ukradne předek, je to vždy hnus. Ale v případě pádu je bez chráničů asi jedno, ktera guma nepodržela.

                          Já mám raději stejně/podobně sjeté. Dává mi to brzdu nedovolovat si tolik jako s novými.

                          0 0
              • tomxxx  

                Je lepší mít vepředu vždy dobrej plášť, přehazování předku za zadek nedává smysl (já mám tak po 500km vzadu sjeto jak po celý sezoně vepředu), protože takhle máš pak blbej plášť po chvíli všude. Proto je dobrý mít vepředu vždy novej a ten přední vzadu poslouží úplně v klidu (když neni posekanej). Daleko víc je to znát u bika/CX. Nicméně s galdama bych se s tim fakt nesral.

                0 0
      • Syky73  

        Děkuji za info. Já zatím 3000. Na zadním trošku ploška, ale přední jako nový.

        0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Silnicni plaste obecne neco mezi 2– 10tis km vzadu, vepredu o hodne vic. Predni pak posunes dozadu, nebo na zimaka. Nekdo je vyrazuje kdyz maji vyjetou plosku. Nektery driv riznes na boku nez sjedes, nektere sjedes bez problemu az na platno, nektery udela bouli, nektere maji prosekany behoun, nekteremu se odlepi behoun, nektery se utrhne u patky, nekterym shnije smes. Zalezi taky jestli jezdis kopce a ostre sjezdy nebo roviny.

      Takze neresit, jezdit a kontrolovat.

      Nejakych 8 let zpatky jsem mel Rubina k te horni hranici, daly se sjet na platno a neriznul jsem je fatalne. Ale na mokru dost klouzaly. Jaka je soucasna verze nevim.

      0 0
      • Honzis  

        aktuálně Conti Grand Prix 9600km, asi po 6,5tis přehozeno předek-zadek, pár sekanců z boku, ploška, ale drží tvar, na rozdíl od 4000S II co mi jeden hází a Grand Prix je křivej jak žížala, ale ten zase najel aspoň 100km po šotkách a v šutrech :-)

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Myslis ze se na sotce da natrhnout kord, ze to udela bouli, aniz by to bylo poznat na behounu? Jsem ted jeden 4000sII sundal protoze hazel a dalsimi prij de ze hazi trosku taky. A nejaky ty sotky u me videl.

          S Grand Prixama mam zkusenost od kluka z mestky festky, ze starej furt pichal, a pak novy se mu oba trhly podel patky po par mesicich a minimalnim najezdu.

          Mickeymouse si chvalil Vittorky corsa ze jsou krasne kulaty.

          0 0
          • Honzis  

            Mně připadá že GP4000S má strašně náchylnej bok, naruší se vlákna a háže to, bohužel i relativně nejetý.

            Grand Prixy drží tvar, mám je na Holdsworthu viz profil pořád, ještě jsou vidět důlky, šotek projely dost, defekt jeden o ostrý střep jinak nic a naprostá spokojenost, jen asi +25g.

            Vittorky super, ale nájezd prd – teda aspoň dřív ty Corsy byly na 3000km :-(

            Novej GP5000 je nádherně rovnej, ale funglovka a moc gumy tam teda není, stejně jako Hutchinson Fusion.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.