• Lukkis

    zdravím, máte někdo zkušenosti s výměnou oleje v patroně suntour auron rc2? a jaký jste dávali olej do patrony? někdo píše 10w a někdo zase 2,5w… díky

    • satanus  

      Dej tam olej podle toho jak máš nastavený odskok. Jestli ho máš natočený skoro do plna tak bych to nechal na továrních 10w. Jestli to máš na půlku kliků tak můžeš třeba dát 5w. Pokud jezdíš podzim zima na byku taky bych volil řidší pak to nestuhne na med a jde to nastavit. Pozor ovlivní to obje komprese.

      • Lukkis  

        Jezdím celoročně… Odskok do rychlá, komprese povolené. Mám to dva roky od slance a jak jsem to rozebral, tak olej vystriknul, byl napěněný a předtím píst v patroně nechodil plynule, po dotlačení vyjížděl…

        • Atilla  

          Dal bych 10W pokud nejsi na konci rozsahu odskoku. Řekl bych, že patrona je s 10w tiší, než s 5W. Zrovna teď jsem Aion RC taky dával nový olej a do Auron RC2 před 2 dny. Do obou jsem dal 10w a prostě mi to přijde lepší než s 5w co jsem dával naposled.

          • Lukkis  

            No, tak teď jsi mě zase nahlodal. Mluvil jsem s p. Slancem od kterého mám tu vidli a řekl mi ať dám 5w…

            • Atilla  

              Tak vyměnit olej v téhle patroně je otázka pár minut, když nebudeš vidlici kompletně čistit. klidně zkus 10w,7,5w, nebo 5w a když ti to nebude vyhovovat, tak to jenom vyměníš a hotovo.

              • Lukkis  

                Ok… No a jaký dáváš? Mám v plánu motorex. A množství na oko nebo těch 70ml jak jsem viděl už jinde napsané. Spoje lepiš a nahoru teflon? Díky

                • Atilla  

                  Je to jedno, používám motorex a bel-ray. Dávám to od oka, napřed stejně uděláš spodek s odskokem a potom teprve montuješ zbytek a liješ do kompresní části. Oboje si otevři do plna C+R. A do kompresní části naplň tak do 1/3

                  • Lukkis  

                    Díky už mám hotovo ;-) Koupil jsem motorex 5w, odměřil 70ml, nalil, složil, zapumpoval, chvíli to chrochtalo než se olej přepumpoval a vypadá to cajk. :-)

                    • Atilla  

                      Uvidíš, ale je dobré napřed odvzdušnit část s odskokem a když je hotová, tak teprve přijde dělat tu část s kompresni částí. Ale jestli ti v patroně nezačne cvakat, tak je to v cajku a bublinka tam není.

                      • Lukkis  

                        Tak to jsem dělal úplně jinak v tom případě. Na YT jsem našel video týpka s duruluxem jak naleje kompresní část, dá ten dělící kousek, zbytek z těch 70ml naleje dolů a sešroubuje. Zapumpuje a hotovo… Tak jsem to udělal taky tak. Uvidím po nějaké jízdě , ale jak jsem to zkoušel v dílně, tak se to jevilo ok.

      • Lukkis  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
    • vantom28  

      mohl bych Vás poprosit o postup u odvzdušnění patrony? děkuji.

      • vantom28  

        up. neporadíte? v pátek budu rozebírat.

        stačí mi postup rozebrání patrony a doplnění oleje do patrony.

        děkuji

        • Lukkis  

          zdravím, dělal jsem to podle YT… je důležité to dobře rozebrat. Mi povolila nejdřív jiná matice než v postupu na YT a trochu jsem se s tím trápil, ale nakonec se povedlo. Nicméně jsem po nějakém provozu ještě nekontroloval stav v jakém to teď je po vymontování patrony. Jestli to nenatáhlo zase vzduch nebo nedělá nějakou jinou neplechu. To jde poznat v ruce ve svislé poloze…

          • vantom28  

            určitě ti nejprve povolila ta vrchní matice. stejně jako mě. mohu se zeptat, jakým chvatem si povolil tu správnou část?

            • Lukkis  

              svěrák + cit přes ne moc hrubý smirkový papír a opatrně zkoušet povolovat postupně.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse