• MI5

    Myslíte, že se na kolo s vidlicí 80 mm (Author Traction 2005) dá dát nová vidlice se zdvihem 100 mm? Nové Authory tam 100 mají a co jsem se koukal, tak to podle fotek nevypadá, že by změnili tvar rámu. U novějších kol má rám větší sklon, ale nemůžu najít geometrii toho mého rámu. Co myslíte mám uvažovat o 100 nebo 80?

    Anketa: Jaký zdvih zvolit?

    1x
    5%
    18x
    95%
    0 0
    • cabbage  

      podle mě to bude jedno… 100 mic nezkazíš, ale pohodlí taky moc nepřibude.

      0 0
    • littlebiker  

      ja mam Apache Rio Grande,zakl. zdvih byl 80, presel sem na 100,rozdil jsem nezaregistroval

      0 0
      • littlebiker  

        bo spis jediny rozdil ktereho sem si vsiml,tak ze to kolo melo klidnejsi rizeni,protoze se zvetsila delka stopy(cim je uhel hlavove trubky mensi nez 90°,tim je klidnejsi)a pak mas vzprimenejsi posed,a s tim se porad da co delat…

        0 0
    • hmi  

      ted sme kamosovi dali na traction 130;) VYPADA TO DOBRE;) jak to bude jezdit se uvidi;)

      0 0
    • navikin  

      Já jsem podtoupil v nedávné minulosti něco podobného, a poslední namontovaná vidle 115mm způsobila znatelnou změnu. Nevím jak to změnilo uhly a délky, ale znatelně se začal předek „vzpínat“ při prodších výjezdech. Ostatní by asi šlo – ale tohle mi dodalo poslední impuls k vyhlédnutí nového rámu. Už aby parníky s kontejnery z milované Asie připluly!

      0 0
      • navikin  

        Probůh – tolik překlepů – velice se omlouvám

        0 0
      • MlokCZ  

        Já kdysi dávno taky měnil na kole vidlici, ale bylo to na HT s pevnou za RS Indy C se zdvihem 63mm. A to už byl opravdu sakra rozdíl. Ale taky se pak na tom dalo jezdit, protože původně ta pevná na to byla skoro málo (i když tak byl ten rám stavěný). A překvapivě do kopců se to nijak dramaticky nezvedalo (ale to je taky daný tím, že výsledný zdvih byl malý). A hlavová trubka ani po 10 letech (to kolo máme ještě doma) neprostetovala a v pohodě přežila. Ale je pravda, že tam je dost těžký rám z nezeslabovaných trubek, který byl ještě bytelný narozdíl od současných papírových trubek.

        0 0
        • navikin  

          Ono to je na tom mým kole i vidět, že je tam něco divnýho. Střed se mi dostal teď do jedné roviny s osami kol – není vůbec pod jejich úrovní. Já ale postupoval od pevné k RS Judy 100 – pak SID 80 a teď Reba 115 – takže pěkná divočina. Jinak si myslím, že užitím odpružené vidle je rám naopak uchráněn největších ran které by dostal od pevné (pokud s tou pevnou jezdíš nejen po silnici:<)).

          0 0
          • MlokCZ  

            No jestli ten rám byl stavěný na pevnou a máš tam teď Rebu na 115, tak to už může být fakt „trošku“ moc. Jinak já mám střed tak 1–2cm nad spojnicí osy kol (v klidovém stavu, po nasednutí tak cca na jejich spojnici, možná už těsně pod ní), ale je to full, u toho musí být o něco výš. Ale i u HT, když máš vyšší zdvih na vidlici musíš mít střed o něco výše než když jsi tam měl pevnou. Jinak bys taky mohl, ve chvíli kdy jde vidlice do maximálního zdvihu, dřít velkou pilou o zem.

            0 0
    • Jimmy137  

      Nevahej a dej tam 100. Mam vyžli a je to super…

      0 0
    • Martyss  

      Viz. kolo v mém profilu..:-)

      0 0
    • honzicek  

      Nemel by to byt problem, jen rozmysli co tam das, aby ten rozdil byl znat. Neni to jen o tech mm…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.