Čistě pro závodní střelce, vozíte někdo Tufo galusky na tomhle? Remerx Tubular A pokud ano, tak jaké zkušenosti?
Děkuji za odpovědi.
Čistě pro závodní střelce, vozíte někdo Tufo galusky na tomhle? Remerx Tubular A pokud ano, tak jaké zkušenosti?
Děkuji za odpovědi.
No vzhledem k tomu, ze je to v podstate Viking s jinym rafkem, bych do toho nesel. To uz radsi galuskovy rafky od nich a zaplest na normalni naby.
kamoš co to dostal a vozí(Nikola Ivanov) tak je hrubo neskopojen,kola sou absolutně nepoužitelná…rafky sou v pohodě ale naboje a vyplet tragicky,ted bude tyhle rafky zapletat na xtr nabojích a s tím by neměl byt problem
To bude zaplétat ty původní 24d ráfky ? To by mě zajímalo, protože se mi doma válejí staré DT náby na 24 děr.
32ky má
Hm … Děkuju. A teď se možná zeptám jak úplnej tydýt, ale dá se ta galuska použít třeba na Mavic CR, nebo Fulcrum? … a moc mi nenadávejte. Galusku jsem zatím měl jen na silničce ;-).
ne na galusku je spešl ráfek, bez bočnic, na normální to nejde
nedá
Klasicka galuska neda. Jestli se delaji MTB plastovky, to netusim. Ono i kdyby to slo, tak cena galusek by byla cca stejna jako jednoho paru CR, tak nevim:)
Tufo dělalo cyklokrosový plášťovky a myslím, že i MTB, teď už z nějakého důvodu dělá jen silniční.
Řekl bych, že při nízkým tlaku (MTB, CX) hrozí vyzutí plášťovky z ráfku…
Jo ted koukam, ze neco delali, viz tento clanek.
Vozil jsem MTB plášťovky cca 4 Bohužel bylo k dispozici jenom jedno provedení vzorku, ale díky velkému rozsahu huštění 30–90 Psi byl dost univerzální. V nouzi se dalo opatrně dojet i na prázdné gumě, aniž by se poškodil ráfek a vyzutí rozhodně nehrozilo. Za tu dobu jsem chytil defekt o kterém jsem věděl jenom 2×. Vždycky to bylo proříznuté, že to už tmel nepochytal. Byla to fajn věc. Škoda, že je přestali vyrábět.
kdyby je dál vyráběli, tak by prodávali ještě méně galusek jak bajkových, tak cx..
to byla má domněnka, proč je teda přestali dělat ty cyklokrosový a MTB plášťovky? Nebyl odbyt?
Myslím, že to raceman vystihnul.
Stejně bych rád ještě někde jednu sehnal, do páru k té, co mi zbyla. Tak, kdyby se někomu jedna doma válela – beru.
edit: CX se myslím pořád dělají.
nedělají, to by spousta amatérů uvítala…
Hmm, fakt nedělají. Teď na to koukám.
Cau Juli, jo ze ty plastovky chvalis to vim, ukazoval jsi mi ji … drobnej diamond dezen uprostred a vystupky na kraji. Takze kdyz je nizsi tlak, jede i po mekym dobre. Taky mi hlava nebere proc delaji plastovky uz jen na silnicku, celkem by se mi ten system plastovky na MTB libil. Skoda no.
Fakt ukazoval? Na Hájence, asi ;-)
Tak tak
Mám doma jednu né moc jetou, bajkovou.
mám k dispozici jednu novou MTB plášťovku a nějaká by se našla i minimálně ojetá, v poslední době jezdím na 29"
díval ses taky na ceny MTB galusek?
Jo dival … cena neni uplne lidova, ale nechci to na jezdeni na koupaliste. Zazil jsem spis prekvapko tuto nedeli na XC zavodech, takovejch spis mensich, zadnej velkej podnik. Tak ctvrtina lidi sebou mela dva nebo tri pary pary kol s ruznym obutim … tak proc bych nemohl i ja mit jeden zavodni par kol do nesrackovatyho pocasi? Do sracek staci dat plast na ty kola na kerejch trenuju … ;-)
Spis me odrazuje to, ze na to potrebuju jinej rafek a ten musim nechat na neco naplist … a vist diskusi, jestli lepsi napleteny, nebo neco od Fulcrumu … to nema konec a resi se to tady v XXX vlaknech. A ja bych radci prefabrikovany kola …
TUFO prodává MTB galdy nalepený na kolech ALCA, ale myslím, že to jsou Remerxy…
Jak jsem psal vyse, tak nejjistejsi a zaroven muze byt i nejlevnejsi reseni koupit remerx rafek a nechat si to zaplest podle chuti. Myslim, ze klasicka galuska by byla lepsi reseni nez nejake plastovky, ktere se stejne nedelaji.
Galdy jsou dobrý, pokud máš za sebou tým mechaniků.
Strhnout galdu přilepenou páskou Tufo extreme je vopruz, nehledě na to, že veškeré lepidlo zůstane na ráfku…
výměna plášťovky – max. 2 min.
Výměna galdy s očištěním ráfku – u mě min. 2 hod.
…
lekařsky toulen co je na předpis a trva to 10 minuT :)
měl jsem karbonový (CX) ráfek…
No, mě by hlavně zajímalo, jak vyměnit píchlou galusku při závodě, už jsem pár lidí s píchlu glauskou potkal a všichni tlačili :-/ Podle mě ikdyž si vezeš rezervní, tak to nemůže jít v terénu nalepit.
jedině tmel ve spreji…
ten funguje do určité velikosti díry…
no tak jasne že když urveš plašte tak to nepomuže :)
na pasku to nalepis vpohode. horsi je to ztrhnout :-))
He, kdysi, hodně dávno, jsme vozili na trénink i závody náhradní galdu, protože žádné tmely nebyly. Jako zdroj energie jsme měli v dresu tubu přeslazeného mlíka Piknik. Když jme píchli, tak se galuska strhla a nová nalepila Piknikem. Bylo-li bylo sucho a v zatáčkách se příliš nešlo do náklonu, tak to bylo na dojetí :-)
to byly „sladký“ časy :-)))
tehda se to jeste jinak řešilo :)
Tak to vypada na zapleteni toho tubular Remerx rafku na naby DT. Poradite mi nekdo jaky draty?
a co tyhle kola:
Nadhera … cena peklo, to je mimo moznej limit nasobne. Rafek Remerx + naby DT + draty budou stat min nez pulku.
Já používám Ritchey zužované 1,8 na 1,5 nebo 2 na 1,6, dělá to stejně DT ale jsou za lepší cenu :)
nevíte někdo jak dlouhé draty při nabojích xtr 975 a rafku remerx tubular?
To se dá spočítat, když dodáš křížení a myslíš-li Remerxův Al ráfek.
Všechny rozumné varianty křížení…
A to ERD sis overoval? Ma zkusenost s par typama rafku je takova, ze skutecne ERD se od jimi udavaneho lisilo.
Neověřoval, tenhle ráfek jsem neměl v ruce. Info o ERD pochází ze stránek Remerxu, ale zatím jsem u jejich ráfků problém nezaznamenal. V každém případě, je to pro mne zajímavá informace.
U jakých ráfků ti to nesedělo?
Konkretne mi to nesedelo u Dragonu 719. Neco se mi mate, ze mi nesedel i Fastdisk, ale tim si nejsem zcela jistej. U tech Dragonu jsem je zaplital pred nejakym mesicem mlade na kolobezku, bylo to provedeni 507 a 406mm.
Ostatni modely jsem nepremeroval, ale uz proste jejich udajum neverim a vzdy si je radsi premerim sam.
Hmm, to je zajímavé. Je fakt, že jsem na jejich ráfky už nějaký pátek kola nezaplétal.
takže…známý si pořídil nové výplety s tímto ráfkem tedy Remerx Tubular 32děr. Galusky má nalepené Tufo XC2 Prima, při váze jezdce cca 90kg zatím 100% spokojenost = komfort, jízdní vlastnosti v terénu.
Tato varianta Remerx ráfek + mtb galuska Tufo cenově vychází zhruba stejně (podle volby galusky XC2 prima nebo dražší XC3) jako NoTubes ZTR ráfek a plášť kevlat Schwalbe nebo Continental !!!
…jo, ale jen do prvniho prezuti:)
řeší se to univerzální…stejně celou sezónu jezdím doposud NN+RR a taky nic nepřezouvám během roku
Mám stejnou variantu, jen váha jezdce je jiná :) (74 kg). Je to pohodlné, perfektně drží, na asfaltu je to pocitově pomalejší. Hluboké bahno nedělá problém, horší to je s mazlákem. Tady bych řekl, že galuska je horší než klasika (XC2).
Poslední dobou jsem nepřezouval ani klasiku, snažil jsem se jezdit jednu gumu až do úplného sjetí, pak jsem vyměnil. Příští galusky koupím ty široké.
Nejlepší je na tom odolnost proti defektu, v mém případě cvaknutí :)
Taky uvažuju o tomto setu,ale tohle vlákno mně spíš odrazuje…najde se někdo kdo by pochválil:-) ?
Remerx + ALU dráty = opravdu moc dobrý nápad, to je koupě na jistotu bez risku :-D
dyt za ty prachy napleteš už cokoli ;)
cena by byla poloviční,proto připadají v úvahu
no za polovinu by se o tom možná dalo uvažovat, ale stejně bych raději oupil TUBULAR ráfky od remerxu a klasicky si to zapletl na nějaké slušné náby. I když v 17tce cykloservisu ty kola Slavíček chválil :)
no tak za pulku napleteš taky slušné kola a máš větší jistotu…ale pry už to mají vychytané ale tomu se asi težko uvěří
Vyhrabu mrtvolu. Mate nekdo dlouhodobe zkusenosti s galuskovymi rafky od Remerxu? Cena je na CX praseni zajimava a vaha taky. Pocitam, ze bych zapletl klasiku 32(28)+32 der na nejakych rozumnych nabojich. Pripadne nejake jine galuskove rafky bez brzdne plochy?
Remerx ráfky jsou v pohodě a vůbec za tu cenu, myslím že by za ně mohli chtít i víc… Měsíc jsem jezdil tyhle: http://www.cyklobazar.cz/…-swiss-240s/
A s ráfky i výplety max spokojenost.
Jinak jak už bylo řečeno, zajímavé jsou na to ráfky Mavic Reflex nebo Ambrosio Nemesis, u kterých není brzdná plocha tak výrazná a jsou velmi lehké.
To ambrosio vypada jako krasne zpracovany.
Sorry, spatne vlakno, to mela byt reakce na kamaro.
Jeden borec to tu dokonce vozí:
Tyhle ráfky jsou mám pocit Dlouhánovo obliba… Nicméně co jsem je viděl naživo, tak mě teda zrovna neuchvátily, působily na mě jak kdyby někdo vyhrabal ze skladu 20 let starý kola :D.
Měl bych zvláštní dotaz. V budoucnu plánuji silničku na kotoučích a rád bych vyzkoušel i galusky. Tzn. sháním galuskový ráfek bez brzdných ploch. Mezi silničními modely ráfků mám smůlu (všechny počítají s ráfkovými brzdami). Daly by se použít Tubulary od Remerxu a na ně nalepit klasické Tufo galusky? Nebude ten ráfek široký? Má 23mm. Díky.
Pokud ti jde pouze o esteticky dojem, tak myslim, ze by nebyl problem se s remerxem domluvit na rafku bez obrobenych brzdnych ploch, pouze v eloxu.
Presne tohle mam v planu. Domluvit se minule slo a cekal jsem asi 3 tydny – na Stormy bez brzdnych ploch.
Ještě bych prošel výrobce kotoučových cyklokrosek, co dávaj za ráfy…
Vetsinou nejaky svoje zapletence.
Nebo zkusit karbonový ráfky – když zvolíš UD Matt vzhled, nebudou brzdné plochy zřetelné. Můžeš si i nakombinovat výšku ráfků např. 24 mm vpřed + 38 mm vzad. Širokou nabídku má Yoeleo http://www.yoeleobike.com/…0c-road.html?p=4
Něco vozí i http://www.cyklo-benda.cz/ .
Vzhledem k tomu, že se používají 29 palců kola na cyklokros, kde se galdy normálně lepí na silniční ráfky, tak by to neměl být problém. Viz foto XTR 29 Tubular. Ale asi bych dal galdu minimálně stejně širokou jako ráfek.
Trochu se obavam pripadnych problemu u silnicky s 23mm galuskou a uzsi s jinym radiusem prohlubne ma MTB rafku nez pocita vyrobce galusky. Ale treba je to blbost, nevim, nikdy jsem galusky nelepil.
Mám v plánu to vyzkoušet, tak až to bude, dám vědět : ).
Tak tak. DT Swiss u svých tubular MTB kol uvádí tyre dimensions 1,95“ – 2,2“ http://www.dtswiss.com/…XRC-950-T-29 . Ráfek pro 55mm galdu není pro 23 mm galdu.
Mam pocit, ze to ve finale nebude tak zhave. Pri delsim zkoumani jsem nasel hodne rafku 23 a vice pro silnicni galusky, takze cx galusky by mely jit.
Ono půjde o zakřivení styčné plochy s galdou. MTB ráfky budou mělký – jestli by se v nich tenká silniční galda neměla tendenci převalovat. Mavic pro svůj Reflex doporučuje galdy 20 – 22 mm šíře. CX galdy se na ně lepí – v tomto případě objemnější galda zdůrazňuje oporu na hranách.
Belgický HED dělá CX ráfek 23 mm šíře http://www.hedcycling.com/…/viewPrd.asp?… . Ovšem za hlínu je cenově i proti Mavicu mimo.
Číňani mají v uhlí výběr ráfků šíře 23, 24 i 25 mm a všechno to jsou 700c – na CX (asi – bo je nemám) super. Pro 29er galdy mají ráfky 30 mm šíře.
Mám ráfek Tubular + Tufo XC2 29 + náby DT 350 loni na nich odjeto ted mě nekamenujte Kolo vo život cca 12 závodů Sudety a nějaký další šolichy v okolí na přední najeto 4500km zadek jsem měnil po 2500,ale jen proto,že jsem v Koutech říznul,ale i tak jsem dojel do cíle na prázdným ráfek měl jednu bouli to spravilo kladivko a vesele jezdí dál ty kola nešetřím a jsem max.spokojenej takže za mě doporučuju.
Vozi nekdo na MTB Remerxu Tubular galusky na CX? Nevidim zadny problem, vnitrni sirka 23 u rafku a galda 32 si budou rozumet ne? Do karbonu se mi uplne nechce, takze beru ze tohle asi bude makat bez potizi.
Bezne se pouzivaji Mavic Rexlex s sirkou 23mm. Osobne bych se na Remerx vykaslal. Usetrene penize za ty problemy nestoji.
Pardon, Reflex ma dokonce 21mm.
Zapletal bych jen rafky. S rafkama nemam spatny zkusenosti. Cely kola nikdy..:-) Mavic Reflex bude myslim trosku krehci. Chtel bych to na kotouce taky.