Vytečený tlumič - prosba o radu

38 nepřečtených
  • jIrI___

    Včera jsem si v průběhu vyjížďky všiml, že nějak kope zadní stavba. Podíval jsem se na tlumič a z něj tekl olej takovým způsobem, že byla loužička i pod stojícím kolem. Tekl z míst kolem páčky ProPedalu, který přestal fungovat a nefunguje ani tlumení. Dokáže nějaký znalec jen tak z popisu odhadnout, kde je chyba, a jestli je tlumič možné opravit doma bez nějakého speciálního nářadí? Předem díky za rady.

    0 0
    • Smazaný účet  

      co jsem četl, tak bez potřebného vybavení si olejovou část doma těžko budeš servisovat

      0 0
    • goofy  

      Asi prdnul nejaky O-krouzek kolem te packy… Asi bych to hodil nekde do servisu, protoze tam se prej leze docela blbe. Ono vubec je u Floatu pak problem s natlakovanim olejove casti. DHX jsou na samodomo opravy jednoduzsi

      0 0
    • McBlacky  

      klasika, pod páčkou je malý o kroužek a ten mění jen Švec a tak 2–3 servisy v ČR. Při standartním servisu se nemění, je tam blbý přístup a ani není součástí servisní sady.

      Ono to je konstrukčně dost blbě vyřešeno, je to jen otázka času a spíš dřív se to rozjebe. Mě už se to stalo taky a to jinak jsem měl tlumič servisovaný i se sadou nových servisních těsnění a gufer :(

      V podstatě ti asi nezbude než připravit si kolem 1200–1500 a poslat ke Švecovi.

      0 0
      • jIrI___  

        Pfff, co se dá dělat. Takže chodit do běžného servisu ani nemá smysl a rovnou tlumič poslat ke Švecovi?

        0 0
        • scret  

          anebo druha varianta, koupit nekde celej tlumak, sic to bude o chlup drazsi, ale ten tvuj na treku musi mit uz asi hodne nalitano ne?

          Teda pokud tam nemas ten debilni „trekackej“ tlumak… Ten jentak asi nesezenes na bazaru..

          anebo jeste jedna varianta, zahodit treka a koupit uz konecne novej ram:)))

          0 0
          • jIrI___  

            Mám tam klasický 190/51. Nový tlumič mě taky napadl, protože na současném potřebuju vyměnit i pouzdra (nebo jak se tomu nadává :) ), jsou už vychozené. Nalítáno moc nemá, 10–12 tis. km, ale je tam od začátku roku nová HV komora :(. Na bazaru mě zaujal DT Swiss M210 Remote , ale vůbec nic o něm nevím a hlavně nevím jak moc je progresivní. Nebo další možnost by byl X-Fusion O2 PVA , RB ho vyprodává za trojku. Ale opět nevím nic o progresivitě… Na nějaký Fox nemám finance.

            0 0
            • kubad  

              jestli chceš vyzkoušet DT212 z LV tak se ozvi na e-mail, proti Foxu je progresivnější

              0 0
              • jIrI___  

                Ozval jsem se na mail :). Z té progresivity mám obavy…

                0 0
                • pepek  

                  Radši zůstaň u foxu. (Btw: jseš si jistý, žes to neměl nikdy v mikrovlnce?)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Co mikrovlnka, jaká mikrovlnka? :O

                    Pokud bych tlumič nenechal opravit, ale koupil rovnou nový, tak Fox nepřipadá v úvahu, buďto DT nebo ten X-Fusion. Nad tou opravou/výměnou musím ještě pošpekulovat :)

                    0 0
                    • pepek  

                      Proč myslíš, že LiteVci ty detečka vyměňují?

                      0 0
                      • kubad  

                        protoze jsou to tlumaky vic do xc nez je na 140 a 160 mm LV vhodne.

                        hlavne tlumeni je problem,

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Na vyšších zdvizích je u toho tlumení jaký problém?

                          0 0
                          • kubad  

                            problem to není :D

                            Foxu prostě funguje líp tlumení a je líp nastavitelné

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Tak to jo :). Mi osobně stačí jedním kolečkem naklikat útlum a o víc se nestarat, takže s tímhle bych problém mít neměl.

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                no…tak zvaz zda se ti chce resit interni nastaveni boostvalve, velocity tune a podobnych cicovin co ma fox…ja proto koupil x-f:)

                                0 0
                                • pepek  

                                  zda se ti chce resit interni nastaveni boostvalve, velocity tune a podobnych cicovin – např. moje prdel říká jednoznačně: Ano!

                                  0 0
                                • jIrI___  

                                  Přesně tohle se mi řešit nechce.

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    jinak..kdybys chtel nejaky provirozni tlumak, muzu zapujcit starsi puzinak fox vanilla RC…a kratkodobe pro vyzkouseni x-fusion H3..

                                    0 0
                              • scret  

                                takze velka komora bude volna?:) diky za info..

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  Uvidí se, jak mi sedne ten kubadův testovací vzorek :). Ale s největší pravděpodobností by komora měla být volná. Raději bych ale prodal komplet ten pokažený tlumič, třeba někomu na náhradní díly.

                                  0 0
                                  • jirkact  

                                    A prodáš, nebo budeš spravovat?

                                    0 0
                                    • jIrI___  

                                      Uvidím po testu kubadova DT. Pokud mi bude sedět, pak půjde pokažený Fox hned na prodej a pokud DT sedět nebude, tak buďto si nechám opravit Fox nebo vyzkouším X-Fusion.

                                      0 0
                • kubad  

                  tedto ctu, ozvu se

                  0 0
            • scret  

              jak psal kubad…

              Jen, kdybys na ten tvuj tlumak zanevrel, potreboval bych z nej tu HV komoru:))

              0 0
        • McBlacky  

          zkusit to můžeš, ale moc tomu nedávej. Navíc je dost šance, že to zkurví a pak ti přestane fungovat aretace páčky. Taky jsem se s tím setkal po neautorizovaném zá­sahu

          0 0
    • marapara  

      Prdlé těsnění v olejové části, které si sám nevyměníš. Budeš muset poslat na opravu.

      0 0
    • bosmilan  

      Ještě se můžeš zkusit zeptat v MaxCursoru v Ově.

      0 0
    • Luma  

      jestli je to prdle tesneni v tlumici(na olej pistku)tak oprava vyjde na par korun.Da se to zvladnout i doma,akorat musim mit spec.pripravek na natlakovani tlumici casti.Uz jsem to parkrat delal.

      0 0
      • jirkact  

        jak ten přípravek vypadá? podělíš se s nama?

        0 0
        • Luma  

          je to vlasne ventilek ktery nasroubujes dole na pistnici a natlakujes pumpou na vidlice.Jsem v praci,jinak bych to vyfotil.

          0 0
      • jIrI___  

        Když z tlumiče odšroubuju komoru, uvidím už to prasklé těsnění nebo musím jít ještě hlouběji?

        0 0
      • jIrI___  

        Mohl bys trochu blíž popsat, jak se k tomu těsnění dostanu? Odšrouboval jsem komoru a jak dál absolutně netuším.

        0 0
        • Luma  

          Musis rozebrat tlumici komoru,ta se nachazi v pistu-zkus si najit na youtube(treba RS Monarch).Kdyz to rozeberes tak je to jak ve vidlici v tlu ici casti plus pistek ktery drzi tu tlumici komoru natlakovanou.Celkem blbe se to vysvetluje.Musis ten pistek dostat z komory ma na sobe O krouzek ten vymenit.Ten bude asi v poradku,ja si myslim,z to bude tesneni driku a tlumici komory,taky jsou tam O krouzky.Kdyz uvidis videotak to pochopis.

          0 0
    • Milvus888  

      Bartos tady ma nejaky Xfusion 190 za trojku..

      (uplne skoro dole)

      0 0
    • Milvus888  

      Nebo tady nekdo prodava..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.