• megawir

    Ahoj bikeři a odborníci :)

    Vím, že podobných vláken je tu víc, ale i tak nakonec potřebuju pomoct přímo a prosím tak o radu.

    Chtěl bych pořídit kolo pro sebe, ale nevyznám se do podrobna v komponentech a výrobcích, takže nejsem sám schopný poznat, co je kvalita a kde třeba stačí krapet přidat a jsem kvalitativně někde jinde. Zároveň taky nechci kupovat něco zbytečně drahýho jen proto, že to má na rámu nápis. Ve výsledku se nechci nechat ošulit, jak se říká.

    Jezdit budu rekreačně, ideálně několikrát do týdne s tím, že hlavně mimo silnice (roky běhám a chci k tomu přihodit kolo). Občas cyklostezka, občas město, občas silnice, občas lesní stezky…Prostě mix.

    Výška 184cm, váha kolem 90 kilo.

    Cena 25 ideál, 30 pokud to bude dávat smysl. Kdyby se k tomu vešla do ceny i přilba a nějaký drobnosti, tak ok.

    Nejvíc mě zaujaly MTB XC s ohledem na to, že je chápu jako dobrý kombo a kompromis mezi silnicí a traktorem. Případně nějaký kros. Pokud se pletu, samozřejmě si nechám poradit. Dočetl jsem se tu taky info o bezdušových pláštích, zaujalo mě to (předpokládám častý změny povrchu a nerad bych neustále řešil píchnutí když najedu na ostrou hranu chodníku nebo tak), ale nevím, do jaký míry to pro mě má cenu a jak moc to ovlivní náklady na pořízení. Předpokládám, že to bych musel s prodejcem domluvit, pokud to lze?

    Zaujalo: https://www.newbike.cz/…-2021/d13701

    Dík předem za trpělivost a veškerý rady!

    • zacatecnikamater  

      Blbě je, že je teď vše vyprodané, a dodávky jen tak nebudou. Koukni na ty z decathlonu

      https://www.decathlon.cz/…8558253.html

    • megawir  

      No já hlavně potřebuju vědět, jestli má smysl co jsem psal, tedy výběr typu kola a pak taky skrz cenu, tak co je ok a co ne. Potřeboval bych víc detailní popis, proč je to něco doporučováno :)

      Že nejsou skladem skoro nikde, to chápu, bohužel se nedá nic dělat, než si případně počkat nebo si třeba nechat něco postavit…

    • Baf13  

      https://www.newbike.cz/…range/d13897?…

      V poměru cena/výkon se momentálně nic lepšího koupit nedá a je skladem.

      • megawir  

        Díky… a šlo by napsat proč? Aspoň krátce? A v čem je lepší než ten Kross, co jsem poslal?

    • Gwaihir  

      Těch informací u obou kol je málo, ale zkusím :

      Kross vs Silverback

      Vidlice: SR Raidon vs rs recon – měly by být srovnatelné

      Pohon: shimano deore vs sram gx eagle

      Zde na fóru najdeš spoustu zastánců obou táborů, ale upřímně oboje dobré, gx možná o maličko lepší

      Náboje : uvádí to jen Kross a vše je rychloupínák, což není optimální. Silverback má tuším pevné osy, což je lepší (kolo – zejména přední vidlice se tolik nekrouti)

      Brzdy: sram level vs shimano deore 60000 – tady asi vede shimano

      Kola: neznám typ ani neumím posoudit, ale může to být značný rozdíl

      V zásadě to vypadá podobně, ale bral bych Silverback. Pevné osy jsou při 90kg rozhodně přínos.

      • pocestny  

        Určitě Recona než Raidona. A podle fotky má Silverback ráfky Stan's Notubes Crest, a náby jsou pravděpodobně ložiskové promaxy, oproti těm altusům u Krossu je ten Silverback raketa. Nelíbí se mi jen design.

        Tech.Spec. modelu 2021, nevím, jak moc se liší od 2020: https://silverbackbikes.de/…er-than-ever

        Geo a jiné tech.spec: https://silverbackbikes.de/products/sola-1 (tam už ty Cresty uvedené nejsou!!! Takže nenechat se vojebat, a zeptat se na to před koupí.)

        • adam1  

          2021 má cresty:)

          • esmo  

            Na reálné fotce to kolo vypadá o parník líp, než na těch propagačních eshopových…

        • VladaC  

          Asi budu za kapitána zjevného, ale teprv nedávno jsem zjistil, že paralelně vyrábějí dvě úplně odlišné verze Crestů – MK3 a S1. Ty S1 zřejmě dodávají hlavně jako levnější OEM řešení pro výrobce kol. Asi je to pořád lepší než specifikace „Ráfky: Kross“.

          • pocestny  

            Nevíš, jaký je v nich kvalitativní rozdíl, pokud tam nějaký rozdíl je?

            • VladaC  

              Tak těch verzí je ještě víc. Co jsem rozkódoval z jejich webu:

              Všechny Cresty mají vnitřní šířku 23mm, ale to je víceméně jediné co je stejné.

              Podobně všechny Arch/Flow/Baron mají 26/29/35mm.

              Od každé šířky jsou pak verze:

              CB7 – karbon, nejlehčí a nejdražší

              MK3 – dural slitina 6069, extra lehké, nekalíškované

              S1 – dural slitina 6061, těžší, levnější, kalíškované, jiný profil. Možná odolnější?

              D – dural slitina 6061, ještě těžší, nýtované, zase jiný profil než MK3 i než S1

    • Cyklofanatic  

      Ta Sola není vůbec špatná a na dnešní poměry cena velmi dobrá. Když jsem v zimě přemýšlel o HT Lapierre Pro race (Carbon), tak byl na stejných komponentech a na Raidonu za 55k :-)) a alespoň katalogova váha totožná. Nenech se odradit fotkou na webu.....

      • megawir  

        Ještě jsem jako tip dostal taky https://superiorbikes.eu/…-dark-silver

        Vedle toho Krosse a Soly si vede jak?

        Upřímně se přiznám, že vzhledově se mi Kross extrémně líbí, ale zase utratit jen skrz vzhled za něco výrazně horšího, to nechci… a chválíte tu zatím hlavně jiné, tak mám vnitřní boj :))

        • Gwaihir  

          Ještě o kousek horší vidlice, ale vybírej, co se ti líbí, ev. co můžeš zkusit anebo ber, co je skladem. Hrozná doba na kupování kola.

          • megawir  

            Blbá smůla, no. Jsem netušil, že s ním pandemie tak zamávala. Ale je fakt, že při běhání potkávám spoustu lidí na kole. Horší vidlice než Kross nebo Sola? A případně ještě jiný tip co by splnil požadavky a rozpočet? Ten Kross skladem je, Solu jsem našel taky, pokud se nepletu…

            • Gwaihir  

              Horší vidlice než Kross, horší než Sola :D

              Pokud budeš chtít víc v lese, tak já bych si vybral něco jako:

              https://www.canyon.com/…-8/2619.html?…

              ale je to kousek dražší.

              A rozhodně bych se koukl na:

              http://giantbrno.cz/…lr-29-2-2021

              • pocestny  

                @megawir: Ten Giant má 30z převodník, SUP 36z – to je už celkem rozdíl. Bylo by asi dobré zvážit, jak prudké kopce myslíš tím „mixem“ ježdění?

                ad Giant: součástky základ, a kliky Praxis, ráfky Giant XCT 29, a vidlice Giant Crest 34 RRL jsou kvalitativně kde? Tyhlety díly „z dílny“ výrobce se těžko porovnávají. A kolo aby sis zašel osobně zvážit… boha, jak já nesnáším výrobce, kteří neuvádí, případně lžou ohledně hmotnosti. Je rok 2021, lockdown střídá lockdown, ale neee, nebudeme uvádět informace na webu. Lidi nepotřebují nic vědět.

                • megawir  

                  Tím mixem myslím hlavně kombo terén ve smyslu lesní stezky, ale taky město a cyklostezky… prostě fakt mix, žádná speciálka na jeden povrch. Kopce nic zásadního, nechci downhill nebo podobný extrémy. Mám to v plánu na udržení kondice a podobně, určitě ne na závody.

                • Gwaihir  

                  Ten převodník jde za pár korun vyměnit, tohle bych neřešil.

                  • pocestny  

                    vybíráš kolo, máš 2 kola – hledáš rozdíly… najdeš rozdíl, který by tě mohl stát tisícovku, kdyby ti to nesedlo, a přemýšlíš o tom, že jo.

                    • Gwaihir  

                      Tak zrovna v giantu řekneš, že to kolo nechceš s převodníkem 30z, ale 34z a je to.

              • esmo  

                Tady se v každé druhé odpovědi řeší dostupnost a ty mu pošleš vyprodanýho Canyona. WTF…

    • vladiks  

      Resil jsem podobne a vzal Silverback. V realu hezci nez na eshopu :) A po projeti maximalni spokojenost. Ty superiory jsem zvazoval taky, ale zdaly se mi vybavou slabsi.

    • megawir  

      Tak jsem to ještě procházel a chtěl bych požádat o srovnání (rozdíly tam vidím i sám, ale do detailů to nejsem schopný posoudit…)

      https://www.newbike.cz/…-2021/d13701 (25 990.-)

      https://www.newbike.cz/…-2020/d13067 (31 990.-)

      https://www.newbike.cz/…brant-orange (29 490.-)

      https://eshop.madefortrails.cz/…o-p1434-3862 (24 990.-)

      U toho Whyte chápu, že jde o jiný typ kola, ale podle všeho splňuje požadavky na určení, co jsem psal v prvním příspěvku a bylo mi doporučeno. Absolutně ale netuším nic o té značce, tak se radši zkouším zeptat :)

      Ještě bych dodal, že preferuju tu cenu kolem 25K, každopádně pokud je fakt větší rozdíl mezi těmi za tuhle a těmi za 30K, tak zvládnu připlatit. V podstatě tam pak srovnávám dvě dvojice podle tý ceny, takže prosím o radu, co z nich a co by pak vyhrálo celkově a proč (jak jsem psal, pokud je fakt ten rozdíl zásadní, umím připlatit, ale ne pokud je to jen o jedný něco dvou věcech co nehrajou zásadní roli).

      Díky předem všem co píšou!

      btw, skladem jsou všechny 4, sehnat se dají

      • Gwaihir  

        Který se ti líbí a na kterém si seděl?

        • megawir  

          Tak fyzicky se mi líbí level 6 nejvíc, ale snesl bych všechny :))

          Seděl jsem jen na něm bohužel, z toho výběru.

          • Gwaihir  

            Jen jestli se ti nelíbí jen cena

            • megawir  

              Cena je oukej, ale jak jsem psal, já umím připlatit, pokud to má důvod. Jenže to mi nikdo neodpovídá a neodpověděl :)

              Sám ty rozdíly neumím posoudit, no… a když někdo napíše ber to a to a nepíše proč, tak mi to moc nehelfne :-(

              • Gwaihir  

                V čem ten rozdíl poznáš a v čem ne? Vypíše konkrétně.

              • pocestny  

                šel bych do 8.0 kvůli lepší vidle, pevným osám, nábám, brzdám, dyzajnu, pravděpodobně i lepším ráfkům (dlužno dodat, že mi ty „kross“ ráfky na 6.0 nic neříkají). Pokud tě to finančně nezatíží, s odstupem času budeš rád, že jsi zvolil kvalitnější kolo. Spíš bych porovnával Sola 1 s Krossem 8.0, než abych uvažoval nad horšími koly.

                • megawir  

                  Bezva, díky :)

                  Jo, asi řeším hlavně tyhle dvě, víc lidí psalo, že to má cenu, připlatit něco proti tem dvěma dalším…

                  Roli hraje celkem i následný investice skrz údržbu a podobně a počítám, že kvalitnější komponenty víc vydrží, tuplem když to nemám na závody, ale prostě kondiční ježdění… Btw, vyplatí se bezdušový kola?

                  • pocestny  

                    Na bezduše není jednoznačná odpověď, já to třeba zatím nechci.

                    • megawir  

                      A proč ne? Jsou tam nevýhody nějaký větší?

                      • pocestny  

                        no z různých důvodů: občas delší dobu kolo stojí (nejezdím pravidelně), občas měním dezén pláště za jiný, nechci řešit problémy související s bezdušovým systémem, jsem příliš velká konzerva, atp. Ale jak říkám, o výhodách bezduší se napsalo mraky textu, to asi nemá cenu zde řešit, spíše si o tom něco na foru najdi.

                        • megawir  

                          Oukej, chápu… dohledám ještě :) ptám se v podstatě jen proto, že jsem na to narazil, ale nezkoumal, pravda…

                  • Slavik  

                    Určitě se nevyplatí, všichni to mají jako pózu :-)

                    • megawir  

                      No já to myslím fakt čistě prakticky :) Počítám, že budu měnit terén opravdu hodně často, přejezdy mezi silnicí/dlažbou­/kostkama/les­níma cestama… ve městě (Praha) občas solidní bordel na cestách… tak proto se ptám :) čistě prakticky, jestli je to módní nebo póza je mi úplně fuk :)

                      • cyklista86  

                        Tak kdyz uz kupovat kolo za 30 tisic, tak uz by to melo mit rafky pripravene na bezduse. Pak uz neni problem kdykoliv vyzkouset bezduse.. Jinak co se tech kvalitnich komponentu tyce, tak ja bych urcite nechtel nejaky 1×12 s kazetou za x tisic.. Me vyhovuje 2×10 deore kde kazeta ti vydrzi rok a stoji pod 1000kc. Retezy jsou taky levnesji a hlavne si ujasni jestli ti nebude chybet tezsi prevod. Protoze jestli budes jezdit treba z 50% po silnici, tak ten rozsah prevodu s jednoprevodnikem je dost omezenej. Butto tam das vetsi prevodnik, kterej ti bude vyhovovat na silnicni jezdeni a nebudes met dostatecne lehkej prevod na jezdeni prudsich vyjezdu v terenu a nebo budes met ten mensi prevodnik a na silnici budes hoblovat furt posledni dva pastorky coz tu drahou kazetu docela rychle odrovna, kdyz nebudes vyuzivat celej rozsah, ale jezdit furt jen na ty stejne prevody.. Proste jednoprevodnik bez presmykace vypada hodne cool, ale s dvouprevodnikm mas jednou tolik prevodu, takze vyjedes i ty nejprudsi stojky v lese a zaroven muzes na silnici po vetru s pohodlnou frekvenci uslapat treba 40km/h…

                        • pocestny  

                          A ty máš na 2×10 víc jak 500% rozsah?

                          • cyklista86  

                            Nechapu co tim basnik chtel rict. :D

                            • pocestny  

                              Ty jednoplacky, o kterých se tady tazatel baví, mají 500% rozsah převodů. Tak by mě fakt zajímalo, co myslíš tím „ten rozsah prevodu s jednoprevodnikem je dost omezenej“? Zkus se příště víc zamyslet.

                              • cyklista86  

                                Nechapu jakych 500%? Vzdyt netusi sam co chce. Jedno kolo tam ma 44 zubu jednoprevodnik s pevnou vidlou to je „fitness“ na cyklostezky a pak tam mam deore 34 zubu to je do terenu.. Kdyz veme neco s deore 2×10 tak muze jezdit jak teren tak po silnici a muze se rozhodnout co mu vic vyhovuje a az bude kupovat druhe kolo, tak uz muze koupit neco vic „specific“.

                                • megawir  

                                  Jo, no já to psal už v tom prvním příspěvku, že u mě to bude regulérní mix a naprosto rekreačně, ve smyslu žádný závody…

                                  Jezdit budu rekreačně, ideálně několikrát do týdne s tím, že hlavně mimo silnice (roky běhám a chci k tomu přihodit kolo). Občas cyklostezka, občas město, občas silnice, občas lesní stezky…Prostě mix.

                                • pocestny  

                                  Chápeš dělení z 3.tridy?

                        • adam1  

                          Musíš to vyzkoušet těch 1×12 na mtb je to fajn,pokud jezdíš po šotolině /stezkách tak klidně 2×10 /2×11 .

                          Vše je o zvyku a osobní zkušenosti .

                          • cyklista86  

                            Ano je to fajn kdyz jezdis hlavne v terenu a ne jako vetsina lidi co ma MTB tzn. aspon. 50% silnice, cyklostezky.. O tom ja pisu..

                            • adam1  

                              Ještě doplním ,pro ženy ,slečny ,dívky jedině 1×něco :)

                  • Gwaihir  

                    Bezduše se vyplatí, když jezdíš často. Když jen narazove, tak ne. Já jezdím jen jednou týdně, tak asi ne.

                    • megawir  

                      No já bych taky podle mě 2–3× max týdně… to prokládám běháním… myslel jsem, že se to může vyplatit, pokud se často mění terén, že je menší šance na defekt, resp pokud se stane, člověk dojede celkem v klidu… to má ještě jiný důvody?

                      • cyklista86  

                        Jakoze kdyz mas bezduse, tak sebou nemusis nic vozit? :) Naopak borec s bezdusakama u sebe ma casto bombicky, sadu s knotama na ucpani defektu, ktere neucpal tmel, pak maji stejne jeste dusi, kdyby si ten plast nahodou rizl tak, ze to nezaplacnes ani tim knotem a protoze bombicka neni jistota, tak maji i pumpicku. Kdyz mas dusi. Tak staci v podsedlove braznicce nahradni duse, multiklic s montpakou a lepeni. + pumpicka pod kosikem na ramu nebo v kapse/batohu. Mimo jezdeni kolo kdyz ti stoji tak u bezdusaku muze rychleji klesat tlak, muze vysychat tmel. Pro nahoezeni bezdusaku casto potrebujes minimalne bombicku nebo pumpu s boosterem.. Dusova kola uchazeji minimalne. Staci jednou za mesic dofouknout + vymena plaste je oproti bezdusakum otazka 5ti minut.. Jinak ja mel s dusema za poslednich cca 10 let asi 3 defekty. Staci se divat pred sebe po cem jedes a nevozit nejake ultra lehke plaste.duse, ktere jsou nachylnejsi na defekt a taky zavcasu menit ojete plaste.. Vetsinou je defekt prave na sjetem plasti..

                        • TK75  

                          No tak to je super… jseš bezva adept na bezduše.Proc?No protože nemáš defekt ani s duší… takže o bezduších nebudeš vůbec vědět.Stejne jako já,:-D

                          • Edwin  

                            Přesně. Míval jsem 2–4 defekty ročně, na bezdusich jsem zatím za necelé 2 sezóny žádný neřešil. A s frekvencí ježdění, jestli 1× nebo 3× týdne to taky nesouvisí. Dlouho jsem se toho bál a byl jsem linek to předělávat, ale už bych to jinak nechtěl.

                            • cyklista86  

                              Tak ty mas fulla a asi ho nemas jako dotazujici na mix silnice, cyklostezky, mesto, teren.. Kde tu vyhodu nizsiho tlaku ani nepotrebujes.

                          • cyklista86  

                            Pust si to od ctvrte minuty. Tohle si na kolo fakt dobrovolne nedam. :D https://www.youtube.com/watch?… To si radsi v klidu vymenim dusi.. :)))

                            • adam1  

                              Tak bezduše jsou pro lidi co mají problém s duší :)já a celá rodinka jak mtb tak žiletky to mám abych necvakl duši a je to pohodlnější /nižší tlaky .

                              Je třeba to hlavně zkusit a nebát se toho :)

                              Každý defekt jak s duší tak bezduše je chyba jezdce!:)

                              • cyklista86  

                                No prave jak se rika „if it's not broke don't fix it“.. Ale az budou bezdusove sirsi rafky, tak to otestuju a je me jasny, ze kdyz to vyzkousim, tak zpet k dusim se me chtit uz nebude.. :D

                        • skillzthatkillz  

                          .

                  • Michal_Unca  

                    Asi tak. Bezdušová kola jsou celkem zbytečná, pokud nejezdíš v terénu. Pokud dám na kolo nějakej lehkej rychlej plášť, do něj slimku duši, jsem váhově podobně jako na bezduši. Pokud nejezdíš závody, je investice do bezduší úplně zbytečná. Místo pásky, mlíka atd., svoje peníze investuj do lepších plášťů. To že kvalitnější komponenty víc vydrží, taky není úplně pravda. Kvalitnější komponenty jsou z lehčích materiálů, ty ale nemusí vydržet víc než ty těžší. Asi bych vůbec neřešil, jestli jedno kolo má sadu Deore a druhé SLX. Funkčně stejně rozdíl nepoznáš. Obě fungují dobře. To samé vidlice. Jestli RS Recon, nebo Suntour Raidon, je taky úplně jedno. Pokud je dobře nastavíš, rozdíl stejně nepoznáš. Nejdůležitější je rám kola a geometrie. Prostě aby se ti na kole dobře jelo. A to poznáš až když se na kole svezeš.

    • Edis  

      level 8 vypadá v pohodě. má pevné osy .. silverback v reálu vypadá o dost lépe

    • megawir  

      OK. Takže po nějaký době pročítání a studování mám hlavu jako pátrací balon a něco málo načteno a o něco víc jasno :))

      Každopádně teda naposled, finální výběr + info co a jak… a prosba o poslední volbu (a zdůvodnění, proč to konkrétní z těch tří) :)

      Btw, vím, že je to trochu opakovanej dotaz, ale připletl se mi tam ten Apache a navíc jsem teda zavrhl dvě jiný varianty, takže už beru jedno z těch, co přikládám níž. Koukal jsem i na nějaký videa, hromady fotek a už se nechci hnout, jinak bych přebíral do nekonečna.

      Všem díky za trpělivost, rady a pomoc, vážím si toho.

      Všechny 3 modely se dají s trochou snahy a štěstí sehnat (a u všech je pro mě pekelná geometrie, u každýho jinak a navíc má občas výrobce psaný jiný hodnoty než prodejce, to je teda zlo + jako bonus jsem samozřejmě parametrama na hranici většiny velikostí – výška 185, od podlahy k rozkroku 84cm, váha lehce před 90 kilo). Kdyby mi někdo poradil i velikost u konkrétního modelu, co by doporučil, nezlobil bych se :))

      Takže:

      Jezdit budu rekreačně, ideálně několikrát do týdne s tím, že hlavně mimo silnice (roky běhám a chci k tomu přihodit kolo). Ne závody. Občas cyklostezka, občas město, občas silnice (jen když to nepůjde jinak), občas lesní stezky (je toho tu celkem dost kolem), kolem poměrně hodně kopců…Prostě mix.

      Cena u všech něco mezi 29–32tis.

      Kross Level 8.0 2020 (někde píšou 2021, ale přijde mi, že to je skrz komponenty naprosto stejný a nevidím rozdíl)

      https://www.newbike.cz/…-2020/d13067

      Apache 2021 TUWAN R3

      https://apache-bike.cz/…021-tuwan-r3

      SILVERBACK 2020 Sola 1

      https://www.newbike.cz/…range/d13897

      Btw, váhám ještě u přezutí na bezduše, má to plusy i mínusy, tak řeším, co pro mě převládne.

      • cyklista86  

        Za ty prachy je to fakt slabota.. Neptal ses nejakeho stavitele? Z nejakych zbytku by ti za 25 poskladal urcite neco lepsiho nez jsou tyhle.. Hlavne jednoplacka je na hovno. Kde bydlis je to spis rovina nebo nahoru dolu?

        • megawir  

          Mno jo a je nějaká lepší alternativa, když teda slabota? Myslím reálná a dostupná? Protože timhle stylem fakt v nejbližší době nevyjedu :) a skrz stavbu nemám páru, kdo je solidní a kdo ne (nejlíp Praha, abych se mohl stavit operativně)

          • cyklista86  

            Ono kdyz se to veme kolem a kolem, tak u prvniho kola je to stejne uplne jedno. Az na tom zacnes jezdit, tak az pak zjistis co te sere, co ti vyhovuje a co ne a co bys chtel jinak. Hlavne kdyz ani nevis jaky teren te bude bavit.. Jestli blbnuti off road nebo to naklepavani a byt spinavej a pod. ti nic rikat nebude a naopak te chytne rychla jizda po silnici.. Ja bych se nebal toho Decathlonu. Podivat se co tam maji. Pucit si neco na vykend…

      • Gwaihir  

        Ještě pokud uvažuješ o teleskopické sedlovce, tak ten Kross má rozměr sedlovky 27,2, což ti omezuje výběr. Obvyklý rozměr je 30,9 a to má ten Apache, který se mi teda vůbec nelíbí. Co má Sola nedokážu vyčíst.

      • Tomas_82  

        Osobně bych asi vzal Level 8.0. Je pravda že ceny jsou vysoké, ale letos nic lepšího nevymyslíš. Dal bych přednost Shimanu před Sramem, z důvodu levnějších spotřebních dílů. Jednoplacka určitě na hovno není:-) a s pro tebe vhodným převodníkem bude rozsah 10–51 určitě stačit a často je lepší než u 2×10.

      • cyklista86  

        Sel bych do nejake bazarovky ve slusnym stavu za 20 tisic a za zbytek koupil kvalitni kratasy a tretry s pedalama.. Jestli jezdit na kole za 70 tisic, ale s plastovyma pedalama a keckama na behani a nebo kolo za 25 tisic a kvalitni tretry s pedalama, tak si vyberu jasne to druhe.. Nebo vybavu k tomu kolu uz mas?

        • Tomas_82  

          Zase bych to tak nebagatelizoval, třeba já raději jezdím s platformama a nášlapy mám jen na silničce…

        • Gwaihir  

          Viděl jsi ceny a stav bazarovek?

          Kvalitní kraťasy nejezdí :)

          Já bych si vybral to kolo za 70 :)

          Pedály bych volil platformy a časem lepší boty.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.