• Hidden002

    Zdravím, mám pár otázek. Chtěl bych si pořídit kvalitní silniční kola. Za prvé vzít kvalitní hliníkové nebo karbonové? Asi bazarovky, protože rozpočet je do 20000,–. Chtěl bych spíše plášťové a navíc mám lehce přes 100 kg. Co by jste mi doporučili? Díky za rady. kamarád mi říká, ať radši vezmu hliníkové Campagnolo SHAMAL, které nové vyjdou cca 20 000,– Jsou prý lehký a tuhý. Díky za rady

    0 0
    • Singlespeed  

      Máš přes 100 kg, takže zapomeň na lehká kola s málo špicemi. Shamaly mají krajní limit hmotnosti jezdce 109 kg, optimální hmotnost je do 82 kg. Nad 82 kg už vyžadují zvýšenou péči a opatrnost.

      0 0
    • Cavendish  

      www.spinollo.cz

      0 0
    • jardalee  

      problem je jestli chces lehky kola nebo pevny kola :) jde o to ze u toho hliniku to bude lehky vzdy za cenu snizeni pevnosti ,to znamena ,zeslabovany draty ,malo dratu,alu niple ,lehounkej rafek ,kde neni moc materialu,takze jedna varianta si nechat zaplest kola na 100kg a mozna trochu s rezervou ,ktery ovsem budou nejspis trochu tezsi nebo jit do vysokych karbonu a hledat co nejlevnejsi ,tam by se mohla sejit slusna hmotnost a odolnost na 100kg ale mam obavu z ceny :) tyhle jsou do 120kg treba https://shop.mavic.com/…-rr0824.html#…

      0 0
    • Cavendish  

      Pančo Limit 110Kg cena 10 000, slušná váha. Možná bych je poprosil, aby vyměnili Alu niple za mosaz.

      0 0
      • Řepík  

        Když už je tady ten odkaz na ty Pancha, tak se rovnou zeptám – co je dle vašich názorů lepší volba, PANCHOWHEELS SPIRIT 35 nebo Vision Trimax 35?

        0 0
        • jardalee  

          no urcite se ozve nekdo kdo tomu rozumi vic :) ale celkove jsou to odlisny vyplety ty pancho jsou bezdusovy a sirka 20mm takze se ti plast roztahne ,coz je vic pohodli ale co sem resil v jinym vlaknu ,nekomu prijde ze ten plast tak dobre nesedi do zatacek jak na uzkym rafku,ty trimax to je klasickej uzkej silnicni rafek a asi neni na bezduse ,navic je zajimavy ze ty pancho maj vic dratu ale pritom jsou lehci coz je zajimavy ,takze spis ty pancho

          0 0
          • Řepík  

            Díky za názor. bezduše neřeším, to pro mě neni to hlavní…

            0 0
        • Cavendish  

          Já bych vzal Pancho. Jsou lehčí a více drátů by mohlo přinést větší odolnost i vyšší tuhost + možnost svázat výplet karbonem. Ložiska do nábojů stojí pár korun.

          0 0
        • tromboonen  

          Visiony T30 mám, starší typ, ne ten celočernej, ale ty za chvíli prej stejně pod brzdama černý nejsou. Aby byly lehký, tak maj hliníkový ořech a extra lehký náby, dráty celkem taky, no 70 kg střízlík zrovna nejsem, ale i když jsem měl břicho tak 90 max tuším, problém nabyl, ale mám na jich 27 pláště, teď i 29 vzadu, jen aby to bylo lepší v Brdech, i mimo cestu si troufnu, ale jen za sucha, jsou to silniční pláště, Ty širší pláště Ti vždycky pomůžou nejen s pohodlím, ale i s odolností atd. hlavně to nebušit na max, ale nechat ať se to pod Tebou trochu zmáčkne, ale jen 10–15 % radši, jinak bys cvakal duše. Dej co nějširší co se Ti vlezou do rámu, vono to i líp jede když to nejsou brzdy, nebral bych „zubaté“, ale silniční relativně odolný, ne lehoučký… něco fakt slušnýho je tak kolem 1000 jeden, z Německa občas za míň, ale nebrat starý, guma už nemusí být v nejlepší kondici, i rok výroby se tam dá vyčíst… Karbony na pláště, plus odolný, plus na ráfkový brzdy, plus na vyšší váhu, no nevím, ono by ani to nebylo lehký a hlavně u levnějších by to moc nevydrželo asi, leda si nechat vyplést něco jakž takž odzkoušenýho, ale na lehký zapomenout, a ta dvacka, to by bylo tak minimum spíš, zázračným produktům za zázračné ceny a ještě extra lehkým od no name nebo přeporodejců číny u karbonu fakt moc nevěřit, řek bych…

          0 0
        • Kublaj  

          Vision Trimax 35 maj tragickou zadní nábu, je potřeba neustále dotahovat vakl a barva z ráfku se brzo ošoupe…

          0 0
          • Řepík  

            Díky za názor. Nová verze Trimaxu by už měla být pořešená tak, že se barva nesloupne…

            0 0
      • Hidden002  

        Ty Pančo vypadají zajímavě. Jen bych chtěl asi kola s duší.

        0 0
        • Cavendish  

          Co si mám představit pod pojmem ,,kola s duší" :) Dej na ne 25mm pláště s latex duší a můžeš jezdit ne? Nebo pokud ti jde o to, že je to stavba a ne seriovka, tak to už je na tobě.

          0 0
          • Hidden002  

            Přiznám se, že jsem o nich nikdy neslyšel. V kolech se vůbec nevyznám, ale jestli jsou to kvalitní kola ok. Nechci „sexy“ kola, ale kola aby byly funkční a daly i prostor ke zlepšení mého výkonu :)

            0 0
        • Řepík  

          No nic Ti nebrání tu duši tam dát… ;-)

          Jde mi o to, jak ty kola „jedou“, jestli s nimi má někdo reálnou zkusenost…

          0 0
          • Cavendish  

            osobní zkušenost nemám. Hodně lidí tu vozí ty nižší verze Spirit. Co vím, tak byla velká spokojenost s tuhostí a odolností. Tyhle vysoké jsem tu u nikoho zatím neviděl :(

            0 0
            • Hidden002  

              Mám tyto Kola : https://www.pinkbike.com/…ell/2107298/?…

              takže těma pancho si polepším?

              0 0
              • Cavendish  

                Ani moc ne. Max tuhost a odolnost bude lepší. Náboje mají Pancho horší…

                0 0
                • Hidden002  

                  tak co poradíš? Lepší výplet těch kol co mám? Někdo mi doporučoval Campagnolo SHAMAL, ale jeden člověk je nedoporučoval s mojí váhou a jiný napsal toto : Pokud na campu, neuděláš s Shamalama chybu – pokud chceš trochu ušetřit, klidně i Eurusy. Jinak varianta kolem dvacky by mohly být bazarový karbonový FFWD – na cyklobazaru se dají sehnat i na 240kách nábách kolem tvého rozpočtu – a já je po pár sezonách na nich, kdy jsem měl dost přes metrák, klidně doporučím

                  2. odpověď …Já vozil Fulcrum Racing 1, což byl ekvivalent Eurusů (Shamaly/FR Zera tehdy měly jen carbon náby navíc ), Bory a FFWD a s žádnejma jsem i se svojí vahou neměl problém…

                  0 0
              • ms82  

                Syncrosy mam a jsou to skvela zakladni kola. Vazim teda podstatne mene, ale zase jsem jim pekne nalozil jinak. Vzal jsem je do terenu, protoze rikat tomu gravel by byl understatement, rafek to parkrat schytal, s kolem to nehnulo. Nedobrzdil jsem auto a trochu ho tuknul, kolo stale ok. Mozna ho necham vycentrovat, ale okem tam nic nepoznam.

                Srovnani mam s koly Mavic Cosmic Carbon Pro SL, ktere vozim za hezkeho pocasi. Cena Mavicu je puvodne 2k euro, ja mel za polovinu. Paradni kola, ale ty ze me lepsiho cyklistu neudelaji. Pokud se pod Tebou ty Syncrosy neprohybaji, nova kola bych neresil. Jestli si chces ale udelat radost, vybirej spise ve slevach nebo po znamosti z druhe ruky. Nove kolo za 20k nebude takove terno.

                0 0
                • Hidden002  

                  Díky. Už jsem se rozhodl, že letos to odjezdím na Syncosech a pošetřím a příští rok koupím nějaké ve výprodeji či od známých :)

                  0 0
                  • ms82  

                    Muj prvni upgrade kola byly ty Mavicy, druhy wattmetr. Poradi melo byt opacne. Pokud se chces zlepsovat, wattmetr je zasadni, jezdit muzes na plecce. Teda na plecce, ktera Ti sedi, to je taky podstatne.

                    0 0
                    • Hidden002  

                      No vidíš :) a mě zase někdo říká dobrý a jiný, že je to zbytečný :) A co snímač kadence na začátek dobrý?

                      0 0
                      • Cavendish  

                        Škoda, už jsem chystal kalkulaci na karbonový kola. Jak pláště, tak galusky.

                        0 0
                        • Hidden002  

                          Kalkulaci udělat můžeš pokud ti to nevadí. Jako pokud by se našlo něco co mě hodně zaujme šel bych do toho.

                          0 0
                          • Cavendish  

                            Galusky:

                            Ráfky 2× Javax RA357 šířka 24,5mm/výška 35mm (345g) 9400Kč

                            Náboje DT Swiss 350 24/28děr (415g) 5100Kč

                            Dráty Cn Spoke Aero 424 (240g) 1950Kč

                            Niple Sapim Polyax 14mm + podložky (75g) 350Kč

                            Cena: 16 800Kč Váha: 1420g

                            Pláště

                            Ráfky 2× Javax RA299 šířka 17(24)mm/výška 36mm (455g) 12 400Kč

                            Náboje DT Swiss 350 24/28děr (415g) 5100Kč

                            Dráty Cn Spoke Aero 424 (240g) 1950Kč

                            Niple Sapim Polyax 14mm + podložky (75g) 350Kč

                            Cena: 19 800Kč Váha: 1640g

                            0 0
                            • Hidden002  

                              Díky kouknu na to o víkendu

                              0 0
                            • Hidden002  

                              Díky, rozhodl jsem se našetřit a koupit nějaká špičková kola příští rok :)

                              0 0
                            • tromboonen  

                              RA357 jsou taky plášťové dle biketone…

                              RA299 taky, výška 29 mm ..

                              (to nerejpu, jen jsem se chtěl rychle podívat jak to vypadá), nebo se spletli oni??

                              Ten Javax/výrobce, to je v CZ? Jsem to nezaslech, jen otázka když to tu vidím…

                              0 0
                              • Cavendish  

                                Taiwan slušné kvality

                                0 0
                              • Cavendish  

                                Jinak v prvním případě se jedná o galuskový ráfek RA357T (24,5/35mm) v druhém případě jsem omylem uvedl pouze špatné označení, data jsou v pořádku. Mělo jít o plášťový RA366C.

                                0 0
                                • tromboonen  

                                  Jasně a dík, jen jsem to nehledal, protože nebyl čas a galdový karbony jsem taky nedávnou koupil, podobný parametry vč. DT 350, akorát malinko vyšší, ale ne časovkový, takže já nehledám, ale dobrý mít přehled..

                                  0 0
                      • ms82  

                        To zalezi, co od toho kola chces. Pokud jen jezdit a uzivat si, kup si hezka kola. Pokud trpet a zlepsovat se, wattmetr. Snimac kadence se hodi, ale specialne bych ho nekupoval. Wattmetr ho ma, cyklopocitac v bundlu ma taky senzor.

                        0 0
    • Hidden002  

      Kluci tak mám možnost od kamaráda koupit Campagnolo Zonda. Co tyto kola? Mám do nich jít???

      0 0
      • Cavendish  

        Zondy tě přežijí. Stejně jako FR3 nebo Ksyria od Mavicu. Chybu neuděláš

        0 0
      • gemini  

        A co varianta DT240, 24/28 CX ray a ráfky DT ( většina má limit kolem 120/130 kg ). Odolná, lehce servisovatelná kola – v nouzi seženeš drát skoro v každým shopu,..Zondy se můžou zdát pro vyšší váhu trošku mekčí ( díky ocelovým drátům – na rozdíl od alu na shamalech )…

        0 0
        • Cavendish  

          DT 240 12500,– dráty a niple Sapim 3000,– a ráfky DT R511 za 4000,– a nosnost by byla 120kg.

          0 0
        • capo  

          Proč ne 350? 50g není podstatný rozdíl, zejména pro jeho váhodou kategorii, ušetří dost peněz. Je to jen kvůli jinému počtu drátů? zrovna jsem nedávno sám řešil jestli má smysl připlácet si za 240 oproti 350 a nepřišel na to (navíc bych musel řešit nový polepy 240 protože červený by se mi nehodily :))

          0 0
          • gemini  

            Sám si teď nechávám zaplétat kola na CX na DT350 ( stejně jako ty jsem si 240ky prostě neobhájil ) – 240 byl jen nástřel, že se dají postavit špičková kola v daném cenovém limitu…

            0 0
            • Hidden002  

              Kolik by to vyšlo kdyby se tam daly DT 350 místo DT 240???

              0 0
              • gemini  

                Já pletu kola na disc, ale cenově je to asi stejný – DT511db, 28/32 drátů, 350ky na 12× osy, CX Ray, niple jsou součástí, ale připlatil jsem si za černý. Komplet se zapletením za 14000,–

                0 0
      • dydy  

        Zondy mám cca 10 roků. Na nový kolo jsem je po zkušenostech dal znova – kotoučovou variantu. Co mě překvapilo, že stojí pořád stejně jako před těmi 10 lety. V podstatě mi jde jen o odolnost a bezudrzbovost, protože si myslím, že to je o nohách a ne o kolech. Jenom teda nemám ani 70kg. Měl jsem s nima jediný problém, odešla tam nějaká pružinka, zrovna v Innsbrucku a domů 500km, a nešlo šlapat, nezabíralo. Jinak nikdy nic.

        1 0
        • milan.v  

          Ano, o nohách to je primárně, pokud ale člověk nemá srovnání, jeho hodnocení je spíše subjektivní… Další věc je samozřejmě spokojenost, o té to je především…

          Rozdíl v kolech je znát, to si buď jistý… ;o)

          1 0
          • ms82  

            Pokud nejedes casovku v Polabi, nebo nejsi sjezdar, co si v 70 km/h jeste prislapne, tak to rozdil je skutecne maly.

            Mozna Ti to pomuze na prumerne rychlosti na rovinatem profilu nejake drobne, pokud jedes sam. Ale vim, ze kdyz se mnou pojede nekdo, kdo je lepsi, tak muze jet klidne na favoritu a stejne me smazne (uz se mi to stalo, nastesti davno).

            Od kola mam jen par zakladnich pozadavku. Nenarocny servis, idealne bez ladeni vypletu. Dobre brzdeni, slusne chovani na vetru a rozumna vaha. Zakladni Syncros kola to nesplnily (sypajici se loziska, mekky vyplet), pro porovnani mam jeste Cosmicy od Mavicu a Ultry od Bory. K tem asi pripominky nemam, jen druha zminena maji lepe resenou brzdnou plochu.

            0 0
          • Smazaný účet  

            To je naposled, co jsem vytáhl staré vlákno, už zakládám jen nová.

            0 0
          • dydy  

            Nepochybuji o tom, ale na moje ježdění do práce a párkrat do roka nějaká delší a vícedenní akce to není moje priorita.

            0 0
    • czechfixie  

      A co tyto kola? Nemám s tím zkušenost, jen jsem tak lítal po webech…

      https://www.wiggle.co.uk/…ar-wheelset/

      0 0
    • Delkim  

      Čím více lidí, tím více názorů a nakonec se v tom ztratíš.

      Vzal bych prověřenou a osvědčenou kvalitu a se zárukou.

      Aby to šlo dobře servisovat, byly na to případně díly atd.....

      Nahoře už to někdo dával. Tyhle DT Swissy jsou pro tebe naprosto ideální.

      A oficiálně do 130 kg !!!!! A umí to oficiálně bezduše!

      https://www.bike-discount.de/…elset-773391

      0 0
    • jaykay  

      Pokud by byl zájem, tak ty DT Swiss PR1600 Spline 32 mám zánovní (najeto do 500km) na prodej, kdyžtak SZ, nechal bych je příp. i s pláštěma a latexovejma dušema.

      https://www.bike-forum.cz/…r1600-spline

      0 0
    • Hidden002  

      Ještě mi někdo nabízel toto:

      1)náboj přední: Novatec AS511

      http://www.novatecusa.net/…uct/as511sb/

      1. náboj zadní: Novatec FS522

      http://www.novatecusa.net/…fs522sb-11s/

      1. dráty: Sapim Race straightpull

      https://www.sapim.be/…/butted/race

      1. niple: Sapim Double Square Polyax

      https://www.sapim.be/…ouble-square

      https://www.dtswiss.com/…ance/rr-511/

      za 8600,– komplet nové

      0 0
      • gemini  

        „Děkuji, ale rozhodl jsem se pošetřit a koupit příští rok nějaká špičková kola :)“ – toho bych se držel…:-)

        0 0
        • Hidden002  

          já vím, ale jsem tvor zvídavý :) pokud by se našlo něco opravdu zajímavého šel bych do toho. problém je, že tomu nerozumím, proto se chci i v tomhle vzdělávat abych si pak vybral sám ( a já veškeré zboží vybírám opravdu dlouho) :)

          0 0
          • jardalee  

            zhod 15–20kg a pak si kup vysoky karbony a budes litat :D ,kola pro 100kg cloveka nejsou prioriota a kdyz uz tak prave spis naky ty aero karbony,kdybys mel treba 65kg tak jako jo tam bys mozna 500g na celym kole poznal u 100kg spis poznas kdyz 10kg zhubnes ale jestli mas 200cm+ tak jako bych nic nenapsal :)

            0 0
            • Hidden002  

              rád bych :) shodil jsem ze 123 kg na 103 kg. Dál už to jaksi stagnuje :) výška 184 cm. Jsem spíš rachitická postava, chtěl bych aspoň těch 95 kg

              0 0
              • jardalee  

                jj v pohode ,ja to myslel tak ze pro 100kg i kdyz usetris na kolech treba 200g tak ti to nejak vyrazne nepomuze a to ani do kopce ,pokud chces do neceho zatim investovat tak si kup poradny plaste treba continental gp 5000

                0 0
            • gemini  

              S tim si dovolim nesouhlasit…

              0 0
            • kubad  

              dobré, tuhé, a lehké kola ocení každý, a je fuk kolik váží.

              ale jinak samo souhlas když sundáš nějaké kilo živé váhy, funguje to taky :D

              0 0
              • jardalee  

                dobre tuhe a lehke kola pro 100kg cloveka nejsou za 20k

                0 0
                • kubad  

                  aha,

                  čoveče ja bych řekl že jo

                  0 0
                  • jardalee  

                    tak mu je postav no :) ja myslim ze ne ,nebo de spis o to jakou maji prenest silu ,mam kamarada co na silnicnim kole roztrhne retez ,kdyz chce a kazdy zaplety mu prijdou gumovy :D ale to je pravda trochu extrem

                    0 0
    • rk1  

      Někdo zkušenost s Force karbon koly?

      Cenově jsou podobně jako Equator, kvalita těžko říct.

      0 0
      • nomecz  

        no ty kola sice neznám ale osobně cokoliv sem koupil od Force tak stálo pěkně za hovno (levně koupené 2× koupené), takže asi tak

        2 0
      • Cavendish  

        Vzhledem k tomu, že Eq a Force stojí kolem 17k, tak už bych popřemýšlel o ráfcích LB/Nextie, postavit to na SP nábojích Bitex a k tomu třeba ploché Pillar.

        0 0
        • rk1  

          Upřímně tomu vůbec nerozumím a vůbec bych nevěděl jaké zvolit ráfky, délky drátů, náboje a pak bych to musel někde nechat zaplést. Koupit celé zapletené kolo je pro mě pohodlnější.

          0 0
    • WladiMir007  

      a nějaký reference na Equator silniční kola? nejsem závodník, jen na normální ježdění, vážim 80kg

      0 0
      • karel d.  

        Jsou tady o nich nějaká vlákna.

        0 0
        • milan.v  

          Přesně tak, stejně jako tu je nespočet jejich zapálených zastánců, já si je na svá kola kupovat nebudu…

          0 0
      • georgej  

        Syn má na svém kole jedny z těch prvních,ty co byly nejnižší – teď nevím jestli to je 30 nebo 35 ,najeto cca. 6000,něco z toho na závodech, jeho váha okolo 65 a nebylo potřeba na ně sáhnout. Jak na tom je současná produkce nevím.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Netušíte někdo, jestli jdou sehnat na náby Giant P-R2 Disc (asi Formula) koncovky pro osy 9/10 nebo RÚ?

      https://www.carousell.sg/…-1039495349/

      0 0
      • Cavendish  

        Položil bych si jinou otázku. Vážně chceš jezdit tyhle kola? Nabije se sypou a mají v diskové verzi 2050g

        0 0
    • pawouk56  

      Máte někdo zkušenosti s kolama No Limited https://no-limited.pl/ ? Chvíli snad sponzorovali Elkov, teď jsou třeba u slovenské Dukly, ale tady jsem o tom nenašel nikde nic. Díky

      0 0
      • Cavendish  

        Jen zjisti odkud jsou ráfky a uvidíš. Náboje DT, dráty Sapim. Tam se nemá co pokazit :)

        1 0
      • vik  

        Teď je jezdí i Tufo Pardus Prostějov… Když se jich zeptáš, tak ti jistě řeknou, že jsou skvělý :-) Jak píše Cav, tohle je fakt složitý. Špice, náby a niple, tam se v tom dá nějak vyznat, ale ráfky? Ale třeba ti řeknou, odkud berou…

        1 0
    • krokus  

      Po třech měsících provozu mi odešlo zadní kolo od Mavic Ksyrium SL (pro ráfkové brzdy). E-shop mi vrací peníze, tak potřebuju vymyslet, co místo toho. Mám cca 62 kg, nezávodím, jezdím hlavně smíšený terén v okolí Prahy. Cenový strop bych viděl kolem 20 tisíc.

      Uvažuju o:

      Další nápady moc nemám. Pokud jde o volbu mezi ALU a karbonem, je to těžký, protože jsem žádné karbony nikdy nevyzkoušel.

      0 0
      • adam1  

        Karbon je fajn ,kvůli ceny jsem bral Jagu ,mám na nich cca 9k a ok držáky ,55 jsem bral kvůli disainu :) a nosnosti ,ale ty jsi chrt :)vozím bezduše gp5000 jede to dobře .

        Brzdná plocha je pokryta cobaltem ,takže při brzdění trochu hlučnější ,ale zas to tak rychle neprobrzdíš ,brzdí to i za mokra.

        https://bikesandfashion.eu/…te-aero-55c/

        0 0
        • krokus  

          Děkuju za tip, vypadá to zajímavě. Koukám k tobě do profilu a vidím, že na silničce máš (nebo jsi měl) Pancho Wheels. Mohl bys je porovnat s těmi karbony od Jagu?

          0 0
          • adam1  

            Pancho mám nyní na zimáčku a taky fajn kola /držáky oboje jedou pěkně a neřešil jsem zatím nic jen pláště :)

            Jagu jsou pevnější /tužší šel bych do carbonu .

            0 0
        • krokus  

          The FFWD hubs are slightly damaged and therefore better priced. – to radši ne

          0 0
          • Hykal  

            Note; example of the hub shows the maximum amount of scratches to the hub, some are less. No damage on the rims at all, hubs only.

            0 0
          • Hykal  

            Pár oděrek na náboji a sleva 15000

            0 0
            • krokus  

              Ok, asi to bude v pohodě, ale není váha přes 1600 g trochu dost, s ohledem na mou hmotnost 62 kg? S Eie bych se hádám ze cenu o nemnoho vyšší dostal někam ke 1400 g. Nechci teda zbytečně gramařit, ale je to přece jen faktor, ne?

              1 0
              • Hykal  

                Mám tyhle f4r a ryoty a jsem nadšený proti ksyriu jsou to rakety. Hmotnost jsem teda neřešil.

                1 0
                • Jáchym 1  

                  Souhlasím.

                  Mám Tyro 2 45 mm DB.

                  Max.spokojenost.

                  0 0
                • krokus  

                  Ok, tvé přímé porovnání k Ksyrii je pro mě relevantní. Zvážím to :-)

                  0 0
                  • Hykal  

                    Ksyria opravdu mám starý model a krom toho, že jsem klepl zadní ráfek, který se nedá sehnat bo mavic, bych na ně ani nenadával, ale ty ffwd jsou někde úplně jinde.

                    0 0
        • raw 4  

          FFWD mám a jsou skvělý.. Plus je tam 3 roky crash warranty, což je fajn

          0 0
      • roupik  

        www.bikepart.cz

        0 0
      • Cavendish  

        Co se s tím Mavicem stalo? Praskl ráfek?

        0 0
        • krokus  

          Asi odešel ořech, při šlapání kazeta prokluzovala. Začalo to nenápadně, občasným proklouznutím (myslel jsem si, že mi střílí řetěz), ale po pár vyjížďkách se to najednou úplně rozsypalo (nešlo jet dál). Chtěl jsem ten ořech sundat a zjistit, co s tím je, ale nešlo to, byl nějak kousnutý. Než to dávat někam do servisu, poslal jsem to radši do bike24 na reklamaci. Vrácení peněz mě trochu překvapilo. Ale oni asi servis neřeší, prostě pošlou nový kus, a tahle kola se už vyprodala.

          1 0
          • Cavendish  

            To je ještě starý systém? Nebo už ID360. Mavic zadní náboje nikdy neuměl.

            0 0
            • Honzis  

              Starý ksyrie 2005, 2010 naprosto v poho , nikdy problém

              0 0
              • krokus  

                Kamarád má dvoje už řadu let, bez problémů. Asi prostě smůla.

                0 0
            • krokus  

              ID 360. Možná to šlo servisně vcelku jednoduše vyřešit – servat starý ořech a dát nový, ale e-shop to vyřešil takhle.

              0 0
      • gersa  

        Po roční zkušenosti a nájezdu skoro 10k bych šel do EiE

        Cena/výkon super, kvalita taky. V podstatě jsem jen měnil pláště

        0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.