Výběr nosiče kol na tažné zařízení

750 nepřečtených
  • bikemarty

    Prosím o radu. Potřebují koupit nosič na 4 kola na tažné zařízení mám Citroen xara picasso a tažné na 80 kg. Rozhodují se mezi hakr trip 3+1 midle, wjenzek alfa plus 3+1, peruzzo parma 4. Pokud máte s některým z nich zkušenost podělte se děkuji

    0 0
    • zdenal8  

      Nestačilo by projít fórum? Dost podobné téma už tu je a ty nosiče kol se tam opakují pořád dokola.

      0 0
    • pavlik6022  

      tak se nauc hledat, co treba toto ?

      http://www.bike-forum.cz/…kol-na-tazne

      0 0
    • MD1972  

      náš, polák a ital?

      ani jeden. našetři a připlať si za THULE a máš klid.

      na všech zde uvedených je nějaké ALE

      a nebo si řekni ALE na to moje převážení nějaká ta "nedokonalost či nedotaženost

      nebo ošizenost" stačí........

      0 0
      • Tomínos  

        Není to spíš náš, náš a ital?

        Wjenzka mám a kola na něj dám, někam je odvezu, tam je sundám, tak nějak to zvládá, nepotřebuju je vozit s pocitem, že jsou na nejvíc nejlepším nosiči na celým světě.

        0 0
        • bikemarty  

          A jakou vzdálenost potřebuji mezi koulí a nárazníkem u wjenzka? Mám cca 5cm

          0 0
          • Tomínos  

            Takhle z hlavy ti neřeknu, ale pokud půjdu okolo sklepa, pokusím se tak od oka změřit.

            0 0
        • wilda81  

          +1

          ty prachy za Thule dám raději do kola

          0 0
        • MD1972  

          náš náš ital. asi máš pravdu.

          hakr jsem měl a šel z domu.

          (takové DODO – dodělej doma)

          itala má kamarád a když jsem hledal nosič a ptal se ho..

          tak nebyl spokojený

          ptal se na názor a já jen uvedl svůj názor..nemusím mít vše NEJ

          0 0
          • pavlik6022  

            a wjenzka proč ne?

            používám ho tři roky a paráda, před ním jsem měl itala a raději jsem ho prodal

            0 0
            • Tomínos  

              Tak je jasný, že někdo se nepřenese přes utahování klíčem, tam je páka zcela jistě komfortnější, ale zase nepoužívám ten nosič každý víkend, aby mě ta minuta na utažení navíc štvala. Já mám třeba nevýhodu, že můj nosič je prehistorickej a tenkrát ještě wjenzek nepočítal moc s enduro koly, takže nosič byl moc úzký, ale co jsem koukal na nový model, už to je předělané, takže i nějaký vývoj tam je :-)

              0 0
              • Foose  

                To je asi jediná nevýhoda wjenzka – chybí rychloupinak na kouly i na kola. Než člověk přitáhne kolo na té zavitové tyči tak to chvíli trvá…

                0 1
      • Petr L2  

        Thule, možná, ale já osobně bych si vyzkoušel i Atera

        0 0
        • Breakpain  

          Atera není špatná … přijde mi to vcelku slušně zpracované – leč praktickou zkušenst nemám, jen jsem byl „na kukačku“. Jediné, co mám Atera jsou příčníky, bo by se měly méně krást (než Thule) :) …

          0 0
      • Smazaný účet  

        Mám a spokojenost. Využiji tak dvakrát ročně na 4 kola. Páté na střeše. Skladný pěkně do kufru auta, pokud je prázdný a my na kolech. První dvě kola vystrkuji přednim kolem co nejvíce do boku a další dvě zapouštím, aby se se vešla řidítka. Uvítal bych trošku širší rozestupy, tento údaj se neuvádí, a co jsem měřil konkurenci, tak jsem zlepšení zatím nenašel. Je to na kouli, tak to přidané popruhy nasazené na horní hranu pátých dveří to pěkně zpevní.

        0 0
    • Nutribird  

      Wjenzek 3+1 a vše OK. Chce to nabrat nějakou zkušenost a je to v pohodě. Rozhodně doporučuji sundat pedáli na přepravu. Jednou, dvakrát se s tím musí člověk popasovat a pak už to jde samo.

      0 0
      • pavlik6022  

        sundavat pedály před přepravou? -proboha na co ?

        vozim nejčastěji 4 kola , 27,5, 26 a 2×24" a pedály nikdy nevadily

        0 0
        • Nutribird  

          Jde to i s nimi, ale jednodušší a jistější je to bez nic. Stačí aby se kousek pootočila klika á je podařený rám. Rychlejší a jednodušší je to rozhodně.

          0 0
          • kadlec  

            no nez sundavat pedaly, to bych zase koupil thule

            mam ho 8 let a max spokojenost

            0 0
            • wilda81  

              Co máš za typ resp. jaky je rozestup mezi koly? Na Thule, co jsme měl kdysi půjčené, skrtal pedál o vedlejší kolo též.

              0 0
              • kadlec  

                typ uz nevim, jestli se nepletu ta euroclasic

                mam na 3 kola plus muzu jeste jedno pridat

                slapky mi o nic nedrou

                0 0
                • wilda81  

                  Tam toho místa nevypadá o nic víc než na ostatních. Klikama můžeš točit i když tam máš 4 kola? To se mi skoro nechce věřit, když vidím fotky…

                  Zbytek už napsal Pavlík níže.

                  0 0
          • Tomínos  

            Snažím se tam kolo dát, aby pedál byl opřený o plášť dalšího kola. Nebo o spodek nosiče, wjenzek má ty lišty co se na ně kolo dává prohnuté, takže to jde.

            0 0
      • bikemarty  

        Prosím kolik centimetrů máte u auta mezi koulí a nárazníkem?

        0 0
        • bikemarty  

          JEŠTĚ JEDNOU KOLUIK JE POTŘEBA MÍT MÍSTA MEZI KOULÍ A NÁRAZNÍKEM U NOSIČE WJENZEK?? MÁM TAM CCA 5CM.

          0 0
          • Tomínos  

            ZKOUŠEL JSEM TO MĚŘIT A VYŠLO MI, ŽE NOSIČ POTŘEBUJE MINIMÁLNĚ TŘI CM.

            0 0
          • MaPa  

            Limitující jsou stejně většinou pátý dveře ;-)

            1 0
    • milan.v  

      Teď na For Bikes byla nějaká značka, nevzpomenu si, kde dělali pravidelnou ukázku, zastavilo se vždy několik lidí, mně to také nedalo, zdálo se to být celkem slušně udělané, vymyšlené, praktickou zkušenost samozřejmě nemám.

      Já si hned na začátku zaplatil za Thule, ano, ty peníze jsem mohl dát do kola, ale mám rád věci, které fungují, u kterých někdo přemýšlel a Thule je v tomto ohledu jistota.

      Rozumím tomu, když někdo nemůže, nebo nechce, že si pořídí nějakou low-cost variantu …

      0 0
      • pavlik6022  

        wjenzek je praktický a funkční nosič, ze někdo není schopen natočit kliky aby se nedrely o rám neni problém nosiče.

        low cost za skoro 10t ? Chápu že mít nálepku Thule je vic in než Wjenzek :)

        0 0
        • milan.v  

          Tady padaly různé varianty …

          0 0
        • Nutribird  

          Kliky se mohou kdykoli pootočit. Taky záleží jaké kola. Full 27,5, 2* 26 dámské, pánské a 24 dětská. Poskládat se to dá, ale pro mne je to výhodnější a jednodušší sundat pedály. Nosič jako takový naprosto OK. Ceny taky OK. Vše funkční.

          0 0
        • kesu  

          Thule má výhodu v tom, že snad jako jedniný nabízí tu neskladnou velkou věc (Thule 929), na které drží dobře i kolo s obřím rozvorem..

          0 0
          • wilda81  

            ???

            0 0
            • kesu  

              V době kdy jsem to řešil (4 roky zpět asi) nebyl jiný nosič široký kolem 130–140cm, takže DH kola neseděla ideálně. Ale je možný, že už to nabízí i ostatní.

              0 0
          • Petr L2  

            :-) Thule není rozhodně jediný a podle mě ani nejlepší :-)

            0 0
            • kesu  

              Teda nechám se rád poučit, ale nenašel jsem jiného výrobce s dost širokým držákem. Vetšina co má Atera má cca 110cm, wjenzek má kolem 120cm. To Thule má skoro 140. Nandavání kol s rozvorem přes 120cm je díky tomu o dost pohodlnější.

              Je to těžký a neskladný, ale v ostatních parametrech mi vychází suveréně nejlepší.

              0 0
              • kadlec  

                nejlehci neni, ale zvladnu ho nasadit sam

                a skladnost mi je fuck, visi mi to v garazi na zdi a neprekazi

                0 0
                • kesu  

                  Já bych si ho koupil znovu, kola se dobře nasazují, výborně drží a nosič se nijak nekejve. Zpracování je na dost slušný úrovni. Za mě super.

                  0 0
              • pavlik6022  

                U Wjenzka vyřešeno převrtáním jedné díry , dalo se i před tím, ale teď jsou dlouhá kola na nosiči pevněji uchycená

                0 0
    • shauriq  

      anebo se ****** na itala, polaka, i thule.. a koupit SARIS FREEDOM 4

      0 0
      • oddie  

        anebo se vys*at na nosiče a pořídit si auto, do kterého se to dá dát dovnitř :P

        0 0
        • Petr L2  

          +1

          jasně, už dlouho o tom uvažuji, ale není to zrovna ideál auto na denní ježdění po městě a aby mi hnil před domem to je zase škoda ........

          0 0
          • oddie  

            Já mám na denní ježdění po městě ideál MHD, ale i kdyby, pixla měří na délku jak normální kombík, akorát je o něco vyšší, což osobně považuju spíš za výhodu.

            0 0
            • Petr L2  

              Já vím, jak je Transportér velký, v zásadě se vejde tam, kde nacpu Superb v kombi, jenom je o trochu širší a s tím během dne většinou zaparkuji s velkými problémy, vždy pár cenťáků chybí a mít honičku i na šířku, nejen na délku už by asi bylo moc

              0 0
              • oddie  

                Žaboužrouti začali dělat Traveller ve verzi „ustřelený kecky“, co má jen 4,6 metru, akorát to holt není modla „koncern“.

                0 0
                • Petr L2  

                  No já nějak francouzský auta nemusím…

                  0 0
                • popokatepetl  

                  Hledám nové auto (Už dlouho a pomalu protože stávající jezdi) a byl jsem zkoušet i traveler. Proletel jsem ho metrem a nedovedu si představit dát kola do jiné než long verze. Ono i naskládat 5 kol do longa bude problém na šířku a zajistit je tak, aby nebyly podrene bude na dlouho. 5–6 kol vozime tak 2× do roka. Teď mě drží myšlenka auta typu sharan nebo traveler tak aby se mi do auta vešlo jedno celé kolo a 5 lidí. A v případě více kol bych koupil držák na kouli a zbytek na střechu. Kolo na střechu mám nejraději. Vozim jedno kolo často a nasadim ho během chvilky.

                  Teď vozime 5 kol na střeše, ale to auto nejede a z toho jsou 2 kola 24".

                  0 0
                  • oddie  

                    1 celé kolo dovnitř do Sharana při 5 lidech je taky dost na pytel.

                    0 0
                    • popokatepetl  

                      Chtěl jsem napsat sharan nebo rifter. Musím vyzkoušet zda se pri osazení 2–2–1 vejde jedno kolo dovnitr . Ale ani s jedním stále nasazeným drzakem na střeše nemám problém. Prostě jedno kolo musí být stále připravene. Často si vezmu kolo do práce když ráno prší. Nebo jedeme na návštěvu a nechce se mi na kole zpět, nebo pro mě žena jede při potížích :-). Je to složité. Musí mít 7 míst k sezení. Ne starší jak 3 roky

                      0 0
                      • Forester  

                        Pokud nemas kolo XL, tak do Riftera (mam Berlingo) to v sestave 2+2+1 das. Teda jeste je pro tenhle ucel nevhodny mit tu polici nad 5. dvermi. Snizuje vysku strechy docela vyznamne.

                        0 0
                        • popokatepetl  

                          Riftra v longu jsme měřil a vejde se. Není ani o moc kratší jak traveler v prostřední délce. Tam se taky vejde kolo jen se sklopenou druhou radou. Kola máme největší v L. 190 délka a 110 výška sedla. Sharana jsem naměřil ještě, ale určitě je nižší a má výše podlahu. No a pak je to o tom že za stejně peníze je rifter nový a sharan ojety. Sharan má výhodu 3 rady sedaček v podlaze. U riftra sedačky buď závazi v kufru nebo leží v garáži když jsou potřeba

                          0 0
                          • Forester  

                            U Riftera jdou sedacky vyndat? Jsem cetl nejakou recenzi, kde psali, ze u toho noveho se pouze zaklapi do podlahy a vyndat nejdou (3. rada).

                            0 0
                            • popokatepetl  

                              Druhá řada se sklopi do roviny s podlahou. Ale 3. Ráda se dá částečně sklopit nebo vyndat.

                              0 0
                      • jIrI___  

                        Do S-Maxe se při osazení 2–2–1 jedno kolo vejde, u Sharana by to tím pádem taky neměl být problém.

                        0 0
                        • xpj  

                          To by mělo jít. Obvykle vyndavám jedno sedadlo a mohl bych ho píchnout do třetí řady.

                          Ale mám teda Sharana I po faceliftu (2009).

                          0 0
                          • JMT  

                            “Novej” sharan je zasadne mensi na vysku z duvodu sedadel zaklapenych do podlahy. Do noveho kolo na vysku bez sance.

                            0 0
    • Fredos  

      Lidi jak je to přesně s uchycením kola na Wjenzek s rozvorem 1200mm+? Občas mám půjčený starší Wjenzek a tam druhé kolo neuchytím, jsou nové delší?

      0 0
    • tigermoth  

      Pánové, potřebuju poradit. Sháním nosič na kouli na Jimnyho na 3 kola, konkrétně Big Hita, Demíčko (čili dlouhé autobusy) a třetí místo pro hosty. Jde mi o to, že na třetích dveřích je rezerva a dost podstatně zabírá místo. Sehnat informace o kompatibilitě nosičů je na přesdržku. Nemáte někdo něco vyzkoušeného?

      0 0
      • MatS  

        Na jaky auto? Aby ti pak kola neprevysila sirku auta (vcetne zrcatek). Zajdi si k prodejci, treba Thule a ten ti to i ukaze a poradi.

        0 0
        • zdenal8  

          Vždyť to píše. Suzuki Jimny.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Před pár lety jsem viděl v Rychlebkách někoho s Grand Vitarou a ten problém vyřešil delší kouli, respektive koule neskončila hned za náraznikem, ale byla o délku rezervy prodloužená. Na domácí výrobu to nevypadalo, tak bych zkusil nejdřív poptat v Suzuki (nebo jinde) tohle. Nosiče se prodloužený asi nedělají.

          0 0
        • tigermoth  

          Jak je to teda s tím přečuhováním obrysu? Vyhláška mluví toliko o povinnosti označovat náklad, bočně lezoucí víc jak 40 cm přes obrysové světla. Jimny má přes zrcátka 175 cm, ale zdá se mi divné, že by se to bralo podle nich.

          0 0
          • Edwin  

            Myslím, že má vyhláška pravdu :)

            Máš to tedy 20 cm od boku vozu. Když k tomu připočteš zrcátka, tak jsi tak na 3 cm přes zrcátko. Pokud je to víc, měl bys náklad na každé straně označit. Ono jde hlavně ale o to, že pak se ti s tím i blbě jede.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Šíře auta se ale počítá i se zrcátky, takže ti to moc nesedí.

              0 0
              • tigermoth  

                Na šíři auta vyhláška dle všeho prdí, důležité budou ty obrysovky, čili v tomhle případě světla na nosiču.

                0 0
              • Edwin  

                Jak psal tugemoth… zákon hovoří o obrysocých světlech, takže zrcátka rozhodně nepočítá…

                JE to paragraf 52, odstavec 3

                (3) Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm…

                0 0
      • zdenal8  

        A co místo nosiče na kouli použít nosič s montáží na rezervu.

        0 0
        • tigermoth  

          První věc co mě napadla, ale hned jsem to opustil, to by byla rasovina pro ty dveře. Svoje auto mám až nezdravě rád. Možná silničku, ale ne 2 – 3 dolekopcom železa.

          0 0
      • oddie  

        Na Jimnyho 3 kola, nebude se ta krabička stavět za zadní? :)

        0 0
        • tigermoth  

          O to se nebojím, spíš mám strach ze střešního nosiče, už takhle po prázdnu to utaženou zatáčkou pošleš na dvě kola, nedejbože když fouká z boku. Většinou se bude jezdit ve dvou, třetí kolo občas když povezeme kámoša.

          0 0
    • Smazaný účet  

      .

      0 0
    • motacek  

      Taky se tu přiživým.

      Mam v dva kandidáty jako nosič na kola.

      https://nosice-kol.heureka.cz/…fold-xt-934/#…

      A

      https://nosice-kol.heureka.cz/…specifikace/

      Easyfold má pro mě velkou výhodu v tom, že jde složit. Takže když někam přijedu, tak sundám kola, složím jej a šup s ním do kufru. Jeho nevyhodou je pro mě šířka 123cm. Můj bike má 120cm rozvor, tak mi to přijde dpst na hraně.

      Ten G6 Euroclassic je naopak hooodně široký (137cm), ale zase není skladný, takže ho do svého sedanu nenarvu. Jediná možnost je sundat tu „branku“, ale to nevím jak je náročné, pokud to bude na dvou šroubech, tak by to šlo překousnout.

      Má někdo zkušenosti s tim prvním, popřípadě druhým držákem o které by se podělil a poradil mi v rozhodnutí?

      Díky

      0 0
      • kadlec  

        Mam ten Thule a ta hrazda je na dva srouby, sklopeny to je behem chvilky

        0 0
        • motacek  

          Tak pak není co řešit. Ušetřil jsi mně 3 500kč. Díky :-)

          Kdyby jsi k tomu měl ještě nějaké dodatečné info, tak sem s ním:-)

          0 0
      • tomsam  

        ehm, proč Thule? Tohle stoji polovinu a je to to samé.

        http://www.cyklo-market.cz/…um-e554.html

        0 0
        • motacek  

          Dík za tip. Bosal na tři kola stojí 11k. Šířku má 115cm, což je méně než nyni potřebuji.

          Tak či tak, nejde mi o značku, ale chci zkrátka to nej i když si budu muset připlatit. Když si představím, že bych koupil nějaké šméčko, které by se samo uvolnilo někde na dálnici, tak ani nechci domýšlet, co by se mohlo stát.

          0 0
          • vrabec_obecny  

            Jestli chceš ten nejlepší nosič, tak mi teď prodejce doporučil Atera strada EVO. V pátek mi příjde a hned s ním jedu 250km, tak po víkendu klidně poreferuju :-)

            0 0
            • motacek  

              Supr. Prosím i fotodokumentaci, hlavně zachycení kol do držáku. Vypadá to slušně…

              0 0
      • kesu  

        Mám ten 929 a i DH kolo s rozvorem 120cm+ v tom drží velmi dobře. Sundat hrazdičku je na momentík, jsou tam dvě takový ty plastový velký matky do celý dlaně. Z toho co jsem viděl jedinej pořádně použitelnej nosič na kola s velkým rozvorem.

        0 0
        • motacek  

          Tak tim pádem to nemá oproti Easyfold XT žádnou nevýhodu z meho úhlu pohledu.

          Mohl bys mi dat foto toho, jak je v tom uchyceny bike? Ten tvuj bude mit asi solidni rozvor, tak jen pro zajímavost. Nemusíš to ani montovat na auto…

          0 0
          • kesu  

            Tak je to neskladný a těžký, ale zase to v tom fakt drží a můžeš kola vůči sobě posouvat v kolejničkách tak, aby se nedotýkaly v místě kol.

            dám fotku až na tom budu mít dvě DH kola…

            0 0
    • cess  

      Máte někdo osobní zkušenosti z nosičem Pure Instinct?

      Cena a skladnost je zajímavá, ale nikdo v okolí ho zatím nemá.

      Jak je zpracován? Jak drží kola?

      Případně další postřehy.

      Děkuji za reakce

      0 0
      • Edwin  

        Tyjo, vypada to fakt super. Jak uchyceni, tak ta skladnost. To by se mi taky hodilo. Takze jestli ho nekde dostanes do ruky, budu zvedavej na postrehy.

        0 0
        • kadlec  

          Ta tycinka na sklapeni vypada jako samodomo

          0 0
          • Espen  

            Co ti na tom přijde samodomo? Pustil sem si i to video a samodomo mi tam tedy nepřijde vůbec nic. Kdybys viděl na čem vozím kola já, to bys nerozdýchal :-D.

            0 0
      • roman II  

        mám, letos ho budu vozit třetí rok ke spokojenosti, doporučuji koupit prodloužení aby se kola lépe na nosič poskládala a nemlátila o sebe vidlice/zadní stav­ba

        https://www.kupkolo.cz/…-985_z99938/

        0 0
    • Karaya  

      Máte někdo zkušenosti s Thule 972 HangOn? Popř. nějakou jinou variantou tohoto typu?

      0 0
    • oddie  

      Tak mě nakonec taky dohnala potřeba nosiče na kouli, potřeboval bych verzi pro 4 kola. Tak co, Peruzzo Pure Instinct nebo Thule 926 velocompact s nástavcem?

      0 0
      • kesu  

        oboje je hodně úzké, jaká kola hodláš vozit?

        0 0
        • oddie  

          3× dospělá 27,5, 1× dětská 26, časem taky 27,5. Žádná endura apod.

          0 0
          • kesu  

            jen že šíře toho ržáku (Thule) je 103cm, dnešní EN kola mají rozvor v Lku klidně 125cm, trailbiky kolem 120cm. Některé (Thule 929) jsou široké přes 130cm. Pak taky čím širší, tím se kola vzájemně dají lépe posunout, což bude se 4 nutnost.

            Protože nacpat tam 4 kola je dost slušný lego a to i na ten 929.

            0 0
            • oddie  

              Takže spíš ten Peruzzo? Od Peruzza jsem měl Sienu a dost nas*aně jsem to dával pryč, to byl dost otřes.

              0 0
              • roman 3D  

                peruzzo pure instinct pro 4 kola – dávám 2×29 a 2× 27,5 a s prodloužením se tam krásně vejdou bez nějakýho vzájemnýho omlacování

                0 0
                • roman 3D  

                  teda trochu šikovnosti a přemýšlení o poloze šlapek je třeba mít, do deseti až patnácti minut mám hotovo:-)

                  0 0
                • K2  

                  Půjčuju si Peruzzo PARMA na tažné zařízení pro 4 kola – naklápěcí

                  a bojuju s vzdáleností kol od sebe – 17 cm

                  Vozím 27 nebo 29, 26" a pak dvě dětská 24" + 20"

                  Kola se mi dotýkají (vidlice a zadní stavba – řeším to Mirelonem (izolace na trubky)

                  Chtělo by to alespoň vzdálenost 19cm – škoda, že neudělali italové upgrade

                  Další nevýhodou je, že nejde seřizovat sklon nosiče na kouli – při naloženém autě si občas škrtnu na zpomalopvacích

                  Jinak je nosič použitelný, bylk jsem s ním několikrát na Gardě a v rakousku. Běžně ho nechávám na kouli – nikdy se ho nikdo nepokusil ukrást :-)

                  0 0
              • MaPa  

                Na Petřiny to nemáš tak daleko, tam můžeš snad všechno vyzkoušet a porovnat si ti za co stojí.

                0 0
              • kesu  

                Ten neznám, ale dle fotke to nevypadá jako extra široký. Každopádně na Čerňáku (směrem od Kbelské Kolbenovou a za Lidlem je Benzina pumpa a asi 100m za ní doleva) jsem střešní nosiče Bohm a jde to tam dost zkoušet(Thule). Řešil jsem jak na jeden držák pro 3 kola nacpat dva dlouhý sjezďáky a jeden Ebike a strávil jsem tam s nima snad dvě hodiny, než jsem našel řešení složený z několika náhradních dílů. A že kola se 157mm širokým zadním nábojem jsou vážně oříšek..

                0 0
              • K2  

                Nevím, jaká je Siena…

                Od kamaráda si několikrát ročně půjčuju Parmu

                https://www.kupkolo.cz/…elny_z95086/

                Byl jsem s tím několikrát v Itálii, v Rakousku, po ČR a ze mě OK

                Recenzi jsem psal v jiném vláknu.

                Má to nějaké mouchy, ale 4 kola na to v klidu dám (většinou 2 dospělé, 2 dětské nebo 3 dospělé) a v klidu to provozuju.

                Za mě je to funkční slušný kolonosič na kouli

                Párkrát jsem byl na akci s kámošema, co mají Thule a nepřišlo mi, že je to 2× lepší

                Nejlepší je to vyzkoušet a rozhodnout se dle preferencí a peněženky

                0 0
              • K2  

                Co tě štvalo na tom Peruzzu?

                0 0
                • oddie  

                  Hlavně to uchycení na kouli šroubem, to jsem tehdy hodně šlápl vedle.

                  0 0
                  • INSP.TRACHTA  

                    mám Siennu pro 3 kola – šroub mi nevadí. V kombinaci s golou to není až takový opruz a beru to jako antizlodějskou fičuru :-)

                    Naopak mám čerstvou zkušenost, že se mi před týdnem sklopil nosič v dálničním zúžení cca ve 100km/h a chvíli jsem brousil asfalt. Pozitivní zkušenost – kola i nosič to ustály, jen je lehce obroušené plastové čelo, ve kterém jsou vsazeny světla a SPZ. Negativní zkušenost – za ta léta se unavila pérka, co drží zarážku na sklopení. zarážka (masivní plech) se zasouvá pod ocelovou kulatinu. Tentokrat se nezasunula zcela a to tak blbě, že i při zkušebním docela poctivým rumplování nosičem před odjezdem to drželo, ale po 20km a pár dálničních hupících se sklopil …

                    Za mne Peruzzo OK pro občasné použití, „komfort“ odpovídá nízké ceně. Pro časté nasazování raději s pákou.

                    0 0
                    • Kouba_2005  

                      Mám CRUZ pro tři kola a při pohledu do zrcátka na osazený nosič třema kolama jsem se tohohle bál nejvíc, celá konstrukce dost pruží. Zajištění toho naklápění jsem teda detailně nezkoumal, ale i kdyby se to za jízdy sklopilo, tak se to nesklopí až na zem, ale cca. 15cm nad zemí do je mechanickej konstrukční doraz. To mě trošku uklidnilo :-)

                      0 0
                    • oddie  

                      Šroub mi na 1× ročně nevadil do té chvíle, než se zakousl a nešel sundat ani utáhnout. Naštěstí mám kouli na dvou šroubech, takže to šlo dolů i s ní a doma v dílně si už s tím rázák po prostřikání wdckem poradil, ale venku bez vybavení jen s golou neřešitelná věc. Znovu to zkoušet nehodlám, ta Atera je úplně jiná liga.

                      0 0
                      • hodny soused  

                        já to samé, je tam šroub s jemným závitem a ten se mi strhl(zakousl) při povolování, nebyl utažený aní nešel sundat.. Naštěstí se to stalo před barákem a trubkou s velkou pákou to povolilo, ale šroub na vyhození. Koupil jsem 2 matky a tuším 14ku šroub kalsicky v železářství a fachá líp než původní. Používám tenhle nosič na delší jízdy, na rychlovku mám thule-xpress-970, nasazený do dvou minut i s kolem.

                        0 0
                    • zdenal8  

                      Na to je šikovné dát ty trubky nosiče tím ohnutim dozadu a ne dopředu. Ta zadní pak šikovně vyjde pod tu rampu a nepokládáš to na ní.

                      A misto toho pojistného šroubu s plastovými maticemi se nechá dát visací zámek a máš to zamčené k autu lépe než Thule.

                      0 0
                      • INSP.TRACHTA  

                        Dobrý tip – zkusím to poslední trubku otočit, jestli mi i při sklopení půjde otevřít kufr. Teď jsem natěsno s řídítky.

                        0 0
                    • Boyapunk  

                      Ahoj, mám sienu a k ní byly jistící popruhy za páté dveře, těma stahuji nosič kurtou a ráčnou, aby se nehoupal a nedošlo ke sklopení. Navíc tam jsou otvory na zámek nebo šroub, právě proti nechtěnému sklopení. Vozím 5 kol. Dobré je je skládat od největšího a vzájemně přesazovat do strany, aby přehazka končila před vidlicí dalšího kola. A pro jistotu nasazovat miralony. Kliky jdou v pohodě natočit tak,aby nic nedřely a nedotýkaly se. je to věda. Co mi teď vadí, že se nosič celý kýve vlivem všech vůlí. U thule jsou dobré přesky, kde jde kola dobře dotáhnout jakoby ráčnou. u ostatních to jde jen silným zatažením pásek, ale není to dostatečně fest, takže z toho pak plyne vůle a kola se nepatrně pohupují. Další nevýhodou je sklápění nosiče hned u koule, takže při naloženém autě – Zafira, nejde na rovině dostatečně sklopit,aby se otevřely páté dveře. Thule se sklápí v půlce. Ale do kufru se jde dostat třeba posunutím zadních sedadel. Mám ho 8 let. Začínám koumat, jestli pořídit jiný a znovu drobně upravit, nebo vylepšit stávající peruzzo sienu o ráčnové pásky na přidělání kol z thule a vyšší opěrný oblouk, jestli by k něčemu byl, aby šly dávat držáky na kola se shora.

                      0 0
      • motacek  

        Koupil jsem atera strada evo 3 a vozim 3 fully bez problemu. Dá se tam dát i fakt dlouhý bajk.

        Mají i jako 3+1

        https://nosice-kol.heureka.cz/…vo-3-plus-1/?…

        0 0
        • Breakpain  

          definuj dlouhý? 29ky, rozvor 1320mm?

          0 0
          • motacek  

            Zatím tam byl největší rozvor 1220. Nicméně drážky kol se daliy posunout ještě o takových 10cm na každou stranu (každý)

            0 0
            • Auditor  

              Hm tohle budu asi taky brzo resit, moje kolo ma rozvor lehce pod 1240mm … to bude zajimave neco vybrat.

              0 0
        • K2  

          Můžeš mi prosím změřit vzdálenost mezi jednotlivými kolejnicemi pro uchycení kol?

          i u té zadní pro poslední kolo, ta bývá umístěná v jiné vzdálenosti

          Dá se na poslední kolejnici dát i dospělé kolo, nebo je určená jen na dětský bike?

          0 0
          • BB  

            v technickém popisu mají napsáno 19 cm

            0 0
    • ra.ma1  

      Taky hledam neco na 3(+1?) EN kola

      Strada evo 3 vypada uz dost velka, vleze se do kufru kombiku?

      926 posouva spodni drzaky kol jako celek, nebo jednotlive?

      929 vypada stabilne,ale neschovam do kufru

      Uebler- darda.

      Wjenzek- dotahovani klicem, nepohyblive kolejnice

      Zatim favoriti: nejaka lehci atera nebo 926

      /btw..pres idealo.de se da najit i zajimave ceny

      0 0
      • kesu  

        929 mám už roky, desetitisíce km ježděných s DH kolama. Vozím i dvě DH a 29 ebike. Je to suveréně nejširší nosič na trhu. Problém je, že se přestal vyrábět a navíc je to velký a těžký jak kráva. Mezi kolama má cca 19cm

        Nahrazuje ho 938, kterej je na dvě kola a má je od sebe opravdu hodně daleko, tuším 25cm. Pro dvě kola asi nejlepší řešení, protože se nemají šanci v nábojích potkat a to ani u 157mm. Adaptér pro třetí kolo je pak trošku výš, takže to řeší i problém u třech. Vozit dvě až tři, neřeším a určitě vezmu tohle.

        Co je blbý je, že 939 pro tři kola (+1) má i přes popis (chyba u Thule) kolejničky pro kola podstatně blíž u sebe než 938. Takže je na tom sice malinko lépe než 929, ale komfort toho na dvě (+1) to už nemá.

        Thule easy fold má sice mezi kolama (mezi prvním a druhým) 22cm (běžné je tak 18–19cm), ale zase je úzkej.

        Takže chtít vozit dvě až tři, vezmu 938 s adaptérem, bylo by to super pohodlné řešení. Pro 3 až 4 to je už vždycky kompromis ohledně vzdálenosti mezi kolama. Ohledně délky lze na dnešní EN/DH kola doporučit pouze nosiče široké kolem 130cm a to má pouze Thule 929, 938 a 939.

        0 0
        • tonik666  

          On i Euroclassic 929 pro 3 kola mel mene mista mezi koly nez verze pro 2 kola.

          Na verzi pro 3 kola se tesne vejdou 2 fully se zadni osou 142mm. Ocenil bych tam o 2cm vice mista.

          Takze kdybych mohl, menim za verzi pro 2 kola.

          0 0
      • motacek  

        Stradu evo 3 davam do kufru sedanu s objemem 426l, takze myslím, že v kombíku se ztratí :-)

        Právě thule 929 je obrovske a neskladne.

        0 0
        • ra.ma1  

          Tak to je super…evo 3 vidim na horkeho kandidata: posuvne koleje,vysouva­ci,sklapeci 19 cm mezi koly a dam do kufru-coz je pro me dost dulezite…koukam i uchytavaci ramena se daji sundat…btw.:kdyby 929 nebyla takova nrseskladna bestyja, tak bych sel do ni..

          0 0
    • scret  

      Ahoj, zkusim to hodit i sem.

      Momentalne resim nosic na kolo, ideal asi 3+1. Auto konkretne Toyota Proace/Peugeot Traveller, ale bude to podobne jako u multaka, viana apod. Auta s velkyma dverma otviranyma nahoru, ne vrata do boku…

      A ted je otazka, jelikoz mam tazne, tak resit nosic na tazne nebo na pate dvere? Pro a proti obou systemu? Prosim o nazor lidi, kteri s tim maji opravdu zkusenosti.

      Pocitam, ze kdyz dam nosic na tazny, uz neotevru zadni dvere?

      Co byste poradili konkretne za typ/znacku? Wjncek? Thule? O nicem jinym asi ani neuvazuju…

      Diky!

      0 0
      • ra.ma1  

        Pujcuji si od tchana starou ateru 3+1 na kouli a ta je vysuvna a pak se zklapi…resi problem velkych dveri, kolega ma evo 3+1 na dacii lodgy a pohoda, ale je uz celkem velka a myslim ze to 4kolo se uz pak nejak kurtuje k 5 dverim…osobne jsen jeste 4 kola nevezl, ale shanim protoze clovek nikdy nevi a pujcovat si ho me uz nebavi

        0 0
      • kesu  

        https://www.youtube.com/watch?…

        mělo by to vyjít s 929…

        0 0
        • scret  

          diky, mrknu na to…

          0 0
        • scret  

          uz koukam spis na tu 939ku…

          0 0
          • kesu  

            929 se už nedělá a 939 má navíc 3 pozici výš, takže teoreticky je to trošku lepší. Mezi kolama je pak asi o 0,5cm víc.

            0 0
      • mirorek2  

        https://www.nosice-stresni.cz/…a-evo-3-1-1/

        toto je výsuvný systém, ateru mám asi čtvrtým rokem, používám pořád a super

        0 0
        • oddie  

          No ta cena je brutální, ale asi ji dojedu vyzkoušet, zda otevřu dveře, kdyby jo, byla by to pecka, už jsem to otevírání v podstatě oželel…

          0 0
          • xpj  

            Taky po ní pokukuju a doufám, že to na Sharanovi bude fungovat.

            Ještě je varianta https://www.nosice-stresni.cz/…da-dl-3-1-1/ o trochu levnější

            0 0
          • jecnak  

            Dvere sly vyklopit i na starsim Vitu a uzkych riditkach – vysune se opravdu hodne vzad. Na vyssim novejsim Vitu to nejde. Hodne bude zalezet na riditkach kola, ktere je nejblize autu, na to si dej pozor, az budes zkouset.

            0 0
      • kofejn  

        Mám Wjenczek a jsem s ní spokojený. Jde sklopit aniž by se opíral o zem jako nosič kamaráda, do kufru se dostanu (Kia Carens) a dám na něj 4 kola. Zatím nevětší kola vezl 2× 29" (XL a L), 1×24" a 1×20". Naskládat to tam jde, ale s dětskými koly je dost často v kolizi šlapka. Takže beru klíč a šlapky odmontuju a nemusím se nervovat. Prázdný nosič dám do kufru, jen musím odmontovat ten nosič čtvrtého kola (2× inbus). Kdy by bylo něco potřeba nafotit, či odměřit, tak můžu. Visí pod stropem v garáži.

        EDIT: nosič mám od roku 2014, jak je na tom aktuální model, nevím.

        0 0
        • scret  

          Nechci byt hnusnej, diky za zkusenost, ale nic merit nemusis… Kia Carens je maly vozitko oproti dodavce..

          "Auto konkretne Toyota Proace/Peugeot Traveller, ale bude to podobne jako u multaka, viana apod.

          Prosim o nazor lidi, kteri s tim maji opravdu zkusenosti."

          0 0
          • kofejn  

            Sorry, to mělo být na ra.ma1 o kousek výš, taky řešil Wjenczek.

            0 0
          • Forester  

            Thule 929 3+1 a Berlingo. O kousek menší dodávka, ale taky dveře až dolu.

            Pokud je za autem rovina, tak po sklopení i s kolem na poslední kolejnici páté dveře otevřu. Je tam tak 5 cm mezera. nejlepší ale je to vyzkoušet, což jsem udělal než jsem za ten ranec. A nezapomeň tam dát na poslední místo kolo, občas to maličko zvedne (záleží na velikosti (šířce) řidítek :-)

            0 0
          • kesu  

            hele na tom 929 se dá pomocí délky lanka to vyklopení nastavit, ale radši to někde zkus, je to pořád docela rána..

            0 0
            • Forester  

              jestli to bylo na mě, tak já s tím nemám problém :-).

              Vždy se to opře o řídítka posledního kola (pokud jsou 4) a proto píšu, že to musí být na rovině. Pokud ne, tak tam zmizí ta cca 5cm mezera, co je mezi pátýma dveřma (když to otevírám) a odklopeným držákem.

              0 0
        • Kofpak  

          Ahoj, uvazuji take o koupi nosice Wjenzek a mam Carens r. v. 2015. Jakou Carens mate vy? Nejake jine problemy pri používání ? Mohl by jste me zaslat nejakou fotku nosice namontovaneho ma Vasem aute? Predem diky

          0 0
          • kofejn  

            Ahoj, Carens máme předchozí typ, ročník 2007. Nosič funguje pořád a letos jsem si konečně zařídil třetí značku. Do kufru se po sklopení dostanu a při sklopení se neopírá o zem, to má soused. Našel jsem jedinou fotku z roku 2014, teď už vozíme kola 2× 29", 1×26" a 1×24". S plášti 2,3" není problém, ale když nechci řešit ježka v kleci, odšroubuju pedály.

            0 0
      • scret  

        tak jsem nakonec zuzil vyber na Thule 939 (mam moznost zkusit u nas v prodejne) anebo Ateru…

        Co byste vzali vy? Diky

        0 0
        • kesu  

          Zkusil bych si i tu Ateru bejt tebou.

          0 0
        • Bafoon  

          Peruzzo na 4koka. Sklopné, skládací a drží to dobře. Na nosiči jsou samé 29er, směrem od auta 19" a pak dvě xl. Z toho můj werk byl v osazení 29+. Jen jsem sklopil rodla, žádné puzzle.

          Mel jsem z toho že začátku strach (prvnicka) ale jak na kouli tak kola sama drží dobře.

          0 0
        • oddie  

          Tak Atera Strada Evo 3+1 a její sklopení se 4 koly – při sklopení odjede dozadu. Cena je teda šílená, ale nosič je to fakt vymakaný, jezdit častěji, koupil bych ho (tohle byl z půjčovny).

          0 0
          • čel.A  

            Já koupil po doporučení v obchodě Stradu Sport, která myslím o 3tis levnější, má větší nosnost kol. Jde odklopit, je je tam levnější mechanizmus, ale je fakt easy. Doporučuji.

            0 0
          • xpj  

            Můžu jen potvrdit. Funguje výborně.

            Vyklápěcí mechanismus jsme měli u nosiče Westfalia, pouze na 3 kola, ale už to bylo docela fuška. Teď se čtyřmi koly jsme rád za tento posunovací systém.

            0 0
      • Kubajsu  

        Hmmm, nosnost koule 50 kg…

        Nosič + 4×12 kg už bude docela dost, ne?

        0 0
        • oddie  

          Auta zmíněná v příspěvku, na který reaguješ, budou mít dovolené svislé zatížení koule min. 80kg.

          0 0
          • Kubajsu  

            Nedá se vyloučit ;-)

            0 0
            • oddie  

              Mám to i já na MPVčku, proto jsem se tu ptal na nosič na 4 kola taky, 20kg nosič + 4×12kg kola je furt ještě s rezervou…

              0 0
    • BB  

      Koupil jsem Thule VelloSpace 938 a mám problém s připojením zásuvky. Auto i nosič mají 13 pin připojení. Připojím zásuvku do správné pozice určené takovou hranou a drážkou na samci a samici. Přitlačím, ale nelze otočit a dotáhnout (otáčím doprava, což je určitě správně). Prostě se to ani nehne, ať zabírám sebe víc. Přihodilo se to někomu ? Je tam nějaký trik ? Na thule samá chvála, tak se mi nezdá, že by neuměli udělat funkční zásuvku. Dík za radu.

      0 0
      • Slavik  

        Thule zástrčka funguje dobře… asi máš blbou zásuvku… Neřešit, vyměnit, jezdit :-)

        U předchozího auta jsem měl dodělávané tažné a šlo to taky celkem blbě. Vždycky jsem se zranil o tu zásuvku. Teď mám nové s origo zásuvkou a v pohodě…

        0 0
        • BB  

          jestli chápu správně systém dotažení bajonetu, tak otočný segment musí být na straně Thule zásuvky a právě tam se nic nehýbe. Zásuvka na autě je pevná, tam se nic točit nemůže. Tak to holt odvezu zítra do prodejny, ať mi to předvedou.

          0 0
          • Slavik  

            Točíš celou zástrčkou. Při zasunování doprava, při vytahování doleva, vždy o 90°. Zástrčka má z boku takovou plošku, která při zasunutí musí být nahoře, drží krytku zásuvky…

            0 0
            • BB  

              právě že otočit zástrčkou nejde, přitop polohu pro zastrčení mám správně, ploška od krytky zásuvky je 90 stupňů a točím doprava. Já to tak mám skoro vždy, všem to funguje a já jsem průkopník v tom, že skoro vždy narazím na vadný kus. Kdybych koupil trpaslíka, tak …

              0 0
              • kesu  

                hele a jde s tím otočit naprázdno? Zkus povolit průchodku co drží kabely a otočit naprázdno. Princip je, že zasuneš zástrčku a otočíš pouze tělem a tím zajistíš. Tzn vnějšek zástrčky je oproti vnitřku otočný.

                Takže podle mého:

                1. zástrčka je z výroby slitá dohromady a nejde s ní otočit – výměna
                2. poloha vnitřku zástrčky k vnější neodpovídá poloze v zásuvce (jde zjistit podle vodících plošek vevnitř). To ale jde vůči sobě pootočit. Bojoval jsem s tím u jednoho vleku, taky nová zástrčka.

                Každopádně kdybych to nepotřeboval, tak reklamuju. Pokud jo, tak zástrčku rozdělám, nejdřív povolím tu převlečnou matici a pak by to mělo jít rozebrat. Možná je tam někde jistící šroubek, ale taky je to možná jenom stažený. Vnitřek by poté měl jít tlačit ven jakoby kabelem.

                0 0
                • BB  

                  Tak nakonec jsem s tím zajel do prodejny nosičů a tam to vyhodnotili tak, že ty vodící drážky bajonetu na zástrčce nosiče jsou malé vůči protikusu na zásuvce, co mi tam dali v servisu. Thule to prý má určitě přesně, takže mimo normu je zásuvka. Nicméně to vyřešil operativně tak, že vzal ostrý nůž a tu kulisu bajonetu trochu otevřel/vyřezal. Teď to funguje. Kdo nedodržel rozměry nevím, v Mazdě říkali, že zásuvka je super a to samé říkal prodejce Thule o zástrčce :-) Hlavně, že je to vyřešeno.

                  0 0
    • sr71  

      máte někdo praktické zkušenosti s nosiči kol z Lidlu? např tento https://www.lidl-shop.cz/…F/p100043855

      0 0
      • Espen  

        Neblázni, to není Thule za 15 litrů. A tvl ještě z Lidlu. Tak na tohle jestli dáš kola a někam pojedeš, tak nepočítej s tím, že to kola, auto, celá posádka vůbec přežije :-D.

        0 0
        • MaPa  

          Jestli jezdí stejně rychle jako to černý peklo co má v nicku, nevydrží mu na kouli nic…

          0 0
    • sr71  

      :-) nemyslím si že je nutný vždy připlácet za Thule, na loňskou dovolenou jsem měl půjčené něco podobného na 2 kola zakoupené před mnoha lety dokonce snad někde v Penny a naprostá spokojenost – jednoduchý, funkční. Takže si se nemyslím že by třeba tento Lidlovský měl být v něčem problematický

      0 0
      • Espen  

        Já jen abys byl připraven, až se tu do tebe pustí :-D.

        0 0
      • mikub  

        Asi dost záleží na tom, jak často to používáš. To thule to má vymakaný z hlediska uživatelského komfortu. Pokud ten nosič nandáváš a sundáváš přes sezonu každý týden (někdy i vícekrát), pak to hodně oceníš. Pokud ho použiješ jednou ročně na dovolenou, pak to je jiná.

        Zase rozdíl mezi Lídlem a Thule (Velocompact 924) je cca 5 litrů. Tahle investice je jednorázová a poměrně dlouhodobá.

        0 0
        • Espen  

          Jak ale víš, že ten Lidl to má uživatelsky nekomfortní?

          0 0
          • čel.A  

            Navíc věci z Lidlu nejsou úplně průšvih. Je to na zakázku, takže to bude od nějakého slušného výrobce. V tom si to Lidl pohlídá.

            0 0
            • mikub  

              Jj, slušní výrobci, ale tlak na cenu. Asi bych se nebál bezpečnosti, tedy že to z auta ulítne. Ale používání je složitější. Proto jsem zmiňoval jako hlavní parametr frekvenci využití.

              0 0
          • mikub  

            Pouze z fotek:

            • Ta svislá podkova, na kterou se dávají samotné držáky kol, mi přijde strašně úzká. Držák kola, bližšího k podkově, je už z definice velmi krátký. Máš různě slopingové rámy. Na tak úzkém profilu může být pro určité rámy problém najít vhodné místo uchycení. Poloha kola bude také výrazně určená klikou směrem k autu. Ta zasahuje do prostoru té podkovy. Tady mi to připadá, že dostat kliku mimo kontakt s podkovou bude dost kumšt.
            • Samotné držáky kol mi přijdou nešťastně konstruované. Jejich připevnění k podkově pomocí šroubu je nepraktické (opravdu se mi nejvíce osvědčilo ty držáky nandávat až spolu s kolem a ne je protahovat rámem předem). U Thule je to nacvakávací, tady budeš šroubovat.
            • Páka, kterou se utahuje držák na kouli, je jištěná takovým tím (plastovým) převlečným bazmekem. Nevím proč, ale moc se mi to nezdá (Uživatelský komfort to ale snad neovlivní).
            • Není vidět detail sklápění. Ale podle všeho to vypadá na tu kliku na středním díle. Pokud máš nahozené druhé kolo, tak se ta páka nachází pod nejšpinavější částí kola (převodníky, řetěz). Navíc se pro sklopení musíš ohnout a kola si pak stahovat druhou rukou na hlavu.
            0 0
            • Espen  

              Hele zvládla to i ženská :-).

              https://youtu.be/eIqs0BY3MG0

              0 0
              • mikub  

                Tak ještě navíc vázat těma popruhama. Ale jo, video pěkný. Alespoň ne na něm vidět, jak to funguje.

                0 0
              • duk  

                To řešení popruhů ve mě moc nadšení nevzbuzuje, bál bych se, že něco těmi železnými sponami poškrábu.

                0 0
                • Espen  

                  Dyť mezi to můžeš něco dát, když se ti bude zdát, že to poškrábeš.

                  Kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde :-)

                  0 0
                  • Martinson  

                    Cena za nosič z Lidlu je podobná ceně za jiné levné nosiče na tažný. 5490 Kč není málo peněz za noname nosič pro 2 kola. Wjenzek nebo HAKR za srovnatelný peníze působí líp.

                    Jinak proti Lidlu nic, normální sámoška, jídlo tam nakupuju a i si prohlídnu akční výrobky.

                    0 0
                    • Espen  

                      No není to málo a možná by se našlo i něco lepšího, to je jasný.

                      0 0
                    • Karlos009  

                      Wjenzek má kolega, bytelným bych ho neoznačil, šroubuje se na kouli (už trochu přežitek) a nedá se složit. Výhodou jsou širší lyžiny. Mě teda neoslovil.

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Zrovna u toho Wjenzku bych si tím tak jist nebyl. Mám Alfa 2 Plus a ty výše zmíněné nevýhody jsou i na něm. Jako bonus je utahování na kouli šroubem a klíčem, což by při častějším použití byla strašná pakárna (při svém použití 1–2× ročně to neřeším). Ale aspoň má plastové pásky na uchycení kol, které se sice při odepínaní zasekávají a odepnutí je tím pádem složitější než zapnutí, ale aspoň nepoškrábou ráfky obouchané od kamení… :-D. Osobně bych při častějším použití o ničem jiném než Thule neuvažoval, naopak na občasné použití nemusí být tel Lidl vůbec špatný. Otázkou zůstává, jak je tuhý za jízdy (v tomto nemám s Wjenzkem sebemenší problém).

                      0 0
        • mr.garisson  

          Souhlas, Velocompact 926 už 3. rokem a bez výhrad bych nic jiného nechtěl a to jsem už jich pár vyzkoušel. Každý týden vozím kola na závody, občas přes týden, když potřebuju, sklopím ho dám do kufru. Ty ostatní mi přijdou takové vachrlaté, jak na to dáš víc jak jedno kolo, tak se to kroutí. Ale každý ať si vozí, co mu vyhovuje, já bych neměnil.

          0 0
      • Karlos009  

        Taky o něm uvažuju, mám 10 let takový Italský plecháč a už dosluhuje. TADY je 330 hodnocení od uživatelů v drtivé většině pozitivních, pokud má někdo výhrady tak protože mu tam nepasuje rakouská SPZ, dlouho to poprvé nastavoval, nebo mu nedodali popruhy. Jinak kvalitní, bytelný, stabilní. Osobně vidím 2 „problémy“, do těch plechových žlabů se nevejde širší pneu horského kola (stejné to mám na současném nosiči) a ty držáky na rám se mi nelíbí. Asi bych je nahradil tímto Já ho asi objednám, používám nosič tak 5–6× do roka a za ty prachy.

        0 0
    • Sidonius  

      Má někdo zkušenost s hollanskou značkou HAPRO?

      https://www.vdlhapro.com/…carriers.htm

      0 0
    • DonCarlos  

      Tento týden bude v Lídlu tento v akci. Zkušenosti s tím ale nemám

      Lidl Shop

      0 0
    • Sidonius  

      Ahoj, má někdo zkušenosti s touto značkou?

      https://www.pro-user.eu/

      0 0
    • Mosquito USMC  

      Zdravím,

      mám nosič Atera Strada Sport M pro 3 kola + lištu na 4.

      Mám celkem problém tam kola naskládat, aby se o sebe netřela a nebo abych vůbec je uchytil horním držákem.

      Teď vozím kola 29", 26", 20" a bude 16".

      Trochu si nedovedu představit skládání 4 dospělých kol. Nemá nějaký nosič širší mezeru mezi koly než je zde?

      0 0
      • duk  

        Mám ten samý nosič a jo, je to nejkompaktnější model od Atery, takže kola jsou celkem blízko u sebe a lišty nejsou příliš dlouhé, se třema 29" kolama už to bývá trochu tetris, ale vždy se podařilo naložit. Výhoda tohohle nosiče je, že je kompaktní a vejde se do kufru i u pidiauta.

        EDIT: Když koukám na ty tvoje fotky, osvědčilo se mi dávat největší kolo na první figuru ;-)

        0 0
      • xpj  

        Takhle vypadá Atera Strada EVO s mtb 26", kross, dětské 24" a 20"…

        U mtb a krosu musím snížit sedlo, aby se mi tam vešly řídítka, ale to je tak všechno. Možná bych mohl mezi ně dát tu 24", to někdy zkusím.

        0 0
    • Sigina  

      Mám buzzrack easy 4 a na 4 dospělá kola úplně v pohodě. Nejprve vložím 2 prostřední a pak 2 krajní. Musím akorát dát pozor na šlapky aby byli u kol na střídačku na opačné straně.

      0 0
    • vili  

      někdo prosím aktuální tip na nosič na kouli za mulťáka na 3 moderní kola = tlusté pláště, dlouhý rozvor, macaté karbonové rámové trubky, široká řidítka? Cena není rozhodující faktor, spíš aby se snadno nandával a sundával a kola aby o sebe příliš nemlátila. Díky

      0 0
      • Breakpain  

        Hledej drzak na e-kola

        0 0
      • Emil666  

        Hm, asi bych zvažoval u Thule, zda stačí 926 nebo raději širší XT…na obě jde dát nástavec na čtvrté, kdyby náhodou do budoucna

        0 0
      • motacek  

        Vozim na Atera strada Evo 3 nasledujici:

        1. HT v XL velikosti (rozvor 1260mm, gumy 27.5×2.8, rodla 785)
        2. Full v M, gumy 27.5×2.35, rodla 720
        3. Full v XL, gumy 29×2.35, rodla 780

        A na pohodu, vsechno teda v hlinci

        0 0
      • JMT  

        Thule Easyfold XT3 jesli cena není rozhodující faktor. Kdo ho viděl tak uznal, že to je momentálně asi top.

        0 0
        • vili  

          Vypada dobre. Stejnak se mi zda uzky. Budu asi muset vzit kola na prodejnu a zkusit to 

          0 0