Zdvih u Marzocchi XC 600 TST2 2008

25 nepřečtených
  • sema

    Ahoj všichni chtěl jsem se zeptat ohledně této vidlice.všude na netu jsem ji našel pouze se zdvihem 100mm a na kole reign 2 má 140mm což mi moc teda podle obrázku nepřipadá.Dost o tomto kole přemýšlím ale tohle mi trochu vrtá hlavou.jinak ohledně vidlic jsem úplný amatér tak předem děkuju za každý názor

    0 0
    • KRAJIC  

      Není na reignu 2 spíše tato vidlice?www.bartonicek.cz/index.php?…

      0 0
    • m4jK  

      Zdravim, nechcem zakladat novy thread, tak to napisem sem. Mam problem s touto vidlicou, konkretne so zdvihom. Deklarovany zdvih je 140mm, lenze pri tlaku, ktory potrebujem na svoju vahu (~ 46psi) je vzdialenost od stierakov po korunku ~135mm. Ked vidlicu nafukam na vyssi tlak (~70psi), tak sa vzdialenost zvacsi na ~155mm, co by bolo pre zdvih 140 mm realnejsie. Chcel by sa to teda opytat, cim je to sposobene, pripadne ako tuto „vadu“ odstranit, skor nez ju odnesiem do servisu. Dik

      0 0
      • Smazaný účet  

        je tam negativni pruzina a dyz to nafucish moc, tak se zmackne viiic ;-) jinak stim ze ti nejde na doraz, v noze ve ktere je tlumeni a tedy vic oleje, foukej mensi tlak…, nez f te druhe :-) ikdyz tedka teda nevim jak to vlastne stemadle vidlema je, jestli se foukaj vobe nohy.. :-) pokud ano, plati co sem psal :-) chce to chvili laborovani a chodi to pak krasne na celem zdvihu… ( testovano na AM3 )

        :-)

        0 0
        • m4jK  

          No problem je to, ze na vidlici je len jeden ventil, cize pozitivna a negativna komora sa fuka cez tento ventil (negativka nie je pruzinova,ale vzduhova (nieco ako SoloAir od RS)). V druhej nohe je tlmenie, ale tam mozem nastavovat len odskok a lockout, dalsi ventil tam uz nie je. Neviem teda ako dosiahnut ten stav, aby vonkajsie nohy mali tych ~155mm pri potrebnom tlaku :(

          0 0
      • m4jK  

        Niekto nejaky iny napad? :((

        0 0
      • jirka-s1  

        čau,ůplně stejný problém,už se ti to podařilo nějak vyladit?

        0 0
        • m4jK  

          No vyriešil som to len čiastočne. V servise som úspešne nepochodil, tak som na radu pár ľudí som z tlmiacej patróny vylial časť oleja, pomohlo to, začala využívať väčšinu zdvihu.

          Lenže potom neskôr som umýval bike a mal som ho otočený hore nohami asi 6hod a vidla zas začala chodiť trochu menej.

          Ale už som na to rezignoval, na jar idem kupovať Lyrika alebo VANa ;)

          0 0
          • jirka-s1  

            to jsi 6 hodin umýval kolo? :-)

            no já ho otočený neměl,a vidle skoro přestala chodit,

            dostanu z ní jen 45mm zdvihu,půjde na reklamačku,

            pak se uvidí…

            0 0
            • m4jK  

              Nie, nie. To bola viacmenej celá rozborka, preto taký čas (a hlavne, už po hodine ma to prestalo baviť, tak som to nechal tak a vrátil sa k tomu neskôr :))

               

              Inak ak ti chodí len 45mm, tak určite reklamácia. Ale na 90% to bude v tej tlmiacej patróne, teda presnejšie v množstve oleja, ktorý je v nej.

              0 0
      • scret  

        mam stejny problem… kazdopadne ja ho asi ani resit nebudu, protoze vidle pujde z Reigna pryc nejeta, chci neco s pevnou osou…

        0 0
        • jirka-s1  

          no tohle řešení mě už taky napadlo,bude to jen otázka finanční… :-)

          0 0
          • scret  

            to je vzdycky:) jinak ta 600ka neni spatna vidle, jen to neni proste podle myho gusta…

            0 0
            • jirka-s1  

              no, spíš je problém,to vysvětlit doma :-)

              0 0
              • scret  
                                                                                                                                                                                            

                tak s tim zatim problem nemam:)) pritelkyne je tolerantni…

                                
                0 0
  • marapara

    Vyliž si prdel

    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.