• JFtryall

    Je skoda ze neexistuje podobne zamereni zavodu. Jaky na to mate nazor? Trat 60–80km, velmi narocna nahoru i dolu. Minimalni zdvih 130mm a poradna komplexni proverka schopnosti ridera jak techniky tak fyzicky.?

    • madcat  

      Ten zdvih bude někdo kontrolovat na startovní čáře, jestli někdo náhodou nepodvádí a nepřijel na kole 120/120? A co když někdo zapomene vytáhnout sníženou vidli – půjde domů s brekem? :)

      • JFtryall  

        Ale o to nejde, podvadet se da vsude. Jde o to aby ten teren byl takovy aby si clovek na 100mm proste netroufl. :-)

        • Kubiczech  

          Takový terén ale nebude celých 80 km. Mně spíš přijde zajímavější ten styl rychlostních zkoušek a měřených přejezdů, kterým se jezdí enduro závody. To umožní namixovat více technicky zajímavých míst v kratších celcích a mezi nimi přejíždět.

          • hs74  

            Přejezd neměřený. Tam by měl být určený jenom čas příjezdu do časové kontroly.

            • Kubiczech  

              Máš recht, tak jsem to myslel.

              • hs74  

                Podle mě by byl ideál okruh cca 40–50 km a na něm tak 3–4 RZ.

                Dopoledne jednou, odpo podruhý.

                • ZuzicK  

                  Tam by jich šlo nacapat i 6–7 si myslim, 3–4 je málo. A dvakrát by to dalo pár lidí :-)

        • mr.antik  

          ukaž mi terén, který na 100mm nejde a na 130mm už jde :-))) S vytaženou sedlovkou.

          • lukas aka mitro  

            hmm..to bude tezky:))

            • McBlacky  

              Pokud se dává Wales na pevný vidli a HT, tak bych to fakt nechtěl vidět :)

              • lukas aka mitro  

                Tipoval bych to na lezecky teren obtiznosti 2 az 2+:)))

              • unitak  

                Hmm, ale i tak myslím, že na Walesu by byl full rychlejší než pevňák :) Určitě to jde, ale myslím, že by to bylo o dost náročnější.

                • lukas aka mitro  

                  Vzdycky zalezi kdo na tom bajku sedi. U mne by to na chtim celopevnaku bylo rychlejsi, bo bych s nim zvladl utikat na zadech:)))

                  • mr.antik  

                    přesně, výjezdy by chrti běhali a riskantní sjezdy taky.

                    AM prostě není o závodění, ale o pohodlí a radosti z jízdy, případně o pěkných trejlech. Kdybych na takový závod jel, tak uričtě ne kvůli porovnání s chrtama na pevňácích :-)

        • miloso  

          Ja si niekedy trúfnem s 80/0 tam, kde by niekto s 120/120 pustil do gatí. A teraz čo? Netreba to nasilu paušalizovať :-D

          • Atilla  

            To se rozhodně nesmí paušalizovat, protože co někteří předvádí v bikeparkách na kolech za 80tis je prostě utopie.

            • lukas aka mitro  

              hele jako bacha..sjet patnik chce taky odvahu!

              • pepek  

                Tak já třeba patníky nedávám. Ty jo? Jak se dostaneš nahoru? Jmenuješ se McAskill?

                • lukas aka mitro  

                  tak teda obrubnik…ale i patnik muze byt maly

                • Kubiczech  

                  Ty moderní tenké plechové se dají přejíždět s efektním plesknutím o střed. Na to nemusíš být McAskill.

            • Frostty  

              Tak někdo má prostě víc vyvinuté pud sebezáchovy :o)).

    • jIrI___  

      130 mm zdvihu je ještě XC, ne AM.

      • maajkee  

        Z jakého informačního zdroje jsi čerpal? :)

        • jIrI___  

          Ze všeobecného mínění a zdravého rozumu :).

          • maajkee  

            Aha, tak proto XC závody jezděj všichni na 120, 130mm fullech :)

        • mpIII  

          Já mám 140/150 XC.. Kolo by zvládlo víc, já zvládám XC :0)

          • pold  

            Konečně někdo rozumný. Mám 120/120 na ježdění do hospody, dost to eliminuje nepříjemnosti při přehlédnutí díry nebo obrubníku cestou domů :-)

    • JFtryall  

      130 pouze priklad. 150 by bylo vhodnejsi. 140–150 a horni hranice neomezena :-), je skoda ze nic podobneho neni si myslim.

    • Elwing  

      Enduro závody. V čechách vím jen o illegal, které se odehrávají na západě v Krušných horách. Zde si můžeš přečíst. Jinak v cizině se dělají i různé série enduro závodů.

      • ZuzicK  

        V zahraničí je taky blízko „Mad East Enduro“:%C2%A8ww­w.google.cz/se­arch?ix=heb&sou­rceid=chrome&i­e=UTF-8&q=enduro+mad+e­ast+challenge kousek od Cínovce. Minulý rok poprvé jako otevřené mistrovství Německa.

    • venabch  

      Ahoj

      Tak pojed mtbtrilogi nebo mtbchallenge tam si myslim ze si ty sjezdy uzijes :-D a vyjezdy taky. Jinak v polsku tesne u hranic se jezdi ENDURO pohar kde se meri jen useky.

    • lukas aka mitro  

      Jako takovy zavod muzes pojmou Drtice…borci na cele do toho docela dupou…pravda, Drtic je trochu delsi:)

      • nox159  

        a teren je tam kde? par peknych useku tam je ale to je tak vse… asfaltu jak nasraneho… ale o tom uz jsem tu psal mnohokrat :D

        • lukas aka mitro  

          to jo..ale kdzy to mas v nohach, tka vsem ujedes i na 130mm fullu:)

          • nox159  

            ale proc to delat na drtice idelane 100mm chrti ful tak do 10,5kg plaste staci 2,1 ale trochu odolnejsi a je to idelani pokud ti jde o rychlost… :)

    • Nikovlas  

      Minimální zdvih myslíš přikázán pravidly? Nemělo by být také stanoveno minimum průměru kotoučů? Šířky řidítek? Zakázány 29"? Tak snad každý může jet na tom, co mu nejlépe vyhovuje, ne?

      • lukas aka mitro  

        spise to myslel nako zavod tery na HT bude docela peklo az nejetelny pro bezne startovni pole. Napada mne nejaky sileny peklo po sutrakach ktere projede jenom trialista a to za dva dny:)

        • mr.antik  

          mě takový úseky u nás napadaj, ale je to vždycky jen pár stovek metrů, maximálně kilák v kuse

          • lukas aka mitro  

            no..tak by se jezdilo dokolecka.)

          • JFtryall  

            V Jesenikach v oblasti Keprniku jsou ty useky docela dlouhe. Za mokra jeste mnohem narocnejsi, bylo by to dobre porovnani. Tam bych na HT jel nerad.:-D

            • pepek  

              Závod na Keprníku by dokázal zorganizovat snad jen Ecclestone

      • Mr.Duck  

        Zakázány 29" určitě.

    • goofy  

      Jde to resit nejakym delsim sjezdem ala treba Rychlebske enduro, kde to na sjezdaku neni ono a na XC taky ne, nebo systemem ala Krusnohorske endurka, a to je podle me to, co by se ti mohlo libit. Nekolik merenych RZ (nektera i do kopce) spojenych spojovackama s omezenym casem na prujezd

      • Elwing  

        už mě bolej nohy jen jak to čtu :)

        • Radek Broz  

          Právě jsem si uvědomil, že jsem dneska trénoval málo:o)

          • goofy  

            Mno jak si vzdycky ctu reporty s tech vasich enduro zavodu, tak si rikam, ze bud tam ste vsichni neuveritelne nabuseni, nebo jenom jsem proste strasna sracka :-D

            • Elwing  

              Jsou nabušení :) To, že jsem sračka samozřejmě nemůžu přiznat veřejně ;)

              • mr.antik  

                jsme hrozně nabušení, už je chybí sundat 10 procent tělesné hnmotnosti…

          • ZuzicK  

            Nepovidej :-)

    • Elwing  

      Jo anebo King of Špičák, který mi líčil kamarád :)

      • Specík  

        Jo to je sranda, jediný pořádný závody u nás :D

      • bleach  

        zdar. jedete nekdo ted o vikendu?

        • Elwing  

          Budu jezdit v parku, závodit ne.

          • bleach  

            ja prave vaham. bojim se ztrapneni v obou dnech :-D

        • LRRTM1  

          O wejkendu tam budu, ale zajezdit do bikeparku si pojedu až v týdnu. O wejkendu bude asi pěkně husto :-/

          A někdy koncem týdne chcem zajet i na Geisskopf…

          • mr.antik  

            myslíš že budou fronty? Když je tam ta akce?

            • Elwing  

              Fronty byly na otvíračce. Teď jde akorát o to, že v neděli bude od 12 zavřená Black friday.

              • LRRTM1  

                Přesně tak… určitě bude víc lidí. Jednak kvůli wejkendu, druhak kvůli závodům. Jsem tam celý týden, tak to nechám na všední den. Ale jestli bude čas, můžu vám udělat fotky :-D

    • nox159  

      až neco takoveho bude, tak se tam bude jezdit na takovych krutoprisných strojich :)

      • lukas aka mitro  

        A budes kral kategorie bo uz roky trenujes:)))

        Jinak teleskop fajny:)))

        • nox159  

          na tohle musis mit hlavne mentalne, pak ani trenovat nemusis, ale na to vetsina lidi mit nebude :)

      • drevik  

        nemá to nějaké malé kola?

      • JFtryall  

        No kdyz poradatel nedostane zavrat tak asi ano…:-)

        • nox159  

          rikam ze na to musis mit mentalne…

          • JFtryall  

            Bych hodil negativni predstavec at se to da poradne lamat v kopci jinak pohoda..B-)

            • nox159  

              si snizim vidlu na 100mm… ;-)

              • JFtryall  

                Vydrzi ty Archy i hodne tvrdy jezdeni?

                • nox159  

                  rekl bych ze jsem tedka nekde u limitu ramu co je pro nej jeste ok a kola zatim drzi… ale samozrejme kdyz se jim neco stane bude to na 90% chyba jezdce…

                  pro me na moje jezdeni staci, pokud bych je dal na reigna coz planuju tak tam to uz bude asi na hrane… ale tak uvidim…

                  tedka muzu s klidem rict ze jsem s nima spokojeny… :)

                  • JFtryall  

                    Ok diky. Rad bych je na iQ videl :-), tak treba nekdy.

                    • lukas aka mitro  

                      Ja jsem cely rok jezdil na ZTR Flow a s myma 65Kg se ani nehly..treba ti to k necemu bude:)

                      • JFtryall  

                        Mam 66–67 a rmx 7325 drzi bez problemu, ale jsou to uzovky…uvidime.

      • rexa  

        :O To je Foxka 36ka na tom Anthemovi?!? :O

        :D a ja vaham zda dat na Pitche Durolux nebo jen Epicon! :D

        • goofy  

          160mm na Pitchi je vklidu, takze klidne Duroluxe na 160mm

          • rexa  

            Ale jo, zdvih me netrapi. Jen ta vaha. Bral bych ho urcite z TT a tam Milan nabizi pouze variantu s ocelovym krkem, ktera vazi 2,6 kg :( Chtel bych toho pitche mit univerzalnejsiho, protoze budu jezdit i hodne do kopce, tak nevim jestli ten Epicon nebude lepsi.

        • nox159  

          samozrejme :D

        • Luk02  

          I v návodu je že tam můžeš dát 160, takže teoreticky by vstřebal i 180:-D…

    • cat  

      Enduro zavody v zahranici rostou jak houby po desti. Na mtbr jsem cetl, ze by to mohla prebrat UCI a udelat neco z toho „oficialni“.

      Zavod pro kategorii 130mm nebo neco podobnyho je blbost, to je proste xc. I pro enduro kategorii je diskutabilni jak to vlastne udelat. Ty erzety jsou asi nejlepsi reseni, ale vzdycky se to musi prizpusobit trati.

      Tady se o tom diskutuje, tech vlaken se tam da vyhledat vic.

      V cesku byl prvni ofiko zavod Rychleby Enduro Challenge a bylo to super! Pokud by se nejakej pohar udelal i v cesku, mam prvni vaznou motivaci prestat kourit:D

      • Radek Broz  

        No, v Rychlebech to bylo po té, co se to v Krušnejch jezdí už 3 roky:) První enduro závod v ČR byl a navždy bude v Kraslicích.

        • ZuzicK  

          Taky psal OFIKO :-)

          • Radek Broz  

            A to se liší čím? Zápisem do UCI kalendáře?

            • ZuzicK  

              Že to není illegal. Jinak si taky stojím za tím, že u vás to všechno začalo. Illegal neilegal ;-)

            • Frostty  

              Závidí, závidí…

              • Radek Broz  

                To fakt ne;) Jen jsem chtěl uvést věci na pravou míru (ten závod, kterej byl první, není můj).

      • gallardo  

        Trasy trans-provence se mi fakt hodne libi. Mazec jak to v tom videu z 1. dne nekteri pusti dolu, skoro jak na dh kole

        • cat  

          Jj, Transp. je perfektni zavod.

    • Pedro404  

      Určovat minimální zdvih je hovadina, když v DH pohárech měli nejlepší kluci na HTčkách skoro stejně rychlý časy jako fullaři.

    • JFtryall  

      Enduro zavod by byl fajn!!! Mate s tim nekdo realnou zkusenost?

    • Payia  

      Problem je v tom, ze tyhle vehikly nejsou vhodne na zadnou trasu. Do vyjezdu je to tezky a pulka sily jde do tlumicu a sjezd kterej je dostatecne narocnej na to, aby byl potreba full, stejne 95% debilu co si fully kupujou sejde radsi pesky a tech zbylych 5% si tam rozbije hubu ;).

      • nox159  

        nez jsem se podival do profilu bylo mi jasne oskud jsi ale vek jsem netrefil bud bych delil nebo nasobil dvema :D

        ale co je hlavni a vsem jasne proste na to mentalne nemas :D

      • ZuzicK  

        No jasnýýýý! :-D

      • mr.antik  

        to je hater…

        když na to nemáš finančně nebo mentálně, tak aspoň nezáviď

      • jIrI___  

        +100

      • pavlik6022  

        aspiruješ na cenu „Blábol týdne“ , no a pro mě jsi vítěz už dnes

      • Frostty  

        Jo, přesně takhle to vidím :D.

      • kubad  

        tak na takovýhle výplod musíš už fakt mít mentálně

        • Payia  

          Muzes me kdykoliv presvedcit o svy pravde, vyber trasu 50km+ v terenu, vezmi svyho AM za 150.000kc, ja vemu myho crosse zimaka na pevny vidli za 1000kc a uvidime – kdyz dojedes driv, tak rad uznam ‚ze na to mas mentalne‘

          • mpIII  

            Házíš číslama, že by závist? :0)

          • mr.antik  

            mám tady pár takových sjezdíků, jsou mnohem kratší, ať to máme rychlejc za sebou, co ty na to?

          • kubad  

            4.6.2012 11.00 Rychlebky můžeme dát nahoru a dolu

            sraz u informačního centra

            • Payia  

              Predpokladam, ze myslis 4.7. – pokud razis po praci a hodis me tam i zpatky, tak souhlas.

              • kubad  

                4.7 sorry

                • kubad  

                  jinak 5–6–7.7 samo může být taky :D

                  • Payia  

                    Muzu kazdej z tech dnu, vyber okruh 50km+ a dej vedet kde me naberes.

                    • ZuzicK  

                      Docela si věříš, to bych snad i chtěla vidět. :-)

                    • mr.antik  

                      Z prahy to máš 200km, to máš tak na rozjetí

                    • kubad  

                      termín a místo znáš, cesta je tvůj problém, tys nahodil podmínky nevím proč by tě tam měl někdo vozit,

                      TADY kus trasy

                      nahoru dolu, případně 2× aby o těch 50 dalo

                      a asi bude blatíčko budeš to mít veselejší

                      • McBlacky  

                        Pokud to neklapne, mohl bych něco vymyslet tady v okolí Prahy. Ale já mám AMko jen 120/120 tak nevím jestli by to stačilo. 50km po Točný a Závisti by mohlo být taky technicky zajímavé.

                        napadá mě ale jak to měřit, protože pokud oba nebudou znát dobře trasu, není jak. Z principu spolu nepojedou…

                        • kubad  

                          to už by se nějak vyřešilo :D

                        • Radek Broz  

                          Klidně bych namotal 50km trasu, kde on po 1–2km skončí a měření odpadne:)

                        • Payia  

                          Jenze tu slo o trasu zavodu, samozrejme ze dokazes vymyslet okruh kde bude nejlepsi DH nebo trasu kde bude nejlepsi jit radsi pesky, protoze to neprojedes na nicem. Na kopec vylezt krovim a sutrama pesky a dolu sjet po DH trati a tohle si dat jakozto 20 okruhu aby to dalo 50km a jsi na svym, ale jako zavod je to kravina. Pointa byla v tom, ze nenajdes trasu 50km+ (jakoze 1 okruh) kde by se vyplatilo AMko oproti XC biku.

                          • jIrI___  

                            S tím v podmínkách panujících v ČR nelze nesouhlasit.

                            • kubad  

                              140mm full může být kurevsky rychle bacha na to ;D

                              • jIrI___  

                                Když na něho posadíš Jardu Birella, tak nepochybně :))

                          • kubad  

                            já ti nevím tohle vlákno je i AM závodech, trasu AM závodu sem použil.

                            a osobně si nemyslím že by moje předražené 11kg. AM ko po přezuti na vhodné pneu a nasazeným delším predstavcem představovalo brzdu na Maratonech .D

                          • kubad  

                            já ti nevím tohle vlákno je i AM závodech, trasu AM závodu sem použil.

                            a osobně si nemyslím že by moje předražené 11kg. AM ko po přezuti na vhodné pneu a nasazeným delším predstavcem představovalo brzdu na Maratonech .D

                          • Radek Broz  

                            Enduro závod, kde na XC biku rychlejší nebudeš. Ani druhej nejlepší českej krosař si XC kolo nevzal:o) http://www.youtube.com/watch…

                            • logoman  

                              Hm tak to je luxusni, zvlast ten trail 50/50 vypada dost fajnove :)

                            • jIrI___  

                              Illegal Enduro a video vystavené na webu. Uvažování některých lidí je opravdu zvláštní :D

                            • mpIII  

                              Rob zanevřel na RB a sedlá Ibise?

                              • mr.antik  

                                rb je rb a ibis je ibis, co k tomu víc říct :-) Kdybych si mohl vybrat mezi giantem a ibisem, vyberu si taky HD :)

                                • mpIII  

                                  Ho určitě dostal za fotky pro Lopese :-D :-D

            • Kubiczech  

              Na to bych se podíval, na dopravu pána s radostí přispěju. (: Kdy se tam budete motat? Ve čtvrtek a pátek mám do Rychlebek taky cestu…

          • Radek Broz  

            Do toho bych rád šel, jsem ochoten si i vsadit.

          • ZuzicK  

            Pár pěkných návrhů už tu máš, nu? :-)

          • jIrI___  

            Vsadil bych si na tebe. Když už do toho jdeš tak hrrr, tak není možné, abys byl nějaké jelito a asi na tom crossu fakt umíš.

          • cat  

            Bude i nejakej live video prenos? Bych se mrknul. :D

          • lukas aka mitro  

            pojdme chlapci, pojdme..bych i prijel abych to videl:D

          • JFtryall  

            Na celopevnaku jezdim takhle.

            https://vimeo.com/44248754

            • Bafoon  

              http://vimeo.com/44248754 aby to jelo z první ;-)

              pěkný video

            • jIrI___  

              A navíc 29", takže takový cross na širších gumách. Pokud podobně umí i Payia, tak věřím tomu, že by si na tom crossu fakt povodil většinu místních tvrdých AMkářů.

              • MlokCZ  

                JFtryall umí opravdu hodně (co tu neumí skoro nikdo z BF). A i tak jsou to specifické terény vhodnější na celopevňáka (i když by to většina lidí nedala a spousta ani na fullu).

                Když místo toho přijde opravdu hodně rozbitá a k tomu dlouhá pasáž, tak to bude bez odpružení hrozný opruz.

                A i když na celopevňáku se dá projet i hodně rozbitá netechnická pasáž, tak hlavní rozdíl bude v tom, že pojedeš pomalu a celé ze sedla.

                Oproti tomu na fullu budeš i hodně sedět a poletíš.

                Celé je to jen o tom, že na závodech v ČR až na pár vyjímek je minimum terénu a většina trasy jsou rychlé dálnice, kde full opravdu potřeba není.

                To se ale nebavím o terénu a není to nic co by mělo patřit do vlákna závod pro AM full.

                Za ten já považuju závody co se jezdí v zahraničí. Tedy více měřených úseků převážně z kopce (ale místy s výjezdy) a mezi tím neměřené výjezdy vlastní silou nahoru na další úsek (ale s limitem).

                • JFtryall  

                  Chtel jsem jen ukazat, ze se na celopevnaku da jezdit i v terenu celkem rychle. Ale kdyby se vybiral okruh v horach a v rozbitem terenu, korenech, tak by to bylo jedno velky utrpeni. FS je jasna volba a jestli to chce nekdo porovnat s fullhardem tak je trosku mimo misu.:-)

              • nox159  

                volne sutry na nej a ma po srande :D

                vim jak jel asijura na mojem celopevnaku z pusteven/radhoste po zelene a 3× jsme zastavovali protoze mel ruky v prdeli a to vis jake on ma oproti chrtum ruky :D

                ale musim se priznat ze mi v prvni pasazi skoro ujizdel protoze jsem to tam vubec neznal…

                • lukas aka mitro  

                  asi se moc krecovite drzel..kdyby to trochu pustil, jizda by dostala hnedka lepsi flow:))))

      • Georrge  

        podle me jde do tlumicu minimalne 70%, a to do kazdeho… a dalsich aspon 45% udela vyssi vaha kola… a dalsich 37,5% udela nizsi tuhost fullu… to je dohromady 222,5% ztrat, na tom se neda jezdit…

      • pepek  

        Piš častěji. Tvoje ojedinělé bláboly vždycky stojí za to.

    • stip1978  

      Jasný je, že by se musel ten sjezd nějak uměle zvýhodnit, jinak na AM kole nepojede nikdo. Vezmi si závod typu Dolomitenman. To je krátký závod, polovina z toho je prudký sjezd. Nikdo tam na AM kolech nejezdí, protože čas při jízdě do kopce je vždycky důležitější, než čas sjezdu. Prostě proto, že do kopce jedeš dýl – na celkovém čase se tudíš podílí větší měrou. AM kola jsou pro zábavu, na závody ne.

      • mr.antik  

        Dá se to, když je místo startu podstatně výš než místo cíle. Prostě dlouhý DH s občasným hrbkem na vyšlápnutí. Problém je, že u nás moc takových kopců třeba půlhodinovým a delším sjezdem není a musíš udělat víc etap s podobnou obtížností.

      • cat  

        To je ten problem no, z kopce jde o sekundy, do kopce o minuty. Dalo by se to vyresit tak, ze by nektera etapa byla do kopce, pripadne nejaky hrebenovy singl a nezapocitaval by se soucet casu, ale soucet poradi v jednotlivych etapach.

        • snowflake  

          Zapomněl jsi zmínit, že bys nesměl pro jednotlivé etapy střídat kola, což by bylo zajímavé omezení .)

          • cat  

            Stim se samo pocita. :)

      • McBlacky  

        Dolomitáka bych nebral jako referenci. Nahoru hodinu a něco jedeš po široké šotce, skoro půl hodiny neseš (někdy víc jedeš a méně neseš, trat není vždy stejná) a tu sjezdovku dolu i lemra jako já dá na oči za cca 15 minut (1400 metrů převýšení) ona je totiž hladká a jediný problém je sklon. Do času sjezdu se pak započítá i úsek městem do cíle, špička tohle celý dává pod 15mins.

        O moc víc bys to tam nahrotit dolů nemohl, protože je to tak prudký, že bys prostě nedobrzdil do toček. Některý úseky jsou tak prudký, že pod plnou brzdou (smyk zadku, předek sem tam klouzne) nezpomaluješ ani nezrychluješ (pláště NN / RR). Kdybys obul 2,6" špunty, tak bys měl tu brzdu lepší, ale stejně kolik bys ušetřil? 3 minuty max.

    • McBlacky  

      King of Špičák v kategorii „vše na jednom kole“ by mohla být pro svižný AMko s teleskopem vhodná akce.

    • pelhrimov  

      V dlouhém závodě nahoru/dolů, který navrhuješ si na AM kole proti trénovaným chrtům ani neškrtneš. Rozhodující je totiž celková váha systému jezdec+kolo a fyzická vytrvalost závodníka. Jestli máš na kole nějaké pružení je úplně šumák.

    • fousek  

      Na AM biku se da ject vsechny zavody, je to jen otazka fyzicky. A co si predstavujes pod terenem do kteryho by si nikdo na 100mm fullu netrouf? Kdyz existuje kategorie DH HT?

    • JFtryall  

      Jede nekdo Kouty?

      • cat  

        Da se jeste zaregistrovat? Pokud jo, tak jedu.

        • Kubiczech  

          Předpokládám, že na místě, protože přes ten jejich systém jsem se k enduru nedoklikal.

          • cat  

            Potvrdili mi to e-mailem, zaregistrovat se da v karavanu u zavodu:

            Pátek 29.06. od 18.00–20.00 hodin

            Sobota 30.06. od 8.00–11.00 hodin

            Neděle 31.6. od 8.00–11.00 hodin

Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce

Podobné diskuse