• GaGy

    Ahoj lidi … Mám nalítáno něco málo přes tisíc km. A někde sem četl že po 500–1000 bych měl naštívit servis ,kvůli běžné udržbě.

    Vydlice mi připadá že je v pořádku ,tak je to nutnost ?

    Popřípádě mám se do toho pustit sám ?? A jaké k tomu potřebuji nářadí?

    Jde jen čistě o výměnu vydlice.

    0 0
    • t29  

      Na výměnu vidlice ti stačí pětka imbus na šrouby na představci a brzdě.

      Na rozborku-sborku Tory potřebuješ klíč OK24 (uživíš ho i ke stahováku kazety/CL kotoučů), kleště na pojistné kroužky (pokud máš lockout na korunce, u RL nevím), sadu imbusů, gumovou paličku, odměrku nebo stříkačku, lavor na olej a to je z nářadí snad všechno.

      Pak ještě 5WT a 15WT tlumičové oleje a Redrum nebo Pitstop – origo RS oleje. To jsou nejdražší položky.

      Kdyžtak mě někdo doplní nebo opraví..

      EDIT: doporučuju ze stránek RockShoxu stáhnout návod.

      EDIT2: svoji Toru jsem do servisu nedával a po 2,5 letech a 6000km ji rozebral sám – uvnitř v pohodě, bez škrábanců, tak jsem jenom vyměnil olej a jezdím dál, běžná údržba očištění nohou a namazání silikonovým olejem.

      0 0
    • Sodík  

      Můj laický názor je, že rozebírat to není potřeba, pokud vidle normálně funguje.

      Když jsem před deseti lety kupoval RS Jett SL, bylo mi řečeno, že do dvou let je třeba vidli rozebrat a čistit – i v manuálu to psali. Do dnes jsem s ní dal cca 20 000 km a vidle funguje bez chyby – už jsem jí ale vyměnil za RS Toru.

      0 0
    • pernaaa  

      Toru mám taky a už má najeto okolo 1500km. Po každé vyjížďce setřu prach okolo stíráků a zastříknu silikonovým olejem. Propružím a zbytek setřu. Nic víc, nic míň.

      Do servisu ji dám až něco nebude fungovat jak má :)

      0 0
      • GaGy  

        Dobrá tedy…

        A ještě mě napadla jedna věc. Ta moje tora važí něco přes 2kg.

        a napadlo mě jestli by jí nebylo lepší vyměnit za

        http://www.kupkolo.cz/…10_4689.html

        přeci už todle má i takové ty zlaté nohy a váha včetně slopku může být příjemných 1750g –

        Ale funkčnost by měla být stejná ne ?? nebo je Tora lepší ?

        0 0
        • Smazaný účet  

          jakou verzi Tory máš? 302? 318? U-turn nebo solo air?

          kvalitativně to bude přibližně stejný. epicon je lehčí a po tuningu chodí ještě líp jak Tora.

          0 0
        • pernaaa  

          Já bych do téhle výměny nešel. Abych za 3300 pořídil novou vidli a prakticky nová tora mi ležela doma, když funkčně jsou skoro stejný. Je pravda že 300g je 300g, ale spíš bych došetřil na opravdu dobrou vidlici, nebo vylepšil něco jinýho…

          btw: je to jen můj názor :) někdo to může vidět jinak

          edit: a to těch 3300 je bez tuningu

          0 0
          • Smazaný účet  

            Toru může třeba za 2000 prodat…

            0 0
            • pernaaa  

              To jsem čekal :) Jasan že se ji může pokusit prodat, jen nevím jestli se mu to povede a už vůbec nvm jestli za ty 2 klacky. Ale zas na aukru se prodá skoro všechno :) Vidle jetá 50kg holkou po silnici to jistí :)

              0 0
    • martin_bakov  

      no ja mam najeto asi 4× vic a moje vidlice nejak srka kdyz ji zmacknu na doraz, asi se nazrala vody na zavodech :( jenze v servisu to bude trvat vecnost, snad vydrzi do konce sezony…

      0 0
      • Smazaný účet  

        jestli máš vodu v nohách tak to rychle vyčisti! mě stará sutourka uvnitř tak zrezla, že ani nešla pořádně zasouvat.

        0 0
    • JakubV  

      Nazdar, dnes som sa konečne odhodlal rozobrať Toru (čistenie a zmena zdvihu) a terat neviem, či som naozaj vytiahol spacer alebo niečo iné :) Neviem, aký ročník je tá vidlica (solo air, mc), ale toto čo som vytiahol bolo pod piestom a má to 32mm, len sa vôbec nepodobá na nijaký spacer z nákresov, tak neviem…je to ono?

      0 0
    • Petr L2  

      Právě jsem bráchovi rozebral Toru SL a rád bych se zeptal, jak vlastně uvnitř drží tyhle vixlajvantový vložky? Dík

      0 0
      • novas752  

        Jsou tam nalisovaný

        0 0
        • Petr L2  

          No tak to nejsou, je to vlastně jakoby stočená pásek fólie a jeden ten horní mě tam drží,po obou straných vystupije nad profil pláště, tři se volně pohybují v těle nohy, není je kam vlisovat :-(

          0 0
          • novas752  

            No měly by být. vnější strana by měly pevně držet nalisovaná v odlitku spodních nohou, po vnitřní straně kloužou vnitřní nohy.

            0 0
            • Petr L2  

              Díky, tak to jsem zvědavý jak tohle dopadne .-)

              0 0
              • PENE  

                Jsou to ocelova kluzna pouzdra potazene teflonem. Nevrtal se v to nejaky kutil, co tam dal neco navic? Nechces to vyfotit?

                0 0
                • Petr L2  

                  No tak v tom případě se z těch ocelových pouzder odlepila ta kluzná vrstva, to co mě vypadlo z vidle je takový tenoučký plátek plastu a vypadá jak to tečkované komunistické linoleum, díky moc, jdu objednat ty futra celá, snad to ještě někdě bude :-)

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.