• Radek Broz

    Vozíte někdo na enduro UST? Hledám vhodný pláště a nějak nenacházím nic mezi XC a DH.

    Chci rozměr 2.1–2.3 (U Maxxisu klidně 2.4), univerzálnější vzorek-na EN kole jsem línej to měnit, vysoký ostrý boky pro agresivní cornering;) Hmotnost pokud možno míň než srovnatelnej plášť s normální duší, rozhodně nic nad 800g. Měkkou směs. Nenašel jsem nic, co plně vyhovuje.

    Mám zatim několik tipů:

    Zkušenosti, případně další tipy vítány;)

    0 0
    • Smazaný účet  

      Nevidím ve výběru nový Schwalbe Fat Albert UST 2.4 nebo Nobby Nic UST 2.4.

      Já se chystám na NN UST 2.25 2010, ale nejezdím to co ty

      0 0
      • Radek Broz  

        Čekal jsem, že se to tu objeví, jelikoý jsou na b-f nějak oblíbený. Mně NN nepřijde moc jako plášť do těžšího terénu – moc kulatej, nízký boky – moc XC.

        0 0
        • ravag3r  

          Mě osobně ještě nikdy nezklamal:) Hezky jede, drží nadprůměrně dobře skoro na všem, je lehkej, jenom cena je vyšší a výdrž by mohla bejt lepší.

          0 0
        • MlokCZ  

          Pokud je NN moc jezdivý a moc XC, tak ale z toho výběru co si napsal můžeš většinu taky škrtnou, protože to bude to samé.

          Některé z toho výběru bych řadil naopak ještě výrazně více do XC než NN 2,4.

          0 0
          • Radek Broz  

            Teda původně jsem čekal, že NN nadhodíš jako první ty;) Sice jsem je nikdy nejezil, ale přijdou mi kulatější, než co jsem vybral. Pořád myslim, že na to, co to chci, to má malý boky.

            0 0
            • MlokCZ  

              Mně bylo jasné, že je asi nechceš, když si je do výběru nenapsal, tak jsem je ani nezmiňoval.

              Kouknul bych ale na ty Fat Alberty, boky mají silnější než NN (UST verze Fat Albertů jsou snake skin, takže zesílení snake skin + navíc vrstva že jsou UST, NN UST snake skin nejsou).

              A po přepracování vzorku jsou i celkem rychlé (i když o malinko pomalejší než NN).

              A drží také o trošku lépe než NN (jezdil jsem FA chvíli v dušové verzi).

              Ale zase jsou váhově už přes 800g.

              Já o Fat Albertech UST nikdy neuvažoval, protože jsem s odolností NN spokojený, na moje ježdění stačí a tedy FA jsou na můj vkus zbytečně těžké za něco, co nepotřebuju.

              Ty ale oproti mně si více zaměřený do endura, takže bys to mohl ocenit.

              0 0
              • Radek Broz  

                No, kouknu na to, promyslim.

                Jinak já myslim spíš vzorek na bokách, ne boky samotný kvůli odolnosti. Prostě aby se to v náklonu víc zakouslo do terénu.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Boční vzorek je u NN i FA poměrně vysoký. Určitě budou pláště i s vyšším (ve stejné kategorii), ale nemyslím, že by měl nějak výrazně nižší než u jiných plášťů z toho výběru (některé klidně naopak mohou mít i nižší boční vzorek).

                  0 0
    • ravag3r  

      Nobby Nick

      0 0
      • Radek Broz  

        Viz výše – moc kulatý, v zatáčce se to musí snadno utrhnout. Pro mě zbytečně jezdivej XC plášť.

        0 0
    • Pijer  

      Já jsem po NN od Schwalbe teď na předek pořídil GEAX BARRO Mountain 2,3 TNT tak jsem na něj zvědavej. Ohlasy na fórech byly vesměs kladný. Zkušenost zatím nemám, ale je to alternativa.

      0 0
      • Radek Broz  

        To jsem rovnou zavrhl jako moc XC, koukal jsem na ně.

        0 0
        • Pijer  

          No když máš ve výběru zařazené Saguaro, tak Barro je proti němu o poznání pomalejší a s lepším gripem. GEAX Barro, na rozdíl od Saguara, uvádí ve 2,3 i v sekci ALLMOUNTAIN/EN­DURO

          0 0
    • mr.antik  

      Co Mountain King 2.4 UST?

      0 0
    • tom_777  

      Micheliny jdou VÝBORNĚ používat bez duše i obyč verze s tmelem – opravdu z plášťů co jsem zkoušel vozit s mlíkem jasně vedou.

      Vozim na předku skoro rok Michelinku XC A/T (jako mnohem lepší terenní náhradu za NN) – a i teď když mrzne to vozim pořád bez duše a pořád to v klidu drží tlak, i když tmel uvnitř v mrazech nefunguje a pochybuju, že tam vůbec nějakej zůstal.

      takže enduro verze toho samýho pláště bude v klidu fungovat bez duše a nemusíš řešit nedostupnost UST modelu – s tmelem to bude krásně fungovat na každym UST ráfku

      šírka by měla bejt taky v pohodě, protože micheliny jsou poctivě široký na fotce je ta 2.0

      0 0
      • Radek Broz  

        Díky, Micheliny jsou to nejlepší, co jsem vozl na DH – letos snad konečně začnou bejt znovu dostupný, loni se nedaly sehnat. Tohle by šlo, ale tmel nechci.

        0 0
        • tom_777  

          tak tmel je v bezdušovým systému jedině výhoda. Nejen že to je prevence propíchnutí, ale hlavně způsobí, že plášť během „zaroste“ patkama k ráfku a tím sníží riziko vyzutí a úniků vzdchu při nějakým extrémním podnětu(situlace kdy se s duší cvakne)

          0 0
      • jIrI___  

        Takže říkáš, že XC A/T ti sedly víc než NN? Už hodně dlouho přemýšlím, jestli koupit na léto kombinaci XC A/T + XC Dry 2 nebo se majznout přes kapsu a vzít NN + RaR. Zatím to teda vypadá na Micheliny :)

        0 0
        • tom_777  

          NN mě občas nepříjemně zradili když jsem to nečekal – ty A/T jsou takový jistější.

          tobě jsem psal v jinym vlákně že za ty prachy jsou to bomba gumy, i když jsou težší, jsou zas OPRAVDU odolný

          vem dva dry2 + dva XC A/T a zkus kombinovat – budeš mít gumy nacelej rok a pro různý počasí

          já bych rád sehnal dušový XCR verze ale nějak nikde nejsou k dostání tak zatim vyčkávam

          0 0
    • Kubas.1  

      co kenda nevegal?

      0 0
      • Radek Broz  

        Letos jsem 3ks odjezdil na Dh a vlastnostma mě úplně nenadchly a spíš jsem je tak nějak vyhodil ze seznamu s tím, že i v užší verzi budu moc těžký. Koukám, že v 2.1 maj udáváno 790g, což by ještě šlo, ale radši bych přecejen na lehký kolo něco lehčího. Bojim se, že sjezďák na tom bude hmotnostně nakonec stejně:o)

        0 0
        • Tidli  

          a co Kenda Blue Groove? ja som spokojny a ma aj vela dobrych hodnoteni.. je ale skor na suchsi tvrdsi povrch v porovnani s nevegalom..

          0 0
      • Kubas.1  

        jakej na ně máte názor vy ostatní? poslední dobou o nich uvažuju, tak jestli jsou dobrý, nebo špatný ;-)

        0 0
    • Radek Broz  

      Jinak je to pro tohle použití: http://etbikez.com/…on-pictures/ (pustit celý, ne vypnout při první polňačce s tím, že je to na Racing Ralfa;)

      0 0
    • Polo21  

      presne co popisujes vozim asi od polovice minulej sezony

      „Continental Vertical UST 2,3“: http://www.conti-online.com/…ical_en.html vysoke boky, makka zmes, vaha 820g, valivy odpor este ujde

      na sirku 2,3" nieje ani siroky ale v terene (pevnz podklad, blato, sneh) drzi celkom dobre

      0 0
      • Radek Broz  

        Hmmm, to by možná v 2.3 mohlo jít. Myslim, že se mi válí v dílně (aktuálně je tam tak 20+ gum;) v 2.1. Zkoušel to jen brácha na XC, já to nikdy nenasadil. Kdyby nebylo tolik sněhu a šlo to aspoň vyzkoušet:(

        0 0
        • tom_777  

          tak možná tuhle gumu do dubna než vám to tam roztaje :D

          0 0
          • Radek Broz  

            Kdysi jsem podobnou měl a v podstatě kromě blbnuí na rybníku to podle mě k ničemu není.

            A momentálně je než přilnavost na ledu akutnější problém průchodnosti biku metrovou závějí;)

            0 0
            • drtyc  

              do mesta do niziny na neudrzovanou cyklostezku? tam se bude dat jeste vetsinout slapnout.

              0 0
            • tom_777  

              no aby se dalo jezdit aspoň ze zoufalství po upluhovanym asfaltu (hrubý gumy zvládaj tak max 5cm sněhu tohle by mohlo zvládnout 10cm+neházet držky kvůli schovanýmu ledu)… Jinak je lepší vzít prkno/lyže/běž­ky/pekáč a užívat si „bílý zlo“

              0 0
        • mr.antik  

          Já tu 2.3 měl (samozřejmě dušovou):

          • výstupky držely suprově, hlavně třeba ve sněhu nebo v čem semusí hrabat
          • dost rychle se sjížděly
          • jsou dost úzky a musel jsem je foukat víc než bych chtěl (což třebau UST bude lepší)
          • moutain king pocitově drží líp, ale možná je to jen většímbalónem
          0 0
        • Jenda  

          no nemam zas tak moc srovnani s ruznejma gumama ale Vertical nadherne drzi, nevim jak moc drzi do zatacky – jsem srab a limity nepokousim, nicmene mi prijde ze moc nejede a na 2.3 je zoufale hubenej – plast jako takovej ma cca stejnej objem jak 2.0 kenda karma. Taky trvanlivost nebyl zadnej zazrak.

          jeste zneuziju thread ke svemu dotazu – mam ted Fat Alberty klasicky dusovy 2.4 a jsem z nich rozpacitej – doporuceny tlaky jsou 2–4atm a prijde mi to i pri tech 2 atm tvrdy jak sutr a tom mam i s kolem rozhodne metrak. Pocitove mi prijsou uzsi plaste i pri vyrazne vyssim tlaku pohodlnejsi. Je neco spatne nebo jenom s poradnejma gumama vic prasim tak mi to prijde horsi?

          0 0
          • jonti  

            Mam zkusenost, ze sirsi plast je pri stejnem tlaku pocitove tvrdsi. Vychazi mi to asi tak, ze 2atm u 2,4 bude podobne jako 2,7atm u 2.1.

            0 0
          • MlokCZ  

            Je to jak píše jonti. Čím širší plášť, tím je třeba menší tlak pro stejné chování v terénu.

            Speciální pláště na sníh, které se dělají kolem 4" široké se foukají i méně než na 1atm.

            Pokud nebudš prorážet a nebude se plášť pro příliš nízky tlak už bortit a žvejkat, tak můžeš tlak stále snižovat dokud to nebude ono.

            0 0
            • Jenda  

              no jo ale ted je teda otazka PROC? nejak mi to neni jasny:-( dalsi vec je ze se tu parkrat probiralo poskozeni boku kvuli prilis nizkymu tlaku a nerad bych toho dosahl i u tech albertu. Vim resim blbosti ale do poradnyho terenu se jeste min. mesic nedostanu :-)

              0 0
      • kesu  

        verticaly UST 2,3 vozim taky.Uzoucky jso opravdu dost,je to jak jina 2,1 ale drzej fakt celkem slusne

        0 0
    • MJ24  

      a co třeba The Captain Control 2Bliss Ready, ale nejsou to UST, jezdil jsem je hodně na podzim ve 2,2 přišlo mi že držely neuvěřitelně na mokré trávě v bahně i na sněhu (pravda nemám moc porovnání s plášti šířky 2,2 a víc) jinak naváženo 700g. Hrubší varianta je Eskar Control 2Bliss Ready (ten nemám zvážený, jen v drátu vím že má 770g) ten mi přišel už pomalejší, a nedržel zas o tolik líp než The Captain

      0 0
    • Oakey  

      Teď taky řešim podobnou záležitost, ale jenom oproti tobě trocu víc do XC…

      Ještě se tu nezmiňoval Maxxis Ardent, kterej vypadá jako slušná guma.

      Jinak docela se mi začíná líbít Conti Rubber Queen 2.2 pro moje použití s vyhlídkou na častější návštěvy trailů v Krušnejch :)

      Co se týče Schwalbe, tak z německejch testů, co mám k dispozici, nemůžu si pomoct, mi přijde, že se těmhle gumám nadržuje – maj míň hvězdiček ve sledovaných kategoriích, ale přesto hodnocení super oproti hvězdičkově lepšim se shr gut – divný ne?…

      0 0
      • Radek Broz  

        Jo, to oni nadržujou (Magury byly v Biku vždy nejlepší brzdy;), ale třeba to jejich měření odporu je hodně užitečný, trošku jsi mi tim zase pomotal výběr;)

        Ardenty můžu doporučit, ale nedělaj je v UST.

        0 0
        • Oakey  

          Tak zkus vygooglit ghetto tubeless – návod jak jednoduše a levně udělat UST gumu z každý obyč (ale je nutnej tmel…)

          0 0
          • Radek Broz  

            Tmelu bych se právě chtěl vyhnout. Tady by to asi šlo, ty gumy se nebudou moc sundavat, ale radši bez.

            0 0
      • MlokCZ  

        Mně tyhle celkové hodnocení nikdy moc nezajímaly (a rozhodně dle nich nevybírám pláště), z testů mi zajímá tak maximálně změřený valivý odpor, jak plášť sedí si vyzkouším pro svůj styl ježdění sám, odolnost v praxi taky.

        Když jsem teď ale kouknul na to co popisuješ, tak to moc nechápu. Hvězdičkami hodnotí jen držení v zatáčkách a trakci. V celkovém hodnocení se pak promítá x dalších věcí jako něměřené hodnoty (tedy valivý odpor, obě měření odolnosti proti defektům, zřejmě i váha). A navíc se to vždy bude vztahovat na danou kategorii pláště.

        Jen tak jsem prolítnul pár plášťů a zkoušel najít nějaký, který valivým odporem je blízký třeba RR, který by měl více hvězdiček a přitom horší celkové hodnocení a nic takového jsem nenašel.

        Našel jsem vlastně v tom stejném testu jen RK 2,2, ten má valivý odpor ± jako RR, hvězdiček má stejně a celkové hodnocení mají oba super, takže stejné.

        A navíc RK má dle jejich měření horší výsledek defektové odolnosti (tenhle test není zrovna ideální a moc velkou váhu bych mu nepřikládal pro reálnou odolnost proti defektům), takže tady spíše nadržují RK (protože sami píšou, že tam hodnoty z měření všechny počítají do celkového hodnocí). Ale asi nenadržují nikomu, protože to u RK nevyšlo celkově, aby dostal horší celkové hodnocení (přeci jen má to celkové hodnocení jen velmi hrubou stupnici), takže to bude nejspíš zcela v pořádku.

        Nadržovat by mohli v subjektivních hodnoceních, tedy přímo v počtu hvězdiček u trakce a držení v zatáčkách. Celkové hodnocení mají ale jistě jako u všeho přesně dané pevně stanované metodikou, kterou striktně dodržují.

        Můžeš tedy uvést jeden příklad (stačí dvojice plášťů, jeden Schwalbe a jeden jiné značky), pro který se Ti to nezdá?

        0 0
        • Oakey  

          Tady se mi nezdá hlavně váha jakou přisuzujou jednotlivým kategoriím měření.

          Chápu že u XC hraje váha a valivej odpor hodně velkou roli.

          Ale můj názor ohledně AM gum je, že tady je snad důležitější jak guma drží, ať už v zatáčkách nebo ve stoupání než váha na úkor odolnosti a valivej odpor na úkor trakce.

          Takže bych asi trochu jinou váhu přikládal jedněm faktorům pro XC a jinou pro AM/EN.

          0 0
          • Jenda  

            ono je to tezky – treba v v koncicnach kde jsem ted je AM casto o tom ze se nekam nahoru dost dlouho skrabes po asfaltu nebo jednoduchy ceste a tam ten valivej odpor sakra poznas. Ale v zasade mas pravdu a zarovem Mlok protoze stejne asi jedinej odpor meri nejak objektivne a dal je to tezky hodnotit.

            0 0
          • MlokCZ  

            Tak to je jasné, na váhy jednotlivých kritérií bude mít každý názor jiný. Tohle jsem ani nedohledával, jakou váhu které kritérium má (někde určitě bude celá metodika, ale nerad čtu německy, tak jsem ani nehledal).

            Proto tam taky jsou ta jednotlivá hodnocení a ať se každý řídí jen dle kritérií co ho zajímají.

            Ten výsledný ortel je pak celkem fuk.

            Ale i tak jsem na žádný velký rozdíl méně bodů pro trakci a zatáčky x celkové nenarazil.

            0 0
          • MlokCZ  

            Jinak mě třeba vždy zajímá poměr trakce x valivý odpor a k tomu ne extra přehnaně vysoká váha (takže mi nevadí váha UST verzí) a dobrá odolnost.

            0 0
        • Pijer  

          Máte odkaz na ty testy?

          0 0
    • gazman  

      Reinkarnuju vlákno, protože momentálně řeším stejný problém jako před dvěma lety Radek Brožů. Moc jasných závěrů z dosavadních přízpěvků nevyplynulo a doba taky pokročila vpřed. Takže co obout na hrubé enduro ježdění za UST gumu? Teď vozím minion 2.35 900g. A co L.U.S.T. či Tubeless Ready pláště?

      0 0
      • Stingray  

        Já se po době laborování vrátil zpět k maxisům, sice těžší ale nejsou to takový šlupky, tak něco vydrží. Mám Ardenty Exo a jsou fajn.

        0 0
        • gazman  

          Takže to máš ale LUST ve 2.25 šíři? Potřebuje to mlíko? Jaká je reálná šíře. Dík.

          0 0
      • kubad  

        bacha Maxis L.U.S.T si nerozumí s tmelem NoTubes ten je nějak naleptává

        0 0
        • gazman  

          O.K. Mám UST ráfky, mlíko nechci používat, jestli to bez něj nejde tak LUST gumy nechci. Co Purgatory od spešlu jezdí někdo?

          0 0
          • Baba-Ji  

            ja je teda nejezdil, ale co jsem si tady vsim, tak se dost nadavalo na slupkoidni boky

            0 0
      • ZuzicK  

        Pozor na to „ž“, na to je Radek háklivej :-)

        0 0
        • gazman  

          A no tak, snad neni takova žena a nejak to da. Mam tady kamose ktery je Brož tak jsem to tam lisknul tak nejak automaticky. Omluva když tak :-)

          0 0
      • gazman  

        Tak co vy holoto! Nikdo neporadí?

        0 0
        • Vegan  

          Ja bych nevymejslel voloviny a sel osvedcenou klasiku

          Dopredu Maxxis Minion DHF UST 26×2.5 DualC dozadu bud take minion nebo, aby to lepe jelo Maxxis Ardent 26×2.25 UST DualC

          0 0
          • gazman  

            Minion 2.5 ust má 1,2 kg, to je na enduro zbytečné, nebo se dělá i bez butylu?

            0 0
    • Kejmil  

      Mám Hans Dampf 2.35 trail star, super gravity, tubless ready a pak ještě Hans Dampf pace star TLr. A na enduro zavodech to vozí dost.

      0 0
      • mr.antik  

        to je asi v pohodě, ale on chce právě bez mlíka, to je naprd.

        Jak jsem psal už jinde, řešil bych do dvojema kolama a na enduro dal TLR, stejně se hodí mít je doma…

        Jinak docela mě zajímá, proč vozíš vpředu těžkýho super gravity a vzadu šlupku, já bych to dal obráceně.

        0 0
        • Vegan  

          V zadu nepotrebujes tolik grip takto muzes vic nabouchat a je mensi riziko ze ti to pujde na na rafek a u bez duse se ti cvakne rovnou plast pripadne to odnese rafe, v predu ten grip potrebujes tak vozis odolnejsi a tim i tezsi plast s mensim tlakem…

          Jen hadam ale sam bych to tak mel take a asi i mit budu protoze dopredu chystam Minion DHF EXO+ 3C 2.5 a vzadu necham o 100g lehci Minion DHF EXO 2.5

          0 0
          • goofy  

            Dle me blbost… Kdyz to zas podhustis fest, tak se to stejne zacne zvykat, a kdyz tam das jenom trochu mensi tlak, tak ti staci stejne odolny plast, pac prorazit predek se mi snad nepodarilo, zato zadek s vetsim tlakem obcas cvaknu… Sice to beru s dusema, ale je to dle me stejne u bezdusi.

            0 0
          • mr.antik  

            já nevim předek jsem nepíchnul nebo neprorazil už asi 5 let :-), prostě si to nějak ohlídám, odlehčím, u zadku už na to není tak jednoduchý a stojí to dost sil.

            0 0
            • Vegan  

              no vidis ja zase prorazim vetsinou predek, kdyz snim brzdim na nejake kamenite rolete, ale to je u me dano mozna tim, ze zadni brzdu pouzivam hodne sporadicky. Vlastne snad krom jednou Francie jsem nikdy jeste, kdyz jsem vozil duse ani sneka na zadku nemel.

              0 0
    • ememem1  

      uha, tak inzerovat saguaro a crossmark ako enduro plaste je docela odvaha.

      0 0
    • gazman  

      Pruboval někdo Continental Mountain King II?

      0 0
      • krabica  

        Někde na BF jsem četl, že nic moc. Mám MK I 2,4 a ten mi přijde super.

        0 0
        • scret  

          to byla na predek ta nej guma, bohuzel uz ho nedelaji:(

          0 0
          • krabica  

            +1

            0 0
          • gazman  

            V Německu je k mání. Včera jsem prubnul MK 2,2 co se dá koupit ve slevě za 500,– , je sice sucho, ale úplně marný mi nepřišel.

            0 0
            • scret  

              nasel jsem ho jen v supersonicu:(

              Navic me ted contiky se…ou kvuli nemoznosti volby na bezduse jine verze nez UST…

              RS je smesove dobra, ale je to slupka, zvejka se atd. Protect je udajne nepoddajna, takze plast tak dobre nekopiruje teren a taky patky blbe tesnej:( Takze v tomhle snake skin od schwalbe vitezi…

              A UST jsou zas uz tezky jako prase:( 800g na trailovou gumu je dost…

              Ale kombinace MK/XK 2,4 UST nebyla vubec spatna..

              0 0
              • gazman  

                Tu jsou za 34 ero jak 2.2 tak 2.4. Ty 2.2 co mám jsou celkem málo objemné tak asi vemu 2.4. http://www.hibike.com/…-330tpi.html

                0 0
                • MlokCZ  

                  To ale jsou MK II.

                  0 0
                  • gazman  

                    A jo, vy o voze a ja o koze. Ty myslis ten s temi trojuhelniky.

                    0 0
                    • scret  

                      jj, to je on:) tohle je MK II

                      0 0
                      • tonik666  

                        Na ten s trojuhelniky jsem slysel nadavat tolik bikeru, jak vubec nedrzi na skale, natoz kdyz je mokra…

                        0 0
                        • scret  

                          jj a pak ti samy chvalili nevegaly, ktery nemuzu ani cejtit a o kterych mam nazor, ze dopredu jsou na prd a dozadu jeste vic:))

                          0 0
                          • mr.antik  

                            no počkej nevegal na předku se přilepší snad na všechno. Sticky-E

                            Toho bych si tam klidně na předek dal,ale nevim jak funguje v TLR módu

                            0 0
                          • Vegan  

                            nevegal Stick-E je nahodou super plast sice pomalej, ale drzi. coz se MKI i MKII rici neda jedne nepodrzi v naklonu a druhej projistotu v naklonu jo, ale zase na nicem nedrzi a lehce se rizne.

                            Ja uz zakotvil u Minionu me nebavi menit plaste podle nalady.

                            Sice pravda na sipkem to neni zadna hitparada, ale porad funguje jaks taks.

                            0 0
                            • scret  

                              neber to osobne, vim, ze mas nevegaly v oblibe, ale rozhodne to nebylo mireno na tebe:)

                              Ja proste nevegaly ne-e, a MK I byl zatim na predek nejlepsi plast, kterej jsem kdy jezdil, FA TS je jen smutnou nahrazkou… A prislo mi, ze drzel prave na vsem… Ale hodne dela i to, ze jsem je vozil v UST a dost nizky tlaky, takze to fakt drzelo paradne…

                              Zas na obranu nevegalu, nejezdil jsem je na bezdusich, to uz si myslim, ze spis lip drzi Blue Groove – uz i dle vzorku…

                              Vzadu jsou nevegaly dost kotvy a na to jak nejdeou mi prijde, ze nebrzdej…

                              Ale co se tyka MK I, tak ten byl na zadnim tragickej, spunty se zvejkaly, v kopci po asfaltu to bylo jako kdybych jeste nekoho tahnul:) a dost se vzadu sjizdely – ciste z logiky veci diky malym a vysokym spuntum:(

                              0 0
                              • Vegan  

                                nevegaly uz nevozim, takze si nemam co brat osobne, jen konstatuji me osobni zkusenosti :)

                                Jak jsem napsal, nejlepsi mi prijdou miniony a to i za cenu, ze nekde ty nevegaly byli preci jen lepsi, ale jinde zase o dost horsi.

                                0 0
      • kesu  

        jo rychle pryč od toho.

        1. blbá tvrdá směs, která nedrží
        2. nicmoc vzorek s blbým tvarem
        3. verze TLR protection je shit non plus ultra co nedrží tlak
        4. je to shit jako každej continental a že už těch zkušeností

        s nima mám

        1. jsem ořesvědčenej, že na mokru držely líp i Xkingy …
        2. vedle toho je zlatej HD
        0 0
    • Radek Broz  

      Odepíšu ti na ten mail sen:

      (aby ostatní věděli, o čem byla řeč):

      Jak jsem psal, po vyzoušení skoro všeho se nám v našem terénu jeví jako nejlepší volba HD. Ty úzký Ardenty rozhodně nebral (jsou moc XC, kloužou, lehce se seknou), i když jsou lidi schopný na tom jezdit. Na druhou stranu Miniony atd. mi přijdou moc a pak asi postrádá smysl měnit enduro/dh pláště.

      dále:

      Na to přezouvání bych se já osobně vykašlal – je mi naprosto jasný, že by přišel den, kdy bych byl línej to měnit a buď nejel, nebo jel na těch druhejch nevhodnejch gumách. Rozhodně bych radši pořídil dvoje kola.

      Dampfy jsem bez mlíka nezkoušel, chvíli by to asi fungovalo, ale nevěřím, že to bude fungovat, i když to párkrát nazuješ/vyzuješ. Fat Albert je dost podobnej, dělá se přímo v Tubeless verzi, mám ho teď vzadu – já osobně bych zkusil tohle, pokud bych chtěl jezdit bez mlíka.

      To, že je vzadu rychle orveš, je bohužel pravda, ale neřekl bych, že rychleji než třeba maxxisy.

      Jsem zvědavej na ten novej enduro set od Schwalbe.

      Jinak tohle je moje doporučení na muj styl ježdění, HD u nás teď dost převažujou. Je to rozumnej kompromis, kterej drží v různejch podmínkách a na rozdíl od muddy marry, dh maxxisů atd. ještě rozumně jede (není problém vyjet po sobě na 5 trailů začínajích v 1 000 m n. m) Nemusí to sednout každýmu – jinej terén, jiný pojetí ježdění. Jestli někdo vyjede vlakem, pak chvíli tlačí a pózuje u skoku a následně před hospodou v celobrnění, zvolí něco těžšího a bude tvrdit, že HD nedrží. Hltači šotolinovejch kilometrů zase budou tvrdi, že to nejede. Pak je samozřejmě ještě kategorie lidí, co nám strašně napráská na XC Rubenách:)

      0 0
      • Elwing  

        A jsou teda lepší UST nebo duše? :) Já jsem na to rezignovala a něříkám ani že jsou špatný ani dobrý, prostě jsem se s nimi zžila. Ovšem po sobotním nakrmení hrany dopadu jsem jim teda poblahopřála, protože z toho by byla duše na***čku.

        0 0
        • Radek Broz  

          Proti duším UST rozhodně vedou, což neznamená, že se to nedá zničit.

          0 0
          • kesu  

            a taky se díky tomu dost zasměješ, třeba když ti ust guma za jízdy bouchne, ale já prostě nejsem UST typ :DD

            0 0
            • kubad  

              šance že bouchne je +/- stejná jak když ti bouchne duše

              0 0
            • Radek Broz  

              Nejvíc jsem se nasmál, když mi bouchla duše 20cm před obličejem v malý místnosti, až mě to skoro omráčilo a udělalo se mi z toho blbě:)

              0 0
            • Radek Broz  

              Jinak poslední dny duše dost prohrávaj – UST vydrželod konce května, než jsem ho hrubou jezdeckou chybou prosekl, dal duši a tu následně cvaknul hned druhej den. Dal jinou a opět cvaknul (o stejnej špičatej pařez jako první den, přez kterej s UST běžně jezdim).

              0 0
              • Smazaný účet  

                A nemohlo jit o dve hloupe jezdecke chyby za sebou? Reju, vozim bezduse a jdem naprosto spokojeny…akorat zkusim na zadni kolo ardenta bo sem z casti i sotolinovy hltac:)

                0 0
        • Baba-Ji  

          ja si ted udelal prohluben do rafku a dusi jsem necvaknul :)

          …sam jsem na to posleze teda docela koukal

          0 0
      • gazman  

        Dík. Hmm tak asi zas poškádlím ty schwalbe, ale věřím že nebudou mít na běhounu pryč ještě ani 30% vzorku a boční špunty už budou povlávat ve větru. Veliká škoda že nedělaj minion 2,35 v UST verzi měl bych vyřešeno, jede to, drží to a vydrží to. Jaké jsou reálné šíře těch schwalbe? Budou asi stačit ty 2.25 že.

        0 0
        • Jenda  

          HD se pokud se nepletu dela jen 2.35 a sirka vicemene sedi se znacenim

          0 0
        • gazman  

          HD se nedělá tubeless ale jen tubeless ready a na to mrdám. Mluvím o FA, ten pečou ve 2.25 nebo 2.4 a jsou plnohodnotné tubeless. Teď si vzpomínám že jsem vlastně FA front ve 2.25 měl a šířka byla v pohodě.

          0 0
          • scret  

            FA 2,25 snakeskin mam v trailstaru na LV… Cekal jsem teda, ze to bude vetsi lepidlo, ale uz jsem si na nej zvykl… Drivejsi MK I v UST mi sedl ale trochu lip…

            Jinak neni to vylozene zadna XC uzovka… ve 2,4 to musi bejt uz slusnej balon…

            0 0
            • scret  

              kazdopadne pro tve jezdeni bych volil spis tu FA 2,4ku…

              0 0
            • Baba-Ji  

              no ono jak jsem teda o FA hledal info, tak to vypada, ze FA je problemovy se svou zadni verzi, lidi dokonce doporucovali radsi nasadit na obe kola jen predni verze(z duvodu spatne stalosti/pred­vidatelnosti chovani zadni verze).

              Proto kdybych nasel(pokud se dela) nejaka PaceStar verze FatAlbert Front, tak uz ji nasazuju dozadu jako doplnek k predni MM

              0 0
              • scret  

                mam FA jen vepredu, kamoska ma zadni, uz druhej, udajne je to fajn plast… zvazuju ho vymenit na mokrejsi pocasi misto Nobyho, to je uplne blba guma…

                0 0
              • MlokCZ  

                Chvíli jsem jezdil FA trail přední/FA pace zadní a neměl jsem se zadním žádný problém. Zadní FA má opravdu výborný záběr (vyjel jsem si na nich dva výjezdy, které jsem na ničem jiném nikdy ještě nevyjel, díky záběru umožnily jet pomaleji abych výjezd zvládnul fyzicky). Ale také jede už dost bídně (i když všechno se dá, odjel jsem na FA trail/FA pace i 100km trasu s 2700m nastoupáno, která ale byla cca ze 2/3 jezdivé cesty).

                HD pacestar vzadu jede o něco lépe, takže pokud chci z mojeho pohledu větší držáky (třeba na akce do hor), tak vozím HD trai/HD pace.

                A přední zase HD trail. drží lépe než FA trail.

                Já ale nemám potřebu v tomhle segmentu plášťů mít UST verze (kilový plášť co má FA UST 2,4 bych stejně už odmítal vozit kvůli hmotnosti), se snake skin TLR verzí HD nemám žádný problém.

                Ono taky HD ve snake skin verzi je odolnější plášť než RaR a RoR v plnohodnotné UST.

                0 0
                • MlokCZ  

                  A ještě doplním, že 2,4 FA jsem měl na 21mm UST ráfkách a měly hezkých 61–62mm šířku. HD pak na stejných ráfkách mám kolem 60–61mm.

                  0 0
                • scret  

                  mas toho HD SS zvazenyho? porad to bude macek s cca 850g?

                  0 0
                  • kubad  

                    cca 770g mají reálně 26" 2,35"

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    850g nemají, ale o moc méně to není. Většina kousků je do 800g:

                    http://www.bike-forum.cz/…-sehnat.html#…

                    K tomu starému příspěvku v odkazu jen doplním, že časem se roztáhly trošku více než jsem tam odhadoval.

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Hmotnost u nich problém není, to je na takový plášť ok v praxi s tím problém nemám.

                    Horší je to už s tím jak jedou. Proto je vozím už jen sem tam na konkrétní akce a převážnou část roku mám nahozenou rychlejší kombinaci.

                    0 0
                    • scret  

                      tak ja vozim mozna divnou kombinaci:) vepredu FA TS SS 2,25 a vzadu RaRa 2,25 SS… Takze klidne dopredu i HD a dozadu RaRa staci:) rad se kontrolovane klouzu:)

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Tak kombinace proč ne. Mně ale u trailstar verzí štve, že ty už jedou tak blbě, že je to dost znatelné i jen na předním. Hlavně hodně mírné sjezdy pak vůbec nejedou.

                        0 0
                        • deekay  

                          hele a tohle pozorujes na pevnem podkladu, nebo v mekcim, nebo vsude? prooze v mekcim fakt treba HD jsou lepicky, ale tam pochybuju, ze to bude smesi, spis vzorkem.

                          A na tvrdem podkladu jsem po nandani HD schvalne zkusil s kolegou co vazi sice o par kg min nez ja, tak bez slapani jet vedle sebe mirnej kopecek dolu a rozhodne mu to rychleji nejelo na kombinaci highroller 2.35 60a vpredu a ardent 2.25 60a zvadu. Zato dokopce cejtim kazdy zvejknuti toho hansdampfa a tam je to pro me fest znat. Zkousel jsem dozadu hodit MkII 2.4 Protection a jelo to vyrazne lepe a to i pres to, ze predni trailstar HD zustal a vzadu ten pacestar nema o tolik vetsi zmereny valivy odpor nez MkII (asi 6w jestli se nepletu).

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Na tvrdém podkladu. Na měkkém se cokoliv aspoň trošku objektivně pozoruje a vyhodnocuje blbě.

                            Pokud se srovnává s nějkým dalším ve sjezdu, tak jediná aspoň trošku relevantní metoda je dlouhodobé srovnání s někým kdo jezdí pořád stejné pláště.

                            Ty pak máš šanci s ním srovnávat když jedou vezeš nějaké a podruhé jiné.

                            Jinak je to srovnání zcela mimo, protože stačí aby měl o chlup jiný posed a aerodynamika rozhodne. To samé rozdílná hmotnost jezdců.

                            Navíc i poměrně velký rozdíl ve valivém odporu se ve sjezdu, kde se to už trošku rozjede projeví jen poměrně malým rozdílem rychlostí.

                            Mně jde ale právě o hodně mírné sjezdy, kde ještě šlapu a přitom je dost hmotnosti na předním kole.

                            Pro představu dlouhodobější srovnání ze sjezdů popsanou metodou. Na celopevňáku když vezu snake skin RaR/RaR, tak jsem ± nastejno s kamarádem (vozí o trochu pomalejší pláště, ale zase je těžší a pak nemám zcela stejný posed).

                            Když vezmu místo toho Super moto, které jedou o dost lépe, tak už jsem rychlejší, ale žádný extra rozdíl to stejně není (jak když už to jede samo, tak dělá nejvíce aerodynamika a hmotnost soustavy).

                            0 0
                            • deekay  

                              Jasne, tim sem spis chtel rict, ze mozna nepocituju az tak nevyhody v tech pozvolnych sjezdech trebas prave proto, ze jsem tezsi.

                              Jinak ty testy jak rikas, samospasne to neni, protoze treba ardent 2.25 v testech vysel na watty snad hure nez HD pacestar a i na tvrdem povrchu to je fakt citit, jak jede vyrazne lepe (Aby ne, kdyz ma relativne souvislou stredovou vrstvu).

                              Zatim z toho, co jsem tak nejak zkousel, mi vysla vyrazne nejjezdivejsi kombinace MkII 2.4 vpredu a XK 2.4 zvadu, ale to uz je pro me moc malo odolne i v protection verzi. I pres neprilis kamenity teren co tu mame, jsem je dost rezal.

                              Nejmin jezdive jsou prave ty HD co mam ted.Ten grip je super, ale uz i ja (A to jezdim lemroidne a slapnu do toho, jen kdyz vidim naky pekny a zajimavy usek co stoji za to proletet) v tom vidim trochu problem, zvlast kdyz ma clovek jezdit jeste s nekym, kdo ma plaste jezdivejsi.

                              Problem je, ze se mi nedari nejak vybrat vhodnou jinou kombinaci predek/zadek.

                              0 0
                              • kubad  

                                MKII/XK 2,4 v UST

                                0 0
                                • wong  

                                  UST zase nema black chilli

                                  Presel jsem z XK 2,4" RS / XK 2,4" Prot. na MK II 2,4" Prot. / XK 2,4" RS (az ho dojedu dam taky Prot.) a zatim si to pochvaluju.

                                  MK II Prot. je tvrdsi – zvlast proti XK RS, ale aspon se mi tolik neborti na 19mm rafku bez dusi.

                                  Nepozoruju, ze by se mi jelo hur, takze valivy odpor bude teto kombinace bude hodne nizky.

                                  Su zvedavej co to bude delat na mokru…

                                  0 0
                                  • deekay  

                                    Mi nesedel mk2 vpredu v zatackach a v traverzech. Ty zastrcene bocní stuple oproti velkemu telu mi vadily.

                                    0 0
                                    • mr.antik  

                                      ty máš ale taky nějaké tu super široké ráfky, ne?

                                      0 0
                                      • deekay  

                                        Ted jo. Todle sem zkousel ale jeste predtim.

                                        0 0
                                      • scret  

                                        videl jsem MK II 2,4 na ZTR Flow Ex a to je balon jako prase… Na tech deekayovych to musi byt jeste horsi:)

                                        0 0
                                        • deekay  

                                          ono uz to prave moc rozdil neni ve velikosti, akorat ma ta pneu sirsi a stabilnejsi zakladnu, tudiz muzes foukat min

                                          0 0
                                          • scret  

                                            kdyz jsem videl ty vase kola (tvy a kubadova), tak jsem se k nim bal pomalu i priblizit, jaky to jsou uz macky:))

                                            0 0
                                • scret  

                                  *1

                                  0 0
                          • MlokCZ  

                            A 6W z testů pro zadní plášť je už dost velký rozdíl, navíc ta měření nejsou všespásná (odpovídá to dle nich jen pro určité situace). Vepředu je samozřejmě potřeba daleko výraznější rozdíl, aby to bylo taky dost znát. Ten je ale s HD trail snadno.

                            Já srovnávám taky už poměrně extrémy, které ale jezdím. Vepředu HD trail x RoR UST (127tpi).

                            Samozřejmě že grip toho HD tral je úplně někde jinde.

                            0 0
                        • scret  

                          me kupodivu lip sedi na zadek RaRa nez NN – ten mi prijde uplne marnej i na predek i na zadek…

                          0 0
                          • deekay  

                            podle me je nedostatek vhodnych zadnich pneumatik :)

                            Snad bude nova Schwalbe Rock Razor dobra :)

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Zajímavý. Mně NN vždy celkem seděl a v mojem okolí ho vozí skoro všichni na předním kole a jsou spokojení.

                            A někdy jsem kromě NN/RaR vozil i NN/NN (určitě 1000km+).

                            U NN mi štve akorát mizerný grip na asfaltu a trochu horší na hladším tvrdém povrchu. A vibrace na asfaltu.

                            Ne, že by tohle byla na fullu až taková priorita, ale když už mám zrovna nahozenou jezdivou kombinaci, tak je to proto, že na trasách i toho asfaltu není tak málo.

                            Proto vozím teď více jako jezdivou kombinaci RoR/RaR UST. NN tu mám ale zase nějaké nové připravené (a ty nakonec ve snake skin verzi).

                            U NN/NN (oba pacestar) varianty mám rád, že pořád jede dost slušně.

                            0 0
                            • scret  

                              vepredu mu neverim, mam z nej takovej spatnej pocit.. Mysleno na trail/AM bike a bavim se o 2,25 verzi v PS… v TS, tzn. ve 2,4 jsem ho nejel…

                              A vzadu mi prisel dobrej akorat do mekciho terenu… Jinak na tvrdsim mi dost ustreloval a nedejboze, aby to byl tvrdsi teren a jeste v kombinaci na tom s volnyma casticema – pisecek, sotolinka atd. To lita zadek jak pominutej:(

                              Jak jsem psal vepredu jsem se spokojil az s FA TS 2,25…

                              Docela me laka HD…

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                NN jsem jezdil vždy taky jen v pacestar (nebo těch předchozích odpovídajících). Většinou 2,25. Nějaký čas ale i 2,4.

                                Trailstar NN ve 2,4" mi přijde, že už smysl nemá. Ten už pojede taky mnohem hůře a to už raději rovnou HD trail.

                                U FA je dobrý, že je i 2,25". To přeci jen mi přijde, že k tomu RaR sedne lépe.

                                0 0
                          • MlokCZ  

                            Tak ono na zadním se z horším gripem dá i v náročném terénu a přeci jen RaR vzadu prostě jede.

                            Taky ho vozím i na fullu vzadu ze všech plášťů nejčastěji.

                            0 0
                            • scret  

                              Ikdyz to taky neni zadnej zazrak… Ted mam na LV nahozeny XK 2,2 RS a to kolo po rovine vylozene leti…

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                RaR to ale chce ve 127tpi verzi. Jsem teď tak na fullu na asfaltu dokonce o chlup rychlejší na RoR/RaR než na celopevňáku s RaR/RaR (jenže tam mám snake skin 67tpi). Posed mám na aerodynamiku ± stejný, možná o malý chlup horší na fullu. Ale zase do sjezdu něco malinko přidají ty 3kg hmotnosti fulla navíc.

                                0 0
                              • jIrI___  

                                Toho XK vozíš bez duší?

                                0 0
                                • scret  

                                  jasne, jak jinak, duse uz mam snad jen na „jebce“ do mesta:)

                                  Ale jak jsem psal nekde vys, je to jen takovej experiment z nudy:) brzy se opet vratim k FA/RaRa…

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    A to jsi spokojený s tím jak se chovají bez duší? Jak jsem tu psal, tak mě dost prudily i protection verze (i když použitelné to už bylo).

                                    0 0
                                    • scret  

                                      Na KHS mi to staci a tam mi RS vyhovujou…

                                      Na LV samozrejme ne:)

                                      Jinak mi prijdou, ze maji fajn smes, vyborne jedou a dobre drzej…

                                      JInak mel jsem ho i v UST verzi 2,4 a to byl fajn plast i na AM bike…

                                      0 0
                                      • jIrI___  

                                        V UST už ale nemají Black Chilli, ne?

                                        0 0
                                        • scret  

                                          ne…

                                          A vis, ze jsem vubec nepoznal rozdil?:)

                                          Zkouseno u MK I i u XK…

                                          MOzna jen zlehounka, kdyby se clovek na to uplne zameril, ale spis do toho podle myho promlouva kostra plaste, timpadem se chova uplne jinak…

                                          0 0
                                          • jIrI___  

                                            Já teď právě o XK uvažuju, ale nevím jakou verzi. U RS mám strach z říznutí, Protection je moc drahá a UST verze, stejně jako ekonomická kevlarová verze, nemá Black Chilli a navíc je těžká jak prase. U té obyč kevlarové verze si lidi stěžovali, že to má oproti Black Chilli mnohem menší výdrž. Nechápu ten krok Contiku nedat na UST lepší směs gumy.

                                            0 0
                                            • scret  

                                              taky to nechapu, ale jak jsem psal, neni to skoro vubec poznat… Ja bych to Black chilli tak neprozival:)

                                              RS nedoporucuju, je to fakt slupka na XC, Protection je dobrej kompromis, bohuzel diky vystuze, jsou udajne uz trochu min poddajny… UST jsou fajn, ale tezke…

                                              0 0
                                  • kubad  

                                    Johny má vepředu MK.II a v zadu XK 2,4" taky solidní balony na WTB I23

                                    0 0
                        • Concorde  

                          Mloku, ty mi určitě poradíš. :) Zvažuju jaký plášt mrsknout dopředu. Momentálně jezdím Ardenta 2.25 vepředu i vzadu, ale chtěl bych vyměnit za HD dopředu, jen nevím jakou směs. Bral bych trailstar, ale občas mě čekají i 15–20km přejezdy po asfaltu, což by bylo asi utrpení a tak koketuju s myšlenkou mrsknout tam pacestar. Jezdím jenom v suchu, tak by mě zajímalo, jestli bude pacestar držet znatelně hůř oproti trailstaru nebo je rozdíl znatelnější na mokrém podkladu? Každopádně bych řekl, že tak či tak si s HD oproti Ardentu polepším…

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Trailstar je znatelně lepší i za sucha, i když vždy záleží na typu povrchu.

                            Použít lze určitě obojí. Přejezdy jsou na trailstaru na předním horší, ale zase nečekej, že to při pacestaru poletí o tolik lépe.

                            A přejezdy hodně záleží jak a s kým jezdíš (a ti ostatní co jezdí). Pokud se jede přejezd na pohodu pro tvojí výkonnost, tak trailstar problém není. Prostě pojedeš o trochu pomaleji.

                            0 0
                            • Concorde  

                              S 36z převodníkem mi to moc neletí :) A pacestar asi i déle vydrží, že? I když vepředu to nebude tak dramatické. Budu si to muset ještě důkladně promyslet… už mi z těch plášťů jde hlava kolem. Každopádně děkuju.

                              0 0
                              • mr.antik  

                                na předku je rychlost celkem jedno, pokud nejezdíš jen sucho tak určitě trailstar, klidně NN 2.4

                                0 0
                                • jeniiiik  

                                  500–600km a byl v háji, krabičková verze. Začaly se mu rvát boční špunty.

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    tak mě se taky začaly rvát dost brzo, ale pak se to stabilizovalo. Ta výdrž závisí to hodně na povrchu, nestojí to zas jmení aby se to nedalo zkusit.

                                    0 0
                                • Concorde  

                                  NN nemám rád, nevyhovuje mi taková ta nepředvídatelnost, nevim jak to líp popsat.

                                  0 0
                              • MlokCZ  

                                Výdrže bych se na předním kole nebál. Konkrétně netuším, protože mně vydrží všechny pláště dlouho a na předním nedokážu sjet snad nikdy nic, ani trailstar trojsměs (taky ho vozím jen občas, takže vydrží věčně).

                                0 0
                              • Smazaný účet  

                                dopredu klidne traistar…i se 36z pilou je rychlost o nohach, tkaze to neukecas:)

                                0 0
                                • Concorde  

                                  Na endurku se letět nedá. Nebo dá, ale stojí to zbytečně moc sil a když teďka jezdím švihy ± 100km, tak radši pošetřím. :) Jasně, mít nohy jako eliták, tak je to o něčem jiném, ale já beru v úvahu svoje dispozice.

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    předek fakt není rozhodující, to snad ani nepoznáš, vždyť je stejně pořád odlehčenej, pokud nejezdíš teda nějaký asfaltový roviny. Rychlost se dá nahnat zadní gumou a to dost zásadně.

                                    0 0
                                    • Concorde  

                                      Na asfalt mám silnici. :) Vezmu teda asi dopředu HD trailstar a dozadu nechám Ardenta. Snad to bude ok

                                      0 0
                • gazman  

                  Já se chci vyhnout mlíku, proto jdu po UST nebo L.U.S.T. pláštích. Možná nakonec pořídím druhá UST kola a na enduro dám nějaké tubelessready hovna s mlíkem:-)

                  0 0
                  • mr.antik  

                    Tak na ty DT 500 nebo co jsi to měl by to bylo ideál

                    0 0
                    • gazman  

                      Pockej pockej to jako ze bych dal ty pasky do rafku ventilek mliko nejaky hans dampf tubelsssready a finito? To by fungovalo?

                      0 0
                      • Concorde  

                        Jop.

                        0 0
                      • mr.antik  

                        Normálně jsem to tak vozil minulou sezónu. Teď to vozí ZuzicK.

                        Můžeš to řešit punkově, izolačka plus levné Caffé ventilky nebo trošku kulturně pomocí žluté pásky a Stans ventilků.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          a nebo zlutou pasku a cafe ventilky jak to mam ja:)

                          0 0
                          • mr.antik  

                            ty ventilky jsou zlo :-) Notubes s kulatou gumou jsou lepší, mohem lepší práce s tím, i v případě defektu. Dokonce mi to na těch DT ráfcích ufukovalo okolo ventilku, musel jsem to dotahovat na krev a to pak bez kleští nesundáš.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              mam to tak od hnoje uz par let a zadny problem…

                              0 0
                            • Kubiczech  

                              To je jedno s druhým. Když je zatáhneš na krev, tak se ta gumová základna prapodivně zohýbá a už to nikdy pořádně netěsní. Pokud na to jdeš s citem, tak možná vydrží, ale taky se mi to teda nepovedlo, abych byl upřímný. (:

                              0 0
                              • mr.antik  

                                no tak ona se hlavně otočí, když to dotahuješ už po instalaci gumy… prostě nesmysl.

                                0 0
        • Radek Broz  

          Albert 2,4: 56,4 – 58,5

          Hanz: – 56,8 – 60,75

          0 0
          • gazman  

            Te Hanz je snad širší než můj butylový minion na sjezdování, není to na enduro zbytečné, jako že zbytečně málo jede horekopcom?

            0 0
            • mr.antik  

              tak je to zbytečné, ale zas mysli na to, že na enduro kolo nemá zpravidla takový citlivý pružení jako DH, takže tím lehkým balónem se to trošku dohání.

              Já bych potřeboval na zadek gumu, která jede jako NN nebo Ardent ve 2.25 ale vydrží to, co 2.4 verze :-)

              0 0
              • deekay  

                Myslis ze ten 2.4 ardent nepojede?

                0 0
                • mr.antik  

                  mohl by, ale ten balón je zbytečný… počkáme až ho lukáš přeměří

                  0 0
              • logoman  

                Ale i enduro muze mit citlivy pruzeni :-p, zbytecny vozit tezky monstr gumy.

                0 0
                • mr.antik  

                  no jasně, taky záleží na povrchu, jestli to má nějaký smysl efekt

                  0 0
                • deekay  

                  Tak zrovna hd tezke nejsou. Spis jde o to, ze bud jsou k mani uzovky, nebo balony a nic mezi.

                  0 0
          • jeniiiik  

            HD 2013: 61mm přes bok pláště/64mm přes špunty u TS a 60/63mm u PS na ráfcích CROSSMAX SX.

            0 0
        • Petr L.  

          Pred par lety jsem chvili jezdil FA 2.25, pak presel na FA 2.4 a spokojenost, pocitove jely oba plaste stejne, ale 2.4 byly pohodlnejsi a lip drzely.

          0 0
      • kesu  

        víceméně souhlas..

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.