• jecnak

    Jen tak pro zajimavost test z DE Tour-Magazinu. Jsou to sice asi pro vetsinu kola snu, ale proc se nepodivat…

    Model Watt at 30/40/50km/h \Moment setrvacnosti J Tuhost/bocni v N/mm vaha vahovy limit Hed 4.3/10.1/19.7 129 36/35 1940g/100 Vuelta Carbon 4.5/10.7/20.8 108 46/30 1510g/100kg Shimano WH-7801 4.9/11.7/22.9 110 78/51 1540g/no limit (recommendation 80kg) Rose Aerospoke 5.0/11.8/23.0 165 33/29 2450g/no limit Corima Turbospoke 5.0/11.8/23.1 111 34/34 1645g/no limit Fulcrum Racing 5.1/12.1/23.7 102 55/42 1350/no limit (recommendation 82kg) Shimano WH-7801 5.3/12.5/24.4 98 64/51 1305g/no limit (recommendation 80kg) FRM FL-R 5.3/12.6/24.6 105 53/32 1335/no limit (recommendation 80kg) Shimano WH-R560 5.6/13.4/26.1 132 58/48 1840g/no limit Lightweight Ventoux/Classic 5.9/14.0/27.3 88 55/50 1085g/no limit Campagnolo Eurus 6.0/14.2/27.8 123 61/58 1590g/no limit Tune Skyline 6.1/14.4/28.1 78 42/28 885g/85kg FSA RD-600 6.2/14.7/28.7 124 40/33 1650g/no limit Citec 3000S 6.6/15.7/30.6 127 57/56 1625g/ 99 Mavic Aksium 6.5/15.4/30.0 143 74/48 1965g/ no Campagnolo Hyperon 6.9/16.5/32.1 97 55/53 1255g/no limit Mavic Ksyrium ES 7.2/17.1/33.2 120 56/47 1545g/n­o limit

    0 0
    • Gatier  

      celkom fajn, akurat trochu neprehladne, chyba cena a servisovatelnost. bo u niektorych modelov ziadna nehrozi :-)

      0 0
      • jobekr  

        Kdybych se v tom vyznal, tak bych i možná chválil:D:D

        0 0
    • Baracuda  

      skoda, ze to tu nemas naskenovane – bylo by to prehlednejsi…

      0 0
    • Fifa2  

      No je to nejake divne

      Napriklad pri primem srovnani 2 kol stejneho vyrobce

      Mavic Aksium 6.5/15.4/30.0 143 74/48 1965g/ no Mavic Ksyrium ES 7.2/17.1/33.2 120 56/47 1545g/n­o limit

      • Ksyrium ES je o nekolik rad vys, ale dost me prekvapila tak nizka tuhost a tak vysoka W. To je akesi cudne. Hmotnost je take jina nez udava vyrobce, ale treba to opravdu vazili, takze tento rozdil bych jim odpustil.
      0 0
      • jecnak  

        Vahy jsou realne, vyrobce klasicky keca.

        Co se tyce rozdilu mezi Ksyrii a Aksii- Aksia maji vyssi rafek, takze aerodynamika hraje spis pro ne. ESka jsou vrcharsky kola – rafek je dost hranaty a frezovany. V porovnani s ostatnimi koly je treba si uvedomit, ze ESka jsou jedny z nejlevnejsich kol v prehledu (1/4 ceny Lightweightu). Aksia jsou tam spis pro zajimavost.

        0 0
        • Fifa2  

          Beru, to ale neni odpoved na moje pochyby o verohodnosti testu. A co treba shimana 560 jsou tam taky pro zajimavost (cenove srovnatelny s Aksiema) ?

          0 0
          • jecnak  

            To ale places na spatnem hrobe. Nejsem obhajce DE Tour-Magazinu. Takze doporucuju se obratit se primo na ne.

            Jen jsem vysvetlovat proc se logicky Aksia umistila tam kde se umistila. Kazdopadne bych nesrovnaval jen vykon pri jizde konstantni rychlosti ale i praci pro roztoceni na ni. Jestli test urazil tvoji lasku vlastnenym Ksyriim, tak je mi te lito.

            0 0
            • Andrea  

              Ten test vypadá zajímavě, jen je opravdu otázka, nakolik jsou tyto testy důvěryhodné. Já tam postrádám svoje Campagnolo Vento :-))

              0 0
            • Fifa2  

              Co se rozcilujes ? Souhlasim s tebou, myslim ze je to zajimave srovnani, a v tom co pises mas pravdu, jen mam pripominky k verohodnosti. (Ksyria nemam :-) Jo kdyby tam napsali neco spatneho o Xerech to by byl tanec :-))) Nebo dokonce o Ventech (vid Andi ?)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.