Zdvih u Marzocchi XC 600 TST2 2008

25 nepřečtených
  • sema

    Ahoj všichni chtěl jsem se zeptat ohledně této vidlice.všude na netu jsem ji našel pouze se zdvihem 100mm a na kole reign 2 má 140mm což mi moc teda podle obrázku nepřipadá.Dost o tomto kole přemýšlím ale tohle mi trochu vrtá hlavou.jinak ohledně vidlic jsem úplný amatér tak předem děkuju za každý názor

    0 0
    • KRAJIC  

      Není na reignu 2 spíše tato vidlice?www.bartonicek.cz/index.php?…

      0 0
    • m4jK  

      Zdravim, nechcem zakladat novy thread, tak to napisem sem. Mam problem s touto vidlicou, konkretne so zdvihom. Deklarovany zdvih je 140mm, lenze pri tlaku, ktory potrebujem na svoju vahu (~ 46psi) je vzdialenost od stierakov po korunku ~135mm. Ked vidlicu nafukam na vyssi tlak (~70psi), tak sa vzdialenost zvacsi na ~155mm, co by bolo pre zdvih 140 mm realnejsie. Chcel by sa to teda opytat, cim je to sposobene, pripadne ako tuto „vadu“ odstranit, skor nez ju odnesiem do servisu. Dik

      0 0
      • Smazaný účet  

        je tam negativni pruzina a dyz to nafucish moc, tak se zmackne viiic ;-) jinak stim ze ti nejde na doraz, v noze ve ktere je tlumeni a tedy vic oleje, foukej mensi tlak…, nez f te druhe :-) ikdyz tedka teda nevim jak to vlastne stemadle vidlema je, jestli se foukaj vobe nohy.. :-) pokud ano, plati co sem psal :-) chce to chvili laborovani a chodi to pak krasne na celem zdvihu… ( testovano na AM3 )

        :-)

        0 0
        • m4jK  

          No problem je to, ze na vidlici je len jeden ventil, cize pozitivna a negativna komora sa fuka cez tento ventil (negativka nie je pruzinova,ale vzduhova (nieco ako SoloAir od RS)). V druhej nohe je tlmenie, ale tam mozem nastavovat len odskok a lockout, dalsi ventil tam uz nie je. Neviem teda ako dosiahnut ten stav, aby vonkajsie nohy mali tych ~155mm pri potrebnom tlaku :(

          0 0
      • m4jK  

        Niekto nejaky iny napad? :((

        0 0
      • jirka-s1