Zapletena kotoucova silnicni kola

34 nepřečtených
  • stanibrod

    Caute mam dva dotazy,

    Chtel bych si nechat zaplest kola na silnicku (gravel). Predstava je tak 1600–11650g, bezdusove a na kotouce, cena tak cca 8000,–. Je to realne?

    Znate nekoho, kdo by to zapletl? Idealne z Ostravy.

    Dik za rady

    0 0
    • durus  

      Ahoj. zapletal som nedavno

      rafik Dtswiss r460db 24d

      draty Dtswiss competition

      niple Dtswiss 14mm – kvoli hmotnosti (mojej) som pouzil radsej mosadz

      naboje Novatec xd611sb+xd612sb

      vyplet 2× krizeny

      Zmestil som sa do 230e a teoreticka hmotnost lahko cez 1700g. Kedze naboje mali dokopy realne o 30g viac ako uvadza Novatec, prestal som sledovat hmotnost a realnu teda neviem.

      Pokial pouzijes Al niple a zredukujes pocet dratov, mohol by si sa zmestit aj pod 1650g mozno.

      Mam to ako bezduse, dokonca s plastami, ktore nie su na bezdusove pouzitie urcene.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • stanibrod  

      Dival jsem se na rafky a tyhle vypadaji docela dobre:

      https://www.kupkolo.cz/…road_z99154/

      0 0
      • Johnnyxjr  

        Psal ze chce na kotouce ne silnicni brzdy

        nechal bych to zaplest tady u Skály je sikovnej poradi dost veci ma skladem a cenovky slusny a dodani do tydne

        http://www.prologshop.cz/rafky-a94?…

        0 0
        • jecnak  

          Az dnes odpoledne jsem nazev tematu upravil. Bylo to dost matouci.

          0 0
        • stanibrod  

          Mozna blby dotaz, ale neni u rafku jedno, jestli je na kotouce nebo na vecka? Samozrejme pokud chci kotouce, naopak to asi nejde.

          0 0
          • satch  

            bez té brzdné plochy bude hezčí :-) a asi tam může být míň materiálu na těch bocích, takže teoreticky i lehčí bych řekl.

            0 0
          • Pijer  

            Možná by mohl být problém s případným vytrháváním niplů, přeci jen ta brzdná účinnost tam bude jiná.

            0 0
            • satch  

              zase dost lidí jezdilo dřív na MTB na různých bastlech taky kotouče a ráfky na véčka a ok.

              0 0
              • Pijer  

                Já vím, ale ta kola zase neměla 1600g........, ale možná jen plaším ;-)

                0 0
                • šlapatko  

                  Ráfky s brzdnou plochou jsou těžší, bo brzdná plocha. Taky jsou jinak namáhány brzdou.

                  Disc ráfky jsou lehčí, bo nemají brzdné plochy. Měly by být zesílené u niplů, tam disc ráfky trpí nejvíce.

                  Spousta továrních ráfků je mezi děrama vyfrézovaných.

                  0 0
                  • kubad  

                    namáhání se přenáší mezi ráfkem a středem u V u kotouče mezi středem a pláštěm nemyslím že je to až tak jiné

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.