• Vitas28

    Dobrý den, zdravotní stav a okolnosti s tím spojené rozhodly, že si koupím elektrokolo. Kolo do 70 nové nebo do 50 ojeté, které a proč. Jezdím normální cesty, občas přes pole, nic extrémního. Kde koupit ČR/jinde. Je toho tolik, že se v tom ztrácím. Mám možnost mít tohle kolo za 45 nové. Haibike trekking cross 9 Lowstep, jen kola 29". Snad to nevadí, že to má nízký rám, prej jsou to kola pro důchodce, je mi 49 a mám 4 operace kolena a nechci ležet u bedny. Zkusil jsem od kámoše elektrokolo a vím, že to má smysl. Moc děkuji za smyslu plné příspěvky.

    0 2
    • novas752  

      Jetýmu elektrokolu bych se vyhnul obloukem. Kdykoliv to může zdechnout a díly bývají dost drahý.

      1 0
    • va-bo  

      https://www.bikemax.cz/…latte--2024/?…

      Známá se stejným problémem si koupila Levit. Do terénu to tedy není, ale kopce po polnackach to zvládne. Jen to chce vyměnit vidlici.

      0 0
    • Hulecka  

      Já jsem chtěla elektro kolo vhodné na ježdění do města. Vybrala jsem kolo od els-moto, kde perfektně poradí s výběrem. Jsem nadšená z výkonu kola, ale i z kapacity baterie. Možná se to někomu bude zdát jako divná chvále, ale ono když tomu opravdu moc nerozumíte, tak jste pak rádi, když vám s tím někdo poradí, tedy s výběrem.

      0 14
      • Vilém  

        spam!

        3 0
      • mech1  

        Jako v každém vláknu o elektrokolech se vždy objeví reklama tohoto prodejce. SPAM

        3 0
      • MavasH  

        Nedalo mně to a na stránky jsem se podíval (doufám, že z návštěvy stránek prodejci nejde ani halíř). Prezentují se jako zastoupení mnoha druhů elektrovozítek, v e-hopu mají jen pár „noname“ elektrokol. Když jsem se podíval na nějaké „karbonové celopéro“, má to vidlici Twitter, tlumič DNM, brzdy Retrospec, takže Čína jak poleno. V popisu kola mají uvedeno např. „Sedlo: nastavitelné 31,6×350mm“, ráfkům říkají „disky kol“ a najde se tam toho ještě víc. Každopádně je na první pohled poznat, že jsou to „odborníci na slovo vzatí“.

        4 0
        • va-bo  

          Možná by se neměla jmenovat Hulecka ale Hulicka ??? :-)

          0 0
    • Vitas28  

      No více reakcí na SPAM, než na můj dotaz. :)

      Co ten HAIBIKE, bude to mně jako normálnímu jezdci stačit? Protože aby to trochu za něco stálo čtu, že to chce kolo za kilo a na to nemám, jsem si říkal pro začátek za 45 dobrý a pak časem lepší.

      0 0
      • mech1  

        Taková malá rada začátečníkovi na BF: dej funkční odkazy a asi někdo bude reagovat. Hledat, co vlastně chceš se nikomu moc nechce.

        3 0
        • Vitas28  

          Toto za 45k ano nebo ne?

          https://www.spoke.cz/…ing-9-cross/?…

          0 0
          • Jáchym 1  

            Za ty prachy ano.

            Má to sice starší verzi Bosch(nová je Smart)ale fungovat to bude.

            0 0
          • mech1  

            Pokud ti vyhovuje rám, píšeš že kvůli zdravotním problémům to takto potřebuješ, tak jo. Za tu cenu, pěkný.

            0 0
            • Vitas28  

              Jde spíše o koleno, takže nastup je mi jedno, spíše bych klasiku, ale možnost je pouze na tohle kolo. Když koupím nějaký novější model bude cena minimálně o 20k jinde a nevím zda to přinese takový užitek.

              0 0
          • michomin  

            To kolo je navíc i pěkný.

            0 0
    • Dudelina  

      Cube

      Rabe je ve Weidenu, tak jestli jsi ze západu, není pak problém ani servis.

      0 0
    • Chlebovnik  

      Na TERO / TERO X teď byly hustý slevy, tak pohledej.

      0 0
    • 3bike  

      Už jsi něco koupil? Nabízím nový nejetý Haibike s motorem Bosch Performance Line CX Smart Systém s baterií 750 Wh. Vidlice Rock Shox 35. Haibike Alltrack 10 jen za 65 tis. https://www.haibike.com/…ck-10-hkan4/?…

      napište nejlépe na email: 3bike@seznam.cz

      0 1
    • socik  

      V žádném případě nedoporučuji koupi „továrního“ elektrokola a hlavně vůbec ne se středovým motorem. Hlavní nevýhody:

      • velká spotřeba drahých e-řetězů, tedy drahý provoz
      • limit 25km/h. V případě odblokování risiko postihu.
      • absence plynového trotla, nutno stále šlapat, problematické rozjezdy, nízká efektivita a tedy velká spotřeba, krátký dojezd.
      • v případě nábojového motoru nejsou dostupné fully

      Doporučuji přestavbu s nábojovým motorem. Výhody:

      • full i s nábojovým motorem
      • plynová páčka, efektivita, pohodlné rozjezdy, dlouhý dojezd, (300km na pohodu)
      • levná baterie
      • řetěz vydrží cca 7000km (moje zkušenost)
      • žádný rychlostí limit (podle typu motoru 40–45 km/h)
      • žádný odpor při jízdě bez motoru, spolehlivost, jednoduchost, vlastní servis
      0 10
      • va-bo  

        A když tam dá 1.000 W, tak je to střelba.

        0 0
      • MavasH  

        zapomněl jsi na „nemožnost provozu na pozemních komunikacích“ a to by možná někomu mohlo vadit :)

        0 0
        • socik  

          Nic takového. Dokonce jsem byl důkladně kontrolován přísnou bavorskou policií a vše v pohodě. Třeba ideální 500W motor je malinký jako 250W.

          0 4
          • xtonda  

            Dobřany, způsob projevu, blábolení, že by reinkarnace toho mentála onuce?

            1 0
      • xtonda  

        Blábol, nábojový motor neumožňuje měnit zpřevodování, takže tam, kde je nejvíc potřeba, tedy do prudších kopců netáhne a přehřívá se a efektivita je nižší, než u středového motoru. 300 km blbost, možná na tři baterky. Pokud to jede na motor více než 25 km/h, tak je to neschválený motocykl se všemi důsledky z toho plynoucími.

        0 0
        • socik  

          Opravdu nic se nepřehřívá a to ani na Šumavě. Motor dává dlouhodobě 800W a není ani horký.

          Dvě baterie ;)

          0 1
          • Kouba_2005  

            Musíš s tím jezdit. Je jasný, že se u bistra na cyklostezce nepřehřívá.

            0 0
          • petyn  

            Posli foto toho tveho kola.

            0 0
            • socik  

              Jen od začátku roku najeto 11 tisíc. Šumava, Český les. Náklady na provoz zanedbatelné, teprve druhý řetěz.

              0 2
              • pazda  

                V tech brasnach jsou baterky? :-D Pak tech 300km chapu

                0 0
                • socik  

                  Nee, brašny jsou čistě proviantní. Druhá baterie je volitelně na nosiči. Na dlouhý švih využívám baterrycaching. První baterie slouží k rychlému asfaltovému přesunu, pak ji vhodně uschovám, zpět naberu …

                  1 0
                • socik  

                  Druhá baterie

                  0 1
              • skaj  

                Skoda te barvy, olivova by mu rozhodne take slusela. Ale mam uprimnou radost, ze kolena jsou uz evidentne lepsi!

                0 0
                • mirorek2  

                  evidentně, sedí, mačká a na retaz najede 7k

                  0 0
                  • socik  

                    Asi tak. Šlapu jen lehce a stále stejnou frekvencí. Navíc mám těžký postcovidový syndrom. Únava, horečky … Nejhorší je ale ztráta zraku. Na levé oko nevidím již skoro vůbec, na pravé špatně. K tomu šílený tinitus. Vše od dubna, ačkoli covid jsem měl v lednu.

                    Nebýt toho, najel bych možná dvakrát tolik.

                    0 0
          • AussigBiker  

            Dobry den, mistře :)

            0 2
      • e.n.turista  

        Bláboly, v profilu Dobřany, Bavorsko…nebude to reinkarnace legendy Onuce?

        0 0
        • mirorek2  

          Vypadá to, že do černého!

          A ty si kery?

          1 0
          • e.n.turista  

            hele popravdě ani nevím, jakej jsem tu měl nick – registrovanej jsem byl někdy do roku 12 – 14 (přesně netuším), pak byla velká bike pauza (netová i fyzická), akorát jsem čas od času si tady nějaké vlákno přečetl – a prostě onuceho story byly nepřehlédnutelné

            0 0
          • dr nick riviera  

            Jj, he's back!

            0 0
      • dr nick riviera  

        Vítejte zpět.

        0 2

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.