Jak tady řešíte to že vám netěsní vidlice-vzduchová solo air a že se tam dá nalít olej nad pístek do pozitivní komory… Hloupá otázka, kudy to tam mám nalít? a jaký olej? díky
Jak tady řešíte to že vám netěsní vidlice-vzduchová solo air a že se tam dá nalít olej nad pístek do pozitivní komory… Hloupá otázka, kudy to tam mám nalít? a jaký olej? díky
Po odsroubovany ventilku, nebo lip cele horni zatky.
Olej se dava bud k tomu urceny, nebo husty prevodovy.
to mi ale uteče vzduch ne ? :) nemyslim si že mi jde ventilek odsoubovat :( je to jeden kus s vidlicí…
Vzduch musíš předem vypustit a potom znova nafoukat.
Pokud nejde vysroubovat ventilek, tak jde vysroubovat urcite vnitrek ventilku. Vzduch ti samozrejme utece.
Dobře, děkuju :)
zkusím to, ještě jsem četl o nastavení komprese na té vidlici, to se nastavuje jak? potřeboval bych nastavit vyšší kompresy…
Vyšší kompresy? To by mohlo způsobit samozápaly
:)))
Pochopil bych předstih, ale kompresi? Zkus popsat slovně, co chceš lazením komprese docílit a možná pochopíme, co vlastně potřebuješ ;)
Možná se jedná o odskok, ten ladíš na pravý noze dole. Nejspíš. Nevím, jakou máš vidlici, ale většinou to tak bývá.
no tak jsem rád že sem vás všechny pobavil :) samozřejmě myslim odskok :D ale už jsem to poladil je tam dole ta želva zajic… ale vidlice mi při jízdě zajede až dolu takže musim asi stejně do servisu :( vzduch tam je, ale asi tam něco netěsní.
zkus utahnout vnitrek ventilku…
technicka, to zviratko NENI zajic;)
Zajdalen ale fakt neexistuje!
Nad pístek se dává vazelina k tomu určená, ale ne olej !
Jak do ceho.
Do SA bych olej necpal :)
zadny problem…
Asi tak, proteče do negativky.
Nejaky tam zustane, napije se do molitanku a cajk…podle rocniku RS uvadi pro SA olej nebo vazelinu, tak si vyber…
sa jedině vazelínu,olej proteče,vazelína vydrží tak 3–4 měsíce jako těsnění/mazání,toť moje zkušenost
Hodně záleží na tvaru dna pístu, některé starší modely zvládnou olej aniž by hned protekl do negativní komory, ale i tak se to nesmí s tím olejem přehánět, to že by tam byl nějaký molitanový kroužek si teda nevybavuji, ale asi jsem neměl zrovna tuto modifikaci na stole.
U starsich SA se daval normalne olej. Schvalne jsem ted kouknul do manualu Recon 2012, konkretne 3ml/15W.
Vždyť to píšu, jde o tento model, tem má přepouštěcí ventil na nejvyšším místě dna pístu, tak okolo může být olej bez problému, problém nastane ve chvíli, když někdo dojde k závěru, že by si chtěl zvětšit progresivitu dolitím oleje. U nových SA s přepouštěcím kanálem v plášti je olej nepoužitelný.
na starší jsem molitan viděl,ročník nevím,pod pístem…
..ty nový asi hodně zjednodušili,jednoduší nalít olej ventilkem,než sundat špunt a matlat se s vazelínou
Netvrdím, že taková modifikace neexistovala, jen konstatuji, že si nevybavuji, že bych ji držel v ruce.
Uprimne bez srandy, bez s tím radši do toho servisu, dokud ta vidla není na tři půlky.
jestli z toho dokáže udělat tři půlky, tak mů dám dvě vidlice a pak si z těch šesti půlek poskládám vidlice tři :-D