• Loner

    Dosluhují mi oba ráfky pod V brzdami, na Alu rámu najeto 2/3 z 60 skákavých kkm, přehazky a přesmykač měněny průběžně po rozpadu, střed a hlava OK stejně jako sedlovka sedlo a rdla, vidla s dost dlouhým krkem a jsem na ni zvyklý.  Má cenu koupit a nechat vyplést obě  kola, komplet na diskové brzdy, nové řazení ( stávající mám integrované s brzdovými pákami) a snažit se využít stávající komponenty a osadit na nějaký rozumný rám s tlumičem – pro turistu, který zvládá sem tam nějakou tu skalku. Na vidli mám aktivních 100 mm. Je to riskantní počin? Přdstavuji si limit do 20 tisíc za všechno, podmínkou je aby na rám šla flaška tam kam patří, tlumič aby nebyl kdesi dole a netvořil přesmykačem sběrač bahna a aby se to furt nerozpadalo. Přesmyk chci též použít původní – standard – s objímkou nahoře a typ s paknami nad objímkou zásadně nechci. Co byste vrhli? Koupit po vyzkoušení nové kolo nebo pusti se do přestavby a s jakým rámem?

    • JSt  

      jednoznacne cely novy kolo.

    • Lenka.05  

      Popsal jsi rozpadající se stroj mého drahého přítuláka:-)) Už rok do něj hučím, aby si pořídil nové kolo!

    • coffield  

      Určitě vyměnit. Teď koupíš za do 25 tisíc plno pěkných fullů. Ale vymezuješ si podmínky, které tě dost omezují… třeba ten přesmyk. Nový nestojí nic a budeš podle něj muset vybírat rám…

    • destr  

      Ozvy se mi na icq ;-)

    • mastihuba  

      nechceš můj rám s tlumičem? bych se ho potřeboval zbavit, tak abych měl love na novej :) určitě ti udělám takovou cenu aby ti zbylo na nějakou tu bižuterii :)

    • Volf  

      Kup nový kolo a máš to.

    • vlk  

      Přestavoval jsem kdysi sám z ht na fulla, pak z fulla na 2. fulla.V prvním případě se to nevyplatilo(tedy k dnešním cenám). V druhém díky využití staršího tlumiče už i ano(možná)-praskl pouze rám.Ale pokud již jsou součástky déle jeté, je to zbytečné, navíc když píšeš přeplést kola-to je nanic-by jsi ušetřil jen za ráfky-což je zanedbatelná položka. V dnešní době neuvěřitelných cen u fullů bych neváhal a koupil celé kolo. To staré se hodí na jízdu do práce/školy, či na nákupy.

       

      V Tvém případě není co řešit

    • puka  

      Nechce se mi vytvářet nové vlákno a tak využiji toto.

      Mám doma dvě kola – cross a ht. HT už moc nepoužívám a tak plánuji výměnu rámu za nějaký levnější, klidně i bazarový. Je to merida tfs 300 na aliviu/xt s najetýma asi 4k km. Problém vidím ve vidlici – jen 80mm, ale pokud by mě to chytlo, tak bych postupem času zainvestoval do většího zdvihu a vzduchové.

      Co potřebuji vědět – jestli to má cenu, čemu se vyvarovat, co potřebuji na údržbu a přehození komponentů.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse