Ahoj, koupl jsem si kolo GT avalache 1.0 2011, je tam vidlice RS tora 302 ale nevím jaký ročník a jaká verze, mohl by mi to někdo upřesnit? na levé noze je štelování preload nebo tak a na rpavo postupný lock out.
Ahoj, koupl jsem si kolo GT avalache 1.0 2011, je tam vidlice RS tora 302 ale nevím jaký ročník a jaká verze, mohl by mi to někdo upřesnit? na levé noze je štelování preload nebo tak a na rpavo postupný lock out.
tak pokud sis to koupil jako nový kolo, a kolo je 2011 tak vidla je taky 2011, ne :-) a na verzi sis odpověděl sám – 302
tahle to ale neni http://www.mtbr.com/…6762crx.aspx má jinej lockout, tohle je na v-brake ale viděl sem i disk verzi 2011 s timhle lockoutem
co ji, takhle, vyfotit? :o)
tady sem o ní něco našel http://www.bike-forum.cz/…ora-302.html je to ta samá vidle a mám i stejnej problém je moc tvrdá nevíte o nějakym kitu co jí předělá na 120mm air?
JJ, víme. Zadej do googlu heslo „Epicon“ :o)))
Né, vážně. To je ouplně laciná vidle a každej kit by stál prakticky to, co nová. Podle mě nemáš jinou možnost, než kouknout po nějaký jiný. Klidně model 2010. Za slušný prachy se dá sehnat funkční vidle.
Kit by se nevyplatil. Muzes zkusit mekci fedru…
jo a ještě vážím 90kg tak si myslim že by mohla chodit víc do zdvihu, když tlačim plnou vahou na řídikta tak de tak o 40mm do zdvihu a při rychlym přejezdu překážky de jen do půlky.
Jak je stara vidle?
Vahu mas dost na to, abys vyuzil cely zdvih. Takze pokud tam nemas original fedru, tak problem bude nekde jinde…
vidle je jezděná málo, dohromady asi jen 50km, koupil sem těsně před zimou a nejsem ten typ ciklisty co by jezdil ve 5 a mín stupních, kolo je pro mě zábava a nw abych u toho mrznul. Jinak na vidlici neni žádná úprava.
Zima tomu mohla trochu pomoct, ale bude trpet tim, cim vsechny RS vidle…nedostatkem maziva. Najdi si na youtube jak vidli rozdelat. Kuchni ji, vypucuj, namaz a treba bude chodit lip:)
Nerad bych se do toho šťoural, kolik myslíš že by moch stát servis? Měl sem tam stejně zajet na doseřízení až najednu těch 100–200km
to nevim, ja si servis delal sam. Uvidis sam co reknou, kdzy jim reknes ze ta vidla nejak drhne…na dalku tezko vestit z logru:)
tak to bych řekl, že je už „po smrti“ a žádnej kit jí nepomůže…
To je v poho, mně se taky rozjela až tak po 500km (samozřejmě musíš nechat doplnit olej, jinak se nerozjede nikdy)
takže ta tvrdost u tebe byla hlavně olejem?
Mohla a nemusela. proset udelej to co ti lidi radi (kontrola naplni), neco na ni pojedzdi a pak se uvidi co dal.
Prostě jí nech v servisu doplnit, často jí maž silikonem nebo teflonem a nech jí trochu času. Já už sem byl taky zoufalej, ale už je to daleko lepší. BTW vážím ani ne 70kg a chodí to dobře i s původní pružinou.
Na mazani bych pouzival radsi jen silikonovy sprej.
Tak jasny, ale ten doma nemam.
Nekteri vyrobci doporucuji pouze silikon, teflon by udajne mohl poskodit kluzna pouzdra nebo kluznou vrstvu hornich nohou. Osobne se toho drzim a radsi neexperimentuji.
a ulne nejlepe bez rozprasovace…
No doprdele, du se zahrabat
nemusis..ale nediv se az jednou nebudes brzdit:)
Ne, nedivim se xDxD