• Filipnos

    Tak mě napadlo ze bych založil vlákno kde se budeme dělit se zážitky a zkušenosti se značkou tohoto kola :)

    Jelikož jsem nový majitel této značky taktéž a nenašel jsem nic podobného na tuto značku tak prosím. :)

    0 0
    • novas752  

      Ve vlákně „YT Jeffsy“ je toho o YT obecně dost. Taky jednu mám. :)

      0 0
    • motacek  

      Co se týče reklamací, tak nejhorší firma všech dob. Nedoporučuji nikomu.

      0 0
      • Dag  

        Proč? Můžeš se rozepsat. Diky

        0 0
        • motacek  

          Brachovi prdl ram po pul roku v oblasti sedlove trubky nad svarem u trojuhelnikove vyztuze.

          Po dvou mesicich urgenci z nich vypadlo, ze ram uz je na ceste, po mesici napsali, ze ram neni cerno modry ale cerno cerveny. To nejakym zpusobem akceptoval, za tri tydny ram prisel.

          Smontovali jsme, ale zdalo se nam to male – poslali velikost L (reklamoval XL).

          Psali jsme o vraceni penez nebo o komplet novy model. Po dvou tydnech odpovedeli, ze jim ma zaslat ten maly ram. Poslal, dva tydny opet nic, pak napsali, ze to bude „couple of weeks“ trvat, nez prijde pozadovany ram. Uz je to mesic a ram porad nikde. Kompenzace zadna.

          Takze kolo uz 5 mesicu nikde…

          Buzeranti jsou to. Kdyz clovek nema problem, tak ok, ale jak chcete neco reklamovat, tak jsou to neschopni nymandi

          0 0
          • Mustafa  

            A to bylo v rámci standardní dvouleté záruky anebo v rámci rozšířené, tzn. mezi 25–60měsíci od nákupu?

            0 0
            • novas752  

              „Brachovi prdl ram po pul roku v oblasti sedlove trubky nad svarem u trojuhelnikove vyztuze.“

              0 0
              • Mustafa  

                Jasný, díky. Mě později i došlo, že to musí být v zákonné záruce, protože rozšířená je až od roku 2018. Kdyby měl starší, tak by se tím nad rámec zákonné nezabývali ( max. v rámci nějakého crash replacement programu ) a ty mladší jsou ještě v záruce všechny.

                0 0
    • Ascomann  

      Já jsem si objednal Capru 2019 3. prosince. Byla skladem takže jsem počítal 12 dní co mají na odeslání + nějaký den než přijde. Po 12 dnech se ozvali že bohužel bude zpoždění a kolo mi mohou odeslat až 3.tyden v lednu. Jako kompenzaci mi nabídli 249 euro slevu a pedály CB stamp 7 zdarma. Což jsem přijal. No do dneška stále kolo nemám a na dotazy odpovídají jen že bohužel stále nemají žádné informace o kole. Měl jsem návrh že by mi udělali nějakou cenu na nové modely ale to neprošlo. Dokonce bych musel doplatit na nový model z plné ceny mě objednávky takže i těch 250 euro co jsem dostal jako kompenzaci za čekání by mi vzali (???) takže zkušenosti zatím špatné.

      0 0
    • feuerman  

      Ahoj,

      je nutné pro budoucí reklamace mít s YT kolem nějaké garanční prohlídky? V knížce ke kolu je prostor na zapsání 10 garančních prohlídek a „Bike Card“ pro údaje o kole. Ve všeobecných podmínkách ale píšou, že pro reklamaci je nutné mít kupní doklad, nic více tam nezmiňují.

      Řešil někdo reklamaci? Je nutné dělat garančky u random servisu, nebo by oprávněnou reklamaci vyřešili jen s dokladem o koupi?

      Díkes!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.