Vrácení nebo reklamace zboží do Anglie - jak poslat?

19 nepřečtených
  • jonti

    Řeším právě problém, jak nejlíp poslat na reklamaci do Wiggle trenažer. Balík váží 24kg, cena u pošty asi 1600Kč, přes zaslat.cz a DPD to vychází asi 770 Kč, ale neumím to tam vyplnit, protože vyžadují jméno, příjmení a telefon jako povinná pole.

    Máte někdo s tímto zkušenost, nebo nápad, jak to vyřešit líp?

    0 0
    • krabica  

      Zaslat.cz funguje, vracel jsem jima věci na CRC.

      0 0
    • oddie  

      Co Dolphi Transport?

      0 0
    • milan.v  

      Kdyby to někomu pomohlo, tak jsem u anglického eshopu reklamoval trenažér s váhou balíku 24kg a zasílal jsem přes Zaslat.cz.

      Pro balík dorazilo DPD, které jsem vybral jako službu (ještě šlo vybrat nějakou jinou, teď už přesně nepovím, jakou), balík byl pojištěn do 50tis. Kč automaticky (druhá služba měla jinak), vše šlo velmi rychle, včetně trackingu na jejich stránkách, cena cca 900,– Kč, spokojený, samozřejmě cena nebyla malá, ale ČP jsou ještě dražší…

      0 0
      • Twitko  

        jen ze zajmu … reklamujes (oprava) nebo vracels uplne ? Me jen zajima jak ochotni jsou … o kousek vedle v diskuzi je (starsi) vlakno kde nekdo popisuje jak ho s trenazerem „cvicil“ obchod Hupnakolo (nebo tak nejak) … jsem si rikal, ze venku to uz ani horsi byt nemuze :-)

        Tak me zajima jak jsou ochotni (pripadne kdo to byl) … ja mam trenazer od Bike24 nicmene kazda zkusenost dobra … ted premyslim ze k tomu dokoupim Climb, tak je taky otazka odkud ho vzit …

        0 0
        • jonti  

          Po asi 7 mesicich od nakupu na wiggle mi dali jen moznost vymeny za novy, nebo penize jako voucher na nakup u nich.

          Z UK bych urcite nebral, nemecke shopy mi vyhovuji vic.

          0 0
        • krabica  

          Mám zkušenosti jen s vrácením nepoužitého zboží, většinou oblečení, a Chain, bike24 i superstarcom­p. dobrý.

          0 0
        • milan.v  

          Bude to delší… :o) Koupil jsem na Sigma Sports Wahoo Kickr Core, který mi po najetých 100km začal vibrovat, hlučet, uvolnily se tam nějaké šrouby, díky tomu se to celé rozhasilo a z velmi tichého trenažéru se stal krám, se kterým se nedalo zatočit klikami okolo své osy, aniž by drhl a chrastil jak cikánský dvoukolák…

          Vzhledem k tomu, že tento problém je zjevný a hlavně se týká velkého počtu lidí po celém světě (což se bohužel začalo objevovat až posléze, když už byl tento nedostatkový trenažér objednán, zaplacen a čekal jsem na něj, resp. tyto informace jsem dohledal až poté, co se objevil ten můj problém), poslal jsem dotaz přímo do Wahoo, USA, odkud se mi dostalo naprosto neadekvátní reakce s požadavkem na zaslání faktury, sériového čísla trenažéru a že zkontrolují, jestli se na to vztahuje záruka… Na měsíc starý trenažér, resp. tento typ začali vyrábět někdy v létě… :-o

          Tak jsem jim napsal, že to je nesmysl, že už jsem jim napsal, že jsem ho koupil před měsícem v anglickém eshopu a jezdím na něm jen týden.

          No a na odpověď jsem čekal dva pracovní dny, to mi došla trpělivost a napsal jsem přímo do Sigma Sports s tím, že existuje zjevný a hojně se vyskytující problém, napsal jsem dotaz do Wahoo a stále čekám na reakci. V první moment mě požádali o to, zda-li bych počkal, co Wahoo, Wahoo nic další dva pracovní dny, zjevně se jim tón mé odpovědi nelíbil, ale kde je nějaká slušnost a vnitřní regule pro řešení stížností/pro­blémů/reklama­cí? Wahoo, USA asi na tyto věci kašle…

          Po pěti pracovních dnech mi opět došla trpělivost, zabalil jsem balík, připravil, objednal u Zaslat.cz a + odeslal do Sigma Sports, následně poslal email, že z Wahoo stále nic ani sedmý pracovní den, že to z jejich strany chápu jako neserióznost a že nebudu dále čekat, trenažér jsem si kupoval, abych mohl jezdit po večerech a ve špatném počasí.

          0 0
          • Twitko  

            mam novy Kickr 2018 .. taky az jsem objednal, tak jsem nasel na netu, ze se objevily nejake problemy … no uz bylo pozde neco menit (*) tak jsem cekal jak se to vyvine u me doma .. zatim dobry (tuk-tuk-tuk)

            klikajici setrvacnik ktery nekteri hlasi – slysitelny hlavne pri zastavovani (nekdo nic nepozoruje, nekomu lehce klika, nekomu to mlati hodne), mne se po asi 100km objevilo lehoucke, tiche klikani tesne pred zastavenim … nezhorsuje se to, tak neresim … v pripade potreby vim, ze tohle se da spravit doma easy vymenou sroubu a takove kovove vlozky co lze ziskat od Wahoo .. zatim necitim potrebu to resit.

            Divny drncivy zvuk a vibrace (coz by byl zavaznejsi pruser, neresitelny doma) – mam pocit ze jsem neco podobneho zazil jednou .. asi druha jizda, pri prudkem sjezdu, kdy jsem do toho jeste dupal jako magor, tak se ramem kola zacaly sirit takovy divny vibrace a huceni … prestal jsem dupat a zmizelo to. Protoze z kopce takhle bezne nejezdim, nijak me to netrapi a ani to dal netestuju. Jinak v poho. Zatim najeto neco pres 600km.

            To je u me zatim vse … jezdim, vse funguje jak ma, nic se nijak zasadne nesere, jednou jedinkrat mi vypadl behem jizdy uplne signal – zastavil jsem na kraji silnice a stal .. do AppleTV nesly z trenazeru watty, kadence, nic … bylo to asi 100m pred vrcholem Radio Tower .. malem me jeblo, ale po restartu vse OK .. i zaznam jizdy v pohode.

            zarazi me to, co pises o reakci Wahoo. Co jsem zatim cetl, lidi nadavaji na ty chyby (coz je pochopitelny), ale pristup Wahoo si vicemene chvali … tezko rict … ono to asi zalezi na koho na tom customer service prave narazis … nevim …

            No a jestli se muzu optat, jak to bude v tvym pripade dal ? Jako jak se k tomu stavi SigmaSports ? Vymena za jiny Core, nebo nejaky jiny trenazer nebo penize zpet ? V kazdym pade drzim palce !

            • ja jeste vahal nad Tacxem Neo, ale Tacx jsem kdysi mel .. a byla to neustala serie nejakym problemu … tehdy asi spis SW, ale tehdy me s*ali nebetycne, porad neco nechodilo, cisla z rtoho padali jak pri losovani sportky … tak jsem se zarekl ze Tcx uz nikdy .. mozna zbytecna pycha … no a proto Wahoo o kterem vsichni tvrdili ze „nema problema“… no jak se zda, je to vsude stejny nebo mozna jak kdy …
            0 0
            • Twitko  

              .. aha … tak prislo pokracovani … takze muj dotaz „Jak to bude dal“ .. uz neplati :-))

              0 0
        • milan.v  

          Balík byl DPD doručen opravdu rychle, tuším, že ve čtvrtek odpoledne ho převzali, v úterý po obědě byl balík v Anglii.

          Hned odpoledne přišla odpověď ze Sigma Sports na můj předchozí email, ve kterém jsem psal o problému a ještě jsem stihl natočit video s problémem, že to registrují a začínají řešit.

          Druhý den dopoledne přišel od Sigma Sports email s tím, jestli trvám na výměně za nový kus (můj původní požadavek), že se omlouvají, ale vzhledem k nedostatkovosti tohoto trenažéru bych mohl čekat do přelomu listopadu/prosince, než dorazí a budou mi moct poslat nový. No a pokud to tak je, jestli si to nechci rozmyslet a nechci prostředky refundovat. Po velmi krátkém rozmýšlení jsem souhlasil s refundací a do deseti minut mi přišlo potvrzení o provedení refundace.

          Za mě naprosto skvělý přístup, takže tomuto obchodu dělám velmi rád kšeft i nadále, navíc už jsem s nimi zažil reklamaci wattmetru 4iiii, kde bylo vše vyřízeno také velmi rychle a vyměnili mi bez dalšího zbytečného dopisování a handrkování za nový kus, abych mohl co nejdříve v létě jezdit. Je pravda, že už jsem tam udělal celkem dost kšeftu, takže se řadím k jejich dobrým zákazníkům.

          Na druhou stranu mě velmi zklamalo Wahoo, problém se může stát, i když zjevně hodili do placu špatnou sérii trenažérů (jako Tacx Flux minulý rok), ale způsob řešení/neřešení, to je alarmující, takže od nich si už nekoupím nic… To už sem ale nepatří.

          0 0
          • krabica  

            Se ti divím, že jsi to neřešil rovnou s prodejcem, výrobci většinou nejsou moc ochotní něco řešit s koncáky a většinou tě odkážou na prodejce, popřípadě distributora.

            0 0
            • milan.v  

              No, říkal jsem si, že by mi třeba mohli poslat tu opravnou sadu, o které píše Twitko, napřímo, bez zbytečného zatěžování prodejce jako rychlé řešení problému, ale zmýlil jsem se…

              0 0
              • krabica  

                Mám představec od Chromagu, byla v něm vadná série šroubů, vydali ofiko zprávu a stejně jsem to musel řešit s CRC, dokonce na dvakrát, protože mi napoprvé poslali jen 4 a po urgenci další 2 šrouby. :-)

                0 0
              • Twitko  

                no ono prave u te opravne sady bylo podle spousty zkusenosti jednodussi komunikovat primo s Wahoo … ti vedeli presne o co jde, pokud zakaznik byl ochotny prijmout, ze si to spravi sam doma (fak prace na 5 minut) tak poslali fix sadu a udajne davali jeste voucher na 100 USD na jejich obchod

                … zatimco prodejce (pochopitelne jak ktery) kolikrat vubec netusil „ktera bije – ze je to znamy problem“ a snazil se zakaznika otravit vselijakymi stupidnimi dotazy jestli tohleto nebo tamhleto … takze spousta lidi (podle informaci z for) sla primou cestou na Wahoo a nemeli problem … jenze jak ukazuje pripad milana tak asi ne vzdy to funguje .. no jeste ze aspon ten jeho prodejce zafungoval

                0 0
    • milan.v  

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.