• Geo07

    Ahoj, hodilo by se mi pár tipů na e-bike.

    Hledám něco jako pohodlný univerzalni xc full převážně na cykloturisitiku asfalt/pole/les (plus nějaký ten flow trail – žádné velké skoky/dropy). Cena ideálně někde kolem 100k, max do 150k. Integrovanou baterku alespoň 700Wh, xt případně slx komponenty, 29" kola, velikost pro 183cm. Zatim mám vyhlidnutého Nurona ON CF8, ale to je spíš už čistě trailové kolo… Jinak full protože plotýnky a e-bike protože koleno… ;)

    0 1
    • Jáchym 1  

      SZ

      0 0
    • Jetson  

      Já teď pořídil místo Treka E-caliber 9.6 (pokud chceš ještě stále hodně šlapat do pedálů, tak taky super), Canyon Neuron ON CF 8 a kromě nevyjímatelné baterie (což mne nijak neomezuje) jsem zatím nenarazil na jedinou chybu. Pravda, je to hodně čerstvá záležitost, tak snad nebudu mluvit po dalších kilometrech jinak.

      0 0
    • theedge  

      Zdarec. I já vybírám MTB HT e-bike :-) Ale hned ze startu uvedu že to je pro tátu v pokročilém věku 80ti let. Nicméně táta je na svůj věk vitální a v kondici – lyžuje v Dolomitech, jezdí na lehké ferraty, jezdí na běžkách. Doteď jezdil na strašným šrotu dnes s již zápornou hodnoutou a už uznal že je čas na emotorku :-)

      Proto prosím o možné návrhy a zkušenosti.

      Použití je turistika a včetně lesních cest a TZ na Vysočině ( primárně Ždársko a Vírsko ). Moje představa je MTB HT s cenou do 80.000,–

      Problematice éček moc nerozumím proto prosím o zasvěcení na co si dát pozor. Standardní cyklokomponenty si na svých kolech servisuju sám.

      Koukám na kola s motory Bosch Performance CX 4gen. s 750 baterkou.

      https://www.bike-discount.de/…brid-9.0-750

      https://www.cyklokyjovsky.cz/…-2023/d56389

      https://www.cyklokyjovsky.cz/…-2023/d56398

      Mám se bát vzít kolo z německa ? Líbí se mi Radon Jealous Hybrid 9.0 nebo Cube Reaction Hybrid. Jde mi o možné poruchy a errory motorů a řídících jednotek. Řešit to pak s prodejcem typu Bike Discount pak může být opruz. Nevím nakolik se to děje a jak se toho bát. Na jaké bezproblémové motory se dá ještě dívat ?

      Lepší kola jsou osazeny 12 sp převodama – je to na éčku použitelné ? Třeba Cube Reaction Hybrid Pro má Shimano 11 sp. 11–51 což se mi zdá rozumný, ale ostatní osazení je dost hrůza ( brzdy vidle ).

      Další věc je geometrie – oba jsme 175, takže v tom mám poměrně jasno. Ale dost mne překvapuje že takový Cube Reaction Hybrid má ve velikosti M délku Top Tupe Horizontal hodně dlouhých 628 mm. To je délka kterou běžně mívají L kola a příjde mi to dost natažený posed. Já na svých kolech mám 592 mm + 50mm předtavec.

      I z toho důvodu se mi nejvíc líbí právě Radon který má ještě rozumných 610 mm TTH pro pohodlný posed.

      Dík za vaše doporučení. Nejvíc mě láká ten Radon ale nevím nakolik se bát případných problémů s motorem, baterkou, řídícím jednotkou …

      0 0
      • yorg  

        Jen poznámka ke kondici. Jsem sice výrazně mladší a také si troufám říct, že jsem ve slušné kondici, ale mám problém s kyčelními klouby. Občas při nasedání a přehazování nohy přes sedlo o sedlo zavadím a pak je to docela o štěstí nespadnout.

        Takže až u mě někdy dojde k nákupu ekola, tak se budu poohlížet po vzorku s nízkým nástupem.

        Možná by to stálo před koupí za konzultaci s tátou, jak to vidí on.

        1 0
        • theedge  

          Tak zatím nasedne i na normální kolo bez teleskopické sedlovky. Samozřejmě dík za upozornění a vyzkoušíme to. Tohle částečně i řeší teleskopická sedlovka.

          0 0
          • Janes  

            Každopádně doporučuji kola vel. 27,5. Ekolo je těžká krava

            0 0
            • theedge  

              Éčko těžká kráva je, jak tomu pomůžou 27,5 kola ? Motor s baterkou a masivní rám tam je furt ten samej. Váhovej rozdíl mezi 29 a 27,5 koly v tom moc nehraje roli …

              Navíc Cube i Radon jsou 29

              0 0
              • Janes  

                Ovladatelnost.

                0 0
                • theedge  

                  To bude kolo na turistiku prevazne stylem jedu furt rovne. S tim se zadny trialovy triky a slozity technicky pasaze nebudou jezdit. Bude to kolo primarne na lesni sotoliny a lesni cesty a nekyma korenama obcas sutr. Zadny technicky traily.

                  Je to kolo pro 80ti letýho chlapa a občas moji ženu.

                  0 0
                  • Janes  

                    Vím, co říkám, je mi 64 a ekolo mám 5let, 29ku xxl. A mám 128 kg, a někdy mám při manipulaci s tím kolosem docela fušku. Zvláště, když musíš někde slézt, nebo ho třeba nacpat do auta. Manželka má 172 cm a má 27,5ku. Rozdíl je značný.

                    Ale dělej, jak chceš.

                    0 0
                    • Janes  

                      A jestli doteď jezdí na 26ce, je nákup 29ky nesmysl. Howgh.

                      0 0
        • HadVoe  

          a zkonzultujte s tatou i stav pozadi. ja svymu tatovi k eHT dokoupil odpruzenou sedlovku a teprve pak byl spokojen. dnes bych vzhledem k veku koukal po lehkem celoperu s malym zdvihem a mensi baterkou. dojezd nad 70 nevyuzije nikdy. a vaha 14 vs 22 je v tom veku fakt znat.

          0 0
          • theedge  

            Celopero ebike s vahou 14 kg ?

            I kdyz pominu nesmysl vahu tak celopero full aspon trochu pouzitelne vybaveny je cenove uplne jinde.

            Co se tyce stavu pozadi – ted se kodrca na 20 let starym 26 HT s 1.9 gumama a naprosto nefunkci vidlici. Jakykoliv novy 29 MTB ebike na 2.6 gumach bude proti tomu tank.

            On na to zase zadny super tereny jezdit nebude.

            Samozrejme baterka je tema – netusim dojezdy mezi baterkama 625 a 750 na sotolinach na Vysočine – kolem Víru a Žďárských vrchu umi byt kopce. Bezpecny dojezd 60km bych chtěl.

            0 0
            • Esi  

              No těch 14kg bude asi celkem hoňka když ty nejvyšší modely XC full mají 10kg, to nějak nevychází :-)

              0 0
              • theedge  

                No ja se s bio endurem nedostanu pod 15kg :-)

                0 0
              • Pepa Hrabačov  

                15,5 kg – ale ta cena :-(((

                https://www.scottmtb.cz/…ride-900-sl/

                0 0
                • theedge  

                  No jo … v ceně novýho auta. A stejně to není kolo pro straýho chlapa chce chce jezdit dlouhý výlety.

                  0 0
                  • Pepa Hrabačov  

                    Manželka má stejný motor a výlet na Zlaté návrší a zpět : 50 km 1100 v.m a doma 50 % baterie.

                    0 0
                    • Esi  

                      Když ono to zlaté návrší je pro e-bike proti terénu hodně jednoduchý kopec, opravdu do kopce je to cca 7 km zhruba z poloviny parkoviště dolních misecek, je to úplně pravidelný a zpevněny povrch. Zpátky jedes až do Jilemnici z kopce, tak ze zbylo 50% ale z nové paky tam a zpět by ta baterka asi nedala a to je to vlastně skoro po rovině kromě toho zlaťáku

                      0 0
            • yorg  

              S tou cenou za celopero to nemusí být až tak divoké.

              https://voicebike.cz/…-t-275-vel-m#…

              0 0
            • HadVoe  

              mas pravdu. sekl jsem s s vahou u gravelu co jsem prohlizel. me se libi ty light ecka typu https://mtbs.cz/…esty-recenze

              delo to i trek. ale i to je pro tatu zbytecna raketa . lehci HT a odpruzenou sedlovku a bude spoko.

              0 0
      • Jáchym 1  

        Cube na 175cm je 19" OK.

        0 0
        • theedge  

          Cube už přešlo na značení M, L … nevim co u tebe znamená 19"

          Nicméně 628 mm TTH je na 175 cm postavu se mi zdá prostě hodně, zvlášť pro starého člověka který nechce úplně sportovní aero posed :-)

          Nicméně promárně mě zajímají zkušenosti a spolehlivost sytému s Bosch CX

          0 0
          • Jáchym 1  

            U Cube je L 19" A u mne je 19" furt 19"

            Kola osazují krátkými představci,5cm.

            Vzhledem k tomu,že jsem tak trochu,,v obo­ru,,myslím,že vím o čem píšu.

            Jinak Bosch je OK.

            0 0
            • theedge  

              Tak hlavně že jsi z oboru :-) ale jinak dík za rady

              0 0
              • Jáchym 1  

                Nevím proč ta ironie.

                0 0
                • theedge  

                  V geo se orientuji. Pokud jsi četl můj první a kompletní dotaz tak tam píšu že jsem stejně vysoký a jedzím TTH 592 mm – taky s představcem 50mm ( viz moje kola v profilu ). 628 mm TTH u Mkovýho Cube je o skoro o 4cm delší posed – to je nesmysl na mě natož na 80ti letýho člověka. A ty mi tu napíšeš že Lko je OK :-) I kdybych na toho Cube nacpal představec 35mm tak to furt bude o dost delší. Ale stejně nevím jestli to půjde protože tam idioti nacpali kabely přes hlavu a nevím jak to tam bude s výměnou představce za kterej navíc mají chycenej displej,

                  Nicméně velikost není to co jsme primárně potřeboval řešit .. v té mám jasno.

                  0 0
                  • Jáchym 1  

                    Ony čísla někdy nevypoví úplně o finálním posedu.

                    Já jen vím,že když nechávám zákazníky projet na různých velikostech,aby si vybrali na čem se lépe cítí,tak se pak sami diví jaká velikost to je.

                    A jsou to lidé věkem 50+ a žádný nechce být natažený.

                    Představec jde vyměnit naprosto stejně jako každý jiný,jen to musí být Across,aby seděl tvarově ke zbytku hl.slož.

                    U modelu Pro je buďto LED remote ovladač připevněný na řídítkách vedle páky př.brzdy a nebo Purion 200 tamtéž.Pro zobrazovač Kiox je objímka taky na řídítkách vedle představce.Řeč je řadě Smart.

                    Tak to jen z praxe.

                    0 0
                    • theedge  

                      Když opustíme velikost. Ten Kiox 300 je čistě jen info displej ? Celý řízení a komunikace s mobilem je ve tom Bosch LED ovladači ?

                      Jaký je riziko že se po vybalení z krabice nebo časem objeví nějaký error hlášky atd. ? Celkově spolehlivost sytému.

                      0 0
                      • Jáchym 1  

                        Ano,Kiox je jen zobrazovač,mozek je v LED ovladači.

                        Každé nové kolo najdřív dám na nabíječku.Kontrola jestli je nabíječka a nabíjecí port OK.Tím se dobije i ten ovladač.Někdy má nízký stav interní baterie a nelze provést ani aktualizaci.Ta by se měla vždy udělat.Na komponentech mohou být rozdílně FW verze.Někdy tam je i chybová hláška.Vymažu je.

                        Pokud budeš chtít spárovata kolo s telefonem- apka Bosch eBike Flow.

                        Nabízí další možnosti.Jen pozor na automatickou aktualizaci.Je lepší ji mít vypnutou a aktualizovat jen při kvalitním připojení.

                        1 0
                  • pocestny  

                    o kolik se liší reach? jen zvědavost

                    0 0
                    • theedge  

                      Cube to ma dost divne udelany. M i L jsou stejny ramy jen s delsi sedlovkou. Oba maji TTH 628 a Reach 444. Mko ma sedlovku 405 a Lko ma 450. Bez teleskopky asi OK ale v pripade upgrade na teleskopku uz je tech 450 dlouhy a bylo by to uplne na hrane.

                      Me se ale zda na posed moc dlouhy tech 628 mm TTH. S 50 mm predstavcem to mi prijde zbytecne sportovni posed ( i pri tom vysokym Stacku 647 mm ).

                      Nepisou teda nikdo jestli to je v Sagu nebo ne ale i tak …

                      Zatim u me vitezi Radon. Kratsi posed, snadno vymenitelny predstavec, lepsi vybava za mensi penize a teleskop 130 mm v cene. Teleskop primarne kvuli snadnejsimu nasedani a vysedani z kola.

                      0 0
                      • pocestny  

                        444mm mi teda nepřipadá dlouhé, to je celkem v pohodě hodnota na 175cm postavu. Když vidím dlouhou TT, a „normální“ reach, tak je to obvykle dané nízkým úhlem sedlové trubky. Donutí tě to posunout sedlo dopředu.

                        0 0
      • theedge  

        Ještě otevřu téma baterky.

        Jakej se dá očekávat rozdíl mezi 625 a 750 baterkou v nějakým reálným turistickým dojezdu na šotolinách typu Vysočina ? Řekněme na nějakej střední režim …

        Váhovej rozdíl kola je ale stejně malej 23 vs 25 kg. To nevím jestli už není jedno. Na střechu auta to nedá ( ani to snad nejde ), do kufru sám taky ne a jedniná možnost případného transportu je nosič na kouli.

        0 0
        • miki  

          Ahoj mám e-bike s baterkou 625 a na běžné cyklostezce (Brdy nahoru- dolu)dám při středním režimu cca 45 km a zbývá mi v baterce cca70% baterie.při delší trase 56 km mi zbylo v baterii 60%

          0 0
          • theedge  

            Tal je otazka jestli by nestacila ta 625 … Potrebuju tak 70 – 80 km a prevyseni do 1500 m.

            0 0
            • yorg  

              To záleží na zvoleném stupni přímoci.

              Manželka když jede po rovině, tak ji úplně vypíná a zapíná ji jen když vidí, že to neušlape. Pak to může být i nad 100 km (pokud to vydrží kvůli bolesti zadku).

              0 0
            • gregorus  

              Na to 625 stačí s velkou rezervou, pokud se na tom jede “cyklistickou” rychlostí.

              1 0
            • Jáchym 1  

              Důvod pro 750wh je,že není potřeba nabíjet a vybíjet baterku do krajních hodnot,čímž se prodlouží životnost baterie.

              Ano vím o batterymana­gement.

              0 0
            • MlokCZ  

              Výdrž pro jednotlivé značky motorů je hodně podobná, takže je to celkem přenosné. Rozhodující je pak hmotnost jezdec + kola, nastoupané metry, jaký použiješ režim a jaký je typ terénu.

              70–80km 1500m je pro výběr baterky (jestli bude stačit 625) takové hraniční dle konkrétní situace.

              Abys mohl srovnvat:

              Mám celkovou hmotnost soustavy 100kg (jezdec + kolo + všechno okolo typu batoh, pití). Mám 750Wh baterku.

              A právě 70–80km + 1500m výškových je moje hraniční hodnota – jistota, kterou dám za všech podmínek. Tzn. i když baterku nešetřím ani trochu (tzn. používám na trase hodně vyšší přípomoc a i část trasy nejvyšší) a k tomu je tam větší část náročnější terén.

              Oproti tomu opačný extrém. Když šetřím baterku a jedu celou trasu na mírně navýšené ECO. Oproti továrnímu nastavení, na Brose mohu režim libovolně konfigurovat a mám to nastavené někde cca v polovině mezi továrím nastavením ECO a Tour (je to moje dlouhodobně vyzkoušené nastavení, kdy na takové nastavení mohu jezdit libovolně bez jakéhokoliv omezení kilometrů a moje problematická šlacha to dává a mohl jsem tak dát loni 400 hodin).

              Na takto nastavené ECO použité po celou trasu bez zapnutí vyšších režimů dám cca 2200m výškových při 120km a kombinované trase (část jezdivá, část opravdu terén).

              Při kombinaci typu cca polovina trasy na ECO a na polovině vyšší režimy s tím, že Turbo jen zcela ojediněle (do 5% trasy), tak to pak vychází kolem 1800–2000m výškových dle konkrétní trasy (délka a jak moc náročnějšího terénu).

              Osobně bych vždy šel raději do 750Wh baterky. Záleží také na konkrétním výběru kola. U mojeho Rotwildu váží 750Wh baterka rovných 3,5kg, takže tam není co řešit. Některé 750Wh u jiných značek bývají znatelně těžší.

              A kromě dojezdu platí co psal Jáchym 1. Nebudeš baterku běžně zcela vybíjet a prodloužíš životnost. Na 100% bych nab9jel vždy, ale tam se to řeší tím, že nabíjíš až buď v den jízdy (nebo to dáš večer den předem, pokud jedeš vyjíždíš už ráno/dopoledne).

              Pro odlišnou hmotnost soustavy to lze přepočítat poměrem hmotností soustav.

              0 0
        • Janes  

          2 kila malej rozdíl? To si teda dávej bacha, abys nebyl ukřižován, jsi na BF.

          0 0
          • theedge  

            Jdi trollit jinam …

            0 0
            • Janes  

              Hele, díky, v 64 letech jsem se poprvé dočkal označení troll, hurá, hned se cítím mladší. Jak se cítíš Ty, když takhle odpálkovaváš celoživotního cyklistu, který má navíc pětileté zkušenosti s elektrokoly. A který byl mj. jeden z prvních uživatelů 29 palcových kol nejen tady na BF?

              0 0
              • theedge  

                Najednou jsi dospelej kluk ? Tak jsi po sobe precti co jsi napsal za blabol. To.moc dospele nezni ze ?

                K tematu; jestli mam kolo 13 nebo 15 kilo tak to poznat jde. Tozdl mezi 22 a 24 je procentualne mensi a taky zo v teto hmotnostni skupine hraje dalekp mensi roli.

                0 0
                • Lišák  

                  Jak na kazetě – je jeden zub velký rozdíl?

                  10 – 11 jak sviňa.

                  50 – 51 nepatrný, skoro bych řekl k nepoznání.

                  0 0
                  • theedge  

                    U me ani ne. Ja osobne 10 zub pozivam minimalne a to vozim 30 prevodnik :-D

                    0 0
                • Janes  

                  Dobře, tedy pro Tebe srozumitelně, jsi hlupák. A můj věk a pár z mých kol mám v profilu a ve fotkách.

                  0 0
          • Lišák  

            Když má kolo 12 a druhý 14, tak to poznáš. Pokud bude mít jedno 23 a druhý 25, tak je to už v podstatě jedno.

            A neříkej, že to nevíš! ;-)

            0 0
            • theedge  

              přesně tak … už je to těžka motorka a ten rozdíl nepoznáš

              0 0
            • miki  

              Jj dělal jsem upgrade na e-kole z 24,6 na 22.6 a nevím že by bylo lehčí jen to pocítila peněženka, jen mám místo Deore =xt/xtr a místo drátovejch pneu bezduše.

              0 0
            • MlokCZ  

              Úplně jedno to zase není, ale je jasné, že na ebiku se opravdu negramaří typu řešit stovky gramů.

              2kg už znát jsou v technickém terénu. A při manipulaci taky. Pokud se na tom nebude jezdit pořádný terén, tak to první odpadá a zbývá jen ta manipulace a tam to hodně záleží, co s tím bude dělat, tzn. např. jestli občas pojede i vlakem, jestli občas přendavá ebike i přes větší spadlé stromy a podobné horší situace na manipulaci. Nejhorší je střecha auta, ale tam už psal, že to dávat nebude a tam stejně je limit 20kg u Thule upride (a nejsou žádné jiné nosiče, které mají povoleno více než 20kg), takže tam to stejně jde jen když je vyndavací baterka a vyndá se. Pokud je možné, tak rozhodně použít nosič na kouli, kde se to dává v pohodě i pro těžší ebike.

              Jen baterka 625 vs 750 ale nemůže udělat celé 2kg rozdílu. Jak píšu výše, tak moje 750Wh baterka má 3,5kg (váženo). Celých 2kg rozdílu to nemůže udělat ani u značek, kde jsou o něco těžší baterky.

              0 0
              • Lišák  

                Jenže odlehčit éčko o dvě kila tak tam musíš dát karbon kola, šlupky pláště, lehkou, tzn. drahou sadu atd. To se vyplatí málo komu.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak odlehčovat již pořízený ebike moc smysl nemá. Ale pokud si už rovnou připlatíš při koupení, tak jsou rozdíly velké.

                  Tady řeší 25kg HTčko. Já mám pro srovnání 23kg (reálně zvážených včetně pedálů) 150mm full a nemám tam jediný neodolný díl (pláště 1kg+) a ani karbon kola (jsou tam DT Swiss HX1501 Hybrid, takže pořád dost odolná a ne nejlehčí kola). Osazení nic speciálního na gramaření, komplet XT včetně čtyřpístků.

                  Pokud to má být lehčí, tak základem je rám. Na všech těch levnějších jsou hodně těžké rámy. Jak je to hliník a neodváží se ho přehnaně odlehčit, jako u některé klasiky, tak tam je rozdíl velký oproti dobrému karbonu (zvlášť když je celokarbon rám).

                  V mojem případě na hmotnosti nejvíc udělal právě rám a pak provedení baterky (jen baterka je 800g rozdílu ta moje 750Wh vs např. Bosch 750Wh).

                  0 0
                • VojtaXY  

                  A co mensi baterka cca 400Wh?

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    To je ale něco úplně jiného než vybírá. Řeší, jestli vzít 625 nebo 750.

                    V kategorii slabší motory + menší baterky kolem těch 400Wh jsou i fully kolem 17kg.

                    0 0
        • MlokCZ  

          Bohužel ty levnější ebiky jsou dost těžký. 25kg na HT je už opravdu dost (tím myslím i pro 750Wh baterku).

          A jestli ebike z Německa, to také záleží jaké máš možnosti v místě bydliště. Řešit to má smysl pouze v případě, že v místě bydliště máš možnost prodejce, kde mají schopný servis na ebiky. Hodně prodejců ebiků v ČR stejně nejsou schopni nic složitějšího vyřešit a pak jsi na tom skoro stejně jako při koupení ebiku z Německa.

          Už jsem takhle zažil více případů, že při problému nakonec bylo nutné i ebike koupený u nás dát řešit do servisu jinam, než byl koupený.

          0 0
    • exBURN  

      Já pořád nevím zda má smysl řešit váhu u ebike. Možná u nějakých ultralight gravelu, kde se i se 14 kg dá letět, ale u plnotuč ebike jestli 24 nebo 26 je podle mě šumák.

      0 1
      • MlokCZ  

        To záleží co s tím kdo a jakým stylem jezdí. V technice ta hmotnost znát je. Pro použití, co řeší theedge, tak tam se ho to týkat nebude.

        Já vnímám negiatvně vysokou hmotnost ebiku zejména ve dvou situacích, v obou případech jde o zvedání ebiku:

        • skok, kdy to musí zvednout jezdec sám a není to jen vynesení nájezdem (a i při vynesení nájezdem to může být horší, hůře se s kolem ve vzduchu dá něco udělat, což na druhou stranu je i nědky i výhoda, při správném odrazu zase snáze drží správnou polohu)
        • technický výjezd, kde jsou prvky typu větší schod, kde po zvednutí předního to nemůžeš ani zadním jen přejet a musíš to také zvednout, obzvlášť když je to v pasáži, kde musíš řešit současně i jiné věci okolo (jak povrch, tak hlavně sklon, protože díky ebiku co se dá vyjet to bývá i v 25–30% pasážích)

        Naopak pro rychlou jízdu i třeba pro ten gravel to nehraje moc roli. V kopci to řeší motor a v situacích, kdy jedeš jen za svoje nad limitem přípomoci, tak to je rovina nebo z kopce a tam hmotnost je skoro zanedbatelná.

        1 0
        • theedge  

          Dík moc za celkové info. Vzhledem k tomu že to bude primárně turistická „motorka“ na asfalt, šotoliny a snadno jetelné TZ, tak rozdíl váhy nebudu řešit a verzi s 750 baterkou – rezerva a lepší životnost baterie.

          Počítám s tím že se k tomu pořídí nosič na kouli. Zvedat to v jednom člověku na střechu je nesmysl a skládat do kufru auta taky. Nicméně většina jízd bude přímo z bydliště / chalupy.

          Celkově lehčí nebo karbonový ebike je cenově mimo a úplně jiná investice. Radon i Cube jsou váhově nastejno na cca 25kg.

          Mám nějakou lepší možnost pokud nechci připlácet výrazně víc ?

          0 0
      • Tatut  

        zkoušel jsem Ebike s fazou co měl 15kg i ebike HT co má 18 a pak fulla co měl 22…

        ten rozdíl je sakra poznat.

        zase je otázka jestli řešit ty velké baterie – ale to už záleží na skladbě jízd…

        2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.