• LenkaR

    Mám problém s vidlicí RS TORA 302 – po nafouknutí během 1–2 dnů ujde (ze 120 psi tam je druhý den cca 40 psi).  Při jízdě pak příliš měkká vidlice cvaká. Ventilek je utažený, takže tím to nebude. Vidlice je zcela nová, s nastavováním nemám zkušenosti, tak bych potřebovala vědět, jestli je příčina třeba jen ve špatném nastavení, případně co by se dalo ještě vyzkoušet, než ji budu reklamovat. Uvítám i případné doporučení na servis Rock Shox v jižních Čechách.

    0 0
    • Vilém  

      Nez budes reklamovat, tak bys mohla zkontrolovat zda je olej na vzduchovem pistku, pripadne jej doplnit. Pokud by ho bylo malo nebo nebyl, tak po doplneni, pokud se nevydrel uz okrouzek na pistku, by to melo opet fungovat. Kdyz ne, tak reklamace.

      0 0
    • Henryboy  

      Ach jso, zase problém s RS Tora 302. Přijde mi, že když problém s vidlicí, tak snad jenom s touhle. Mam ji totiž taky. Fakt jsem zvědavej co potká mě :o(.

      0 0
      • DaSnail  

        Buď rád že nemáš Rebu. Podľa počtu vláken o problémoch ja na tom ovela horšie…

        0 0
        • Evilcleaner  

          no ale jedná se hlavně o modely 09 platí i pro recona, vadné o-kroužky těsnění, výměna a jako nová;) takže na stupnici závad je to ještě stále jednoduše opravitelná

          0 0
    • petrbw  

      přihodím dotaz.Mám toru 302 solo air momentálně na 100mm.V tabulce je možnost zdihnout to i na 130.Chci kupovat rám scott spark a nechci(už nezbyde)zatím novou vidli.Může mít nějaké úskalí to, že to zvednu ma max? Třeba větší kroucení při jízdě, poruchovost a tak.Máte někdo tuto vidli na 130?díky

      0 0
      • Kubiczech  

        Měl jsem ji a žádné probémy jsem nepozoroval. Má celkem dost materiálu na to, aby se výrazněji kroutila. Já jsem těžší váha a vše v pořádku. Nutno dodat, že jsem s ní jezdil na pohodu bez skákání a podobně.

        0 0
        • petrbw  

          no já to nemám na skákání ale na pohodové jízdy cestou necestou.Mám za domem Beskydy a ty k tomu vybízí.Chci celoodpružený rám hlavně na pohodu.Ještě dotaz:změnu zdvihu na té toře musím udělat v servisu Žitný a nebo to zvládne i běžný mechanik?(v záruce už není)dík Petr

          0 0
        • fousek  

          Ja semna pruzinovce i kapku skakal a zadnej problem, ale na Sparka Toru a jeste na 130mm to bude docela zajimavy kolo

          0 0
      • Pijer  

        Když tu možnost ofiko nabízí výrobce, tak tam v podstatě žádný riziko není. Já mám na max. zvednutou Rebu, která byla v modelovém roce 2008 85/100/115 (letos 80/100/120) a dvě sezóny bez problémů.

        0 0
      • jIrI___  

        Zvyšoval jsem na Reconu zdvih z 80 mm na 100 mm a teď nedávno na maximálních 130 mm. Nějakou změnu v tuhosti jsem nepocítil, ale zdá se mi, že se zvyšujícím zdvihem klesala progresivita. Teď na 130 mm je pro mě ideálně progresivní. Nechával jsem si ty změny dělat v autorizovaném servisu a vzali si za to 200 Kč včetně vyčištění a výměny oleje. Vždycky to měli na druhý den hotové.

        0 0
      • kubad  

        nevím k čemu ti na Sparku bude 130mm vidlice !!!

        přemýšlej pokud chceš vozit ve předu 130mm zdvih kup si jiný rám

        0 0
    • teepeex  

      muze to byt i prkotina, zkus vymenit ventilek

      0 0
      • Petr L.  

        Taky prihodim dotaz, jak spravne kontorlovat mnozstvi oleje na pistku v leve noze? odsrouboval jsem ventilek a strcil tam kus dratu dolu jak to jen slo ale drat byl suchy. vidlice drzi, vzduch neuchazi.

        0 0
        • StuntJ  

          Kamarád to řeší tak, že cca po 3 měsících otočí vidlu hore nohama, vylije co tam bylo a dá novou dávku …, dole tak nějak podobně

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.