• andy97

    Mám otázku, objednal sem si u bike24.de helmu ale je mi velká, tak se chci jestli mate někdo zkušenosti s vrácením zboží?

    • JardaH1  

      Naprosto bez problémů, až jim to ohlásíš, tak pošlou podací štítek, ten vytiskneš a zabalíš. Potom pouze odneseš na poštu. Loni jsem právě toto řešil.

      • tvargy  

        Přesně tak. Musíš jim napsat, že odstupuješ od smlouvy, v nějakém mejlu co Ti přišly u objednávky je vzor jak to má vypadat. Já takto vracel helmu minulý týden.

      • dolomiti  

        Hele mě chodí formulář na vrácení včetně podacího štítku automaticky v každým balíku :-O

        • plzakj  

          Do Cech?

          • krabica  

            Do Čech určitě ne, tu chodí v balíku pouze zboží a výplň, žádné dokumenty. Formát mailu/dopisu pro vrácení zboží mají v obchodních podmínkách, ten stačí poslat a obratem posílají vyplněný formulář pro odeslání balíku zdarma.

            • plzakj  

              Jj

            • Kouba_2005  

              Tak treba na bike-discount je k dispozici sek na postu zdarma jen pro nemce resp. pro odeslani zbozi zpet pouze z nemecke adresy. Jelikoz to mam na nemeckou postu 5km, tak to problem nebyl, jinak by posta od nas stala asi 500,– a musel bych to cvakat ja. To bylo v pripade vraceni zbozi, u reklamaci nevim.

              • Roura74  

                Při reklamaci B-D pošle nálepku pro Českou poštu, vrácení zboží se bohužel platí.

                • Kouba_2005  

                  V nastaveni uctu jsem si zmenil moji adresu na adresu pobocky posty v DE a sek si stahl :) Co me velmi potesilo bylo, ze prachy jsem mel za 3 dny na uctu.

          • dolomiti  

            D nebo IT

            Nějak nechápu proč to nedělej všude stejně?! :-O

    • embi  

      Nic jsem nehlasil. Zbozi jsem s fakturou poslal v krabici zpet.

    • Twitko  

      jak pisou vyse .. naprosto bez problemu. Ja takhle cca pred rokem vracel trenazer … zadny problem, poslal jsem email ze mam trable, oni poslali stitek na vraceni. Ja ten nefunkcni vergl zabalil a odvezl na postu – postovne plati oni (a ze to bylo peknych cca 25 kilo), nasledna reklamace uznana, $$ zpet na ucet.

      Ja na bike24.de nedam dopustit … (a to nejen kvuli tehle akci .. i kdyz byla asi „nejvetsi“)

      • nksh  

        Přesně tak bike24.de asi aktuálně nejlepší e-shop. Jediná výtka že by mohli nabízet víc „specialitek“ jako treba bike-componenents.de

        • andy97  

          Když jste posílali nazpátek zboží, dávali jste tam nějaký list se jménem, číslem účtu nebo stačí faktura zboží?

          • plzakj  

            Platim tam paypalem a posilaj to zpatky na paypal. Koukni do FAQ.

          • tvargy  

            Platil jsem kartou a vrátilo se to na kartu. Raději jim ještě napiš mejl, žes to poslal

            • andy97  

              Sem jim napsal, oni poslali štítek na krabici. Stačilo jen to odnést na poštu. Přidal sem tam fakturu + plus že chci vrátit peníze zpět na účet. Takže palec nahoru pro bike24.de za způsob s vracením zboží

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.