Výběr kola na cestování (zatim canondale CAAD X nebo TOPSTONE)

8 nepřečtených
  • jereme

    Ahoj,

    Dříve jsem měl bajka 26'' + silničku a před pár lety jsem trochu nerozvážně silničku prodal s tím že 26'' HT bude lepší universální kolo na cesty, jenomže s kolama v obvodu 26'' to dopadlo tak jak to dopadlo a tak se své staré kolo chystám vyměnit… Chtěl bych jedno univerzální kolo moje využití je z 90% na cestování no a sem tam si dát nějakej triathlonek (silnice/xterra jak kdy). Tím sem tam myslím tak 1–2 závody do roka.

    Zatím (ale rád se nechám přesvědčit o něčem jiném) jsem víceméně rozhodlej pro nějakýho gravel/cyklokrose. Muj cenový limit je +/- 30tis takže zatím nejvíce uvažuji mezi canondale CAAD X na tiagre a nebo si počkat až dorazej canondale topstone na shimano sora. Do topstone se vlezou vetší pláště (planuji jezdit 2 sady kol) a má pevné osy, ale CAAD X mi ted nabízejí za cca 27tis, je lépe osazené a po nasazení lehčích silničních kol i vypadá, že by měl mít geomterii blíže klasické silničce. Ještě my byl také doporučen Ridley x-trail (https://www.sterba-kola.cz/…oy-sora-2018), na něm se mi lábí silniční geometrie a zároveň průchodnost plášťů až 40mm, ale zase je z uvedených nejdražší a také jen na soře… Myšlenku HT jsem taky ještě uplně neuzavřel, ale gravel mi přijde pro moje využití více universální – s partou na výlet po cyklotrase nebudu mít problém, což si myslím, že opačně na HT byť třeba osazeným nějakejma silničnějšíma platěma by v partě silničářů byl, zejména kvůli převodům… .Každopadně bych to chtěl rozseknout co nejdříve jelikož ted koncem sezony bývají ceny než pak na jaře xD.

    Díky za rady.

    • Pikaču  

      Mrkni sem. Vyprodejove ceny. Spešl diverge za 35 daleko lepe osazený.

      https://m.biker-boarder.de/…eder-crosser

      • jereme  

        njn…ale to už mám nějakejch skoro 37tis… muj limit je tech 30 (samozřejmě kdyby bylo něco hodně zajímavého tak třeba 32bych ještě dal.)

        • kliiima  

          Canyon Grail Al

          • jeniiiik  

            Souhlas…hlavně MÁ hydraulicke brzdy. Jsou úplně jinde než mechaniky.

          • jereme  

            Díky to je dobrý tip… Jen nevím jestli by mě nevyslo lépe na tom caadx nechat dat taky hydraulické brzdy to bych se měl do těch 5000tis co je rozdíl v ceně také vlézt. Ale zase fakt je ze ten Canyon mam pevné osy a celokarbonovou vydlici no…

            • jeniiiik  

              V případě staršího caadx udelal cannondale strašnou opici a přední třmen má jiný stadart než zadní. Tím pádem bys musel shánět jeden FM a druhý PM a to by se ti celkem prodražilo. Plus se ti budou pěkně blbě prodávat mechanické třmeny.

    • jereme  

      Tak ještě se mi ted naskytl lehce jety specialized crux sport na 105 s hydra brzdama. Cena +/- stejna jako ten novej caad x…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.