• Lukáš_EN

    Co říkáte na nová YTčka?

    • novas752  

      Za mě nic moc, tak trošičku jsem se těšil co budou mít na hliníku okolo 80–90k. No nic. :) Nějaké hliníkové modely si myslim že ještě představí, jinak mi to nedává smysl vzhledem k historii značky.

      Kromě toho otřesný barvy, cena podobné výbavy díky karbonu poskočila o dost nahoru. Jeffsy i Capra mají v podstatě totožný osazení, to mi moc nedává smysl.

      Řazení a brzdy od shora dolu Sram, taky moc nechápu, asi se zavázali že nebudou používat jiné aby jim to Sram dal levněji, nebo cílí hodně na americkej trh a chtěj zaujmout „americkym“ osazenim. A teprve se uvidí co jsou zač ty brandovaný teleskopy.

      Pozitivní je ale částečný ústup E13 komponentů, s tim byly jen problémy. Slušná úroveň odpružení na všech modelech.

      Podle uváděných hmotností je to všechno trochu těžké na to že je to karbon. Dříve jim uváděné hmotnosti docela seděly s realitou, takže asi fakt přibraly. Což zase může být dobré, těžký karbon by mohl vydržet vše. A trochu povyrostly zdvihy, nejnižší 150mm na 29" Jeffsy, z Jeffsy už je dá se říct regulérní enduro… Těžko říct, možná „dělostřelecká příprava“ na nějaký nízkozdvihový trailbike okolo 130mm, po těch je teď docela hlad, bylo by divné kdyby na to YT nereagovalo.

      • Lukáš_EN  

        +1

        Konce září 2019 jsem objednával loňskou kapru a byl jsem na vážkách, jestli nepočkat co přinese 2020. Jsem rád, že jsem nečekal. :)

      • Lukáš_EN  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      • Lukáš_EN  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      • theedge  

        Tak osazení čistě SRAM se dá obchodně pochopit – je to firma která ti na to kolo umí dodat tlumení, pohon, brzdy i sedlovku ( na rozdíl od Shimana ) a v tom balíku se můžou dostat na zajímavější ceny pro výrobce kol …

        Co se týče váhy „težkej karbon“ kterej vydrží vše jak píšeš neexistuje – ten rám je furt stejnej jako vloni – jen na tom osazení ta váha dost poskočila ( hlavně u modelu Jeffsy Comp 29 )

        Jeffsy začali označovat jako AM kolo, takže možná příprava na nový trailbike to je …

        Capře si myslím že zvýšení zdvihu vidlice na 170mm neuškodí spíš naopak – stejně to všechny těžký 29 endura už tak mají. Na turistiku si toto kolo nikdo moc nekupuje.

        • novas752  

          Akorát maj většinu odpružení na Foxu, teleskopy od Sramu dokonce žádný. Ale bůh ví, tam mohou být nějaké dlouhodobé smlouvy, nebo podmíněné na odběr určitého množství atd.

    • Marcin  

      Capra base zlevnila, ale asi kvůli SRAM SX eagle… Mám ji v plánu koupit, ale ještě čekám na jeffsy al jestli bude, pac 150 zdvihy by mě asi stačily… 

      • novas752  

        Čemukoliv osazeném SX Eaglem bych se vyhnul, vždyť je to zpracované asi tak stejně jako 10 let stará Acera. Leda to hned sundat a dát tam SLX.

        Navíc při těch zdvizích už je to kolo dělané dost jednostranně na, bikeparky s lanovkou. A tlumič bez zamykání, to do kopce nebude nic moc.

    • rybička  

      Zkopíruju sem můj komentář z vlákna Jeffsy. Hodnotím jenom topku 29'', líbí se mi, že zmizelo skoro všechno od e13 (hlavně problematická kazeta) a kolo už má 12spd. pohon. Hodně povedený i designově (to byla už loni), cením výměnu brzd z Guide na Code a plášťů z e13 na Maxxis. Tyto změny se bohužel projevily na váze nárůstem u Jeffsy 29 v Sku z 12,9 kg na 13,7 kg. Za sebe bych si letošní Jeffsy klidně zase koupil, dal bych XTR hazku a páčku (kazetu a řetěz bych nechal) a možná přemýšlel o výměně kol za nějaká širší (27 mm je dnes už docela málo, navíc ty gumy jsou dělané na 30–35 mm široký ráfek). Dál koukám, že sedlovka 150 mm je až od velikosti L, M-ko má 125 mm, a řídítka mají jenom 780 mm (loni 800 mm). Obojí za mě krok zpět. Plno lidí možná ale zase ocení, že řídítka jsou černá.

      Jinak poměrně troufalé se mi jeví vypuštění Al modelů…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.